\
Itte olen myös todennut, että perinteisellä tavalla tehdessä vatsalihasliikkeitä, varsinkin niska ja hartiat ovat kovilla. Olen ollut tosi tyytyväinen Swing Pro-laitteeseen juuri siksi, kun siinä saa "istua" koko ajan.
Huomenna pitää varmaan pitää välipäivä kuntoilusta, kun olen tehnyt vatsalihasliikkeitä ja xl-jumpan joka päivä sunnuntaista saakka, jos kerran välipäivän pitäminen edistää jollain tavoin lihasten kehittymistä (siis ihan uusi juttu mulle! ).
:wave: Toi XL-jumppa oli elokuun 2005 Hyvä Terveys-lehdessä. Eli ihan kotosalla olen yksinäni jumppaillut (tosin kaksi lasta ihmettelee aina vieressä, että mitähän toi äiti oikein touhuaa ). Kun kolme kertaa viikossa tekee ton jumpan, pitäisi kiinteytyä pikku hiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2005 klo 11:31 miimu kirjoitti:riina-niina mikä on toi sun xl-jumppa? mun pitäs kans täs jotain muuta liikuntaa rupee harrastaa ku kävelyt + satunnainen kuntopyöräily... mäki tarviin jonku "laitteen" tiedän kokemuksesta et en pitkään jaksa inostuu esim vattalihaksista silla perinteisellä tavalla lattialla...
muuten on menny ihan hyvin tällä viikol.. söin kyl alkuviikosta omppupiirakkaa mut olin reilusti keventäny reseptiä ni ei ollu ni paha kaloripommi... nyt ku kävin taas vaalla tänään ni oli taas tippunu... pitäs kyl oikeesti vaan käiydä kerran viikos olis paljon jännittävämpi tai jotain... mut tsemppiä kaikille loppuviikkoon, viikonloppu vaanii jo herkkuineen...
Itte olen myös todennut, että perinteisellä tavalla tehdessä vatsalihasliikkeitä, varsinkin niska ja hartiat ovat kovilla. Olen ollut tosi tyytyväinen Swing Pro-laitteeseen juuri siksi, kun siinä saa "istua" koko ajan.
Huomenna pitää varmaan pitää välipäivä kuntoilusta, kun olen tehnyt vatsalihasliikkeitä ja xl-jumpan joka päivä sunnuntaista saakka, jos kerran välipäivän pitäminen edistää jollain tavoin lihasten kehittymistä (siis ihan uusi juttu mulle! ).