PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

omppunen no siltä se minustakin välillä tuntuu että eikö meille toista tuu vaikka "vaan" vasta kesäkuusta asti ollaan yritetty,tai ei me yrittämällä yritetty olla mutta ilman ehkäisyjä..

mut mua ärsyttää hirveesti yks kaveri..se syö pillereitä ja testaa joka viikko et onko raskaana kun sillä on sellainen olo :headwall: vaikka menkatki ois just ollu,hitto ku tekee aina mieli sanoo et oot sä ihan tyhmä,sä syöt pillereitä ja joka viikko oot testaamassa :kieh: raivostuttaa,sit se on aina multa hynimässä niitä testejä..

ihmettelee ku kierron puolivälissä tissit on kipeet ja mahaan vihloo-->kuvittelee vauvan olevan syy..

anteeks purkaus :ashamed:
 
peppipop, syvä osaanottoni! :hug: Jaksamisia :heart:

).( kiitos kaikille duunionnitteluista. Stressin laukeaminen laukaisi menkat, otan sen(kin) uutena mahdollisuutena B)
Tänään siis kp 1 ja yk 9.

Kohti uusia haasteita!
 
Peppipop :hug: olen ihan kamalan pahoillani :hug: Nää on tällaisia juttuja, että tuntuu että toisille sattuu kaikki kamalat asiat eikä toisille ikinä mitään, ja se tuntuu niin epäreilulta :/ Ja saa tuntuakin, vaikkei sille mitään mahda. Sanon nyt niin kuin lääkäri sanoi meille viime viikolla: olen ihan varma että saatte sen toisen lapsen tavalla tai toisella, kun teillä on jo esikoinen :hug: Voimia eteenpäin!

Jep, mua oikein ärsyttää käydä nykyään leikkipuistossa pojan kanssa, kun siellä on kaikilla vauva tai ovat raskaana. Tekis mieli huutaa, että tajuatteko miten onnekkaita olette!!! Toisaalta vime viikolla kävin katsomassa vauvaa, joka syntyi 7 vuoden yrityksen ja pitkien hoitojen tuloksena :) Ne vanhemmat olivat niiiin onnellisia.

Onnea blondie työpaikasta :flower:

Hups, pitäis varmaan itsekin alkaa testata ovista huomisesta. Ensi viikollahan sen tietää kyllä varmasti, kun otetaan proge-testi kp 17.
 
Blondie suuret onnittelut työpaikasta. :hug:

Peppipop :hug: ja pahoittelut keskenmenosta. Voimia!

Täällä täti vihdoin löysi perille. Eikä kp:t ollukaan kun 40.Nyt siis kp1 ja yk9.[/b] Tilasin viime kiertoon ovistestejä ja nyt sit pääsen niitä testaamaan.

muoks. Voisko joku valasta miten niitä muita kuin nuita vakiohymiöitä tonne tekstiin sai ripoteltua. Ei nyt onnistu millään.
 
Mies sanoi et tulee lokakuussa kotona käymään mut ajankohta on yhä auki. Mut jos tulee silloin ku mul on syysloma niin ehditään viettää aikaa yhdessä! :heart:
täällä toivottomana yritän neitiä nukkumaan saada, ja olla ajattelematta tätä kakkosvauvaa et se tulis ku on tullakseen. mut Pitänee jollain muun konstin saada vauva tulemaan mut millä? pitääkö ottaa yhteys johonki ja kysyä neuvoa? Mä ku olen tietämätön :ashamed:

juuri tuos meses eräs kaveri sanoi et hän käytti jotain mulimen tippoja et ne auttais?Mut uskoakko tohon et tehoaako? :eek:
 
Peppipop, pahoittelut ja :hug: joskus on niin vaikea ymmärtää vaikeuksia jotka kohdalle tulee ja paljon voimia sinulle ja teidän perheelle. (sunnuntailapsi sanoit nätisti).
Tääl kp 18 eikä ovista näy..osaankohan mä käyttää nuita tikkuja oikeen :ashamed: ehkä se on vielä tulollaan, kun mulla on pitkä kierto ja imetys vähentynyt
 
Peppipopille ja kaikille muille menetyksen kohdanneille :hug:

Vähän vaikea alkaa tähän sujuvasti jatkaa muista asioista, tuntuu niin epäreilulta sun puolesta Peppipop.

