PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Tuli muuten mieleen, et huomennahan mun on saatava se testi tehtyä, jos kerta ostaakin meinaan. Voinko tehdä niin et pissaan aamulla purkkiin, käyn ostamassa testin ja teen sen. Meneekö pissa vanhaksi? Ja jos menee, niin missä ajassa?
 
Tein äsken viimeisen ovistestin minkä löysin kaapista, ja siitä tuli tosi vahva plussa! Tai siis se viiva oli vahvempi ku kontrolliviiva. Eka ovisplussa mulle! Oon tosi onnellinen! Kiitän teitä kanssasisaret ja erityisesti Tinkerbelle kommenteistanne, ne sai mut jatkamaan tikuttamista, vaikka luulin jo et ovisaikani on auttamattomasti ohi.

Tää kierto meni siis sillee, että olin tosi toiveikas tossa menkkojen jälkeen kun oli vahvoja tuntemuksia munasarjoissa ja tuli kanamunalimaa. sit ne kumpikin loppu, ja masennuin et ei mulle tule ovista tässäkään kuussa. sit oli muutamia päiviä kuivaa (testasin negan to) ja ilman mitään tuntemuksia, mut sitte eilen rupes taas tapahtumaan. Olin jo rauhoittunut ja valmistautunut jo seuraavaan kiertoon.

Oltiin viikonloppu anoppilassa, ja just silloin rupes sekä haluttamaan että valuttamaan =) Joten kun saatiin olla hetki kahdestaan anopin mennessä lapsen kaa ulos, me sulkeuduttiin vessaan ja hommailtiin romanttisesti pytynkannella ulko-oven ääniä kuunnellen :LOL: Tänään vielä puuhaillaan ja sitte vaan peukut pystyyn. Huomenna ei voi kun yksi sukulainen tulee punkkaamaan meille yhdeksi yöksi.

Jännä että voikin tulla iloiseksi ovisplussasta! Ja samalla tiedostaa, miten pitkä matka siitä on vielä täysiaikaisen vauvan syntymiseen...

Sorry omanapaisuus, mut ehdin vain hätäisesti lukea viikonloput aikana tulleet kirjoitukset. Ja anteeksi myös yksityiskohtaiset kuvaukset kehoni toiminnasta... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Tuli muuten mieleen, et huomennahan mun on saatava se testi tehtyä, jos kerta ostaakin meinaan. Voinko tehdä niin et pissaan aamulla purkkiin, käyn ostamassa testin ja teen sen. Meneekö pissa vanhaksi? Ja jos menee, niin missä ajassa?
Tuossa mun ovistestissä lukee, että ovistestiä ei sais tehdä aamupissasta. Syytä en nyt muista. Tota en tiedä, meneekö pissa vanhaksi, mut kantsii lukea niist ohjeista, että mihin vuorokaudenaikaan kannattaa pissiä. Siis tikkuun =) Sitte niissä viel oli ohjeena, et pitäis olla pissaamatta neljä tuntia ennen testin tekoa. Siis haloo, kuka pystyy olemaan pissaamatta neljä tuntia???? en mä ainakaan. ainakin viimeisen tunnin ajattelee vain virtsarakkoa ja tuijottaa kelloa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja UniUnna:
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Tuli muuten mieleen, et huomennahan mun on saatava se testi tehtyä, jos kerta ostaakin meinaan. Voinko tehdä niin et pissaan aamulla purkkiin, käyn ostamassa testin ja teen sen. Meneekö pissa vanhaksi? Ja jos menee, niin missä ajassa?
Tuossa mun ovistestissä lukee, että ovistestiä ei sais tehdä aamupissasta. Syytä en nyt muista. Tota en tiedä, meneekö pissa vanhaksi, mut kantsii lukea niist ohjeista, että mihin vuorokaudenaikaan kannattaa pissiä. Siis tikkuun =) Sitte niissä viel oli ohjeena, et pitäis olla pissaamatta neljä tuntia ennen testin tekoa. Siis haloo, kuka pystyy olemaan pissaamatta neljä tuntia???? en mä ainakaan. ainakin viimeisen tunnin ajattelee vain virtsarakkoa ja tuijottaa kelloa...
Kiitos vastauksestani, mutta ajattelinkin r.testiä, en ovistestiä :) Eihän sitä tuosta tekstistä pelkästään tajua, ku en tajunnu muoksata edelliseen tekstiin :headwall:

Mut onnittelut sun oviksesta! Ei ku peitot heilumaan, toivottavasti tärppää :)
 
:wave: heippa! tunti sitten kotiuduin... :D Olipas se kaamea reissu et koko kroppa oli aivan tuusanmuuskana.. melottu, karhunkierros tehty ja ratsastettu!! :eek:

mut nyt mua nii :'( miehen kans sukset meni ristiin.. ei tietoa et onko eronpartaalla tässä... meni sit ihan vituksi IHAN KAIKKI.. mua nii itkettää.. Huomenna haen tytön.. pitää sit kai miettiä mitä tästä eteen päin tekee.. :'( OLO on niin kertakaiikkiaan paska!

ei täs muuta kui yöt kaikille!
 
