PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

AAM
Blondie :) :hug: toivotaan kuules jo että lussaat tän vuoden puolella...

mami-91 welcome jengiin :wave: :wave: kuis pieni ukko sulla löytyy kotoa ? =) *mulkaisi profliia äkkiä* lisäisin listaan esikkosi syntymäkk:den:heart:
 
:kieh:

Kp1, eikä yhtään ota pannuun EI.. :( :(
(no, säästyi noi testit.. jos jotain positiivista hakee)

Stinkkeri, mulle kävi melkein toi märkäpyyhe juttu tänään. Mä kävelin tonne kaupoille poitsun kanssa ja mentiin isojen vaahteroiden ohi ja silloin tuli tuulenpuuska joka viskas mun naamalle sellasen ison ja märän vaahteranlehden. Se tarraantu mun naamaan kiinni nii että sain kädellä sen siitä irti nappasta. Kaupassa tätsy sitten kysyi että satoiko ulkona vaiko onko multa tullu itku, kun on ripsarit pitkin naamaa :)

Kiitti Glandin vastauksista.

Noniin, nyt on ostettu pillerit, ostin sitä Glandin 25:ta ja E-epaa. Sinkkiä ja raskausvitskuja löytyy jo ennestään kaapista. Luontaistuotekaupanmyyjä (voiko noin pitkästi edes sanoa :eek: ) sanoi että miehenkin kannattaa syödä sinkkiä, koska se lisää tehokkaasti siittiöiden liikkuvuutta. Eli pitää huolehtia että päivittäin tulee tungettua ukolle sinkkipilleri kurkkuun!! Ja sitten aion otaa myös greippimehun käyttöön!! Eli olen hampaita myöden aseistautunut tätiä vastaan tässä uudessa kierrossa!!

Päätäkin särkee, hitto!!
 
AAM
lumipyryliininkiläinen :hug: :hug: TURBOHALI
ja sit muistat seksin jälkeen persii tyynylle vähintään 30cm paksu tyyny hanurin alle ja makaat ukon hilloissa siinä sitten vähintään puoli tuntia haisten smäimelölle ja seksille *oikein kutsuvana siis* :D.. :LOL: eiköhän siitä sitten synny jonkinlainen tulos ? b:)d
 
Hirveetä, täällä Oulunsalossa liikkuu joku pedofiili-ukko_On kuulemma houkutellut ala-aste ikäisiä lapsia karkilla auton kyytiin mut ei oo onneks vielä onnistunut yrityksissään.
Nyt se kuulemma on jo hiippaillut omakotitalojen pihalla houkutellen lapsia mukaansa.

Prkl ku ottaa päähän tollaset sairaat ja häiriintyneet pervot :kieh: ,sais kyllä tuonki viedä
nurkan taakse ja ampua!Poliisistakaan ei näytä olevan mitään apua...
Pitää olla sit itekki tarkkana ku oma tyttö on isompi.
 
tervetuloa uusille minunkin puolestani :flower:
lumipyry :kieh: :hug: tää on ihan syvältä sieltä,sais ne tädit mennä huitsin nevadaan..

hui kamalaa noi pedofiilit :eek: toivottavasti ei saa lapsia kyytiinsä
 
Lumipyrylle pahoittelut! Että se ämmä tuli pilaamaan sunkin olon,ois pysynyt poissa.

Tervetuloa Mami-91!



Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
UniUnna, oletko tikutellut ovista ja siitä tiedät ettet ole ovuloinut? Sitä vaan pohdin, että mulla on olleet lähes olemattomat ovisoireet viime aikoina, eli olisin vannonut ettei sitä tapahdu ollenkaan jos en olisi tikutellut. Ja ajoitus olisi mennyt pahasti vikaan. Ts. voisiko olla että sinäkin olet ovuloinut ihan normaalisti mutta näkyvät ja tuntuvat oireet on olleet poissa?
Mielenkiintoista Tinkerbelle, voitko kertoa lisää? Millaiset oireet sulla on ollu aiemmin, ja nytkö sulla ei niitä ole vaikka oot tikuttanu plussan?

