Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
jiisu
tervehdys 80-kiloset! reissuun lähdettiin ja en pääse huomenna omalle vaaálle joten kävin siellä jo aamulla...kauhea tsemppi on ollu päällä,että tuo 80 menis rikki eikä se enää kaukana olekaan...

alku 93.5 kg
31.8 83 kg
7.8 82 kg
14.8 81.5
20.8 80.00 kg

aivan huippua,1.5 kg viikossa (jos ei puntari huijannu,vaihdoin kyllä patteritkin aamulla siihen kun en meinannu uskoa että näyttää oikein)
sen eteen oon kyllä töitä tehny,oon syöny pisteilläkin kevyesti ja liikkunu paljon!jospa se paino alkais viikon päästä 7...sit on lupa herkutella kaverin häissä :D tsemppia kaikille,sitä kun välillä kyllä tarvii...
 
jospas minäkin pinoutuisin tänne... tänään painoa 81.6kg ja pituutta mulla on 172 cm eli ylipainoa on. tavoite on 72 kg. Olen käynyt jumpalla nyt n. kuukauden 1-3 krt viikossa pääasiassa kahdesti. tänään aloittelin pisteitä itsenäisesti mutta imetän joten tietääkö joku paljonko pisteitä tulee lisätä kun imettää??? Sunnuntainako tännekin paino informoidaan? :snotty:
 
voi mua pöö,,, nyt vaivauduin lukemaan nuo aikaisemmat tekstit siis ehdin.... eli n. 5 lisäpistettä ja sunnuntaina punnitus.. mä kyllä vielä täysimetän mutta...kai se on suurinpiirtein noin kuitenkin...
 
Punnituspäivä. :wave:
Laihiksella oltu kolme päivää, tosin eilen oli herkutteluilta (pitsaa ja siideriä 1 pullo) ja puntari näyttää 95,9kg eli kilo tippunut puolessa viikossa. Suurin osa on varmaankin nestettä, mutta silti olen tyytyväinen, varsinkin kun tuli eilen mässäiltyä oikein kunnolla ja pelkäsin puntarin näyttävän enemmän kuin aloittaessani pisteiden laskua. :whistle:
Viikon kuluttua uudet ja toivottavasti pienemmät kilot! :)
 
Tottakai kun mä päätän ett laihdutan niin sit sainki tehä raskaustestin....Ja plussaa näytti!Että nyt ei laihduteta enää varsinaisesti mutta painoo ei sais kyl pahemmin tulla.Käyn huomenna puntarilla niin näkee mitä on viikossa tapahtunu.Edellisellä viikollahan mulla putos kolmisen kiloa.Tänään leikkasin nurmikkoa ja pyöräilin kymmenen kilsaa.Pullaa on tullu syötyä joka päivä mutta hallitusti.Yritän nyt et en ratkee syömään hirveesti makeeta vaikka himo iskis.Mut huomiseen!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2005 klo 21:42 tttt kirjoitti:
Tottakai kun mä päätän ett laihdutan niin sit sainki tehä raskaustestin....Ja plussaa näytti!Että nyt ei laihduteta enää varsinaisesti mutta painoo ei sais kyl pahemmin tulla.Käyn huomenna puntarilla niin näkee mitä on viikossa tapahtunu.Edellisellä viikollahan mulla putos kolmisen kiloa.Tänään leikkasin nurmikkoa ja pyöräilin kymmenen kilsaa.Pullaa on tullu syötyä joka päivä mutta hallitusti.Yritän nyt et en ratkee syömään hirveesti makeeta vaikka himo iskis.Mut huomiseen!
:hug: Onnittelut plussaamisesta - aivan ihana uutinen!
Itse kuumeilen, mutta ensin pitää laihduttaa ainakin se 5 kiloa, kun mulla on monirakkulaiset munasarjat ja edelliset raskaudet alkaneet hormonihoitojen ja laihdutusten jälkeen. :headwall:
Onnea vielä kerran! :flower:
 