Aurinkoinen äityli voihan nyt! :hug: Tuliko teille joku kriisi ihan puun takaa? :( Tosi ikävää, eikös sun mies ole siellä Skotlannissakin? Kyllä te varmasti saatte asiat järjestettyä kun saatte puhuttua.


Täällä kp13 ja mulla on synttärit! Huomenna meidän neitikin täyttää vuoden. Ovistestissä kohtuu vahvat viivat, mutta ei plussaa. Mulla on nyt lähete vetämässä sinne gyne-polille, käyn tosiaan tarkistuttamassa että onko mulla se endo vai ei... Parasta toivoen...
 
aurinkoinen äityli tuntuu varmaan pahalta mut toivotaan et voitte miehen kans sopia vielä. :hug: .

Ei se ovis varmaan vielä ollu,ku ei oo ollu limoja ym.tuntemuksia.Tänään testissä taas oli tummempi viiva ku eilen.No ootellaan.. |O

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja :attn: kyllä ne plussat vielä sieltä tuleepi =)
 
ei mennyt ku varmaan puol tuntii nii mieheltä tuli viesti "anteeksi..." kohta tuli meseen " sori..."
kait me ollaa sovittu... sano että on kova ikävä kotiin. :| EI tää tuu olemaan helppoa! :( :x
pitää kait nukkumaan mennä.. syön vähän sit menis maaten... en tiedä... hmm.. mieski on hereillä vielä.. mut... aamulla pitää aikanaan hakea typykkä :) 9.00 jälkeen lähden ajeleen ja hakemaan muruani. On se muru kaipaillu äitiä ku on hokenut että äiti mut äkkiä on unohtunut. Voi nyt huomenna roikkua mussa kii ku oltu monta päivää erossa!
 
Jospa taas liittyisin tähän pinoon. Keväällä poistuin sivuilta kokonaan, kun oli hiukan vaikeat ajat kotona, mutta kuumeilu on jatkunut edelleen. Täällä ei vissiin oo enää ketään "tuttuja". Toivottavasti ainakaan =) Tarkoitan tietty sit, et toivottavasti ovat raskautuneet kaikki jotka täällä vielä viime kesänä oli... Mulla tyttö 02 ja yk on jotai todella paljon (vuos ja viis kuukautta yritystä takana). kp olis 19/26-28
 
AAM
cristina :wave: tervetuloa...

aurinkoinen voi kylläpä teillä on kestämistä mutta varmasti ennenkö ehditte tottua tilanteeseen niin tulee noita tunteenpurkauksia puolin ja toisin ja turhautuminen sitten kumuloituu.. :( :hug:

Cassylle ja tyttärelle synttärionnikset täältäkin :flower:

UniUnnalle onnittelut hyvin hyödynnetystä oviksesta :D

ja Myräkälle paljon plussaonnea +++++++++++++++++ :whistle: :whistle:

 
Huomenta kaikki!

onnittelut ovisplussan saaneille ja tsemppiä viikon testaajille!

aurinkoiselle äitylille jaksuja etäsuhteeseen, ei varmasti ole helppoa kummallekkaan teistä. Pitkää pinnaa :hug:

).( vieläkin vähän hassu olo kun oli vaan päivän menkat. Kohdunkaula ei enää pehmeä vaan kova ja korkealla. Saattoi se siis olla oviskin. Kattelen nyt tuleeko seuraavat menkat viikon pääst (+14 pv tuhrusta) vai kolmen viikon päästä (+28 pv tuhrusta). Kierron heittely harmittaa!!! Viikonloppuna tuli nautittua viiniä ja mietittyä työasioita. Päätin käydä vielä kuuntelemassa sen toisen työnantajan myyntipuheet. Saman verran tarjoavat rahaa, täydet lomat jne. Ensimmäisen tarjouksen puolelle kallistumassa olen, heillä nykyään harvinainen sairaskassa joka maksaa reseptilääkkeetkin. Ja hammashoidot. Ja rillit.
Tänään kävin jo ensimmäisessä osassa työhönmenotarkastusta, labrat otettiin. Ihan kiva saada "baseline" terveydentilasta, täysi verenkuva jne.
Nyt pitäis vielä tää viikko saada meneen täällä vanhassa duunissa, hohhoijaa...

:LOL:
 
Myräkälle, kyllä se pissa menee "vanhaksi" muutamassa tunnissa. Varmemman tuloksen saat "tuoreesta". Jos sulla on viime menkoista useita viikkoja (+5 vk) niin kyllä sen pitäis, ainakin herkän (acon kasettimalli) näyttää plussa mihin vuorokauden aikaan vaan kun oot ensin väh. 4 tuntia pissaamatta.

Plussaonnea!