Kun mulla on olli tosi selkeät oireet: :attn: (limavaroitus!) Pari kuivaa päivää menkkojen jälkeen, sitten tavallinen valkovuoto, joka päivä päivältä lisääntyy ja muuttuu kanamunalimaksi. Ja samalla voimistuva kipuilu munasarjoissa, sellainen oikein painon tunne ja vihlonta. Sitten yhtäkkiä terävä voimakas kiputila, joka kestää pari tuntia. Pian sen jälkeen, päivän parin sisään alkaa taas kuiva kausi.

Tuollainen siis viimeksi kesäkuun alussa. Ja nyt neljä viime kiertoa, tämä mukaanlukien samalla kaavalla: lupaava kipuilu munasarjoissa menkkojen aikana ja vähän sen jälkeen, limailu alkaa, mut sitte "hiljeneekin". Limat vähenee tai on vähän silloin tällöin ja kipuilut loppuu "kesken".

Nyt taas tässä kierrossa; alkoi niin lupaavasti, oli tuntemuksia munasarjoissa ja limailut alkoi. Mut sit taas tyssäs. Ja nyt mua masentaa ja itkettää, kun pelkään, että en taaskaan ovuloi. Tai siltä tuntuu. En oo siis tikutellu juurikaan, nyt aattelin aloittaa. Tuol on itse asiassa juuri tikku lasissa :)

Pahinta tässä on se, että mä kuitenkin vielä pelkään, että mä itse aiheutan sen että se ei irtookaan, kun nytkin kun tuntemukset alkoi, rupesin jännittämään ja toiveilemaan ihan järjettömästi, niin kovaa että ihan sydämessä muljui ja pulssi kohos.

Voi kun joku antais mulle tuosta asiasta synninpäästön!! Pitäisköhän mun soittaa johonkin - mihin??

Kiitos jos joku jaksoi kahlata tämän terapiaistunnon läpi. Ihanaa että saan ees tänne kertoa, mies on kuullu nää jutut sataan kertaan ja kavereille en halua tästä kertoa.
 
Jaahas hetki vierähtänyt kun viimeks kirjoittelin. Häähärdellit on nyt takanapäin ja rouvana jatketaan :)

Tää on nyt tälläinen omanapainen yöviesti:)

Eli kp on nyt 16/27-29. Ovista koitettu hyödyntää B)

Tuntuu vaan jotenkin, ettei tärppi käy. Mä olen vielä oikein viimeisen päälle suorittaja. Joten tästäkin asiasta on tullu mulle oikein missio... äh. Ei ehkä kannattais kun nää asiat ei kuitenkaa oo mun päätettävissä, vaikka kuinka yritän.
 
Onnea anniettelle :flower:

Täällä sairasteltu paljon. Arvioidun oviksen aikana olin melk kaksvko:a vatsataudissa ja nyt on flunssa päällä! :(
Jonkun verran on peitto heilunut, mutta ei todellakaan oo olo että olisin raskaana...
Enkä kyllä oo paljon sitä ees aatellu.

Ma pitäis menkat alkaa ja eilisen syömishimon perusteella alkaakin.
Yks testi on kaapissa oottamassa.
Palailen ens viikolla.
 
Morotus!
Pitkästä aikaa minäkin täällä. Sain kaikki viestit kahlattua läpi kun tyttö leikkii nätisti itsekseen ja toivottavasti saan tämänkin pikaviestin kirjoitettua, ettei tyttö tule roikkumaan lahkeeseen :D
Kaikille, joilla vastoinkäymisiä tädin tai muun vakavamman asian kanssa voima :hug:
Annietelle onnittelut rouviintumisesta :flower:
AM: mun kpt ihan oikein. Kp pituudeksi voi laittaa 24-38.

Täti alkaa pikkuhiljaa päättää vierailuaan. Tuhruttelua tosin vielä tulee, mutta enään ei onneksi vuoda kuin seula.
Kohta vois ovistikkuja ostaa ja ryhtyä tikuttelemaan. Tuntemuksten perusteella ensin mennään ja sitten tikulla vahvistus. Ajattelin myös noita teidän vinkkaamianne efomol kapseleita ostaa.
Eli uusin tsempein taas tässä kierrossa!

Pirteätä syyspäivää kaikille!
 
Lumipyrylle :hug: kp1:sen kohtaamisesta, ja tietysti muille saman kohtalon jakajille.