äitii
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2005 klo 21:42 tttt kirjoitti:
Tottakai kun mä päätän ett laihdutan niin sit sainki tehä raskaustestin....Ja plussaa näytti!Että nyt ei laihduteta enää varsinaisesti mutta painoo ei sais kyl pahemmin tulla.Käyn huomenna puntarilla niin näkee mitä on viikossa tapahtunu.Edellisellä viikollahan mulla putos kolmisen kiloa.Tänään leikkasin nurmikkoa ja pyöräilin kymmenen kilsaa.Pullaa on tullu syötyä joka päivä mutta hallitusti.Yritän nyt et en ratkee syömään hirveesti makeeta vaikka himo iskis.Mut huomiseen!
paaljon onnea ja onnellista odotusta sulle :flower:
 
Eilen olin sukulaistytön häissä ja kulunut viikko on on työssäkin vähän herkuttelua. Eli tuloksena on painon lisäys viime viikkoon noin 300g. Kitkutusta tämä on mutta en luovuta.

Matkaa tavoitteeseen on yli 10kg.
 
ONNEA plussasta :flower: =) tttt

Taasen yövuorossa. Täytyy välillä sijaistaakin kun muut sairastelee.
Mutta asiaan puntari näytti 98.4 eli puoli kiloa viikossa.
Puntilla oon käynyt nyt kolmesti viime viikon aikana ja kahdesti lenkillä (siis että hiki on tullut eli ilman muksuja)
Huomenna taas kuntosalille ja jos vaikka nyt alkaisi katsomaan mitä suuhun laittaa. Viikon päästä vois vaikka sit alkaa karsimaankin hihi.
Pitänee kaivaa vanhat painari ohjeet jostain...
Hienosti on kaikilla mennyt. Kyllä äipät jaksaa :wave:
 
Tervehsdys..
Oltiin vähän reissussa ni en eilen päässy vaalle.. Viikon lopun aikana vähän tuli kyllä lipsuttua :ashamed:
Mutta mutta.
Alkupaino92,7
Tänään:89,7
Viikkopudotus:1,1kg
Kyllä se tästä.. just kun käytiin vloppuna tuolla vanhalla asuinpaikkakunnalla ni sain heti kuulla et näkyy (jo!) kasvoista et oon aloittanu laihiksen=) Voipi olla et oli vaan kannustusta, mut mieski jo sano et katteli et näky kun on alasti.... Et kyllä se tästä..

 
Heips hei tääl kans yks mukaan pyrkijä. pituus n-163cm ja paino eilen illal 90kg tasan, joten IBM-indeksi on ties mitä. :ashamed:

Tääl kyllä on kauhea vauvakuume meneillään ja yritystäkin on ilmassa. Sillä vihdoinkin asian sain miehen kans selvitettyä. (joku ehkä muistaa kevään tuskailuni).

Mut kyllähän täs viel ennättäs painoa hiukan pudotella ku ei ainakaan tällä kierrolla tärpännyt. :( Niin ja onhan siitä saanut lukea jotta ns. normaalipainoiset tulevat helpommin raskaaksi. :\|

Mulla tämä paino on heitellyt sinne sun tänne. Välil olen ollut melko lähelläkin ihannepainoa, mut aina on lisää kertynyt. Takana on kyl viisi raskauttakin, mut ei niiden piikkin voi kaikkia kiloja työntää. Vaan oma itsekuri on löysällä ollut. Makean perään kun olen. SUKLAATA AH :LOL: Ei muuten kromikaan auttanut; lisäs makean kaipuuta. :LOL:

Mulla ei muuten viimeisen raskauden aikana noussut paino oikeastaan lainkaan. Ja siitäkös terv.hoit. oli huolissaan. :whistle: Mut mä en sillä olihan mul varastoa mist vaavin ottaa ravintoa. Synnytyksen jälkeen muuten olin "laihtunut" n. 9kg, mut nyt kaiki+lisät tulleet takas. :'(

