PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

tuli tässä tämmönen kysymys mieleen raskaustesti-liuskoista.. minkä värinen tämä toinen pää näissä yleensä on , kun olen vaan nähnyt raskaustesti-liuskoja, joissa toinen pää on sininen tai punainen. ovulaatiotestejä kun netistä aikani kuluksi katsoin,huomasin että se toinen pää on vihreä. tuli vaan mieleen etten ole tyhmän näkösenä tehnyt ovulaatiotestiä raskaustestinä. (siis huomautuksena että itse siis en ole tätä testiä ostanut vaan sain kaverilta)
 
tinkku Riippuu tietysti merkistä, mutta miun ostamat ovistestit on aina ollu vihreitä (2 merkkiä kokeillu) ja raskaustestit sinisiä (1 merkki).

Belladonna Tervetuloa mukaan :wave:

peppipop Sie olet kyllä kokenu aivan kamalia :'( :hug: Toivottavasti saat purettua kokemuksesi jonkun ammatti-ihmisen kanssa, ettei lapsenteko jää tämän takia :(

Mie tässä odottelen seuraavia menkkoja :whistle: Tuo miun ovuloimishomma oli tässä kuussa kyllä niin epämääränen (oireet oli, mutta tikulla nega), että en jaksa uskoa, että sitä olikaan :'(
 
Onpas tullut paljon tekstiä päivässä! Mutta ihanan aktiivinen tää palsta :heart:

Peppipop olen kanssa todella pahoillani teidän puolesta. Suosittelisin kans jonkun ammattiauttajan kanssa keskustelua, ettei jää traumaa. Voimia ja jaksamista!

Belladonna moi :wave:

Äityli75 ja Myräkkä :'( negasta!

Mulla ei mene kovin montaa hetkeä, etten ajattelisi navan aluisia asioita. Mietiskelen, että oiskohan siellä röörissä kieriskelemässä villisti jakaantuva solueliö joka saapuu pian kohtuun... Ja milloinkohan vois tulla jotain oireita... Toiveet on pelottavan korkeella, nyt ku ovis ja puuhailut antaa aihetta toiveille. Romahtaminen tulee korkeelta. No toivottavasti ei tule. On tää piinallista...
 
Peppipopille :hug: Siis ihan kauheaa, :'(

Ja mä olen taas ollut ties missä viimepäivät ja sen ainoan kerran kun koneelle ehdin oli netti pimee :kieh: :kieh:

No, nytkin hyvin pikaisesti, huomenna oli tarkoitus testata, mutta eipä taida tarvita :(
Olo on ihan ja just niin että ensi yönä saapuu se yks nimeltä mainitsematon sukulais-akka kylään. :kieh: :headwall:

Eipä tarvii sitten ihmetellä et voiko ottaa viikkiksenä siiderin tai pari, voipi olla että menee useempikin. Tai ei, mä olen maailman huonoin juomaan, kerran pari vuodessa juon sen kaksi ja olen ihan naamat :saint: :x

Mutta, eipä muuta, palaan kun kp1 koittaa... ( huomenna... ) :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
[



peppipop Sie olet kyllä kokenu aivan kamalia :'( :hug: Toivottavasti saat purettua kokemuksesi jonkun ammatti-ihmisen kanssa, ettei lapsenteko jää tämän takia :(
pelkopolille pääsee keskustelemaan, vaik ei raskaana olekkaan.. ja etenki tuollaisista kokemuksista!

Belladonna Tervetuloa mukaan :wave:
 
Peppipop Pahoittelut ja :hug: Oletpa saanut kokea kamalia, varmasti vei pikkukakkosen yrittämis halut joksikin aikaa.

Pahoittelut kaikille negatestin saaneille :hug:
Itse liityn myöskin samaan sakkiin..Mää tässä jo maanantaina oli aivan innoissani et nyt menkat alkoi (kuukausi sitten siis lopeti imettämisen ja menkat ei vielä ole alkaneet synnytyksen jälkeen) mulla tuli rusehtavaa tuhrua paperiin vähän vatsassa menkkajomotusta..Noo eipä tullut enää sen jälkeen vuotoa, ja kivut on kyllä ollut alavatsalla ja alaselässä. Eilen sitten tein testin ja negahan se oli :'( Mutta siis edelleen jomotusta..lisäksi ollut aika limaisia aikoja ...eli rupesin miettimään että voiko ovulaation aikaan tulla tuhrua :snotty: Noo kaippa se koneisto vaan tekee käynnitys harjoitteluita...
Kun vaan nyt käynnistyis niin ei tarttiis näitä turhia testejä tehhä ja jännitellä..
Tein kylläkin tuon eilisen testin päivällä ja pissa oli ollut rakossa jotain 3 ja puol tuntii..eli ei 4h, mut kai se plussa näkyis silti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja UniUnna:
Mulla ei mene kovin montaa hetkeä, etten ajattelisi navan aluisia asioita. Mietiskelen, että oiskohan siellä röörissä kieriskelemässä villisti jakaantuva solueliö joka saapuu pian kohtuun... Ja milloinkohan vois tulla jotain oireita... Toiveet on pelottavan korkeella, nyt ku ovis ja puuhailut antaa aihetta toiveille. Romahtaminen tulee korkeelta. No toivottavasti ei tule. On tää piinallista...
Täällä toinen, joka on aina niiiin raskaana tämän ovis-menkkavälin :) Vaikka muuten en jaksa enää päiviä laskea niin kuin puoli vuotta sitten niin toivomista en pysty lopettamaan :ashamed: Vaikka ihan hyvä niin, ei pidä menettää toivoa tässä hommassa :)