Aurinkoinen äityli kuulosti jo piristyneen, ei ole kiva teidänkään tilanne, kun haaveilee lapsesta ja toinen on kaukana poissa. :hug: sinulle myös.

Omaa napaa, mä olen kaksi päivää ollut ihan loppu, eilen nukahdin sohvalle ja sama homma tänään :ashamed: . Onneksi likka katteli molempina kertoina pikku kakkosta, joten ei ehtinyt edes huomata äitin pikku nokosia. Ja olihan mies tietty kotona, mutta omissa puuhissaan. Luonnollisesti mun pieni mieleni käy nyt ihan ylikierroksilla, harmi etten tiedä koska se ovis tarkalleen oli...
No, tuskimpa nyt SIITÄ kuitenkaan on kyse, taisi todellakin olla rankka viikkis töissä |O .
Ens viikonlopuksikin olisi pitänyt mennä töihin, mutta kieltäydyin kunniasta, koska mies on reissussa. Onneksi, en oliskaan jaksanut mennä töihin.... ;)

Mietin tässä, et mun täytyy vähän pakosta testata 18 tai 19 päivä, ollaan lähdössä silloin vähän viihteelle ja kun ovis on hukassa, niin en tiedä koska tarkalleen odottaa tätiä saapuvaksi. Ja kaiken lisäksi olen luvannut silloin kertoa pomolle jatkosuunnitelmani jotka hieman muuttuisivat jos nyt sattuisin plussaamaan... :saint:

Mutta, tuskin osuu vieläkään kohdalle, mä alan jo kanssa menettää toivoni :'(

Eteenpäin, sanos mummo lumihangessa! Vai miten se nyt meni... :D :wave: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
kiin :LOL: panetti :LOL: hih hauskalle kuulostaa :D
Eikö panetus ole ihan normi sana :eek: Panna --> panettaa? Noh, sainpahan jonkun iloiseksi :D

tänneppä ei uutta,täti edelleen visiitillä ja päähänkin sattuu..herättiin poitsun kanssa tänään vasta 10.30 :p meillä on "hiukan" aamu-uninen poika..
Meillä kans :wave: Neuvolan terkka soitti tänään lääkärintarkastusaikaa ja tarjos klo. 9.30 niin mie siihen, että en oikein tiiä, kun ei tiiä onko poitsu sillon hereillä :D :whistle: Lupasin kuitenki herättää pojan sinä aamuna :) Muuten olis taas menny viikolla eteenpäin.
 
dogtor meniköhä nim.merkki oikein.. mieheni on ulkomailla töissä eli skotlannissa. Tosiaan Kotona tulee käymään. Odotan kovasti näkemistä.. jotta pääsee pupuileen.. ku olen nähnyt viime yönki aivan villejä unia miehestä ja musta :heart: Joten varmaan olisko puute? :eek: :p
 
AAM
Blondie ja Lumikuningatar :hug: :| ei vain ymmärrä pysyä poissa teitin luota..

KATSOKAAPAS onko kp:t kaikilla kohdillaan !! :D katsoin aamulla että päivämäärä oli maanantain mutta päivän kohdalla luki sunnuntai :whistle: .. lienenkö ollut jossai pöpperössä kun muuttanut kp:ta joten se voipi olla mitä tahansa muilla kuin Lumik:lla ja Blondiella.. TÄNK JUU!! :D

:heart: :lla AM
 
AM, mulla on KP oikein TAI väärin :eek: KOSKA nyt todella tuntuu siltä että menkat alkaa.. Tuun sitten myöhemmin tänään kertomaan lisää. Siis ihan pientä tuhrua tuli paperiin joten eiköhän ne sieltä tuu TAAS... Mä voin sanoa että mä ihan romahdin - mua masentaa ihan kauheesti..

