PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Elwi:
ja siis tuohon mun tekstiin livahti ihan vääriin paikkoihin noita ;) hymiöitä :headwall: :headwall:
ne hymiöt tuele ko sä laitat ä:n tai ö:n vikaks enne sulkulauseen loppusulkua ä) mut jos sä jätät välilyönnin sen ä / ö jälkeen niin ei tuu ;) ollenakaan (klfjafjlafäää ) :D
 
Mihkäköhän mun viesti oikein katos? No onneks kopsasin :)

Moikka!

Peippipop siis ihan käsittämätöntä kohtelua olet saanut :eek: :( Voimia ja :hug:

Täällä jo rupesin ihmetteleen, kun Oilista ei oo ollu mitään ennakko tuntemuksia, kun joskus ollu jo viikkokin ennen, mut äskömpä tuli selvää asiaan liittyvää limaa ja särkyäkin vähän :D Että eiköhän se kumminkin parin päivän sisään tapahdu =)

Mutta eipä muita kummempia.

Paaljoon ++++++++++++ :whistle: ja tädin yllättäneille :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
mami91 Pahoittelut negasta :hug:
Oletko sie syntynyt -91? Miun nuorin sisko on syntyny alkuvuodesta -89 ja on vielä ihan kakara, fanittaa j-rockia ja heiluu kavereiden kanssa kaupungilla shoppailemassa :) Asuu vielä meiän porukoiden kanssa ja on vasta nyt ruvennu puhumaan, että jos vaikka muuttas kotoa pois :eek:
Siis en tarkota, että sie olisit kakara, vertailin vaan, kun en voisi ikinä kuvitella, että mius siskosta tulis vielä äiti moneen vuoteen :D Mutta rakas se on miulle silti, kaikista rakkain sisko :heart: Jos sisaruksiaan saa tälleen toista paremmaksi laittaa :ashamed:
juu, oon mie syntyn -91 :ashamed: niin nyt olikii vast yk 1 :) toivottavasti kuitenkii kohta puoliin tärppäis :) :heart:
 
Allusmamma: Kiitti vinkistä..pitää muistaa se välilyönti :)

(.) just ku pääsin mainostamaan, ettei ovistuntemuksia ole niin tässä iltasella alkoi sitten kananmunavalkovuoto :D
No, nyt kun olis ne hiivatin o-tikut niin vois varmistella, että olenko oikeassa vai olenko vaan luulosairas :D No, jospa tuo alavatsa juilinta alkaa niin sitten olen varma. ja voihan sitä ja pitääkin tässä nyt sitten vaan pöllyytellä peittoja varmuuden vuoksi, jospa se Oili olis tulossa kyläilee :D
Illanjatkoja kaikille, nyt meen nolostumaan idols yrittäjien puolesta :LOL:
 
Siis apua miten paljon tekstiä tänne on tullut!!!!! Arvatkaa kele tana mitkä vieroitusoireet kun meillä HAJOSI MODEEMI ja Elisan palvelu on pahasti pyllyn seudulta!!
|O |O

Moikka kaikille uusille, täällä tuttavallisesti Stinkkeri :wave: !

Cassy, tuntuipa kivalta lukea että olit mua kaipaillut :hug: - täältä nyt tulee kuulumisia kirjaimellisesti oman navan ympäriltä:

Olen tehnyt malttamattomana kaksi r-testiä, joista molemmat negatiivisia. Maani myynyt olen ollut, ja odotellut vaan menkkoja äkkiä alkavaksi. Kp 24 kävin keltarauhashormoniverikokeessa (tuloksia en ole vielä kuullut). Nyt siis kp 29, ovis mulla oli kp 18-19 joten tänään 10-11 dpo.

Kävinpä pissillä (uudetkaan ei enää ihmettele mistä "Stinkkeri"-nimi tulee :LOL: ) tänään iltapäivällä, huomatakseni muutaman tipan verta paperissa. Ajattelin että no sieltä se täti nyt tuli, taas ihan liian aikaisin luteaalivaiheen pituutta ajatellen. Ajattelin että hyvä että mun hormoniarvot nyt tutkitaan että tähän tulee joku tolkku.