Raskausoireista Tässä kun on oppinut kuuntelemaan kehoa ilman pillereitä (joita söin ennen esikkoa 10 vuotta!!) niin huomaa muitakin "oireita" kuin raskaudesta johtuvia. Mulla esim. aina ovulaation jälkeen luteaalivaiheessa rinnat selvästi arat ja alamahaan vihloo liikkeet enemmän kuin ennen ovulaatiota. johtuu varmaan progesteronista. Mutta muistan kyllä sen yhden ja ainoan kerran, kun olin raskaana, niin tiesin varmasti, lämmöt oli selvästi yli 37 ja tissit ihan järkyn kipeet :D
 
Peppipop :hug: Kamalia olet joutunut kokemaan.

:wave: Uudet kuumeilijat tervetuloa. Ja tätin tavanneille ja hänen kans aikaa viettäville :hug:

).( Täti on pakannut tavaransa ja siirtynyt vähäksi aikaa taas kiusaamaan jotain muuta läsnäolollaan. Nyt sit ootellaan Oilia saapuvaksi. Tai oikeemmin sitä kp13, jolloin saa alkaa sen o-tikkuun pissimisen.
 
tervetuloa uusille :flower: ja pahoittelut kaikille negan saaneille :hug:

mä oon koko päivän kärsiny hirveestä pääkivusta..kauheeta..huomenna ois kampaajakin..

jokohan kohta puoliin meikäläisellekkin tulis ovis? :whistle: ois kiva päästä hommiin,taukoa kun on ollu ihan kiitettävästi :ashamed: ei aina nappaa noi petihommat..
 
Heissan!
Tulin vain pikaisesti omat kuulumiset kertomaan. Johonkin on saatava mustaa valkoiselle tästä päivästä, ennen ku nukkumaan menen.
Kävin tänään hammaslääkärissä, alavisuuri vaivas. No lääkäri sit totes vaan et poishan se otetaan, menin melkein paniikkiin et "Ai nyt hetikö!?"
Niin se sit laitto kolme erilaista piikkiä puudutusainetta. Ja kun alko hommiin, niin ei menny kauan ku kuulin sen pudottavan sille operaatiopöydälle palan hammasta. Olin tässä vaiheessa jo ihan hiestä märkä. Sit se vasta alko touhuamaan. Sinne siis jäi hampaasta pieni palanen, jota se repi ja poras vuorotellen. Haki aina vaan uuden työkalun, jatko repimistä ja poraamista. Kunnes yhtäkkiä se löi hanskat tiskiin "Ku ei tää täältä lähde, niin antaa sen sit olla siellä" Olin aivan että |O Ethän sä nyt tähän voi tätä jättää. Mutta aikaa oli kulunu jo tunti ja seuraava oli oven takana. Tuli kyllä niin liukuhihnalaisen olo :headwall: Lääkäri vain sano ettei sen juuren palasen pitäny noin tiukassa olla, ja että se on nyt pari päivää normaalia kipeämpi :headwall: :headwall: Toivotteli vain hyvää jatkoa "toivottavasti ei rupea vaivaamaan, sitten on kyllä isompi operaatio edessä". Voi RUMA SANA!! Minä, joka INHOAN hammaslääkäreitä, niin juuri mulle pitää käydä näin! Ei oo totta!!
Nyt otin sit kolmannen ibuxin 600mg ja penisilliinikuurin antoi myös. Kai ne hieman kipua lievittää, mut on se aika helvetin kipeä! Ja äsken rupes verta vuotamaan ku vettä join. Taitaa jäädä yöunet lyhyiksi :(

Oli mulla muitakin uutisia; ostin tänään greippimehua! :) Mies tulee taas huomenna viikonlopuksi kotiin :whistle:

Nyt on kai parempi yrittää nukkua, vaikka tuskin tältä kivulta se tulee olemaan kovin helppoa :(

