1
1n äiti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:Sinä nyt et vaan löytänyt tästä sitä punaista lankaa, ainoastaan tuon pask-sanan, joka kertoo sinusta paljon. Tässä on nyt vain kysymys julkisesta lynkkaamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja 1n äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Haistahan sinä vaikka p...ka! Lyöt vaan lyötyä.Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Turha sun on mulle jeesustella. Mä tiedän toimivani oikein lasteni kanssa rannalla.
Joo, KOET. Totuus kuitenkin on, että säkin olet ihminen ja suakin voi se paarma tulla pistään selkään, joka saa sut vaistomaisesti huitomaan sitä hetken. Ja se hetki vain tarvitaan, että sun täydellisen ihmisen pilvilinnat romahtaa.
Se hetki ei tule, kun mun lapset on vedessä. Ei se oikeesti ole edes vaikee vahtia niitä siellä.
Vähänkö sä oot täydellinen, ei muuta voi sanoa. Varmaan se kyseinen äiti oli myös samaa mieltä - ettei ole vaikea vahtia yhtä lasta vedessä. Kävi kuitenkin ikävästi ja syytähän emme tiedä.
Jos se, että vahdin lapsiani vedessä KOKO ajan tekee musta täydellisen. Niin, kyllä mä siinä asiassa sit olen ja helvetin ylpee siitä. Mä tiedän, mitä pienille lapsille voi käydä vedessä ja siksi vahdin. En tuudittaudu ajatukseen ettei se vois mulle tapahtua. Lapsia on vaan vahdittava, ei auta keksiä tekosyitä.
Kuvitellaan, että sä astut siellä vedessä ison lasinsirun päälle ja tunnet hirveä kivun jalassa. Väitätkö, että sä et edes katso jalkaasi vaan tuijotat herkeämättä lastasi?
Jos väität niin valehtelet. Tuossa tilanteessa on ihan refleksi nostaa jalka ja katsoa mikä siihen kävi.
Ei se lapsi saa silti jäädä vahtimatta, vaikka tapahtus mitä. Se otetaan matkaan ja mennään rantaa, jos noin kävis. Mäpä kuvittelen: nostan jalan ja katson sitä. Menee 2 sekuntia ja senkin ajan mulla on tietoisuus siitä, että mun lapsi on siinä vieressä. Kummallista, jos sulla ei ole. Turha tätä on vääntää![]()
Ja jos se lasi sojottaa siinä edelleen. Vaistomainen reaktio on nypätä se pois. Tähän menee ainakin 5 sekuntia koko tapahtumaan ja voin varmuudella väittää, että tämän 5 sekunnin aikana sä et sun lasta huomioi.
Siinä ajassa voi tapahtua mitä vaan.
Ja mä voin varmuudella väittää, että vartioin. Siinä ajassa ei lapsi multa katoa.
Jos täällä joku teksti on ollut epäasiallista niin se on sitten tämä viimeisin kommentti.
Kyllä se olet sinä joka et ole löytänyt sitä punaista lankaa ja sorrut haistatteluun kun hermostuksissasi et ajattele asiaa yhtään pidemmälle ja / tai toisten kannalta.