Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
tervehdys vaan

Tuli mentyä kauppaan muka farkkuja ostamaan. Vetäsin jalkaan ja ne mahtuikin mutta järkytys minkä näköisen oli \|O .

Pötsi roikkui oikein nätisti housun vyötärön päällä. Ei hitto, mulle lantiohousut sovi. Eipä silti 15 vuotta sitten eli 20 kiloo hoikempana kavereitten kanssa mentiin vaatekauppaan sovittamaan mulle Levis 501 olin kyllä niin :LOL: :LOL: :kieh: :kieh: . Pissat tuli melkein housuun.

Tällä viikolla on edelleen salilla käynti tuntunut mun jutulta. Sunnuntaina kuullaan mitä kuuluu ja näkyy.
Kohta voitaisiin laskee paljonko läskii on tippunut. Antaa kummasti tsemppiä kasvattaa sitä vuorta.
 
hesasta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2005 klo 00:20 Mimmi811 kirjoitti:
Täällä menny laihari päin p...tä pari viimestä päivää. Oon joteski pysyny pistelaskuissa mukana, mutta liian helposti tulee sorruttua syömään kaikkea hyvää. Nyttenki kaapissa kummittelee keksejä, sipsejä ja jääkaapissa jätskiä.jospa söis muutaman luumun kohta ja painelis nukkumaan, ettei tuu syöty tänään mitään herkkua :ashamed: .
tässä syksyllä alotan aerobicin ja rupees käymään uimassa,kunhan hallit aukeaa.
Painoa mulla oli tänä aamuna 105kg :ashamed: :eek: :ashamed:eek:.Aivan kauheesti siis.
Jos joku ihminen kaipais lenkkikaveria täältä Itä-Vantaalta, ni laittakaa vaikka ystisviestiä.Vois yhdessä koittaa karistaa kiloja. Tietty normaalipainoinenki käy lenkkkaveriksi, jos ei vaan kaihda pyöreää ihmistä =)
...ööö...itä-vantaalta..mitähän seutua se nyt sitten olikaan...
Mä itse oon helsingistä,mutta ihan Myyrmäen naapurista..
Täältä meiltä kävelee myyrmäkeen (mikä on siis jo vantaata) n. 10 minuuttia... mut en tiedä mitä vantaata se myrtsi ois.. :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Mua kiinnostais kans saada lenkkikaveri!! =)
Mulla on puoltoista vuotias poika (että rattaat mukana aina,jos päivisin kiäyn kävelyllä,iltasin yksin)
Ja painoa ei kyllä tarttis enää pudottaa,kun ihan muutama hassu kilo..mutta lenkkikaverin kyllä tahtoisin!!!

Ainiin..ja tärkein sitte..TSEMPPIÄ TEILLE KAIKILLE OIKEIN,OIKEIN PALJON!!!!
KYLLÄ TE TYTÖT SIIHEN PYSTYTTE!!!!!! (Koska minäkin pystyin..)
 
Heips hei! Tääl ollaabn mukana vielä vaik tiukalle on ottanut. :wave: :whistle: Niin tilasinpa tuos toissa päivänä Painonvartioiden startti-paketin kun oli tullut heitetyksi kaikki vanhat paperit hiiteen. :headwall: Sillä meinasin joskus jotta kyllä nuo piste-laskut mielessä pysyy, vaan kuinkas kävi :( Ei nuo tiedot päässä ole pysynyt.
Nyt olen koht viikon yrittänyt muistia verestellä ja netistä etsiä ohjeita, jotain löysinkin. joten alkuun on päästy. Niin tai ainakin kaupast on tullut kannetuksi kassi tolkulla vihanneksia ja hedelmiä että eiköhän siin jo aloitusta kerraksi. B)

No huomen olis tuo vaa`alle meno edessä joten saas nähdä mitä näyttää. Sillä liikuntaakin on jonkin verran tullut harrastetuks.