Öitä kaikille :xmas:
 
Tälle aamulle tuntuu olevan monta testaajaa. Toivottavasti d =) b tulee myös monta plussaa

belladonna tervetuloa :flower:

UniUnna Täällä myös yks joka on joka kuukaus niin raskaana että :LOL: Eikä puhettakaan et pystyis olee ajattelematta ja laskematta päiviä milloin vois testata...

mami-91 pahoittelut negasta :hug:

myräkkä hammaslääkäri on kamala paikka ja vielä kamalamman siitä tekee tommoiset ikävät kokemukset. Mulla myös ollu ikävä kokemus viisaudenhampaan leikkaaminen. Toivotaan et särky lakkaa :hug:

).( ei mitään uutta auringon alla... Ahdistaa vaan ku tuhruttanu jo maanantaista saakka mut kunnon vuoto ei ala millään ja tietysti tämmöisenä luulosairaana ihmisenä olen omasta mielestäni tietty raskaana :LOL: Sais nyt alkaa, tai olla alkamatta...
 
Myräkkä Mulla meinaa räjähtää pää aina noitten kanssa ku kuulen tollasia "hyvää jatkoa, koita pärjätä tai sit en ota kantaa asiaan (senkin olen kuullut lääkärin sanoneen).. Kävin eilen lääkärillä kun epäilin poskiontelontulehdusta, niin lääkäri kyseli vaan että tarviinko sairaslomaa ja kauheella kiireellä "yritti päästä eroon" ainakin tuntui siltä, labrat määräs kyllä. Sillä asenteella oli että jos tolle kirjottaa sairaslomaa vaan niin se lähtee varmaan äkkiä pois.

Negaa se näytti tänäkin aamuna se testi, eli kaipa se on uskottava jo. Tulis vaan nyt se täti ja nopeesti. :kieh:

Lueskelin nyt noita viestejä kun en eilen ehtinyt, Peppipop Pahoitteluni ja jaksamisia. :hug:
 
Myräkkä, eikun tänään takasin kipupäivystykseen tai mee suoraan yksityiselle hoitaan homma kuntoon.

Pahoittelut negan saaneille.

Jeejee, tokavika päivä vanhassa duunissa, mites sitä vielä löytäis motivaatiota...ei mitenkään!
 
Negan testasin aamulla,mikä ei tullut yllätyksenä mulle =)
Ens viikolla viimeistään tätin pitäisi tulla kylään,joten eiköhän tästä kohta siirrytä seuraavaan kiertoon.
Pitää tänään lueskellä ketjua läpi,että opin tietämään muista vähän :wave:
 
AAM
Myräkkä onpa jaska tuuri hammiksessa.. hammassärky on yksi karseimminsta kivuista :( :hug: paljon panadolia vaan.. ja jöäpaloja suuhun ? vai tuoko ne kipuja lisää
:| silloi ehkä ei...

Lumikuningatar +++++++++++++++Karmeita OILI-puhureita :whistle: :whistle: sulle :D ja eiku hommiin :p ;)

negatiiviksistä halitukset osallisille..

dogtorille ovis puhureita hurjassti kans...

Treelolle toivotaan että täti tajuaisi pysyä poissa !! :kieh: :attn: jos ei viestiä tajua niin eiku vintti pimeeks ;) no ei nyt.. mulle kans riittää toi lonkeroiden nuuhkiminen ja kännissä ollaan - meiningillä :D :LOL:

:heart: : lla AM
 
mami91 Pahoittelut negasta :hug:
Oletko sie syntynyt -91? Miun nuorin sisko on syntyny alkuvuodesta -89 ja on vielä ihan kakara, fanittaa j-rockia ja heiluu kavereiden kanssa kaupungilla shoppailemassa :) Asuu vielä meiän porukoiden kanssa ja on vasta nyt ruvennu puhumaan, että jos vaikka muuttas kotoa pois :eek:
Siis en tarkota, että sie olisit kakara, vertailin vaan, kun en voisi ikinä kuvitella, että mius siskosta tulis vielä äiti moneen vuoteen :D Mutta rakas se on miulle silti, kaikista rakkain sisko :heart: Jos sisaruksiaan saa tälleen toista paremmaksi laittaa :ashamed:

