PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

juu, olen 99,99% varma. En bongannut ovista viime kierrossa, ja vaikka olisinkin huomaamatta onnistunut ovuloimaan ei meillä ajoitus ollut kohdallaan, ei sinnepäinkään. Joten sais olla aika uskomaton onnenkantamoinen että oisinkin raskaana.

Lokakuun puolenvälin jälkeen käyn hakemassa terokuurin jossei lähde kroppa taas toimimaan normaalisti. ARGH. Mä inhoan niitä. Mulla menee niistä nuppi ihan sekasin ja tulee järkyttävä finnitauti...Ja nää oireet on tosiaan ihan samanlaiset kuin tammikuussa, jolloin olin viimeksi "valeraskaana" ja kroppa sekasin.
 
No vitsit Blondie, kun sulla on harmia tuon kierron kanssa :/ Ois luullut, että kun sen koneen saa käyntiin niin pysyykin käynnissä! Toisaalta sun raskautuminen voi olla ihan vaan siitä kiinni, että kierto tasaantuu, kun ei vaan veis kauaa :hug:

Tänään sitten otettu hormoni- ja tulehdusnäytteet sekä uusi papakoe. Jotenkin tyhjä olo tuli labrasta lähtiessä, munhan piti olla tässä vaiheessa äitiysneuvolassa eikä missään labrassa surkuttelemassa :ashamed: Ei tätä elämää tosiaan voi eteenpäin ennustaa.

Myräkälle pahoittelut negasta? Kuka muuten on tuo äittä-67 plussanneissa? Mulla on mennyt ihan ohi!
 
Aivan.. ajattelin kohta tässä mennä kauppaan ja pitää muistaa ostaa sitä greippi mehua.. tai oikeestaa ostaako sit enskuun puolella ku mies tulee.. vai??
Muutenki ruokaa ostaa jääkaappiin... kävis nopeasti asioilla sit takas maalailemaan.. kovasti ois maalaamista vielä.

Olispa kaverina joku maalaamassa.. mut ku arkiviikko nii eipä taija kukaa päästä...
 
Peppipop olen todella, todella pahoillani teidän puolesta. :'( Kyllä on väärin, että ihmiset jotka vauvaa kovasti kaipaavat saavat sitten kestää tuommoista. Toivottavasti teillä kolmas kerta toden sanoo, sitten kun siihen jaksatte taas ryhtyä. :hug:


Täällä kp16 ja nyt vaan sitte odotellaan. =)
 
Tänään tein testin ja nega tuli. Ei niin "puhdasta" negaa voi tulla ku tuli :LOL: Ehkäpä hätäilin tosiaan kun tänään vasta kp 23 menossa..mutta mutta.. oireita ois vaikka muille jakaa.. siis koko viime viikon maha niin kipee ku olla voi ja menkkamaista kipua koko ajan. Myös nännit kipeet. ajoittaista huonovointisuutta, alaselkä niin kipee, jomottaa ja pistelee :( mut eniten mua mietityttää tää menkkamainen kipu mitä tänäänkin oli, ja testin jälkeen paheni. luulin jo että menkat tulee mut tosiaan viime viikosta asti ollu noita kipuja että eikai ne nyt 2 viikkoa ennen menkkoja ala nekään kivut. hassua..yleensä mulla mennyt niin että 1-2 päivää ennen menkkoja jsut tämmänen olo.. mitä mieltä muut ootte? teinkö testin liian aikasin vai kannattaako menettää tästä kierrosta toivo? onko ketään joka olisi tehnyt suurinpiirtein näillä kp:llä plussa testin tai onko joku tehnyt näillä kp:llä negan , joka myöhemmässä vaiheessa "muuttunut" plussaksi..? :|
 
Ei muuten mitään hajua tuosta DPO:sta.. Mä lopetin pillerit 5.7 jonka jälkeen kierto ollut 27.päivää, pillereitä söin n.4vuotta. ennen pillereitä mun kierto oli noin 28-31päivää, ei koskaan alle ton 28:n. nyt 2 viimestä kiertoa ollu 27 päivää. Oireita edelliseen viestiini jotka unohtu.. eli paineen tunne tossa niinku virtsarakon ja kohdun seutuvilla sekä lämmöt 2 aamuna olleet 36.8 sekä 36.9. Myös pissalla käyminen on lisääntynyt huomattavasti. Että uskaltaiskos uuden testin tehdä sunnuntaina , silloin olisi toi 27.päivää ollu kiertoa vai oottaiskos suosilla ensviikkoon ainaki keskiviikkoon enneku testailee? Oon vaan nii malttamaton sielu :p
 
AAM
tinkku82 27 päivän kierrolla sulla on varmaan ovis ollut siinä 14-15 päivillä... jos on ollut.. herkimmät testit näyttää plussa rtestiin jo kun oviksesta on se 9-10 päivää eli ehkä testaisin sinuna vaikka sunnuntaina tai ma uudelleen.. ja vaikka apteekin omalla.
 
Ai niin ja tän aamuisen testin tein tommosella david pregnancy -testillä.. mitä mieltä muut kyseisestä testistä? ja yks nyt ihan asian vierestä, mut kysynpä kummiskin, eli miten allusmamma sait ton minun nimimerkkini tohon viestin alkuun tummemmalla? (ja täähä on tosi tärkee juttu :LOL: :ashamed: )
 
AAM
niin siis copy.. :) eli vedät kursorilla tummaksi sen alueen minkä haluat mustata ja sit kun se on värjättynä niin painat B:tä ja sinne alkuun ja loppuun tulee [ b] ... [ /b] merkit

*muokkaus.. jätin tahallaan tuohon nuo välilyönnit että tiedät mitä tarkoitan..*
 
vedä mustaksi haluamasi teksi hiirellä yli...
toinen vaihto ehto on että ennen mustaksi haluamaasi tekstiä painat tuota B nappia ja kun haluat lopettaa "mustatun" tekstin paina B nappia uudestaan... eli
B teksi B.... näyttää tältä tekstisi
 
mut joo, vielä tähän samaan asiaan elikkäs onko nää kivut normaaleja? siis alaselkää särkee niin vietävästi ja mahaa kans..rupee jo semmonen pelko tuleen et mistähä nää johtuu? onko teillä raskaana olevat tälläsiä kipuja ollut alkuviikkoina? esikoisestani muistaisin ettei mitää näin pahoja ollu todellakaa.. oiskos esim kohdun ulkoinen raskaus näkynyt testissä?
 

Yhteistyössä