 
noniin... taas olis sunnuntai..
alkupaino:92,7
viime viikko:89,7
tänään: 89,1
viikossa: 0,6 kg
ELi ei paljoo, mut viikolla olin kipee ja "sallin" itselle vähän herkuttelua.. ja eihän sen pidäkkään hirveetä vauhtia tippua sen painon.. joa saa vähän puolustella itteään...Muuten on menny suht hyvin. Ostin viikatteen millä oon "riehunu" tuolla pihalla =) Nyt on vaan valitettavasti tiedossa taas takapakkia kun ehkä mennään ruotsiin ens viikolla..
:ashamed:
Onks kellään suositella ruokapaikkoja tukholmassa missä olis kevyttä ruokaa.. mäkin salaatteja kun saa täältäkin... mut en kyl tiedä pystynkö laivalla pitämään itteni kurissa. Alkoholia ei varmaan tuu kyl hirveesti juotua ku vaavi mukana, mut ruoka.. ja laivakarkit... mihin oonkaan taas itteni laittanu..??
Nooh, mut onhan täs aikaa loppuelämä laihduttaa.. tai noh olishan se kiva ens kesänä jo kehdata vähän pienemmissä vaatteissa kävellä..
Mutta mutta.. kuhan ei ens sunnuntaihin ainakaan ylöspäin menis...
 
Joo, taas olisi punnituspäivä... :attn:
Elikkäs aloituspainoni (18.8) 96,9kg.
Viikko sitten puntari näytti 95,9 ja tänä aamuna 93,9kg! :D
Viikkopudotus siten 2 kiloa, josta suurin osa nesteitä, kun laihis on vasta niin alussa. Joka tapauksessa olen tyytyväinen pudotukseen, ottaen huomioon viikolla olleen repsahduspäivän. :whistle:
Kaikille kovasti lujaa tahtoa ja minimaalisia repsahduksia, jos niitä on tullakseen! :hug: Pääasia ettei puntarin lukemat ainakaan nousisi, vaan vähintäänkin edes pysyisi samassa! ;)
 
Heipä hei!
Täällä yks jolla mieli maassa. :( Nyt on laihdutusta ja syömisen tarkkailua viikko takana-päin. Vaan kuinkas on käynyt, :headwall: No paino on vaan noususuunnassa vaik tarkkana olen mielestäni ollut. olen jättänyt kaiken mahdollisen hyvän syömisen ja lisännyt tuntuvasti vihanneksia sekä hedelmiä, mut EI PUTOO. p+aino siis oli viikko sitten sunnuntaina 90kg ja tänä aamuna 90.8kg. :'(
:headwall: Mitä kummaa menee vikaan? Liikkunutkin muuten olen ainakin joka toinen päivä, niin et pieni hiki on pintaan nuossut. :eek:

No, en mä vielä luovuta, sillä tilasin Painonvartioistakin startti-paketin niin kuin jo aijemmin mainitsin. En ole vielä saanut tuota pakettia. Elikkä nyt yrittelen niiden vanhojen muistissa olevien ja netistä löytämieni tietojen varassa. :headwall:

Jaa oliskohan tuo veden juonti jäänyt liian vähiin???? :ashamed:
 

Se voi olla ihan vaan nesteet jotka heittää tossa painossa.. ootko käyny samaan aikaan päivästä vaalla? seki vaikuttaa yllättävän paljon. ja vettä kannattaa juoda ihan tuhottomasti. mullaki tainnu jäädä vähän vähiin viimeviikolla..Mut ens viikolla otat sen kiinni...jooko? tsemppiä :hug:
 
jiisu
mäkin uskaltauduin aamulla jopa puntarille,pisteitä laskin vähän alkuviikosta mutta loppua kohti se jäi...eilen sitten herkuteltiin&juotiin häissä oikein olan takaa ja tänäänkin on suusta mennyt alas vaikka mitä...huomenna palataan sitten normaalin ruotuun (onneksi ei ole tiedossa juhlia..) mutta paino oli kuitenkin edelleen se 80.00, onneksi ei ollu ainaskaan tullu lisää vaikkei ollu kyllä lähtenytkään!
 
HUH HUH!

Voi tätä huonoilla/puuttellisilla ohjeilla/muistilla laihduttamista. :whistle:

Ei sitten eilen tullut niitä tilaamiani ohjeita postissa Painonvartioista. :eek: Saa nähdä löytyvätkö tänään laatikosta :headwall: TOIVOTTAVASTI löytyvät.