Ja anniettelle :flower:

Uniunnan ovis-kuvailut osuivat aikalailla yksiin mun ovisoireiden kanssa ja tässä kierrossa mulla(kin) jäi se viiminen varmuus oviksesta uupumaan, nimittäin tuo muutaman tunnin repäisevä kipu munasarjojen paikkeilla. Epäilyttää kanssa, ovuloinko ollenkaan.
Eikä voi sanoa, että onneksi täällä on kohtalotovereita, paremminkin täytyy sanoa, että harmi kun täällä saman asian kanssa murehtijoita enemmänkin.

Kateellisena luin, että jotkut saavat nukkua aamulla puoli yhteentoista... :eek: Meillä on taas jälleen kerran herätty ennen seittämää. |O Johtuiskohan mun väsymys siitä? :saint: Ei kai nyt sentään, johan mä yhdeltä menin nukkuu... :headwall:
Likka nukku vauvana aamuisin puoli kymppiin tai kauemmin, tietty illalla meni kans nukkuu myöhempää kuin nyt, mut kyllä mä vaikka maksaisin jos sais yhtenä aamuna nukkua vaikka yhdeksään. Ja nyt neito onkin jo päikkäreillä, saas nähdä kuinka ratkiriemukas ilta tulee, kun on varmaan seiskalta jo ihan valmis nukkumaan.

Siitä puhe, mistä puute, mun kohdalla taitaa vaivata unenpuute tällä erää.
Kovin odotan viikon kulumista, että pääsis testailemaan, sitä negaa... :'( :ashamed:

Jaa niin, tervetuloa uusille! :wave:
 
treelo ei meillä aina nukuta puol 11,yleensä herätään tuntia aiemmin..joskus vaan sattuu olemaan hyvä uni pojalla niin ei malta herätä :D meillä on pimennysverhotkin koko huushollissa niin saattaap silläkin olla asiansa..
+++toivotan sulle!! :hug:
 
Tervetuloa uudet! :wave:

Anniettelle onnittelut naimisiinmenosta! :heart:

).( Kp 1 oli just ja tasan kp 1; päivän vuoto. HÖH? Taitaa stressi sittenkin sekottaa vielä systeemeitä. Alavatsakipua, kohdunnipukka alhaalla, auki ja pehmeä eli kaikki viittaa menkkoihin, saattaa lurahtaa lisää päivän-parin sisällä. Ehkä se että ei ollut ovista teki noin niukan vuodon. En usko olevani raskaana edellä mainitusta syystä. On se kumma tuo naisen hormonikoneisto, ei sitä järjellä tajua! On mulla ennenkin ollut menkoissa vuotaa-ei vuoda-vuotaa päivävaihtelua.
 
Onnea Anniette-Rouvalle!

Mielenkiintoista Tinkerbelle, voitko kertoa lisää? Millaiset oireet sulla on ollu aiemmin, ja nytkö sulla ei niitä ole vaikka oot tikuttanu plussan?
Unis mulla on ovistuntemusket olleet aina hyvin selkeät, nuo limat on olleet sellaiset että ei ole voinut erehtyä. Synnytyksen jälkeen on homma muuttunut, eli on paljon lievemmät ulkoiset o-merkit. Oletan tämän liittyvän ylipäänsä kehon hormonaalisiin ym. muutoksiin synnytyksen jälkeen, onhan mulla mm. kuukautiskivut kadonneet kokonaan. Tämä tekisi ymmärrettäväksi myös oviskipujen lieventymisen. Ja siis tarkennan vielä että vaikka oireita ei ole juuri ollut, olen saanut plussan aina tikkuun kun olen tikutellut.

Erikoislääkäri sanoi myös viime käynnilläni että monesti esim. prolaktiini (imetyshormoni) saattaa jäädä elimistöön vielä pitkän aikaa imetyksen jälkeen. Tälläkin on varmasti vaikutusta. Oviksen tikuttaminen on ainakin mun kohdalla ihan lääkärin ohje - sitten jos tikkuun ei tule kahta viivaa on syytä vasta ryhtyä tutkimuksiin ja toimenpiteisiin. Epäsäännöllinen kierto itsessään ei ole juurikaan ongelmallinen jos vaan ovulaatio tapahtuu, totesi hän.