 
Heartfull
Katos vaan. Ihan samoissa mitoissa ollaan, ainakin ihan melkein. :) Tyttö on pian 8kk. Enpä tiedä miten saisin otettua itteäni niskasta kiinni, että alkais kunnon dieetti ja liikunnan harrastus. Joskus olin painonvartijoissa ja siellä putos hienosti ja ÄKKIÄ 13kg. Vaan ne on kaikki tullu korkojen kanssa takasin. :LOL: Polvet alkaa natista ja nitistä, ei kivaa. Terveys menee kohta. Tajuan kyllä sen, mutta miks en saa itestäni kiinni??? :'(
 
siinäpä se..pitäs saada niskasta kiinni.. Mulla vähän lepsunu nyt viikonlopun jälkeen... Olin kipeenä.... söin eilen jopa pizzaa... mut aamupalat sun muut tuli hyvin takas ulos ni ehken ni hirveesti niitä liikakaloreita loppujen lopuks saanu..eh...
Ni ja liikunta oli aikas vähästä.. Mutta nyt taas innolla lenkille... Nyt pitää tsempata sunnuntaihin asti.. tää ketju on muutes aika hiljanen...?
 
tänä aamuna paino oli 80,1, alottanu oon 88,4 kg:sta että saan kai liittyä tähän pinoon? Nyt pari viikkoa paino junnannu paikollaan vaikka oon liikkunu hikeen asti melk joka päivä.Pituutta on 160cm että pudotettavaa on. Oon myöskin huomannu että suurella tohinalla pinot alotetaan ja sitte menee päiviä ettei kukaa ilmottele itestään.. Voihan sitä tsempata ja kertoo vaikka liikkumisiansa ni se antaa muilleki pontta että ku muut niin minäki! Tavotetta en oo asettanu, oon onnellinen tästäki pudotuksesta, en oo painanu tän verran ku viimex 4 vuotta sitten esikoista oottaessani!Mutta alaspäin on matka... Jos vaikka ens kesänä ilkeis jo uimarannalla olla uimapuvussaki ettei aina isoa t-paitaa ja shortseja, onko muilla ollut samanlaista asustetta? :) Nyt tsemppiä peliin! Jos tulee takapakkia niin suuremmalla sisulla uuteen yritykseen, itteemmehän vastaan me vaan taistellaan!! :flower:
 
juu..toki saat liittyä.. ideana tos 80 oli et olis pino niille joilla on vähän enemmän pudotettavaa.. kylhän mä ymmärrän niitäki jotka tuskailee jonkun 4 kilon tähden.. (ollaan siellä oltu iteki=) mut tää olis nyt pino isommille tytöille...
kyl huomasin kans et moni pinoutu, mut sit ei enää kuulunukaan... et joko loppu laihis lyhyeen tai sit ei kiinnostanu pino... nooh.. te jotka nyt vielä haluutte olla mukana ni rohkeesti aina tulos/punnitus sunnuntaisin ja muutenki saa toki avautua keskellä viikkoa...
Mä oon nyt liikkunu ihan liian vähän.. just vaan vaunukävelyjä.. mut nyt alkaa ukolla koht vapaat ni aion tehä jotain muutaki...
ni tää viimekesä ni ei tullu paljoo rannalla käytyä... ens kesänä sitte...
 
Jeps. Minä muuten mukaan itseni tuppasin tuos muutama päivä sitten tähän pinoon. Joten kyl on uusiakin tulolla vaik "vanhat" putoasikin. Joten pidetään pino vaan tallessi. Ainakin mulle on toisten tuki painon pudotuksessa tarpeen, mun itsekuri kun on niin heikko :headwall: Mut jos vaik nyt onnistus kun on yritystä viel kuudennelle naperolle. B)

Vaan niin minä jo tuolla aikasemmin kirjoittelinkin. Mut kyllä on vielä aikaa tiputella kiloja ainakin jonkin aikaa, ku ei tällä kierrolla tärpännyt. :(
 
:wave: Tervehdys kaikille!
Alkuviikko meni ihan penkin alle pisteiden laskuissa, kun appi tuli vierailemaan munkkipossujen kanssa enkä saanut sitten pidettyä itteäni kurissa. :ashamed:
Keskiviikkona ja torstaina olenkin pitänyt tiukkaa linjaa ruuan syönnin kanssa, ja eilen kävin rämpimässä sienimetsällä puolitoista tuntia, josta olen tosi ylpeä - saalistakin tuli sangollinen! :)
Tsemppiä kaikille ja pinoudutaan sunnuntaina!
 
