Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
tuskin KUKAAN enää seisoo 10vuotiaan vieressä ja vahtii kokoajan. joten, tuo olisi voinut sattua kelle vaan, turha alkaa taas pohtimaan eikö valvottu.
mä valvon mun 10vuotiasta mutta jos menisikin uppeluksiin eikä enää nousisi, en voisi tehdä enää siinä vaiheessa mitään muuta kuin äkkiä uida luokse ja yrittää löytää pinnan alta. kun en kuitenkaan VIERESSÄ valvo. käsi sydämelle, kuka seisoo 10vuotiaansa vieressä kun se ui? jos ei seiso, et voisi estää hukkumista.
kyllä meitä on jotaka vahditaan ihan oikeasti kokoajan, niin että näköyhteys säilyy ja uidaan samalla itsekin. Miten vaikea se on hyväksyä
Ei tätä mun mielestä voi selitellä, että "ei voi aina vahtia, ei tälle mitään voi" Tai ainakaan mulle se ei mene läpi koska tiedän, että vahtia voi.
VAHTIA voi. kuten sanoin, minäkin vahdin! mutta oletko oikeasti, rehellisesti kokoajan niin lähellä että voit sekunnissa-kahdessa tempaista veden alle vajonneen ylös? en usko!!!!!! eikö sun lapset hypi keskenään laiturilta/hyppytornista? hypit joka kerta sieltä mukana vai? lapsesi ei koskaan ui kauemmas susta?
minäkin uin lasteni kanssa mutta en voi sanoa että he olisivat silmieni edessä ja käden ulottuvilla joka hetki. lapset 10 ja 8v.
Mulla ei ole tapana istua rannalla 20m päässä. Mä olen itse lasten mukana järvessä uimassa, ihan jo siksi, että rakastan uimista ja mua ei saisi hiekalle kirveelläkään norkoilemaan.
Kyllä mä uskon huomaavani jos lapseni alkaa vajota pinnan alle, ja 2sekuntissa ei vielä huku tasan kukaan. Kyllä sitä edeltää yleensä jonkin sortin räpiköintiä ja yskimistä, ennenkö kukaan painuu tuosta vaan vedenpohjaan kesken uinnin. Ellei sitten kuole jo siinä uidessaan
Pienen kanssa olen ihan rannassa, ja en laske heitä uimaan syvemmälle
Isompien kanssa on puhe, että uidaan kaulasta rantaa pitkittäissuunnassa siinä missä jalat ylttää maahan, ei syvemmälle, joten aivan varmasti kykenisin heidän hukkumisen estämään ja siitä vedestä hakemaan.