Eipä alkanu menkat. Koko päivän on vihlonut navan seutua voimakkaasti. "Pahinta" tässä on se, että esikoisen raskaus alkoi täsmälleen samalla tavalla (pari tippaa verta 12 dpo, ts. kiinnittymisvuoto) - ja nyt h-vetti pieni toivonkipinä yrittää takaraivossa elää ja luulenpa että putoan pian tosi korkealta! :eek:

Apua. En uskalla ajatella mitään. Pakko testata huomenna uudestaan.
 
Noppis
Vieläkö joku muistaa minnuu? :wave: Meidän piti siis pitää taukoa marraskuulle (jotta saisin kevätkesän työharjoitteluni suoritettua loppuun), mutta hetken mielijohteesta päästiin mukaan geimeihin jo tänään. :whistle: Sattumalta sattuu olemaan vielä just kierron puoliväli. :D Nyt sit vaan jännäillään! :D

Jokohan osaisin ottaa tämän jännäilyn hiukan rauhallisemmin? :ashamed: :LOL:
 
Allusmamma
Mulla on edelleen yk 2 menossa, tätiä ei ole näkynyt.
Nyt siis kp32/28-29.


Eli oon kolme testiä malttamattomana tehnyt, viimeks aamuyöstä ja yks viiva vaan :'(
Huomenna käyn ostaa pari lisää ja jos täti tai plussa ei viikonloppuna tuu ni soitan ma terveyskeskukseen.

Mutta, voisitko siis korjata tiedot oikein etusivulle?
Kiitos :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blondie:
Myräkkä, eikun tänään takasin kipupäivystykseen tai mee suoraan yksityiselle hoitaan homma kuntoon.
Muuten hyvä, ainoo vaan et mä nimenomaan kävin yksityisellä saadakseni kunnon hoitoa :headwall: No ei tää NYT niin kipeä ole, ko oon ottanu tänään 4 burana kuussatasta ja penisilliinit päälle. Mutta jos se juuren palanen siellä joskus rupeaa vaivaamaan, ja se pitää kirurkisesti poistaa niin auta armias..

Kiin: Joo, on mulla kossua. Eiköhän se kipu todellakin turru ku kaataa oikein kunnolla pohojanmaan kautta. Ei kai sitä pumpulituppoon kande haaskata ;)

Joie: Onnea "sippu" vauva-mahasta :heart: Eiköhän se kuvotus aikanaan hellitä :)

zuku: No koska sulta on hammas poistettu? Tai siis se tynkä sinne jätetty, toisin sanoen :kieh: Mulla niin pelottaa että se alkaa jonain päivänä kahta kamalammin oireilemaan. Toivottavasti ei.

Joo, eiköhän se auta meidänki alkaa vallan tosissaan yrityskannalle, että olisi täällä palstalla suurempi todennäköisyys saada lisää plussautuneita. Nyt kyllä täytyy miehelle perustella tätä kantaa myös :D Tosin minä kyllä tykkään tästä meidän palstasta, enkä kyllä plussankaan uhalla tahtois täältä pois ;)
 
Moi taas

Olo alkaa olla parempi. Sairasloma jatkuu vielä ensi viikollakin ja tämä tämän viikon lääkäri armeija on ollut oikein ymmärtävää. Kävin tänään purkamassa ammatti-ihmisen kanssa tätä oloa ja se tuntui lähinnä yksinpuhelulta. Sain uuden ajan reilun viikon päähän. Katsotaan nyt onko tuosta mitään hyötyä. Vointi on kuitenkin parempi. Ainut pellehomma tässä taas oli että kun alkaa vastustaa niin vastustaa. Tänään alkoi särkeä hammasta :kieh: luin aamulla Myräkän jutun ihanasta :eek: hampilääkäristä ja totesin että jos ei sattuis näin veemäisesti en menisi. Pelkään hammaslääkäriäkin :ashamed: ja viimeksi uskaltautunut sinne lähes kymmenen vuotta sitten. Oli suuri yllätys että legoista löytyi yksi pieni onneton reikä ja sekin vasta kuvista. Ja juu noin viisurit pitää poistaa mutta se ei ole akuutti keikka. Paikkasi sitten tuon yhden hampin, nopsaa ja hyvin. Ei vaivaa mitenkään. Heti sai syödäkkin. Nyt pitää vielä poistaa hammaskiveä ja korjata yhden paikan reuna, kun siitä on lähtenyt pikkupala irti. Sitten voikin taas olla muutaman vuoden poissa siitä kauhujen talosta.

