Pino yli 80kg painaville...

• Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
Moikkelis

Nyt en ole salille päässyt kun poskiontelontulehdus iski. Joten aloin laskemaan painonvartijoiden pisteitä. (tosin kaksi vuotta sitten vannoin ettan enää IKINÄ laske niitä mutta heikko kun olen).
Ja taas se vaan toimii paino on lähtenyt heti laskuun. In se vaan kummallista. Syödäkin saa enemmän kun ennen mutta kai sitä on sitten syönyt niin väärin.

Sunnuntaina taas puntarille. Tsemppiä loppu viikkoon!!! :wave:

Heartfull
Tänään oli taas mun punnitus päivä. Nyt on sitten tippunut piirua vaille 4kg, kahdessa viikossa siis. Aika hurjaa menoa. =) Aloitin jumpankin, siitä nyt sitten paikat IHAN älyttömän kipeät.... :ashamed: Mutta hyvä niin. Kärsitään nyt jonkun aikaa... :)

Äidinvaisto1983
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2005 klo 11:12 Lehmä kirjoitti:
Tässä oon tätäkin palstaa välillä lueskellu ja miettiny et mihin pinoutuis.. Tullu vaan koko ajan vastaan sellasia jotka mua pidempiä ja 30 kg vähemmän painoa.. ja sit tuskastellaan etta miten pitäs saada nää "hirveet läskit" pois.. Siinä sitten kiva pinoutua jos 55kilonen on hirvee läski...mikäs sitte ite on? Eli ajattelin jos tekis ihan oman pinon paljon ylipainoisille... Eli minä 165cm ja paino reilu 90kg. Eli ei ihan pelkkää raskautta voi enää syyttää... Painoa kun oli tullu jo ennen raskautta.Ekalla neuvolakäynnillä meinasin tippua vaalta kun terkkari ilmoitti painoksi 85kg. Viimeisestä punnituksesta oli kyllä aikaa, mutta sillon oltiin jossain 70kg tienoilla ja siitä pari vuotta aikasemmin oli vielä 60kympin puolella.. minne olis haaveena vielä joskus päästä.. Just eilen käytiin vaakoja kaupassa kattelemassa, kun sais vielä ostettua sellasen ni laittaisin sitte tarkan painon tänne.. Jos sais ittensä niskasta otettuu kiinni jos tilittäis sitä viikottain tänne.. Jos nyt tavoitteeks ottais esin että -10kg jouluksi.. Vielä imetän osittain ni en ihan tosissani vielä aloita, mut herkut voi jättää pois.. Ja imetyksen loppusuoralla ollaan.. vauva nyt 8kk.
Eli löytyiskö muita reilusti ylipainoisia tähän pinoon?
Minä 166 pitkä ja painoa oli vielä 3 viikkoa sitten lähes 100 kg! Nyt vaaka näyttää 88,4! Synnytin just elokuun puolessa välissä! Eli imetän itekin, mutta alkuun namit pois ja kevyttä kotiruokaa!!! tavoitepaino vuoden loppuun mennessä 80 kg näin alkuun! Mä painoin 2002 tammikuussa vielä 60 kg sen jälkeen 2 täysaikasta raskautta (-04 ja -05) ja yks kesken mennyt ja vielä niitten lisäksi paaaalllljoooon kaikkea hyvää syötävää!!! Mutta nyt se on loppu! Ens kesänä tämä rouva kulkee hyvännäköisenä ympäriinsä! :)

Äidinvaisto1983
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2005 klo 18:06 viiden äiti kirjoitti:
Heipä hei!
Täällä yks jolla mieli maassa. :( Nyt on laihdutusta ja syömisen tarkkailua viikko takana-päin. Vaan kuinkas on käynyt, :headwall: No paino on vaan noususuunnassa vaik tarkkana olen mielestäni ollut. olen jättänyt kaiken mahdollisen hyvän syömisen ja lisännyt tuntuvasti vihanneksia sekä hedelmiä, mut EI PUTOO. p+aino siis oli viikko sitten sunnuntaina 90kg ja tänä aamuna 90.8kg. :'(
:headwall: Mitä kummaa menee vikaan? Liikkunutkin muuten olen ainakin joka toinen päivä, niin et pieni hiki on pintaan nuossut. :eek:

