Lumipyrylle pahoittelut! Että se ämmä tuli pilaamaan sunkin olon,ois pysynyt poissa.
Tervetuloa
Mami-91!
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
UniUnna, oletko tikutellut ovista ja siitä tiedät ettet ole ovuloinut? Sitä vaan pohdin, että mulla on olleet lähes olemattomat ovisoireet viime aikoina, eli olisin vannonut ettei sitä tapahdu ollenkaan jos en olisi tikutellut. Ja ajoitus olisi mennyt pahasti vikaan. Ts. voisiko olla että sinäkin olet ovuloinut ihan normaalisti mutta näkyvät ja tuntuvat oireet on olleet poissa?
Mielenkiintoista
Tinkerbelle, voitko kertoa lisää? Millaiset oireet sulla on ollu aiemmin, ja nytkö sulla ei niitä ole vaikka oot tikuttanu plussan?
Kun mulla on olli tosi selkeät oireet: :attn: (limavaroitus!) Pari kuivaa päivää menkkojen jälkeen, sitten tavallinen valkovuoto, joka päivä päivältä lisääntyy ja muuttuu kanamunalimaksi. Ja samalla voimistuva kipuilu munasarjoissa, sellainen oikein painon tunne ja vihlonta. Sitten yhtäkkiä terävä voimakas kiputila, joka kestää pari tuntia. Pian sen jälkeen, päivän parin sisään alkaa taas kuiva kausi.
Tuollainen siis viimeksi kesäkuun alussa. Ja nyt neljä viime kiertoa, tämä mukaanlukien samalla kaavalla: lupaava kipuilu munasarjoissa menkkojen aikana ja vähän sen jälkeen, limailu alkaa, mut sitte "hiljeneekin". Limat vähenee tai on vähän silloin tällöin ja kipuilut loppuu "kesken".
Nyt taas tässä kierrossa; alkoi niin lupaavasti, oli tuntemuksia munasarjoissa ja limailut alkoi. Mut sit taas tyssäs. Ja nyt mua masentaa ja itkettää, kun pelkään, että en taaskaan ovuloi. Tai siltä tuntuu. En oo siis tikutellu juurikaan, nyt aattelin aloittaa. Tuol on itse asiassa juuri tikku lasissa
Pahinta tässä on se, että mä kuitenkin vielä pelkään, että mä itse aiheutan sen että se ei irtookaan, kun nytkin kun tuntemukset alkoi, rupesin jännittämään ja toiveilemaan ihan järjettömästi, niin kovaa että ihan sydämessä muljui ja pulssi kohos.
Voi kun joku antais mulle tuosta asiasta synninpäästön!! Pitäisköhän mun soittaa johonkin - mihin??
Kiitos jos joku jaksoi kahlata tämän terapiaistunnon läpi. Ihanaa että saan ees tänne kertoa, mies on kuullu nää jutut sataan kertaan ja kavereille en halua tästä kertoa.