Haluan vielä tarkentaa tuota keskenmenokatastrofia. Oulussa minua hoidettiin loistavasti. Kaikki oli mukavia ja kilttejä ja hoitivat hommansa nopsaan. En joutunut odottamaan missään. Silloin yöllä siihen tutkimukseen olisin ehkä nyt jälkeenpäin toivonut lisää troppia etukäteen , mutta muuten ei ole mitään valittamista. Sunnuntaina lähtiessä sain ruokaa :p avasin kannen ja alkoi hymyilyttää... perunamuusia ja poronkäristystä :D ollaan siis pohjoisessa.

Kättärin toimintaan en ymmärrä. Etukäteen sain yllättävän vähän tietoa siitä että mitä näillä lääkkeillä voi tulla tai miten vaikea keskenmenosta voi pahimmillaan tulla. Mulla oikeastaan kokoajan semmoinen olo, että en vaan kestänyt tätä kropan normaalia reaktiota kuin muut vaan heikkouttani jouduin hoitoon. Jotenkin tuo lääkitys plus pari kipupilleriä antoi vaikutelman ettei odotettavissa ole mitään ihmeellistä. Maanantaina taasen se vikinä että "jos sun on pakko tulla,että et siellä himassa pärjää niin pakkohan sun on" sai aikaan sen että täällä en ihan tietämättä mene lääkäriin. Enkä vaivaamaan kättärin päivitystä kipujeni takia. Olen oikeesti tällä hetkellä todella kiitollinen että olin Oulussa kun pahin alkoi. Siellä näyttää olevan vielä hoitohenkilökuntaa jotka jaksaa välittää. :heart:

Taidan siirtyä narisemaan tuonne keskenmenojen puolelle näitä murheitani. Meillä yrityksen aloittamiseen menee vielä aikaa ja voi olla että miehelläkin on mieli muuttunut tapahtuneen jälkeen, pelottaa edes kysyä. En kyllä itsekkään ole valmis ko keskustelua käymään. Jotenkin olo on vaan niin ulkopuolinen. Minä en kestä sitä mitä muut kestää. Minä en saa sikiötä pysymään elossa. Miksi sitten enää edes yrittää, jos olen kokoajan lohduttavissa. Ehkä mun ei oikeesti pitäis tehdä tai toivoa lapsia ; en voi synnyttää normaalisti kuitenkaan, tulen raskaaksi ja saan taas keskenmenon. Ei kuulosta hyvältä.

Lapsista kuitenkin sen verran että heitän ilmaan kysymyksen: onko täällä muita jotka tuskailee TYTTÖlapsen toppavaatteiten valinnan kanssa. Onko mulla tässäkin korvien välissä vikaa kun en löydä ikiliikkuja likallemme pukua (kaksiosaista) joka ehkä kestäisi kevääseen. Kaikki sika vaaleita ja blingbling hilpetööriä ja ohutta kangasta väärällään... :| menee järki. Ostin nyt sitten haalarihousut ja pitkähkön takin. Nätti on mutta mitenköhän kestää... oli kyllä edullinen, koska kallista samanlaista ei ollut mitään järkeä ostaa.

Haleja tädin yllättämille :hug: Loppukuu vielä aikaa plussailla. Olkaa reippaita :p
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja äityli75:
Allusmamma
Mulla on edelleen yk 2 menossa, tätiä ei ole näkynyt.
Nyt siis kp32/28-29.

Mutta, voisitko siis korjata tiedot oikein etusivulle?
Kiitos :flower:
hui kenenköhän tiedot mä olen jättänyt muuttamatta sitten :D (taitaapi lueskelella taaksepäin muutaman sivun :whistle: ) ? Korjattu eniweis :wave:
 
Kävin tänään työterkkarilla kuulemassa maanantaisten verikokeiden tulokset. Hemoglobiini oli "naiseksi poikkeuksellisen korkea". Hmm...aloin sitten ajatella että mitäs JOS..kun viimeksi mulla oli korkea hemppa kun olin raskaana. Ostin testin, ja pissasin siihen viis minsaa sitten; te ootte ekat jotka saa kuulla...että OLEN RASKAANA!!!!