Voisiko joku vieltä ehkä sadannen kerran kertoa siita GLADIN 25 tuottesta ja sen että miten sitä kannattaa käyttää. Ajattelin mennä ostamaan sitä tänään päivällä..ja voihan greippimehua juoda sen kanssa....?

Olo on ku maansa myyneellä ja rahansa juoneella!!!!!
 
AM mulla on nyt kp15.

LumiPyry73 no siinä on omega6:sta ja gammalinoleenihappoa,jotka ovat tärkeitä elimistölle ja nämä vissiin helpottavat PMS-oireita ja muutenkin parantaa aineenvaihduntaa.Varmaan siks myös auttaa raskaaksi tulemisessakin.Joku sanoi et tätä syötäisiin kierron alusta ovulaatioon saakka.Loppu kierron aikana ei vissiin kannata syyä, koska tämä tuote voi lisätä kohdun supisteluja.

Itse aattelin ostaa apteekista Efamolia,joka on samankaltainen tuote.Parantaa limakalvoja ja hormonitoimintaa.En sitten tiiä olisko tuosta apua mut varmaan ens kierrosta alan syömään.
 
Huh, kun olit tullut paljon tekstiä. =) En ihan kaikkea jaksanut lukea. :ashamed:
Kaikille menetyksen kohdanneille :hug:
Mulla on alkanu se koulu ja lokakuun 13. alkaa työt. On jääny toi kierron seuraaminen yms. vähän vähemmälle, kun koittaa revetä joka suuntaan. :/
kohtahan se taitaa olla oviksen aika.. :D
Mutta hurjasti +++tuulia kaikille!! =)
 
mun kp on kyllä ihan oikein :) Millos AM uskallat hypätä tonne oikealle puolelle :D

Glandin 25 kyseli Lumipyry. Mä syön tuota Efamolia, joka on vastaavaa ja apteekista, pirun kallista kyllä. oon syönyt ihan pakkauksen ohjeen mukaan, jossa pitäis syödä 3 kapselia päivässä ekat 12 viikkoa. Mut aloin miettimään, että pitäiskö syödäkin vaan ovikseen asti tästä lähtien, kun ei näinkään oo apua ollut :whistle: Oisko kolma kuukaus nyt menossa noita ja foolihappoa myös.
 
Lumppari73 :hug: se masentaa niin helkkaristi, tiedän tunteen...On kauheaa kun aina toivo nousee kierron loppua kohti ja sitten tulee märästä pyyhkeestä lättyyn....Kele. No, eiköhän toivoa ole niin kauan kunnes vuoto kunnolla alkaa!

AM taitaa olla niin että päivän jäljessä on kp:t :) Kiitos kun olet näin pitkään jaksanut päivittää ja nähdä vaivaa. Ei ihme että välillä on kp:t hakusessa! :D

Meidän neiti on niin vaativa ja vilkas että olen ollut ihan hermoriekale viime päivät |O Tuntuu etten paljon muuta ole tehnyt kuin kieltänyt ja tiuskinut sille. Siitä seuraa huono omatunto ja kokemus että on huono äiti kun lapsi on niin tyytymättömän oloinen koko ajan. Vaikka järjellä yritän ajatella että uhma ja kiukku kuuluu kehitykseen, niin välillä on paha mieli kun tuntuu että mikään ei ole hyvä. :(

Ihanahan se silti on kuin mikä. Äidin rakas, joka kasvattaa näköjään myös äitiä aika tehokkaasti - tässä kun joutuu työstämään suhdettaan kiukun tunteiden ilmaisuun.. :) :heart:
 
kiin on se paneminen ihan normi sana mutta hauskalle tuntuu lukea sitä täällä :D ja meillä kans pitää mielummin iltapäivälle neuvolat ottaa..ei raaskis aina herätellä toista..

