PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Joie: Onnea "sippu" vauva-mahasta :heart: Eiköhän se kuvotus aikanaan hellitä :)

zuku: No koska sulta on hammas poistettu? Tai siis se tynkä sinne jätetty, toisin sanoen :kieh: Mulla niin pelottaa että se alkaa jonain päivänä kahta kamalammin oireilemaan. Toivottavasti ei.
Se on poistettu joskus n.10v sitten.. eikä ole haitannu :headwall: koputtaa puuta!

Blondie ONNEA!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Joie: Onnea "sippu" vauva-mahasta :heart: Eiköhän se kuvotus aikanaan hellitä :)

zuku: No koska sulta on hammas poistettu? Tai siis se tynkä sinne jätetty, toisin sanoen :kieh: Mulla niin pelottaa että se alkaa jonain päivänä kahta kamalammin oireilemaan. Toivottavasti ei.
Se on poistettu joskus n.10v sitten.. eikä ole haitannu :headwall: koputtaa puuta!

Blondie ONNEA!! :D
 
onnea blondie :heart: :heart: nähdään tosiaan tuolla odotuspuolella. nyt nää immeiset täällä puolella menettää kaikki ne sun iki-ihanat hymiöt :D

noppis kiva kun olet taas geimeissä. mulla on kaikki peukut pystyssä teijän puolesta. kohta nähdään "rajan" toisella puolella ......d=) b

kaikille muille tutuille ja tuntemattomille jaksuja kovasti yritykseen. täällä yksi vanha joka jo oli heittanäy kirveensä kaivoon :LOL:

ps. päästäkkee allusmammapäivittäjän pestistä :D
 
Noppis
Hani- kiitos. =) Vakoilin odotuspuolelta, että teilläkin oli vissiin kaikki ollut hyvin ultrassa, onnea paljon. :flower:

Mulla on nyt kyllä tosi luottavainen olo, kun toi kierto on jo 2 kertaa ollut normaali. Että eiköhän se plussa jossain vaiheessa putkahda. Ja jos vaikka kestäiskin vähän aikaa, niin ei haittaa, sitpä ehtisin saada sen harjoittelun pakettiin. Tosin ei siis haittais vaikka en saiskaan. :xmas:

Vauvahaaveet on kyllä ihan päivittäisiä täällä... olisi se niin ihanaa, jos olisi kaksi kullannuppua. :heart:

Sain äsken tietää, et mun ystävä, jolla 9 kk vauva, oli juuri tehnyt plussatestin. :heart: Olispa mahtavaa olla yhdessä raskaana. :heart:
 
heips... vloppu taas alkaa olla kohta ohi.. mut eilen meni päivä shoppailessa sit illalla lähin kuskiksi! 3,5h sain nukuttua ku piti herätä ja joutua koulutuspäivään. :( Arvaatkaa väsyttikö? nukuin täs illalla 1h tirsat mut neiti välillä häiriköi mua(olemme anoppilassa) niin eipä saanut nukuttua. neiti sit laittoi 21.00 jälkeen yö unille ku kävi saunassaki :) mä meen pian nukkumaan, saa univelat kuitattua :D

Mieheltä odotan viestiä vielä... aiko textata :heart: Ikävä on kova... Kaveri meinas eilen et mun pitäis vähä nostaa painoa et jos auttais raskautumiseen? tiedä sitä onko apua?
Mul on vaa olo et luovutan! :ashamed:

mutta tää lähtee nukkumaan ennenkui menee iha höpöksi tää mun rytmi ;)
 
Woi winde Blondie, todella mahtavaa! ONNEA ONNEA MILJOONASTI!!!

Tänne ei kuulu muuta ku flunssaa. Eka tuli poikaan ja sitten muhun... blaah. Niin ja nettipimentoa myös tänne. Katkoivat jonkun kaapelin tossa katutöitä tehdessä!!! Hitto! Inhottavaa ku on pää täynnä räkää, särkee ja suhisee :kieh: Täytyy toivoo ettei tuu mieheen nyt muutamiin päiviin tai mielellään ei ollenkaan, että jaksaa olla innokas :p Huomenna ajattelin ottaa käyttöön ovis tikut...

Nyt nukkumaan!! Öitä!
 
Huomenta!
Kp 27/25-31 tänään,menkkoja ei ainakaan vielä näy.
Olen niin malttamaton,joten tänään käyn testin ostamassa ja meinasin testailla,jännää :D
Tosin menkkatuntemuksiakin on ollut,että tässä saattaa käydä miten vain..
 
Tinkerbelle Meillä alkaa lapsettomuushoito, eli eka inseminaatio olis edessä. Meidät on tutkittu, eikä mitään vikaa löytyny, mut kun ollaan jo puoltoistavuotta yritetty, ni aloitetaan hoidot. Niin ja ne pistokset on hormoonihoitoa, jolla saadaan munarakkulaa kasvatettua. Tuli hiukan sekavaa tekstiä :ashamed: :LOL:
 