Joku sitkeä simppa oli sitten sinnitellyt yli "kestoajan" ja olin ovuloinut vaikken sitä huomannut. Tuhru 9.9. olikin menkkojen sijasta kiinnittymisvuotoa.

Niin monta pettymystä tänä vuonna kerkisi olla että en meinannut uskoa todeksi. Tärppi siis yk 8 ihan luomuna!!!!
 
Noppis
Allusmamma, kiitos että olit päivittänyt mut takaisin kuumeilijoihin taustailemasta. Mulle voi laittaa tiedoiks kp 17/30 ja yk3 (vaikka tässä olikin pari kuukautta välissä ilman yritystä). Ovistestiin saatu plussa eilen (testasin mielenkiinnosta, vaikka ei pitänyt yrittääkään tässä kuussa:D) ja joukot lähetetty matkaan eilen kahdesti. :D :D :D

peppipopille suuret pahoittelut kaikesta kokemastasi. :'( :hug:
 
Noppis
Blondie! Eikä! Ihanaa, mahtavaa!!!!!!! PALJON ONNEA! Sinä pääset nyt sit pois tästä pinosta heti kun minä tulin takaisin. Mut tavataan tuolla odottajissa iiiiiiihan pian! :D


:flower: :heart: :flower:
 
Kiitos : )

Laskurien mukaan tärppi käynyt 29.8. ja laskettu aika 24.5.09. Esikoiselle ja vauvalle tulee ikäeroa 5 vuotta ja 3 kuukautta.

Ihan epätodellinen olo; ensin se uus duuni jossa hemmetin hyvät edut, sitten ne BoneyM-liput (no joo...) ja nyt tämä.
 
Blondie Tuhannesti onnea!!


peppipop Jos meinaat häippästä niin tulethan aina välillä kertoilemaan kuulumisia, jooko? :wave: :hug:

Mie olen edelleen kipeä :headwall: En jaksanut lähteä kouluunkaan tänään. Lepäilen viikonlopun niin ehkä se koulu maistuisi taas maanantaina. Soitan muuten maanantaina meiän lapsettomuuspolille, että miten tätä kakkosen yritystä kannattaa jatkaa. Jotenki tuli niin turhautunut olo, kun ovista ei näkyny testissä :snotty:
 
peppipop: hienoa, että olosi alkaa jo olla parempi, olet kyllä urhea :hug: toivottavasti löydät näiltä palstoilta myös omanlaista "terapiaa" asiaan kirjoittamisen muodossa. Paljon voimia ja hyvää syksyn jatkoa kaikesta huolimatta. Tulehan kirjoittelemaan kuulumisia, mikäli meinaat lähteä :heart:

Blondie: Onneksi olkoon, ihanaa!! :heart:

(.) Meillä alkaa kohta pakkaaminen ja sitten suunnataan viemään tyttöä mummolaan ja auto kohti Turun saaristoa. Kivaa päästä rentoutumaan pitkästä aikaa ja viettämään aikuisporukassa viikonloppua. Peittoja yritetään pöllyytellä mahdollisimman paljon, ois se vaan niin ihanaa saada kevät /alkukesän vauva.
Plussapuhureita kaikille ja hyvää viikonloppua!
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Blondie:
Kävin tänään työterkkarilla kuulemassa maanantaisten verikokeiden tulokset. Hemoglobiini oli "naiseksi poikkeuksellisen korkea". Hmm...aloin sitten ajatella että mitäs JOS..kun viimeksi mulla oli korkea hemppa kun olin raskaana. Ostin testin, ja pissasin siihen viis minsaa sitten; te ootte ekat jotka saa kuulla...että OLEN RASKAANA!!!!

Joku sitkeä simppa oli sitten sinnitellyt yli "kestoajan" ja olin ovuloinut vaikken sitä huomannut. Tuhru 9.9. olikin menkkojen sijasta kiinnittymisvuotoa.

