Mittani ovat 161 cm ja 51 kg, voinko vielä laihtua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmi"

Vieras
lopettamatta kokonaan syömistä ? Vai onko niin, että jossain tulee raja vastaan. Olen kyllä painanut joskus 49 kiloakin, mutta silloin näytin jo pahalta :/ Vielä alkukesästä painoin 55 kg ja silloin päätin, että 50 kg pitää saada mittariin. Neljä kiloa putosi ihan helposti, mutta tuo viimeinen ei lähde millään. Juujuu, kuulostaa varmaan jonkun korvissa kipeältä, eikä se nyt olekaan elo tuosta kilosta kiinni.
Jumpan aloitin kolme viikkoa sitten, yritän kiinteyttää vatsalihaksia, koska se olis nyt tärkeämpi kuin tuo kilon pudotus. Millonkanhan tuosta alkaa tulosta näkyä ?

Ite oon laihtunut 163cm/47 kg syömällä n. 1000kcal/päivä. Välillä on ollut jumituskausia jolloin paino ei tipu, mut kyllä se siitä on aina alkanut putoamaan. 1000 kilokaloriin saa syödä aika paljon vaikka mitä mm. kasviksia eli ei tarvi syömättä olla!

ei kai sun tarvitse laihduttaa:O ite oon 160cm/40kg tosin nyt vatsasta pyöristyvää mallia niin saa lisää painoa..mut mä aikoinaan laihdutin syömällä jotain smoothieita ja salaattia.

Joo, onhan se kaunista että luut paistaa..
HALOO !!!!!!!!!!
Mä olen 156cm ja painan 51kg. Normaali, ja useimpien mielestä vielä liian laiha.
Syön normaalisti ja herkuttelen!
Ei se alipainokaan terveellistä ole. Ihan yhtä vaarallista kuin ylipainokin!

[QUOTE="venus";24438219]ei kai sun tarvitse laihduttaa:O ite oon 160cm/40kg tosin nyt vatsasta pyöristyvää mallia niin saa lisää painoa..mut mä aikoinaan laihdutin syömällä jotain smoothieita ja salaattia.[/QUOTE]

SIIS 40 kiloa ? herranjumala.... kai sä oot nostamassa sitä painoas?

[QUOTE="Miska";24438232]SIIS 40 kiloa ? herranjumala.... kai sä oot nostamassa sitä painoas?[/QUOTE]

joo,olen nostamassa:) aina oon ollut tällänen tikku,pääsee hyvin puun taa piiloon:D ja raskaus nosti viimeksikin 20 kilolla painoa:p

Kyllä voit vielä laihtua, monet hokee että keholla on joku ihannepaino jossa se "viihtyy", mutta alempi paino vaan vaatii vähän aikaa ja totuttelua keholle. Esim. mulla 55 kiloa oli pitkään se mihin keho aina pyrki ja jämähti siihen päästyään, mut nyt 49 kiloa on sellanen paino. Siinä keho viihtyy eikä paino pyri itsekseen nousemaan vaikka söisinkin normaalisti. Pituutta 164 cm

[QUOTE="sirpa";24438226]Joo, onhan se kaunista että luut paistaa..
HALOO !!!!!!!!!!
Mä olen 156cm ja painan 51kg. Normaali, ja useimpien mielestä vielä liian laiha.
Syön normaalisti ja herkuttelen!
Ei se alipainokaan terveellistä ole. Ihan yhtä vaarallista kuin ylipainokin![/QUOTE]

Mä olen ollut 163cm pituisena 51kg, eikä kukaan ole liian laihaksi sanonut. Kropatkin kun on eri mallisia.

miksi tuijotat sitä vaakaa? eikö peilikuva olisi parempi mittari? kilo kun ei oikeastaan edes näy, joten eikö se nyt ole ihan sama painatko sen 50kg vai 51kg? päivän mittaan paino voi vaihdella jopa 2kiloa, joten jos painaisit aamulla 50kg, saatat illalla painaa 52kg, etkä huomaa sitä mistään.

miksi tuijotat sitä vaakaa? eikö peilikuva olisi parempi mittari? kilo kun ei oikeastaan edes näy, joten eikö se nyt ole ihan sama painatko sen 50kg vai 51kg? päivän mittaan paino voi vaihdella jopa 2kiloa, joten jos painaisit aamulla 50kg, saatat illalla painaa 52kg, etkä huomaa sitä mistään.

Paitsi, että mussa tuon huomaa, maha on kun potkupallo, jos painoa tulee pari kiloa päivän aikana.
Tiedän, että lukemat on jo kohdillaan, mutta kai se vaan pitää sitten treenata vatsalihaksia, että saapi tuon pömpön vatsan kohdalta pois :)
Koska peilikuvani on juuri se mihin en ole tyytyväinen.

[QUOTE="aapee";24439728]Paitsi, että mussa tuon huomaa, maha on kun potkupallo, jos painoa tulee pari kiloa päivän aikana.
Tiedän, että lukemat on jo kohdillaan, mutta kai se vaan pitää sitten treenata vatsalihaksia, että saapi tuon pömpön vatsan kohdalta pois :)
Koska peilikuvani on juuri se mihin en ole tyytyväinen.[/QUOTE]

No ehdottomasti kiinteytys ja lihakset kuntoon, eikä mitään laihtumista enää

Olen itse 160 cm ja kevyimmillään kasvun lakattua painanut 50,5 kiloa ja silloin näytin jo liian laihalta. Sitten aloitin työn jossa jouduin päivittäin liikkumaan paljon ja joka oli fyysisesti raskasta. Paino nousi 56 kiloon, söin enemmän, vaatekokoni ei juuri muuttunut, mutta kiinteydyin ja vahvistuin ja näytin paljon hehkeämmältä.