Että ei muuta kuin pissille, Unis ja Treelo :D

Ai niin ja vinkkaan vielä, että jos oviksen bongaa mutta ei ole oikein otollista limamaastoa tuolla alakerrassa, niin pre-seed on erinomainen apukeino. Se on niinkuin liukastetta joka matkii sitä ovislimaa, auttaa siimahäntiä pääsemään päämääräänsä :) Käytin yhden kierron ajan ja siitä tärppäsi esikoinen ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmeli:
tämä malttamaton meni sitten jo eilen testailemaan, negaahan se tietenkin näytti.. :/ No eipähän oo testejä kotona kiusaamassa nyt enää. (seuraavaan apteekki reissuun asti. :D)
(tilaa netistä, saat paljon halvemmalla)

Anniette-Rouvalle onnittelut :heart:

Tääl pissitään edelleen tikkuun, ovista ei ole näkyny... :headwall: :headwall: :headwall:
 
Miten mä saan nukuttua.. idolsia seuraan mutta mutta IKÄVÄ on miun ihanaa pientä taaperoa. Jonka vein hoitoon tässä illalla. Se nukkuu siellä mummulassa. :'( Mä joudun yksin nukkumaan.. mut ei taida enää huvittaa nukkua.

Pitää pakata loppuun kamppeet ja eväät tehdä sekä käydä suihkussa vielä. Jännittää vähän tuo lähtö. Huoh... huomenna koulussa on aamupäivä 4h koulua sit syönnin jälkeen lähdemme matkaan. :eek: Kui mä kestän... Kamala ikävä, kaipuu... :'(

Hyvät vloput kaikille! En tiedä milloin ennätän täälä vielä käymään, ehkä tässä yöllä tai huomenna aamupäivän aikana.Sunnuntaina ainakin illalla myöhään 21 jälkeen olen kotona niin sitten kerron kuulumiset reissusta. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blondie:
*huokaus* enpä olis viime tammikuussa uskonut että tulen täällä vielä yk 9 roikkumaan...Pitää vissiin asettaa tavoitteet tarpeeksi alhaalle jotta voi yllättyä iloisesti joten: TAVOITTEENI on saada plussa 2009 jouluun mennessä!. Saa tulla aikasemminkin, mutta tuolla mennään nyt. Ei enää yhtään nega-tikkua mulle!!!! B)
Jep, tiedän tunteen. Onneksi näitä asioita ei tiedä etukäteen!!!! Mä olin satavarma, että ens jouluna meillä on jo isompi perhe. Nyt näyttää siltä etten ole edes raskaana ens jouluna |O Pomokin kiikutti tänään jotain erikoistumispapereita eteen, teki mieli sanoo että en mä haluu erikoistuu kun äitiyslomalle :LOL:

tervetuloa uusille mukaan! Itse pohdin jo niin noita tutkimuksia, että meinas melkein koko lapsenteko unohtua tässä kuussa :D Nyt vaan jännittää, kun mies lähtee reissuun kp 15, viimeks ovis just silloin mutta yleensä on kyllä aiemmin. Ja parempihan se on touhuilla ennen ovista kuin sen jälkeen.

 
Mullekin vois listaan korjata kp:ksi 10.

Kävin tänään lääkärissä sen kystaepäilyn vuoksi. Lääkäri passitti labraan pariin kokeeseen, jos ovat puhtaita niin laittaa lähetteen gyne-polille. Väläytteli sitä endon mahdollisuutta. :( Mutta positiivisena se, että lupas kirjottaa mulle keltarauhashormonia kierron tasaamiseksi. Reseptiä en vielä saanut, mutta lupas kuitenkin.

Anteeksi kun tuli vaan omaa napaa, mutta ku mua niin masentaa.. Huoh.
 
mistäs ootte noita o-testejä netistä tilannu? sellasia meinasin seuraavaksi kokeilla.. Vielä ei ainakaan tunnu siltä että täti tulis kylään tänään, mutta vähän epäilen kumminkin että niin käy. Tai jos totta puhutaan niin en kyllä tiedä enää yhtään mitä epäillä. :D Ihanaa kumminkin että on perjantai, tuntu ettei tää viikko tuu koskaan loppuun. Kaks päivää saa nukkuu niin pitkään ku haluaa. :)
 

Yhteistyössä