Niin monta pettymystä tänä vuonna kerkisi olla että en meinannut uskoa todeksi. Tärppi siis yk 8 ihan luomuna!!!!
HA HA HA HA mä sanoi MÄ SANOIN !!! :D :D :D :D no siksi mä kysyin silloi aikasemmin että oot satavarma ettet oo raskaana just ton yhden päivän menkkojen takia ??? =)

SIIS ONNEA PALJON !!!! :flower: :flower: :flower: :) :hug:

*kiillottaa kasipalloaan* :xmas:

ihanaa sähän tuut tonne pikkukakkos kiihkoilijoihin sit kans eiks jeh ? pääsen väijymäänn sun juttuja sinne sitten :) :hug: oi jotenkin ihan sikaihana uutinen toi oli :heart: Sou häpi for juu =)
 
blondie onnea ihan hirveesti :hug: :heart: :heart: ps. meidän pojan lempinimi on simppa ;)

olipas muillekkin asiaa mut ensin omaanapaa :D taitaa olla oili viikonloppu :whistle: eilen alkoi mahaan juilimaan sillä tavalla,koskaan en oo oilia testannu mutta veikkaan että noi kivut on sitä,kun aina noin kierron puolivälissä kipuja on,peittojakin heiluteltiin eilen ;) :whistle:
:whistle:

hampaanpoistosta mä kävin keväällä poistattaa 3 viisuria yksityisellä..pelkäsin ekan poistoo niin paljon että itkin ja tärisin vaan siinä penkillä..puudutteet ei tehonnu jne..seuraava aika otettiin parin viikon päähän ja esilääkityksellä,2 diapamia sain eikä kuule pelottanu ollenkaan,se oli 20 min ja 2 hammasta pois+tikit päälle,koko homma ohi..
kallistahan se on,mutta en ikinä mene muualle kuin yksityiselle..

onko täällä ollu kellään synnytyksen jälkeistä masennusta?tai tuttavaa jolla on ollut?mua vähän jänskättää se,kun mulla oli toi,et miten käy seuraavan synnytyksen jälkeen?
mulla tuokin alkoi unettomuudella ja siitä sit johti ylivilkkauteen jne..
kärsin ajoittain vieläkin unettomuudesta,ja meillä on aina ollu "helppo" vauva..nukkunu aina yöt,eikä pahemmin itkeskelly,tuntuu tyhmälle että saa helpon ja kiltin vauvan ja ite sitten sairastuu :ashamed: sori pikku purkaus..
 
blondie onnea ihan hirveesti :hug: :heart: :heart: ps. meidän pojan lempinimi on simppa ;)

olipas muillekkin asiaa mut ensin omaanapaa :D taitaa olla oili viikonloppu :whistle: eilen alkoi mahaan juilimaan sillä tavalla,koskaan en oo oilia testannu mutta veikkaan että noi kivut on sitä,kun aina noin kierron puolivälissä kipuja on,peittojakin heiluteltiin eilen ;) :whistle:
:whistle:

hampaanpoistosta mä kävin keväällä poistattaa 3 viisuria yksityisellä..pelkäsin ekan poistoo niin paljon että itkin ja tärisin vaan siinä penkillä..puudutteet ei tehonnu jne..seuraava aika otettiin parin viikon päähän ja esilääkityksellä,2 diapamia sain eikä kuule pelottanu ollenkaan,se oli 20 min ja 2 hammasta pois+tikit päälle,koko homma ohi..
kallistahan se on,mutta en ikinä mene muualle kuin yksityiselle..

onko täällä ollu kellään synnytyksen jälkeistä masennusta?tai tuttavaa jolla on ollut?mua vähän jänskättää se,kun mulla oli toi,et miten käy seuraavan synnytyksen jälkeen?
mulla tuokin alkoi unettomuudella ja siitä sit johti ylivilkkauteen jne..
kärsin ajoittain vieläkin unettomuudesta,ja meillä on aina ollu "helppo" vauva..nukkunu aina yöt,eikä pahemmin itkeskelly,tuntuu tyhmälle että saa helpon ja kiltin vauvan ja ite sitten sairastuu :ashamed: sori pikku purkaus..
 
Morjens, odotuspuolella nähdään. Nyt lähden täältä vanhasta duunista kotiin ihmettelemään viikonloppuvapaata, sulattelemaan plussauutista ja maanantaina tosiaan alkaa uudet duunit!

Kovasti plussaonnea teille kaikille ja tavataan seuraavan kerran tuolla odottajissa!!! :heart:

d =) b
 

Yhteistyössä