[QUOTE="aapee";24439728]Paitsi, että mussa tuon huomaa, maha on kun potkupallo, jos painoa tulee pari kiloa päivän aikana.
Koska peilikuvani on juuri se mihin en ole tyytyväinen.[/QUOTE]

Naiset näkee kuvansa väärin peilistä:
girl-in-mirror.jpg

mä oon myös 161 pitkä ja painoa oli viimeks ku kävin vaa'alla jokunen kuukaus sitte 56 kiloa. mä oisin tosi tyytyväinen jos pääsisin 50-51kg. nyt tuntuu kyl et ois paino pudonnu pari kg tost 56sta, ei oo vaakaa kotona ni ei voi punnita, mut peilistähän sen näkee. mun mielestä toi 51 on just sopiva 161 pitkälle, ei tarvii laihduttaa enempää

Mä oon 167 ja 48-49kg, ja olen joo hoikka, mutten kuitenkaan mikään nälkiintynyt.
Vartalot on erilaisia, ja mun paino ei tästä tunnu nousevan. Kaksi raskautta takana, molemmusta tullut n10 kg lisää, mutta kaikki jääneet synnärille.

hei, vatsasi saattaa vaan olla turvonnut, siis ilmaa täynnä ei läskiä!! kokeilepa jättää hiivaiset tuotteet + valkoiset venäjauhot yms sokerit pois. Myös ryhti vaikuttaa siihen miltä näytät. Jos sulla on notkoselkä vatsasi pullahtaa ulos ja näyttää isolta.

[QUOTE="elli";24439232]Kyllä voit vielä laihtua, monet hokee että keholla on joku ihannepaino jossa se "viihtyy", mutta alempi paino vaan vaatii vähän aikaa ja totuttelua keholle. Esim. mulla 55 kiloa oli pitkään se mihin keho aina pyrki ja jämähti siihen päästyään, mut nyt 49 kiloa on sellanen paino. Siinä keho viihtyy eikä paino pyri itsekseen nousemaan vaikka söisinkin normaalisti. Pituutta 164 cm[/QUOTE]

no tällä periaatteella mun keho viihtyy 100 kilossa :D ei liiiku mihinkään, ei ylös eikä alas.

Minä painoin ennen lapsia 50kg ja pituutta on 162,5cm. Nyt painan 54kg. Mies on tyytyväinen, sanoo että näytän nyt paremmalta kuin nuorempana. Itsekin olen enimmäkseen itseeni tyytyväinen, joskus tulee nestettä ja vatsan turvotusta, mutta se menee pois sitten taas.
Syön normaalia terveellistä ruokaa ja herkuttelen kohtuudella säännöllisesti, kuten ennen lapsiakin.

Minä olen 161 ja paino n.49kg ja( paino tippunut 52kg ) Kun en ole kerinnyt käymään lenkillä ja harrastamaan liikuntaa niin paljon , kuin normaalisti .Vatsa kuitenkin vähän pullistunut. Eli se paino voi noustakkin, kun saat niitä lihaksia. Vatsa kuitenkin voi pienentyä ja kroppa näyttää muutenkin paremmalta. Älä keskity painoon vaan esim. mittanauhaan:)

Kiinteyttävä keskivartalojumppa vois tehdä hyvää. Tosin tietty voit pari kiloa pudottaakin jos siltä tuntuu, mut se ei takaa vatsan pienenemistä jos mahan pullotus johtuu esim. ruoasta.

Tuo ryhtijuttu on muuten niiiin totta, mulla on vähän apinan "ryhti" eli hartiat painuu eteenpäin. Heti kun suoristan ruotoni, mahakin näyttää pienemmältä :) En vaan oikein tiedä miten tuota ryhtiä saisi kohennettua.
Toinen juttu on se, että mulla on aika isot ja roikkuvat rinnat. Nekin tekee raskaamman vaikutuksen yleisilmeeseen :)

No joo, tiedän että vaadin itseltäni ehkä vähän liikoja, ei kai kaikkien tarvi ihan lautavatsoja olla eikä näyttää samalta kun teinivuosina :D
Ostin kuitenkin sellaset jumppakuminauhat, joilla olen yrittänyt vatsalihaksia trimmata.

Alkuperäinen kirjoittaja aapee vielä;24447098:
No joo, tiedän että vaadin itseltäni ehkä vähän liikoja, ei kai kaikkien tarvi ihan lautavatsoja olla eikä näyttää samalta kun teinivuosina :D
Ostin kuitenkin sellaset jumppakuminauhat, joilla olen yrittänyt vatsalihaksia trimmata.

No mun mielestä ainakin on hyvä että on tavoitteita ulkonäönkin suhteen, eikä vaan tyydy paisumaan ihan vaan siksi että "en mä voi olla samankokoinen ku teininä" niinkuin monet tekee. Itsekin painan nyt 2 kiloa vähemmän kuin 18-vuotiaana, ikää 28 :)

Kiva että löytyi tälläinenkin ketju, jossa voi reilusti kertoa olevansa alle 50-kiloinen tai pyrkivänsä siihen.

Minä olen 160 cm ja lähes koko aikuisikäni painanut 47-48 kg, välillä vähemmänkin. Alimmillaan paino on ollut 44 kg, mutta se oli jo sellaisen treenaamisen ja nälkiintymisen tulosta, että en edes haaveile moisesta enää.
Erinäisten elämänmuutosten takia olen päästänyt itseni repsahtamaan ja nyt on projektissa kilojen pudotus. Painoin viime viikolla 54 kg ja sanotaan nyt, että 50 kg painosta olisin tyytyväinen ja 48-49 kg onnellinen ;)

Yhteistyössä