*lisäys* sullahan oli ollut päivän mensut heinäkuussa viimeks, joten sinuna en pingottais aamupissasta testaamisesta
 
siis joulukuus on syntyn.. :) miten toi "lainaa" juttu oikein onnistuu? en saanu sitä toimiin :( :D:D

mulla on kiertopäivä 37/28-30, eikä menkkoja ja testit negaa :headwall: taitanee johtuu e-pillereitten lopettamisesta..? äsken soittelin Tk:seen niin sanoivat että liian aikaisin testi tehty, menkat silloin myöhäs 6pv. mä luulin että näyttäisi jo raskauden? :eek:
 
Tervetuloa takaisin Cristina Täällä toinen jolla piiitkä yritys takana, nyt siis vuodeb päivät yritystä. Ollaan varmaan täälläkin oltu yhtä aikaa, hyppäsin pinoon jossain yk 7 paikkeilla, nyt yk 15 :headwall:

Kauhean vähän plussia tullut tässä kuussa :eek: Laskin, että elokuussa oli 10 ja heinäkuussa 13 plussaa. Nyt on hyvät mahkut plussata loppukuusta tytöt :D

Onnea UniUnna ovisplussasta, tiedän tunteen. On ihanaa tietää, että kroppa toimii sittenkin :heart:
 
Kiitos kaikille tervetulo toivotuksista =)
cassy hyvää syntymäpäivää sinulle ja pikku neidille :flower:
sunnuntailapsi kyllä me varmaan ollaan täällä joo samaan aikaan oltu. Harmi kun sullakin jo noin pitkään on antanut odottaa :hug: Ootko käyny tutkimuksissa? Me
käytiin miehen kanssa elokuusssa, eikä kummastakaan löytyny mitään vikaa...

).( Mulla alkoi tänään viikkoa etuajassa pieni tuhru vuoto :'( Ei tainnut vieläkään tärpätä... Luulis tähänkin jo olevan tottunu melkein puolentoista vuoden aikana, mut ei... Yhtä pahalta tuntuu joka kerta...
 
Apua, eioo tätiä viel näkyny, pikkasen menkkaoloja kyl ollu.
Eli kun söin pillereitä niin menkat alko aina sunnuntaina. Nyt yk1 jälkeen alko maanantaina ja nyt ois taas maanantai...
Viime yönä näin kaks kertaa unta, että täti tuli :|
Aamulla aattelin testaa, mitenköhän saan nukuttua???
 
Cristina :wave: moi! eihän se sun tuhru vois olla kiinnittymisvuotoa...?

Myräkkä: en tosiaan muistanut että sulla oli siis ihan raskaustestailut mielessä. Mä olin kai niin ovisplussani lumoissa niin kuvittelin kaikkien olevan samoissa puuhissa... :) Joko sä oot testannu?

Aurinkoinen voimia parisuhdekiemuroihin. Kertoisiksä uudelle että mikä tuo teidän kaukosuhde on? Onko mies työn perässä vai miten ja kuin kauan?

Cassy synttärionnea! Kuis paljon tuli plakkariin? Minkäs ikäisiä te muuten kaikki ootte? Mä vm. 79.

Blondie oon vähän kade sun työsuhde-eduista. Mä en saa ees lounasta :( Saati terveyspalveluja.

Jes, täällä lisää ilonaiheita: tänään tuntui pitkästä aikaa kunnon oviskivut. Repi kunnolla alamahaa pari tuntia. Eilen siis ovisplussa tikkuun. ei muuta ku odottelemaan...
 
Uniunna Aika moneen kertaan oon täällä sanonut mut sanonpa sit jälleen kerran :D Eli työn perässä ja 2009 helmikuuhun kestää työmaa. Enskuussa tulee käymään kotona. Saa nähdä onko kuin kauan kotona.
Tällästä kaukosuhdetta meillä! Kakkostaki haluttais nii eipä näin oikein onnistu :'(
 
Ovistesti edelleen nega :/ Mites teillä tulee tuota ovislimaa? (anteeksi kun kyselen näin henkilökohtasia :ashamed: ) Kun miulla sitä oli viime viikolla ennen ovistikuttelun alkua, mutta nyt ei enää. Eli tuleeko ovislimaa ennen, aikana vai jälkeen oviksen? :attn: Liman tulon aikoihin olin myös kovasti miehen perään :p niin luulisi, että se ovis tapahtuisi sillon. En ole aikasemmin tarkkaillu tuota limaa niin en oikein tiiä missä vaiheessa sitä on miulla tullu ja millon pitäs tulla :whistle:

Ollaan oltu nyt koko perhe kipeenä :snotty: Pojalla nuhaa ja nyt tullut myös yskä, miulla lämpöä ja kurkku kipeä ja miehelläkin lämpöä. Toivottavasti asettuis nopeesti, haluaisin huomenna perhekahvilaan, eikä sinne kehtaa kipeenä mennä :/ Viimeks ollaan oltu kk sitten.

aurinkoinen En tietysti tiedä mikä teiän riidan aihe on, mutta joskus pitkä välimatka ja erossa oleminen voi poikia riitoja ihan vaan ikävän ja turhautumisen takia :( Toivottavasti kaikki menee teillä hyvin ja näette ens kuussa :heart:

Uusille tervetuloa :flower: :wave:
 

Yhteistyössä