No, en mä vielä luovuta, sillä tilasin Painonvartioistakin startti-paketin niin kuin jo aijemmin mainitsin. En ole vielä saanut tuota pakettia. Elikkä nyt yrittelen niiden vanhojen muistissa olevien ja netistä löytämieni tietojen varassa. :headwall:

Jaa oliskohan tuo veden juonti jäänyt liian vähiin???? :ashamed:
Juojuojuojuojuo...!!!!!

Mä tein tiskikaapin oveen rastituslistan eli nukkumaan ei saa mennä ennen kun on juonut sen päivän aikana vähintään 2 litraa vettä!!!

Iltoja!

Nyt sitten on kolmisen viikkoa liikuntaa, herkuista kieltäytymistä ja etenkin suupalojen tarkkailua takana päin. B)
Vaan ei veiläkään ole itsellä tyytyväistä oloa itseen. :ashamed:
Sillä paino ei oikein ota tippuakseen.

-tänään 89.4kg
-lähtö 90kg
-paino viikko sitten 90.8

-elikä pudotusta olis nyt sitten 600g :( Eipä ole hurraamista, mut on kuiteskin laskusuunnas ku välillä tuppas lähteen nousuun.
Vaan kyllä tuo vaaka oli yhtenä päivänä niin niin niin kiltti, kun näytti vian 88.4kg. :whistle: Vaan eipä tullut tuona päivänä kunnolla syödyksi, joten tais olla vaan neste heittelyä. :ashamed:

Kyllä kyllä mukana olen vielä, kun toli tuo Painonvartijoiden kirjekurssikin tilatuksi->siinä nyt ensimmäinen viikko takana ja painonseuranta kortti lähtee huomen postin vietäväks. :wave:

Vasikanripset
:wave:
Minä tulen mukaan myös!
Pituutta minulla on 170 cm ja painoa noin 90 kg.
Vauva on nyt taapero, täytti viime viikolla vuoden. 10 kiloa laihdutin painonvartijoissa keväällä - pari kiloa on tullut takaisin.

Jouluna ehkä painaisin 80-85 kg ja keväällä vielä 5 kiloa pois.
em. olkoon mun tavoitteeni..

Nyt täytyy tulla purkautumaan, kun inhoan itteäni ja huonoa itsekuriani tällä hetkellä todella paljon!
Olin lasten kanssa kolme päivää mummulassa remonttia paossa ja nyt olen sitten repsahtanut pisteiden laskusta tosi pahasti. :ashamed: Olin ihan varma, että tällä kertaa onnistun painonpudotuksessa hienosti ja jumppaan säännöllisesti, mutta jumppaohjeet jäivät kotiin reissun ajaksi ja syöminenkin oli sitä sun tätä. Itku meinaa ihan tulla, kun niin harmittaa, enkä varmaankaan uskaltaudu puntarille sunnuntaina. :'(
Kyllä se syöminen on vaan niin ihanaa, varsinkin kaikki epäterveellinen ruoka on intohimoni. En tiedä, miten saan itteni takaisin ruotuun... :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 19:52 Riina-Niina kirjoitti:
Nyt täytyy tulla purkautumaan, kun inhoan itteäni ja huonoa itsekuriani tällä hetkellä todella paljon!
Olin lasten kanssa kolme päivää mummulassa remonttia paossa ja nyt olen sitten repsahtanut pisteiden laskusta tosi pahasti. :ashamed: Olin ihan varma, että tällä kertaa onnistun painonpudotuksessa hienosti ja jumppaan säännöllisesti, mutta jumppaohjeet jäivät kotiin reissun ajaksi ja syöminenkin oli sitä sun tätä. Itku meinaa ihan tulla, kun niin harmittaa, enkä varmaankaan uskaltaudu puntarille sunnuntaina. :'(
Kyllä se syöminen on vaan niin ihanaa, varsinkin kaikki epäterveellinen ruoka on intohimoni. En tiedä, miten saan itteni takaisin ruotuun... :headwall:
nooh... ei sitä pidä niin kovaasti surra.. jatkat sit nyt taas kun oot päässy kotio.. mäki kun kävin tuolla ruotsissa ni tuli kyl lipsuttua parikolme päivää.. mun kohdalla teki vissiin vaan hyvää sellanen piikki ku muuten oon tainnu syödä vähän liian niukasti.. nyt taas laskusuunnassa.. ei ees noussu (tai jos nousi ni oli niin tilapäistä etten ees ehtiny huomaamaan...)
kyllä se siitä :hug:

