pino:yli 15 kg pudotettavaa..

  • Viestiketjun aloittaja ellun kana
  • Ensimmäinen viesti
ellun kana
pinotaanpa nyt sitten nekin joilla on yli 15 kiloa tavoitteena pudottaa painoa.
mulla olis tasan 20 kilon painon pudotus edessä(tosin synnytyksestä on vasta 10 päivää,eli paino saattaa tippua ihan itsestäänkin).mutta,mulla oli tosi lujassa toisen lapsen jälkeen kilot,jousuin tosissani kamppailemaan että sain painon putoamaan tuonne 58 kiloon.tavoitteena mulla olis(!)54 kg,minkä verran painoin ennenkuin aloin odottaa toista lastani.
 
linnea75 harmaana
Heippa,
nyt on paino 75kg ja pituutta 158cm.
Pudotettu: reilut 8kg
Tavoite tällä hetkellä: 15kg (eli 60kg)
Tekniikka:
-synnytys: siinä voi mennä ainakin 5kg eiköstä juu
-ruokavalio ja imetys hoitanee loput 10kg +hikoilu tuplaratteiden kanssa hirveessä loskassa ens talvena. Sillä saa lentää loput 10kg ekassa luokassa Timbuktuun.
Tää on miun suurisuunnitelma, pitäkää peukkuja!
 
Paavo-Liina
Mun varmasti pitäis pudottaa yli 15 kg. Mutta pidän katseen eka kymmenessä. Keväästä olen laskenut pisteitä ja nyt pudotus on jotain 6 kg. Eli olen 175 cm pitkä ja painan n. 103 kg (103.3 kg aamulla yöpaidassa)
 
Liityn joukkoon! Pituutta 165cm ja painoa 83kg. Viikon oon laskenu pisteitä ja kilo tipahtanu. Ei paljon, mut alku tämäkin. Hurja tavoite olis painaa alle 70kg vuodenvaihteeseen mennessä, mut lopullinen tavoite on päästä sinne 60 kilon pintaan, eli enköhän tähän joukkoon mahdu... Tsemiä meille! :wave:
 
minä myös liityn!Paino nyt 80,4 ja pituus 160.Miten laitetaan homma toimimaan, punnitus kerran viikossa ja ilmotus tänne, vai? Oon koittanu mukaan moneen "pinoon" mutta aina tuntuvat lopahtavan.Kyllä sitä kannustusta tarvii muullonki ku vaan sinä punnituspäivänä!!
 
päivänlilja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2005 klo 17:38 Äippä minäkin kirjoitti:
minä myös liityn!Paino nyt 80,4 ja pituus 160.Miten laitetaan homma toimimaan, punnitus kerran viikossa ja ilmotus tänne, vai? Oon koittanu mukaan moneen "pinoon" mutta aina tuntuvat lopahtavan.Kyllä sitä kannustusta tarvii muullonki ku vaan sinä punnituspäivänä!!
Kannattaa katsoa tuosta linkistä aikaisempi kirjoitukseni. Siinä on osoite ryhmäämme, jossa meitä palstalaisia on tiputtamassa kiloja jo 47 =) . Porukka on ihan mieletön ja siellä saadaan hyviä tuloksia. Laihdutustyyli on vapaa ja kaikki kirjoittelee hyvässä hengessä :heart: .

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&fid=17&tid=217588&page=2

:wave:
 
Mulla ois parikymmentä kiloo puotettavana, saa nähä oisko jo ens kesänä bikinikunnossa :D Ainakin tavoite ois olla, eri juttu sit onnistuuko :whistle: No, oon kaverini kans yhessä laiharilla ja yhessä käydään salilla ja muutenki liikkumassa ja molemmilla on tavoitteena et ollaan ens kesänä bikinikunnossa :D
Tsemiä kaikille laiharilla olijoille, kyllä ne kilot joskus tippuu vaikka aina ei siltä tunnukkaan =)
 
äitii
mä voisin kans pinoutuu tänne :) elikkäs 163 oon pitkä ja paino tänä aamuna 77,3 tarkotus on laihtua 60-65kg. aloin laskeen pisteitä 13.7 ja nyt on paino tippunu 11,2 kg :D sinnikkäästi vaan etiäpäin ,jos uskaltas ens kesänä laittaa uimapuvun päälle B)
 
Minäkin joukossa ison pudotuksen toivossa.Heinäkuussa jo yritin innolla,motivaatiota puhkuen aloittaa,mutta lörinäks meni ekan viikon jälkeen.Nyt kuitenkin kaivoin maanantaina pistelistan esille ja kolmatta päivää tässä sinnitellään itsekuria kasvattaen.Tavoite on vähintään se 15,mutta enemmänkin ois vara pudottaa.Nyt kun imetyskin loppui,ei tartte miettiä vauvelin suhteen diettiohjelmaa vaan voi laittaa itsensä kunnolla likoon...Palataan loppuviikosta asiaan ja sillon vaa`an lukemille.Tsemppiä meille kaikille
 
Tyrkkäsempä itseni tähänkin pinoon. :wave: Vaikka olenkin jo tuolla "pino yli 80kiloa", mut eipä taida olla pahasta mukana olla täälläkään kun olis noit karisteltavia kiloja jota kuinkin 25kg. :eek: :eek:
Vaan ensin taidan kuitenkin haukata :kieh: (tuo napostelee liikoja "läskejäni"). Jospa ottais ensin tavoitteeksi 5-10 kiloa.

Elikkäs pituutta on kertynyt n. 163cm ja elopainoa toissa sunnuntaina 90kg, kun aloittelin ylimääräisten rasvapakettien karistelua. :whistle: :ashamed: Tosin huonolla menestyksellä ensimmäinen viiko takana on sillä paino on soususuhdanteinen > viime su oli paino 90.8kg. :'( vaan ehkäpä se nyt lähtee laskuun kun haen tilaamani painonvartijoiden aloitus paketin postista tässä iltapäivän/illan kuluessa. B) Ainakin kova into on päällä päästä lukemaan tuoreimpia uutisia hoikistumisesta. ;)
 
:wave: Tältä äidiltä saisi ainakin lähteä se 15 kg, mieluumin 25-30 kg! Olen pudottanut vajaassa kahdessa viikossa kolme kiloa pisteillä ja nyt painoa on 93,9 kg ja pituus 162 cm. Eli hurjasti on liikakiloja kertynyt, mutta onneksi myös kaksi ihanaa tytärtä! ;)
Olen myös tuolla "pino yli 80 kg", mutta eihän useamman pinon tuki ole pahastakaan. :)
 

Yhteistyössä