Myräkkä No onpa siulla ollu lääkäri :eek: :headwall: Mie oisin ollu ihan että mitä *ittua |O Toihan on ihan ala-arvosta potilaan kohtelua!!
Pelkään kans hammaslääkäriä ihan kamalasti ja olen tosi kipuherkkä :( Miulla jouduttiin leikkaamaan alaviisuri erikoishammaskirurgilla ja siellä oli eka kerta, kun miun pelkoa lääkittiin kunnolla: sain niin tujun annoksen rauhottavaa, että nukuin koko toimenpiteen ajan enkä edes muista, että miut olis kärrätty heräämöön pyörätuolilla :LOL:
Onko siulla viinaa (kossua, vodkaa, viskiä...) kotona? Mitä vahvempaa, sen parempi. Turruttaa kivun ihan hetkessä, kun kastelee esim. pumpulitukon viinalla ja laittaa sen kipeän kohdan päälle :wave: Olen käyttäny tuota viisurinpoiston jälkeen, kun unohtu ostaa särkylääkettä :headwall: Joutuu usein vaihtamaan, mutta se pienikin hetki ilman kipua on autuas :saint:

Belladonna Uutta yritystä sitten vaan :hug: Onnea :wave:
 
Voi mikä negakuukausi meillä tulossa! Pahoittelut kaikille negan saaneille :hug: Nyt meidän loppujen on varmaan pakko plussata tässä kuussa :) Tosin mulle iski jo viime yönä vanha ahdistus, että miks mä nyt plussaan kun en koskaan aiemminkaan :kieh: Meillä vaan on virallisesti tämän kierron jälkeen se vuosi yritystä takana ja jotenkin aattelen että jos nyt tärppää niin ollaan vielä normaaleja, hah hah.
 
sunnuntailapsi musta on aivan sairaan hienoa että sä olet vielä toiveikas, vaikka takana on monta pettymystä. Mutta eikös sekin ajatus helpota, että jos nyt ei tärppääkään niin ainakin asialle kohta tehdään jotain? Kun pääsette tutkimuksiin. Toivon oikein kovasti että sulle tulis se plussa tässä kuussa. :hug:

Täällä kp17 eikä mtn ihmeempiä. Saa nähdä nyt riittikö meidän vauvahakemukset, kun ei niitä lähetetty kuin kaksi kertaa. Mutta ajoitus oli onneksi paras mahdollinen. :) En silti uskalla toivoa liikaa, kun mulla on se lähete niihin endo-tutkimuksiinkin... Ei tiedä mitä sieltä mun sisältä löytyy. Toisaalta se eka selkeä ovisplussa nostaapi hiukan toiveita...


Mua muuten huvittaisi kovasti kuulla Tinkerbellestä jotain! :wave:
 
Heipä hei vanhat kuumeilutoverit!

Käyn välillä täällä teidän juttuja lukemassa. Tuntuu vieläkin niin epätodelliselta tämä odotus. Ensin sitä kuukausitolkulla yritetään ja jännäillään ja petytään, ja sitten yhtäkkiä, kun se plussa tuleekin, on ihan hämillään, että mihin porukkaan sitä kuuluu.

Toissapäivänä alkoi ympärivuorokautinen kuvotus. Oksentanut en ole, mutta voin pahoin ihan koko ajan. Ja tää väsymys....jestas...Pitäiskö tässä vielä töihin kyetä?

Minulla taitaa olla vielä muutama ovistesti ja sitä pre-seed-liukastetta (yksittäispakattuja ampulleja) jäljellä. Efamolista puhumattakaan :)
(Efamol on vastaava kuin glandin 25. Purkki lähes täysi)
Olisiko täällä joku kiinnostunut ostamaan ne pois?

Lähettelen sinne teille oikein isoa plussa-aaltoa ~~~~
Toivottavasti näemme pian odotuspuolella!!!!


Joie ja Sippu

 
Tervehdys kaikille!
peppipop :hug: ja jaksamista. Kauheita olet joutunut kokemaan...Voimia :heart:
Kaikille negan saaneille ja tädin yllättäneille iso :hug: ja rutistus.
Kaikille Oilia (ekaa kertaa luin sanan Oili oviksesta, hauska nimitys :LOL: ) bongaaville ja haluaville onnea ja tsemppiä :) Itse kuulun Oilin metsästäjiin kohta puoleen.
En saanut aikaiseksi tilata tai ostaa niitä o-tikkuja, joten tuntemuksillä mennään. Kierto kun vaihtelee 24-39 väliä niin pahahan se on arvioida sitä oviksen ajankohtaa. Tänään kp13 ja vielä ei mitään tuntemuksia. Jos kierto on tällä kertaa lyhyt tai keskipitkä (kylläpäs tämä oviksen arviointi vaatii matemaattisia kykyjä) niin ovis vois olla tossa viikonlopun tienoolla.
Ollaan lähdössä ystävien kanssa mökkeilemään viikonlopuksi, tyttö menee mummolaan hoitoon (nyyh, koko vkonloppu ekaa kertaa erossa tytöstä), joten omaa rauhaa ja kahdenkeskistä aikaa on ;) :whistle:

Paljon plussapuhureita kaikille ja toivotaan, että kohta saataisiin plussa uutinen tähänkin ketjuun :heart:
 

Yhteistyössä