moi.täällä 6lapsen 33v.äiti.aloitin laihduttamisen 17.3.lähtöpaino oli 124kg.nyt painan 99..eli 25kg lähteny 6,5kkdessa.olen syönyt terveellisesti ja liikkunu.2008 vuoteen mennessä aion painaa 60.pituutta vaan vaivaiset 166cm.voimia kaikille kilojensa kanssa kamppaileville.läskit lähtee hitaasti..sinnikkyyttä kehiin..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 22:36 miimu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 19:52 Riina-Niina kirjoitti:
nooh... ei sitä pidä niin kovaasti surra.. jatkat sit nyt taas kun oot päässy kotio.. mäki kun kävin tuolla ruotsissa ni tuli kyl lipsuttua parikolme päivää.. mun kohdalla teki vissiin vaan hyvää sellanen piikki ku muuten oon tainnu syödä vähän liian niukasti.. nyt taas laskusuunnassa.. ei ees noussu (tai jos nousi ni oli niin tilapäistä etten ees ehtiny huomaamaan...)
kyllä se siitä :hug:
Kiitos lohdutuksesta miimu! Olen kyllä ajatellut, että ensi viikolla sitten jatketaan uudella innolla laihdutusta, mutta samalla pelkään, etten saa itseäni enää kuriin, vaan lihon lihomistani. :ashamed:
No, katotaan miten akan käy... ;)

nonii... taas viikko takana.. nukkunu tosi huonosti koko viikon ku poju pidelly hereillä.. vähän flunssaa varmaan... yrittäny kuiteski pitää syömistä aisoissa.. tosin tiistaina tuli oikeen kaloripommi vedeltyä eli muffinssi.. :ashamed: siit oli kyl sit huono omatunto loppuviikko...eh..
mutta:
alku:92,7
viimev:88,5
tänään:86,9
el viikossa 1,6=)
nyt olis sit 5,7 menny...
nyt odottelee jo et pääsee seiskalla alkavaan.. hiljaa hyvä tulee...

Uskaltauduin sitten kuitenkin vaa'alle, kun on punnituspäivä. :attn:

Aloituspaino (18.elokuuta) 96,9kg
Viikko sitten 93kg
Tänään 92,8kg eli viikkopudotus -200g. :\|

Olen kyllä tyytyväinen noin pieneenkin painonpudotukseen, kun kerta lähes koko viikko meni aivan holtittomasti.
Eilen taas laskin pisteitä tosi tarkasti ja tein vatsalihasliikkeitä sillä Swing Pro- laitteella. Tänä aamuna tein sen XL-jumpan + vatsalihasliikkeet heti, kun olin käynyt puntarilla - olin niin innoissani siitä, ettei paino ollut noussut! :LOL:

Tsemppiä kaikille pudottajille! :wave:

Taas SE päivä.
-900g lähtenyt viikossa. oon kyllä tyytyväinen kun on tää kauhee flunssa päällä eikä jaksa kun olla sohvalla ja välillä kävellä jääkaapille syömään.