No, Vaan tulipa tuossa eilen tehtyä ihan oikeasti kunnollinen kävelylenkki oikein sauvujen vauhdittamana. Siis tunnin lenkki kävellen rivakasti, hien pintaan tuoden. Joten ainakin tiedän jotta yritystä on pudotukseen. Niin ja tulihan nuo kaloritkin lasketuksi + päiväkirjaa pidetyksi. Kaloreissa muuten pääsin n. 1400 kaloriin. B)

Joten jos näin jatkan jo on kumma ellei tulosta synny. :eek:
 
äitii
tånne olin kirjottamas mutta vahingos sain sen tonne muualle menee... niin siinä kirjottelin että paino noussu kolme kiloo ihan muutamas päiväs.. viikonloppuna olin viihteellä, enkä ois uskonu että nui pomppaa ylös. :kieh: no nyt vaan pojoilla sinnikkäästi eteen päin..enkä salli yhtään herkuttelu päivää itelle piiitkään aikaan :\|
 
:wave: Täällä yksi, joka ei ole pinoa hylännyt! :)
Kävin aamulla taas puntarissa ja kova oli harmi, kun paino on yhä samassa kuin sunnuntaina. :(
Muuten onko muilla sama "tauti" kuin mulla, että pitää joka aamu rampata vaa'alla? Jonkin sortin riippuvuudesta taitaa olla kyse... ;)
Sunnuntai lähestyy taas uhkaavasti, joten pitää olla tosi tarkkana noissa pisteissä, ettei vaan tule plussatulosta. Eli tsemppiä kaikille! :hug:
Meikä lähtee nyt hammaslääkärille! :'(
 
Hei hei. :wave:
Tääl ollaan mukana vielä. Tosin harmaana tällä kertaa kun ei kirjautuminen jostain syystä onnistunut. :headwall:

Niin vihdoinkin posti toi tullessaa ilmoituksen jotta Painonvartijat on minua muistanut. Eli tilaamani aloitus pkt saapui, nyt se pitäisi vielä noutaa postista. :whistle: Ja ei muuta kuin lukemaan, pisteitä laskemaan, ruokapaiväkirjaa pitämään, liikkumaan jne.

Joku tuolla kyseli jotta onko "tautia; vaa`alla hyppiminen" ilmassa. KYLLÄ on :headwall: ainakin täällä, minä hyppään vaa`alle joka päivä. Vaan empä tiedä onko se oikein hyväksi, sillä ainakin paikkareissa suositellaan vain kerran viikossa puntarille menoa. Mut minkäs itselleen voi kun on utelias luonne. :whistle:

 
Heartfull
No niin, viikko takana ja hyvin on menny. Painoa tippunu 1,8 kg. Tai siis nesteet kai siinä ekana lähtee, mutta kuitenkin. :) Vielä on matkaa ja paljon siihen, mihin tähtään. Ainakin 20kg pitäis tiputtaa. Hiljaa hyvä tulee. :)

Mites muilla on mennyt? :flower:
 
:wave: Laihista olen jatkanut sitkeästi, vaikka viimeksi eilen illalla annoin periksi herkuttelulle. :ashamed:
Eli puntarilukemiin;
-aloituspaino 96,9kg
-viikko sitten 93,9kg
-tänä aamuna 93kg elikkäs viikkopudotus 900g! :)
Kokonaispudotus on siis peräti 3,9kg 2,5viikossa... Nopeasti on kilot karisseet näin aluksi ja aionkin lähipäivinä lähteä sinne lenkkariostoksille. :saint: Sitten aloitan lenkkeilyn ihan tosissaan, jos vaan isäntä suostuu olemaan lasten kanssa sen aikaa.
Kahtena päivänä olen jumpannut Hyvä Terveys-lehden (elokuu 2005) XL-jumpan ohjeiden mukaan ja tavoitteenani on jumpata kolme kertaa viikossa.
Viikolla tein Select-postimyyntiin tilauksen ja tilasin vatsalihasten treenauslaitteen (hinta 49,90), joka ei vielä ole tullut, mutta toivon mukaan jo ensi viikolla. :p
Lisäksi aion loppukuusta aloitella kansalaisopistossa kuntobicia / bodyaerobicia, pitää vaan käydä kokeilemassa kumpi noista vaihtoehdoista olisi se mun juttu!
Aikalailla tuntuu motivaatio olevan nyt kohdallaan ja intoa piisaa.
Mites muilla pudottajilla on viikko mennyt ja mitä puntarit näyttää?
 
