ne hymiöt tuele ko sä laitat ä:n tai ö:n vikaks enne sulkulauseen loppusulkua ä) mut jos sä jätät välilyönnin sen ä / ö jälkeen niin ei tuu ollenakaan (klfjafjlafäää )Alkuperäinen kirjoittaja Elwi:ja siis tuohon mun tekstiin livahti ihan vääriin paikkoihin noita hymiöitä :headwall: :headwall:
juu, oon mie syntyn -91 :ashamed: niin nyt olikii vast yk 1 toivottavasti kuitenkii kohta puoliin tärppäis :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:mami91 Pahoittelut negasta :hug:
Oletko sie syntynyt -91? Miun nuorin sisko on syntyny alkuvuodesta -89 ja on vielä ihan kakara, fanittaa j-rockia ja heiluu kavereiden kanssa kaupungilla shoppailemassa Asuu vielä meiän porukoiden kanssa ja on vasta nyt ruvennu puhumaan, että jos vaikka muuttas kotoa pois
Siis en tarkota, että sie olisit kakara, vertailin vaan, kun en voisi ikinä kuvitella, että mius siskosta tulis vielä äiti moneen vuoteen Mutta rakas se on miulle silti, kaikista rakkain sisko :heart: Jos sisaruksiaan saa tälleen toista paremmaksi laittaa :ashamed:
Muuten hyvä, ainoo vaan et mä nimenomaan kävin yksityisellä saadakseni kunnon hoitoa :headwall: No ei tää NYT niin kipeä ole, ko oon ottanu tänään 4 burana kuussatasta ja penisilliinit päälle. Mutta jos se juuren palanen siellä joskus rupeaa vaivaamaan, ja se pitää kirurkisesti poistaa niin auta armias..Alkuperäinen kirjoittaja Blondie:Myräkkä, eikun tänään takasin kipupäivystykseen tai mee suoraan yksityiselle hoitaan homma kuntoon.
hui kenenköhän tiedot mä olen jättänyt muuttamatta sitten (taitaapi lueskelella taaksepäin muutaman sivun ) ? Korjattu eniweis :wave:Alkuperäinen kirjoittaja äityli75:Allusmamma
Mulla on edelleen yk 2 menossa, tätiä ei ole näkynyt.
Nyt siis kp32/28-29.
Mutta, voisitko siis korjata tiedot oikein etusivulle?
Kiitos :flower:
HA HA HA HA mä sanoi MÄ SANOIN !!! no siksi mä kysyin silloi aikasemmin että oot satavarma ettet oo raskaana just ton yhden päivän menkkojen takia ??? =)Alkuperäinen kirjoittaja Blondie:Kävin tänään työterkkarilla kuulemassa maanantaisten verikokeiden tulokset. Hemoglobiini oli "naiseksi poikkeuksellisen korkea". Hmm...aloin sitten ajatella että mitäs JOS..kun viimeksi mulla oli korkea hemppa kun olin raskaana. Ostin testin, ja pissasin siihen viis minsaa sitten; te ootte ekat jotka saa kuulla...että OLEN RASKAANA!!!!
Joku sitkeä simppa oli sitten sinnitellyt yli "kestoajan" ja olin ovuloinut vaikken sitä huomannut. Tuhru 9.9. olikin menkkojen sijasta kiinnittymisvuotoa.
Niin monta pettymystä tänä vuonna kerkisi olla että en meinannut uskoa todeksi. Tärppi siis yk 8 ihan luomuna!!!!