Olin kyllä perjantaina tosi tiukkis kun oltiin kyläilemässä niin siellä oli niitä SAIRAAN hyviä fanipaloja (tuplasuklaa), enkä ottanut yhtään.
taputaputaputapu.. :LOL:
Nyt vaan samalla tavalla jatketaan. tää on kyllä mukavaa kun voi tänne aina ilmoitella tuloksiaan ja kehua (toivottavasti) itseään.

Olin kyllä perjantaina tosi tiukkis kun oltiin kyläilemässä niin siellä oli niitä SAIRAAN hyviä fanipaloja (tuplasuklaa), enkä ottanut yhtään.
taputaputaputapu.. :LOL:

se vaatii jo itsekuria :D mäki täs joku aika sitte istuin nakertamassa näkkärii ku muut söi munkkia ja viinereitä :D

Minutkin voitte pitää vielä mukana, viikonloppuna oli häät, ja sunnuntaina unohtui koko punnitus.Viime viikon alussa oli 101, ja nyt edelleen 101,ei muutosta.Vähän kismittää, vaikka oon käyny pari kertaa viikossa jumpassa ja lenkillä ravannu vaikka kuin paljon.. missäköhän vika...? tosin häissä tuli syötyä aika tukevasti, + vielä muutama olut juotua..no mutta nyt intoa puhkuen jatketaan, ei masennuta pienistä,sillä kaikkien luonnonlakien mukaan painon pitäs alkaa tippua. Ensi sunnuntaina toivon mukaan jo muutos parempaan.. =)

ÖH, tota kyl minäkin viel mukana olen. En vaan ollut oikeen ajantasalla tuosta puntaripäivästä. Siis sekö on sunnuntai?

Minä kun ilmoittelin painot/pudotukst/plussat jo tuolla torstai tai perjantai en nyt itsekään olkeen muista :eek: vanhuusko iskenyt vai mikä lie atk-ongelma. :whistle:

Niin ehkäpä tuo torstai olis sitten mulle sopivampi puntaripäivä ku sillon vaaàlle nousen tuot pv:t varten. ;) Joten mukan olen vaik en sunnuntaisin puntarille nouse. ( ÖH. Vai en nouse :ashamed: kyllähän siel hyppään joka päivä joskus useitakin kertoja päiväs.)

:hug: Ihanaa, onhan meitä vielä ainakin viisi pudottajaa!
Yritetään pitää pinoa "hengissä" näin viikollakin, ettei se pääse hautautumaan kadoksiin! ;)

Täytyy heti tunnustaa, että olin tänä iltana synttäreillä ja voi niitä kahvipöydän antimia! :ashamed: Sen nyt arvaa, miten taas kävi - pisteet vaan vilisi silmissä, kun sorruin täytekakkuun ym.
Joskus tuntuu, ettei saisi minkäänlaisiin "kissanristiäisiin" mennä, kun on laihiksella, kiusauksia tuntuu olevan aivan liikaa ainakin minun huonolle itsekurille! :(

Nyt olen kolmena aamuna tehnyt vatsalihasliikeitä sillä laitteella + sen XL-jumpan :saint: ja odotan, että tuloksia alkaisi pian näkyä tuossa vatsan seudussa (joo, varmaan heti näkyykin, juu! ;) ).

No, nyt häippäsen nukkumaan - öitä kaikille tasapuolisesti!