aurinkoinen äityli on varmaan rankkaa kun toinen on niin kaukana :/ mutta onneks te kohta saatte nautiskella toisistanne :p

kp nyt 4..viime kierrossa oliki vaan 29 päivää :/
 
AAM
Stinkkeri :hug: meillä kans ! poika heräs normiaikaan ja teki normijuttuja miehen kanssa, ihan ok fiiliksissä. Minä erehdyn menemään kylppäriin turpaani hinkkaamaan ja poika aloittaa vikisemisen hoitopöydällä, uskokaa tai älkää makaa kiltisti siinä vaikka on 1v 7kk :D no mä häippäsen aattelin et jos mä häiritsin niitten rutiineja.. :| kattia kanssa kauhia paskahalvaus ja rääkynä ja taaaroiden paiskonta, siinä lensi persepuuteri ja rasvat sekä paketillinen vanupuikkoja :kieh: :kieh: :eek: perskele niitä sieltä maasta noukkiessa... |O |O ukko ihmetteli että mikä sille tuli ? sanoin vaan että tuosta se on pahenemaan päin. Ja sit siitä 5 min poika oli ko pieni päivänsäde ? :x :xmas: miehellä meinas mennä palkokasvi juurineen nenään :D :LOL: :LOL:
mut kyl se vaan oli suloinen ko ovesta lähdettiin suukotti ja halauksin hukutti isinsä ja heitteli lentosuukkoja autolta vielä vilkutti ikkunasta, ja minä tarhassa sain omat suukkoni ja halini :heart: syän sulaa... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
kiin on se paneminen ihan normi sana mutta hauskalle tuntuu lukea sitä täällä :D ja meillä kans pitää mielummin iltapäivälle neuvolat ottaa..ei raaskis aina herätellä toista..
Kyllä äitiäkin voi panettaa :ashamed: :p Itseasiassa panettaa edelleen, kun ei eilen jaksettu enää illalla pupuilla :D Odotin miestä kieli pitkällä treeneistä kotiin, kun laittelin poikaa nukkumaan, mutta siihen ne halut sitten hiipukin, kun pojalla oli oikea kitiriti-ilta ja reilun tunnin hyssyttelyn ja tuudittelun jälkeen vasta asettu omaan sänkyynsä :headwall: Omapahan on vikansa, jos ei saa sisaruksia :kieh: :D

AM Kp:t on oikein, mutta miut vai varmaan jo poistaa taustailijoista ;) :wave: Vai onko Blondie jo meiän listavastaava??

aurinkoiselle piti vielä sanoa, että ihanaa, jos mies pääsee käymään kotona :hug: :heart:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
AM Kp:t on oikein, mutta miut vai varmaan jo poistaa taustailijoista ;) :wave: Vai onko Blondie jo meiän listavastaava??
Done :D
Nemusta tulee tän listan vastaava tuossa syys-loka vaihteessa, tai aikasemmin jos tohdin kerätä kamani ja poistua takavasuriin :whistle: salamatkustajan kanssa...
 
saiskos tänne liittyä yksi lisää? =) Kovasti olis toinen haaveissa, pillerit lopetettu elokuun alussa... nyt kiertopäivä 33/28-30. vielä en ole uskaltanut testata :LOL: eli mulla on tullut yhdet luomut, sen jälkee yritystä :)
 
juu ei Blondie oo listavastaava, ei kerkiä.

*huokaus* enpä olis viime tammikuussa uskonut että tulen täällä vielä yk 9 roikkumaan...Pitää vissiin asettaa tavoitteet tarpeeksi alhaalle jotta voi yllättyä iloisesti joten: TAVOITTEENI on saada plussa 2009 jouluun mennessä!. Saa tulla aikasemminkin, mutta tuolla mennään nyt. Ei enää yhtään nega-tikkua mulle!!!! B)
 

Yhteistyössä