Tein äsken viimeisen ovistestin minkä löysin kaapista, ja siitä tuli tosi vahva plussa! Tai siis se viiva oli vahvempi ku kontrolliviiva. Eka ovisplussa mulle! Oon tosi onnellinen! Kiitän teitä kanssasisaret ja erityisesti
Tinkerbelle kommenteistanne, ne sai mut jatkamaan tikuttamista, vaikka luulin jo et ovisaikani on auttamattomasti ohi.
Tää kierto meni siis sillee, että olin tosi toiveikas tossa menkkojen jälkeen kun oli vahvoja tuntemuksia munasarjoissa ja tuli kanamunalimaa. sit ne kumpikin loppu, ja masennuin et ei mulle tule ovista tässäkään kuussa. sit oli muutamia päiviä kuivaa (testasin negan to) ja ilman mitään tuntemuksia, mut sitte eilen rupes taas tapahtumaan. Olin jo rauhoittunut ja valmistautunut jo seuraavaan kiertoon.
Oltiin viikonloppu anoppilassa, ja just silloin rupes sekä haluttamaan että valuttamaan =) Joten kun saatiin olla hetki kahdestaan anopin mennessä lapsen kaa ulos, me sulkeuduttiin vessaan ja hommailtiin romanttisesti pytynkannella ulko-oven ääniä kuunnellen
Tänään vielä puuhaillaan ja sitte vaan peukut pystyyn. Huomenna ei voi kun yksi sukulainen tulee punkkaamaan meille yhdeksi yöksi.
Jännä että voikin tulla iloiseksi ovisplussasta! Ja samalla tiedostaa, miten pitkä matka siitä on vielä täysiaikaisen vauvan syntymiseen...
Sorry omanapaisuus, mut ehdin vain hätäisesti lukea viikonloput aikana tulleet kirjoitukset. Ja anteeksi myös yksityiskohtaiset kuvaukset kehoni toiminnasta...