Huomenta/päivää. B)

Jaahas! Nyt olis sitten taasen se torstai päivä jollion punnitus tuot pv:tä varten. No, johan olen pomppinut vaa`alla kolmesti tämän aamupäivän aikana. :ashamed: Ensin oli lukemat yöpaita päällä 88.2kg, toisella"REISSULLA" 89.2 silloin oli yö-asu vaihtunut päivä vaatteisiin. Vaan en noihin tyytynyt vaan söin aamupalan, toimitin aamun wc k'ynnit ja kuinkas sitten kävikään taasen vaakaa kävin tervehtimäs ja se näytti sitten 88.8kg. Joten nyt sitten itseäni arvuuttelen jotta minkä lukeman tuonne pv:lle ilmoitan, ku en millän muista :headwall: edellist päivän ajankohtaa jolta lukemat ilmoitin viikko sitten. :headwall: Kylläpä tuol ATK-osastol pätkii nykyään. :ashamed: :LOL:

Vaan taidampa päätyä ilmoittamaan tuon 88.8kg:n lukeman, ni on ainakin otettu tuo aika realistinen pudotus. Vai kuinka?

Elikkäs niolla lukemilla siis "ilmoitus" tännekin.

-Aliotus paino: 90kg 1.9.-05
-edel vko:n paino 89.6kg
-tämän vko:n paino 88.8kg
-viikko pudotus -800g =) (Hyvä minä, enemmän kuin oletin)
-yhteis pudotus -1.2kg :heart:

:wave: Hei nyt on pakko huikan hehkuttaa, :hug: Se onnistuu síttenkin vaik lujalle välil on ottanutkin.

Minä muuten keittelin eilen sitä laihduttavaa kaalisoppaa. Mut täytyy tunnustaa jotta sinne livahti hiukan ylimääräisiä aineksia :ashamed: , hiukan paisti jauhelihaa ja porkkanoita, niin ja kyllä sinne yksi lihaliemikuutiokin taisi liikaa podota. Mut kyl oli hyvää oikeen aviomieskin kehui: Jot kyl on maukasta soppaa. :) Eipä tiennyt mikä oli pohjana ja että siel oli reilust selleriä, joka poistaa kuonaa sekä nesteitä. :LOL: Saas nähdä onko kattilas mitään jäljellä kun soppa näytti maistuvan viel illallakin tuolle meihelle. :LOL: :LOL:

No, mikäli soppaa viel löytyy niin ei muut ku tänään sitä popsimaan ruuaksi, kyl sillä ainaski aineenvaihdunta tehostuu, vaik ei ihan sitä ole mitä pitäs.

riina-niina mikä on toi sun xl-jumppa? mun pitäs kans täs jotain muuta liikuntaa rupee harrastaa ku kävelyt + satunnainen kuntopyöräily... mäki tarviin jonku "laitteen" tiedän kokemuksesta et en pitkään jaksa inostuu esim vattalihaksista silla perinteisellä tavalla lattialla...
muuten on menny ihan hyvin tällä viikol.. söin kyl alkuviikosta omppupiirakkaa mut olin reilusti keventäny reseptiä ni ei ollu ni paha kaloripommi... nyt ku kävin taas vaalla tänään ni oli taas tippunu... pitäs kyl oikeesti vaan käiydä kerran viikos olis paljon jännittävämpi tai jotain... mut tsemppiä kaikille loppuviikkoon, viikonloppu vaanii jo herkkuineen...

Moikkelis koikkelis!

Muistattehan pitää lepo päivän jos kntoilette oikeen tosissanne?
Mulle tehtiin kuntosalilla henkilökohtainen suunnitelma ja "ope" painotti että treenin jälkeen pitää olla lepopäivä, silloin liakset kehittyvät.
Sopii mulle paremmin kuin hyvin.

:heart: Sukuun syntyy kohta uus vauva. Supistusten väli 6 min. :heart:
Ei kestä odottaa että pääsee haisteleen vauvaa :hug: :hug:

Sit kyllä juon yhden tai kaksi sidukkaa...

Hyvin sujuu laihdutus rintamalla, ei mitään hirveitä syömishäiriöitä ole tullut. Sinihomejuustoo vaan tekee mieli ja niitä SAAKUTIN fanipaloja.

Tsemppiä kaikille.

Yhteistyössä