juu.. eli siellä ruotsissa tosiaan käytiin ja buffetit/aamupalat molemmilla suunnilla.. ja vielä nyt tullu vähän lipsuttua kun niitä tuomisiakin tuotiin(miksi???)
Mies tossa just mussuttaa karkkia :'(
Nooh..
alkupaino:92,7
viimeviikko:89,1
tänään:88,5
Ei ainakaan ylös menny... :D
Kävelin kyl reippaasti tukholmassa 6-7tuntia. Ja vähän yritin rajoittaa buffetissa syömistä. eli niin paljon salaattia alkupalaks että itse rasvaruokaa ei sit nii hirveesti "mahtunu"... mut täytyy myöntää et jälkiruokaa kyl vähän vielä mahtu.. ja alkoholi jäi ihan muutamaan drinkkiin kun oli tuo poikaki mukana (mies taas otti muutaman liikaaki) lähettiin sit pojan kanssa kaksistaan sinne tukholmaan. ehkä ihan hyvä niin ku ei se ukko kuiteskaan olis tuntia enempää jaksanu kävellä ja sit pitäs koko ajan pysähdellä kahville tai syömään...
nyt pitäs taas ottaa niskasta kiinni ja olla ihan kunnolla ens viikko..
Mulla vaan pienimuotonen varvasongelma.. et juoksemaan en ainakaan pääse.. mut kävelyä.. lääkäriin pitäs yrittää päästä et saa kuntoon..
Mut tsemppiä muille...
 
Heartfull
Moi... mulla siis oli tuo laihiksen aloitus päivä torstai. Nyt on takana puoltoista vkoa laihista ja olo ihan kiva. Viikossa oli mennyt siis 1,8kg. Vaihdoin toiseen vaakaan, ukko sanoi ettei tohon meidän digitaali vaakaan ole uskomista. Hyppäsin äsken sitten tuohon viisari vaakaan ja se näytti tasan 91kg. Aloitus paino mulla oli siis 94kg. Huomenna alkais jumppa, mitä mä jo kammon etukäteen.... :p

Tsemppiä muille laihduttajille. :flower:
 
big girl
Voi vautsi,nostan hattua teille kaikille.Löysin vasta tänne,itse olen 160cm ja 85kg ja juuri eilen päätin että nyt on tapahduttava muutos elämään.Herkuttelen aika reippaasti mutta kylläkin aina olen liikkunut aika paljon mutta nyt vielä lisännyt.Omat häämme tulossa ensi kesänä että siihen mennessä olisi jonkun verran saatava pois.Ja ehkä sitä siinä sivussa piristyisikin :)
 
nalle-puh
aattelin kans itseni tänne laittaa, oon 172cm pitkä ja eilen sunnuntaina kävin vaa alla mikä näytti 84.2 :eek: 80kg olisi ensin tarkoitus päästä, nyt eilisestä asti aloin käymään lenkillä ja lapsen vien aamusin vaunuilla hoitoon ennenkö syön mitään, että toivottavasti nyt alkaa lähteen kilot, ja syömistäkin yritän pienentää :ashamed: Voin taas joku päivä ilmotella tänne kuulumisia :) tsemppiä kaikille =)
 
kiva, että täältä löyty sopiva paikka mullekkin.. tuun kanssa kimppaan..mikä päivä teillä punnitus?mulla tänään painoa 101,tullut kyllä jo alas vrt. loppuraskauden lukemiin.Meillä pikkuneiti on nyt 1,5 kk. Imetys loppui minulla näinkin lyhyeen, joten uskaltauduin nyt alkaa ihan kunnolla laihduttamaan. Pituutta minulla vaivaiset 165, eli BMI liki 40. Tavoitepaino olis joku 65, mutta kuhan nyt sais ekaks alle sadan.. Kilot on päässy huomaamatta kertymään parin viime vuoden aikana, tosin minulla on ollut aina taipumusta lihomiseen ja lihavuuteen, ja jojo-laihduttaminen on enemmän kuin tuttua. Nyt haluan pysyvän muutoksen, ja sitä kautta paremman elämänlaadun, kun en todellakaan nykyisessä kuosissani viihdy.. :(
 

Yhteistyössä