Heipä taas pitkästä aikaa! =) Blondielle Onnea plussasta! :flower:
Meillä on nyt hetkeksi unohtunut tää vauvaprojekti, kun esikoinen on hieman sairas. Alkanut yht'äkkiä pissaamaan kauheesti, juo tauotta, pissa on aivan kirkasta, pientä lämpöä, nukkuu todella levottomasti, noussu jotain kummaa ihottumaa jne. sokeritestissä käytiin, mut siellä ei ollu mitään. Virtsaviljely tehtiin, sielläkään ei mitään. Ottivat sitten pojan osastolle seurantaan, kun oireet olivat oudot. :( Toivottavasti ei ole mitää vakavaa..
Tuli nyt vaan omaa napaa.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ittnafele:
Heipä taas pitkästä aikaa! =) Blondielle Onnea plussasta! :flower:
Meillä on nyt hetkeksi unohtunut tää vauvaprojekti, kun esikoinen on hieman sairas. Alkanut yht'äkkiä pissaamaan kauheesti, juo tauotta, pissa on aivan kirkasta, pientä lämpöä, nukkuu todella levottomasti, noussu jotain kummaa ihottumaa jne. sokeritestissä käytiin, mut siellä ei ollu mitään. Virtsaviljely tehtiin, sielläkään ei mitään. Ottivat sitten pojan osastolle seurantaan, kun oireet olivat oudot. :( Toivottavasti ei ole mitää vakavaa..
Tuli nyt vaan omaa napaa.. :ashamed:
Toivotaan et "syy" selviää pian ja ei ole mitään vakavaa! :hug:
 
Noppis
ittnafele Toivottavasti poitsun oireisiin selviää syy, eikä olis mitään vakavaa. :hug:

Pahoittelut kaikille, kenet täti on yllättänyt. :hug: Äityli75, Treelo ja Mimmelikö ne oli.

Belladonna ihanaa! :heart: Paljon viivanvahvistumistuulia sinne! :whistle:
 
hihii, hienoa Belladonna että saadaan lisää plussia tässä kuussa! :heart:

ittnafele pikaista paranemista pienelle, hyvä kun tutkivat! Toivottavasti selviää pian!

Tervetuloa takaisin Noppis! Toivottavasti et jää tänne yhtä kaukasi aikaa pyörimään kuin minä :kieh:

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille! Täällä dpo 8 eikä mitään tuntemuksia, olen taas satavarma että ei tärppää :ashamed: Kiin ymmärrän tunteen, vaikka ei olla hoidoissa vielä oltukaan :hug: Jotenkin näistä asioista on vielä niin vaikeaa puhua, että ympärillä oleville ihmisille pitää esittää, että kaikki on ihan kunnossa, ja se on aika raskasta. Sais edes kunnolla valittaa!
 
Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja sunnuntailapsi:
Tervetuloa takaisin Noppis! Toivottavasti et jää tänne yhtä kaukasi aikaa pyörimään kuin minä :kieh:
Kiitos! Ja kyllä sinäkin täältä pääset pois, varmasti jo pian. :hug:

Itse oon muuten ottanut sen linjan, et olen melkein alussa jo (silloin keväällä kun yritys aloitettiin) kertonut lähes kaikille meidän läheisille, et vauvaa yritetään. Sitpä myös on helpompi jutella siitä, jos alkaakin kestää ja harmittaa. Moni ystäväni on itse asiassa paljastunut olevan samassa yritysvaiheessa, et niistä voi sit yhdessä jutella kun kummallakin yritys käynnissä ja samat mietteet. Mut silti myös mukava et on teidätkin kenen kanssa voi höpistä ihan niin monta kertaa päivässä kuin haluaa. :D
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Nemu:
Allusmammaaaaaaa koskas mä saan tehä uuden pinon.. :p :whistle:
voi äityli :/
Voi Nemuliininki :) :heart:

Tee vaikka huomisesta eteenpäin uusi pinotus ? mä jätin km:n jälkeisissäkin viitan mymmyryylle joten jos mä täälläkin uskaltaisin siitä luopua.. :whistle: :| :D

mimmeli, äityli ja Treelo :hug: supersuuret halitukset teille :( tyhmä täti.. joku vois heittää jonkun autopommin sen ferrariin... :kieh:

ittnafele voi hyvänen aika :(
toivottavasti saavat selville mikä pikkumiestä vaivaa ja pöpöt häädettyä... paljon jaksamista.

cristinalle paljon onnea inssiin täällä x=)x raajat ristissä kun on aika... :)

Belladonnalle viivanvahvistumis puhuriksia :whistle: :whistle: :whistle:
 
AAM
Nemu
samalla voisi aloittaa uuden pinon kokonaan niin saat tuonne alkuun ton listan sit kokonaan ? laittaa vaan tästä linkin taas sinne loppuun... niin voi sitten tulevat pikkukakkoshaaveilijat seurata.
 
Kiitos kaikille! :hug: ollaan pojan kans kotosalla ja kohta pitäis alkaa verikokeiden ja virtsanäytteiden tuloksia soitella.. Hiukan hirvittää, mutta ei auta. :|
kaamee väsy päällä koko ajan ja pitäs koulutehtäviäkin tehdä.. :/
Voi vali vali, mitä tekstiä taas..
ja tietenki +++++ :whistle: kaikille!! =)
Mä en edes enää tiedä mikä kiertopäivä mulla on..Täytynee tarkistaa tuolta etusivulta. :D
 
[/b]ittnafele :hug: tsemppiä ja toivottavasti saisitte pian tuloksista tietoa. Odottaminen on aina pahinta.
Meillä tyttö joutu syntymän jälkeen teholle sokeritippaan ja aina aamulla hirvitti soittaa et kuinka yö oli menny.


belladonna toivotaan et viiva vahvistuu!

Kaikille,jotka täti taas yllätti tulollaan tsempitykset seuraavaan kieroon.

Täällä odotellaan menkkoja et pääsis sit pian ootteleen ovista. Täytys siis tilata niitä ovistestejä.
Mikä merkki ovistesteissä mahtais olla paras ja mistä kantsii tilata?
 

Yhteistyössä