Tänä aamuna vaaka näytti 79,6 että joko on tullu juotua liian vähän että nestettä vähemmän tai sitten pikkuhiljaa narahdellen lukemat alkaa taas laskea.Pari viikkoa on tosiaan junnattu paikoillaan pisteiden laskemisesta ja jonkun asteisesta liikkumisesta huolimatta. Onko muut huomannu että "puolukkapäivien" lähestyessä olo kun on ku ilmapallo niin painoki nousee?Siis vaikkei sen kummemmin herkutteliskaan (vaikka mieli kyllä tekisis!!). Mulla mies on laiha ku viulunkieli, eikä painoa tuu vaikka yritystä sillä kyllä on. :) Illalla mättää minkä kerkiää ja minä haikeena katon vierestä maha muristen.Oon päättäny, saa nähä kauanko pitää, että kuuden jälkeen en syö ku ns nollaruokia vaikka pisteitä siltä päivää vielä olisikin.Vettä pitäsi vaan "opetella" juomaan enemmän päivän aikaan, mitenhän sen sais tapahtumaan?
Onko kukaan muu todennu että laihduttaminen käy kukkaron päälle? Ku pitäsi suosia nautaa ja broileria, ostaa hedelmiä ja vihanneksia jotka nyt alkaa talvea kohti kallistumaan hinnoiltaan... Meillä ainaki ku ei paljoa ylimäärästä rahaa oo, saa miettiä että mitä kannattaa ostaa. Tokihan sitä saa syödä vaikka pekonia ja paistettuja munia mutta pisteissä pysyä. Jos laittaa kevyttä, saa syödä enemän.
No tulipa taas, mutta minä niin innostuin ku kuten muutki hoksanu, ryhmässä hiukka helpompaa, itsekuri kun on mitä on. ;)

 
Vettä pitäsi vaan "opetella" juomaan enemmän päivän aikaan, mitenhän sen sais tapahtumaan?

Pistä siihen veteen pari tippaa sitruunatiivistettä.. mulla autto.. tai sit jotain yrttejä.. murskattua melonia jne...
 
Alkuun kuuluin tänne
Hei "Äippä minäkin"!

Missä ajassa olet tuon reilu 8kg tiputtanut ja miten? Tosi hieno saavutus! Itse olen nyt tiputtanut, no maaliskuulta reilu 6kg, josta neljä tässä reilun kuukauden sisään, kun sain motivaation kohdalleen. Nyt on paino jysähtänyt ihan täysin paikoilleen, 'monsuuniaikakin' iski ja olo on kuin ilmapallolla. Tuntuu kaikkea muuta kuin hoikistuneelta \|O Haluan jouluun mennessä mahtua vaatteisiini paremmin - tai vielä parempi ois kun joutuisin ostamaan täysin uudet vaatteet kun nämä nykyiset on jo niin isoja =) 9kg vielä tavoitteeseen, enkä sittenkään ole hoikka, normaalipainoinen just just. Saa kyllä tippua enemmänkin kuin tuo 9kg, mutta sekin on jo hieno juttu!
 
Alotin kuurini heinäkuun 1. päivä ja siitä lähtien aika lailla seuraillu pisteitä.Parit kakkupitoset juhlat ollu välillä ja pari hemmottelupäivää, mutta kovasti oon yrittäny muutoin tsempata.Koko homma sai alkunsa kun ostin uudet verkkarit enkä kaupassa niitä voinut kokeilla, lasten kanssa kun olin liikenteessä ja pienethän ne sattu.No nyt ne menee kyllä jalkaan, mutta vielä saisi olla enemmän liikkumatilaa! :LOL: Ihan samaa ruokaa oon muun perheen kans syöny ja tosiaan hemmotelluki välillä, eihän tätä muuten jaksasi!
Tsemppiä meille!!!
 
Heartfull
No niin, nyt on niskalenkki otettu. :) Eli aloitin eilen painonvartijoiden pistelaskennan. Huh sentään. Alku on aina niin sampuran hankalaa, ja todella ottaa voimille.

Mulla siis alkumitat pituus 162cm ja paino tasan.... käääks,voiko olla totta.... 94kg. :snotty: Heh... :)

Mutta tällä kertaa yritän tosissani. Ukko tossa jutteli yks ilta naimisiin menosta, joten sehän vois toimia tässä niinku sellasena salaisena kannustimena. Vaikka häitä ei tuliskaan, niin kiva kun on joku juttu tukena tohon laihdutukseen. :flower:
 

Yhteistyössä