Hei kaikillle uusille ja tervetuloa!
Tinjamin, osanottoni menetyksessänne. Voimia kovasti. Toivoa on, vaikka ei varmasti juuri nyt siltä tunnu.
On tuo raskaus sinänsä ihmeellinen asia, että kaiken muun ihanan lisäksi se parantaa endometrioosin kokonaan joksikin aikaa. Yleensä suositaankin hoitona ennemminkin raskautta kuin leikkausta.
Tinjamin, osanottoni menetyksessänne. Voimia kovasti. Toivoa on, vaikka ei varmasti juuri nyt siltä tunnu.
Elwi, mä olen tilannut www.kotitesti.fi -sivuilta, siellä on One Step -merkkisiä testejä. Ne ei ota ollenkaan toimituskuluja jos menee yli kympin tilaus. Hintaesimerkkejä: 6 o-testiä + 2 r-testiä yht. 9,80 e, 14 o-testiä 14,90 e. Ihan edullista minusta. Ja ovat toimineet hyvin =)Tinkerbelle: Mitäs ovistikku merkkiä käytät? Mistä ostit ja paljon maksoi?
Ajattelin niitä itsekkin käyttää tässä kierrossa, joten hintavertailun vuoksi pitäis perehtyä noihin tikkuihin
Hih, Cassy, ei meillä niin kauaa puuhat koskaan kestä (tiedättehän miehet) että kovin pitkään täältä pois pysyisin Mulla endo on aina oireillut erittäin kivuliaina kuukautisina. Mulla tosin lienee suhteellisen lievä endo, monet kertovat kärsivänsä kovista kivuista jo pitkään ennen menkkojen alkua sekä mm. kakkoshädällä käydessään tai seksin aikana. Mulla ei taida niitä ns. kiinnikkeitä olla sitten ihan kamalasti ainakaan. Varsinaisen diagnoosin sainkin vahingossa, kun lääkäri näki ultrassa endometriooman eli kystan tyyppisen jutun munasarjassa. Muutehan endoa ei voikaan diagnosoida kuin laparoskopialla eli tähystysleikkauksella, jossa poistetaan endoa ja kiinnikkeitä.Tinkerbelle ei varmaan ole linjoilla kun kerran ovisplussakin tuli...Mutta kysyn nyt kuitenkin, että miten se kysta/endo oireili sulla ennen kuin se diagnosoitiin?
On tuo raskaus sinänsä ihmeellinen asia, että kaiken muun ihanan lisäksi se parantaa endometrioosin kokonaan joksikin aikaa. Yleensä suositaankin hoitona ennemminkin raskautta kuin leikkausta.