Huomenta/päivää. B)
Jaahas! Nyt olis sitten taasen se torstai päivä jollion punnitus tuot pv:tä varten. No, johan olen pomppinut vaa`alla kolmesti tämän aamupäivän aikana. :ashamed: Ensin oli lukemat yöpaita päällä 88.2kg, toisella"REISSULLA" 89.2 silloin oli yö-asu vaihtunut päivä vaatteisiin. Vaan en noihin tyytynyt vaan söin aamupalan, toimitin aamun wc k'ynnit ja kuinkas sitten kävikään taasen vaakaa kävin tervehtimäs ja se näytti sitten 88.8kg. Joten nyt sitten itseäni arvuuttelen jotta minkä lukeman tuonne pv:lle ilmoitan, ku en millän muista :headwall: edellist päivän ajankohtaa jolta lukemat ilmoitin viikko sitten. :headwall: Kylläpä tuol ATK-osastol pätkii nykyään. :ashamed:
Vaan taidampa päätyä ilmoittamaan tuon 88.8kg:n lukeman, ni on ainakin otettu tuo aika realistinen pudotus. Vai kuinka?
Elikkäs niolla lukemilla siis "ilmoitus" tännekin.
-Aliotus paino: 90kg 1.9.-05
-edel vko:n paino 89.6kg
-tämän vko:n paino 88.8kg
-viikko pudotus -800g =) (Hyvä minä, enemmän kuin oletin)
-yhteis pudotus -1.2kg :heart:
:wave: Hei nyt on pakko huikan hehkuttaa, :hug: Se onnistuu síttenkin vaik lujalle välil on ottanutkin.
Minä muuten keittelin eilen sitä laihduttavaa kaalisoppaa. Mut täytyy tunnustaa jotta sinne livahti hiukan ylimääräisiä aineksia :ashamed: , hiukan paisti jauhelihaa ja porkkanoita, niin ja kyllä sinne yksi lihaliemikuutiokin taisi liikaa podota. Mut kyl oli hyvää oikeen aviomieskin kehui: Jot kyl on maukasta soppaa.
Eipä tiennyt mikä oli pohjana ja että siel oli reilust selleriä, joka poistaa kuonaa sekä nesteitä.
Saas nähdä onko kattilas mitään jäljellä kun soppa näytti maistuvan viel illallakin tuolle meihelle.
No, mikäli soppaa viel löytyy niin ei muut ku tänään sitä popsimaan ruuaksi, kyl sillä ainaski aineenvaihdunta tehostuu, vaik ei ihan sitä ole mitä pitäs.