Lauantaipäivää kaikille :wave: !
Cassy, olen itsekin pohtinut hieman yllättyneenä sitä etten ole ihan masiksessa menkkojen tultua. Toki olen kamalan pettynyt, mutta jotenkin se mun lääkärikäynti on tuonut sellaisen luottamuksen että ennemmin tai myöhemmin tärppää. Mun mies on myös ollut hirmu ihana, totesi vaan että eihän meillä nyt kiire ole ja että varmasti meille toinenkin vauva tulee.
Mä olen myös vähän sellainen tyyppi että heti kun saa tehdä jotakin konkreettista asioiden eteen niin olo helpottaa (esim. mun ovistikuttelut kuuluu tähän alueeseen). Mähän olen nyt niihin verikokeisiin menossa ja perjantaina vielä munatorvihuuhteluun, uskon että tietoisuus näistä helpottaa. En voi myöskään olla lataamatta isoja toiveita tähän uuteen kiertoon, esikoinen kun teki tuloaan heti kun "putket" oli huuhdeltu
Kiin mulla oli esikoisesta kiinnittymisvuotoa 12 dpo ja kp 26/28. Ihan pari tippaa tiputteli vaan ja sitten loppui. Oliskohan sullakin nyt sitä? Peukkua pojotan täällä kovasti!
Cristina multa taisi mennä ohi, mitä tarkoitit että piikittely alkaa? Onko sulle määrätty pistoksina hormonia? Ja minkälaiseen pulmaan? Pahoittelen uteluani mutta mullakin on nyt heitellyt tämä kierto niin kiinnostaa..
Jaahas, tässähän täytyy kohta taas tilailla uusia ovulaatiotikkuja netistä. Onneksi ne on niin halpoja, mä kyllä pissaisin meidät vararikkoon jos pitäisi apoteekista aina ostaa
Vielä pieni loppukevennys: se hyvä puoli tädin saapumisessa on, että nyt voi käydä erittäin laadukkaan chardonnayn kimppuun miehen kanssa ja pohtia ihania omakotitalosuunnitelmia. Ja viikon kuluttua käyn sitten viinin ohessa myös miehen kimppuun. Joka päivä
:heart: