PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Unohtui eilen, Onnea Anniette! :flower:

Nennu08 Meillä esikoinen tärppäsi yk 4 eli tosi hienosti. Eihän meillä nytkään ole kuin just se vuosi takana, mulla vaan lyhyt kierto niin nyt jo yk 15. Tämähän voi siis olla ihan normaalia mutta oman mielenrauhan takia lähdetään nyt tutkimuksiin, kun lääkärikin on sitä mieltä :)
 
meillä esikoinen tärppäs yk1.

).( no ei vuoda. Voiskohan mulla olla vasta NYT ovis? Luin tuolla lapsettomuuspuolella jostain joka oli ovuloinu vasta kp30+ ja tullut siitä raskaaksi! Nyt ei oo yhtään tikkujakaan kotona, joten täytyy vaan katsoo alkaako tästä +14 pv menkat kunnolla.

:LOL: lensin äsken melkeen persiilleni; menin sitten voittamaan Flamingo Clubiin 2 konserttipakettia (liput&illallinen) Boney M:n keikalle! Maailmasta ei löydy niin paljoo ilmasta viinaa että mä kuuntelisin täyden konsertin Boney M:ää. No, ainahan siellä voi käydä sen illallisosuuden ja poistua ennen kuin "daddy cool" kajahtaa.
Ja mä kun osallistuin skabaan vaan voittaakseni sen magnum-pullon shamppista...
Ei sais vaihtaa? :LOL:
 
MOIKKA KAIKILLE!!!!
Aattelin uskaltautua kirjoittautumaan. Nyt on menkat tällä hetkellä ja kortsut juuri heitetty mäelle ja alettu yrittää pikkukakkosta. Jännittävää ja perhosia masussa. esikoinen on nyt 9kk. On kiva saada hänelle seuraa ja olla taas raskaana. ainoastaan on haikeeta kun tää on viimeinen raskaus kun emme ole aatelleet (ainakaan vielä) enempää lapsia. Kun raskaus aika on niin ihanaa kun mahassa kasvaa vauva ja tuntee potkut jne (huom olen unohtanut närästykset ja muut neg raskausoireet)
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Blondie:
:LOL: lensin äsken melkeen persiilleni; menin sitten voittamaan Flamingo Clubiin 2 konserttipakettia (liput&illallinen) Boney M:n keikalle! Maailmasta ei löydy niin paljoo ilmasta viinaa että mä kuuntelisin täyden konsertin Boney M:ää. No, ainahan siellä voi käydä sen illallisosuuden ja poistua ennen kuin "daddy cool" kajahtaa.
Ja mä kun osallistuin skabaan vaan voittaakseni sen magnum-pullon shamppista...
Ei sais vaihtaa? :LOL:
paa myyntiin liput ja muut huutikseen käärit hyvät cashit sillä ??? :p
 
AAM
jouvauva :wave: welcome !
juu kumiukot rovioon ja hommiin vaan :p
karjases kiertopäivät jossain vaiheessa niin saahaan sut listalle kans.. :xmas: pääset lonnottelemaan ja kuumeilemaan oviksia sitten :D (me muut kuumeillaan täällä sit sun kanssa) :D

AM
 
Mä oon kyl aika laiska kirjottelemaan, mut päivittelenpä edes tietojani...eli menkat sitten alkoi, nyt kp16 tai jotain... Viime kierto olikin megapitkä, yli 40 pvää... Mut vois laittaa vaikka taustailemaan joksikin aikaa.. PLUSSAONNEA kaikille ja iloista syksyä :)

-hippu
 
Blondie Ei edes käy kateeksi :LOL: :LOL: Mut Daddy cool:han on ihan hyvä biisi... kännissä :p :D
Ovulaatiosta. Mie ovuloin kp24 ja siitä seuraavana päivänä tehtiin alkionsiirto, josta tuloksena tuo juuri päikkäreitä tuhiseva ihana pikkuinen poikalapsi :heart: Eli sillä ei ole merkitystä, missä kierron vaiheessa ovuloi vaan että onko sillon hedelmöitykselle edullista toimintaa tiedossa ;)

Tervetuloa jouvauva :wave:

Meillä poika on kipeenä :snotty: Kamala nuha, mutta ei kuumetta. Yöllä ja pari kertaa nyt päivällä olen imeny räkää. Ja eihän tuo pikkunen siitä niistämisestä oikein tykkää :( Hirmuset puistatukset tekee ja yskittää. Nostin nyt sängynpäätyä niin olis parempi nukkua ja sais levättyä kunnolla, kun aamupäivällä vetäs vaan ½h päikkärit :/

Tänään alkais ovistikuttelu :p Neljältä pissin mukiin :wave: *liittyy Stinkkeri- kerhoon*
 
Anniette Onnittelut rouviintumisesta :flower: :heart:

aurinkoinen Miulla on nyt varmaan menny jotain oikein suhahtaen ohi, mutta mihin olet lähössä? :eek: Jonnekin opintomatkalle? Pidä hauskaa :wave: Varmasti tulee pikkuista ikävä, mutta joskushan se erokin on harjoteltava :hug: Yleensä äidit ikävöi enemmän kun lapset ;)
 
Täällä menkat myöhässä, en tiedä paljonko, kun viime kierto oli 25p ja sitä edellinen 36pväivää, nyt ois menossa 37päivää :D Tein testin 3 pv sitten ja näytti negaa, mutta oireita on semmonen öklö olo, pääkipua hetkittäin,pyörryttää jos ei oo syöny mitään,pistelyä alavatsassa, väsyttää koko ajan,ja öisin kuitenki vaikeuksia nukahtaa,turvotusta!!!!! :O Oon jotenki varma et oisin raskaana mutta tuo testi kyllä lannisti.
 
mwoana lupaavat oireet :) Onkin ollut hiljaista vielä tässä kuussa plussarintamalla, toivotaan parasta :heart:

Jes, mulla ovulaatio ajoissa, tänään sain plussan testiin :) Ei muuten, mutta mies lähtee maanantaina viikoksi reissuun, eikä näillä yk:lla viittis montaa hukkakiertoa ottaa |O

Joten vauvantekopuuhiin.. ;)
 
Auttakaa mua te jotka ootte jo paljon testaillu ovista.Mulla on ollu kahtena päivänä o-tikussa melkein yhtä tummat viivat ku kontrolliviivat mut tänään ei ollu mitään viivaa?? :eek:

Tein tänään testin kyl 3 tuntia myöhemmin ku aikasemmat.Siis onko mulla ollu ovis jo?Vai mitä tuo vois tarkottaa?Mä oon ihan pihalla..
 
AAM
Blondie otat tietysti duunin joka on mielekkäämpi ja paremmat etenemismahdollisuudet ja/ tai lähempänä, lyhyemmät matkat paremmat työajat yms.. :) keskustele itselles palkallinen täysi kesäloma ensivuodeksi tai vastaavaa :D
kaverini joka konsultin paikan sai pienemmästä firmasta niin sai juuri isomman firman varpailleen ja paremman liksan siksi sieltä.. valitsi siis isomman ja suuremman brändin MUTTa jossai vaihtuvuus on suurempaa.. :/

Kiin ovisonnea ++++++++ :whistle:

nennu08ovis meni äkkiä peittoja heiluttelemaan ukon kanssa vielä ehditte :D 24 ennen ja 48 jälkeen O:n niin parhaat mahkut... tai niin ne sanoo..

mwoana :wave: moikka
 
Nennu oiskohan se ovis sit menny jo? Mulla viime kierrossa oli aamupäivällä melkein yhtä tuma viiva. Olin ihan epätoivoinen ja pihtasin pissaa ja tein 3 h päästä uuden testin ja silloin selvä tumma viiva. Mutta en tiedä kuinka kauan viiva säilyy. LH piikkihän on tosi nopea, joillain näkyy alle 12 h.

Niin, komppaan vielä tuota Allusmammaa että ovis siis tulee lh-huipusta 24-48 h eikä ole silloin kun testi näyttää plussaa. Eli hyvät mahkut teillä vielä :)
 
Iltaa leidit!
Täällähän on taas vipinä käynyt ja uusiakin tullut mukaan :) Tertulemast!

Ovista olette kovasti tikutelleet...jos en saa tässä kierrossa aikaiseksi ostaa niitä ovistikkuja (kun sehän onkin niin vaikeata netin kautta :LOL: )
niin täytyy todella tarkkailla kroppaa ja tuntemuksia.
Ilmoitin kyllä jo ukolle, että varmuuden vuoksi pitää pöllyyttää peittoja joka toinen päivä, että tärppää :D :LOL:

Tänään saatiin vihdoin maalattua tytön huone ja huomenna laitetaan mööpelit paikoilleen.
Su-ma välinen yö ois tarkoitus laittaa tyttö nukkumaan omaan huoneeseen...nyyh, osaankohan nukkua kun en kuule tytön tuhinaa niin lähietäisyydeltä :)
Toivottavasti tyttö nukkuu hyvin omassa huoneessa. saa vihdoin suurimman osan leluistakin omaan huoneeseen, joten olkkarikin alkaa näyttää enemmän olkkarilta ;)

Efamolit aloitin pari päivää sitten, toivottavasti ne tasoittaisivat kiertoa tai ainakin parantaisivat ihoani. Tuntuu, että hormoonit alkavat vihdoin tasoittua kun on imetys loppunut...naama silti kyllä kukkii...kiva olla teinifinninaama näin kolmikymppisenä :LOL:

Nyt soffalle löhöömään, mukavaa illanjatkoa kaikille :flower:
 
moikka!!
pitäsköhän mun ostaa kans pari ovistikkua tälle kierrolle`?en oo koskaan kokeillu moisia..mulla kyllä oviksen tuntee selvästi,niin järkky masukipu iskee :x

täti lähti jo pois kylästä,ja toivottavasti ei tuu piiiiitkään aikaan takas..hirmu flunssainen olo..paleltaa ja nokka vuotaa,tänään on ollu 4 kertaa hikka :LOL: kamalaa,ja sit suonta vetää kädestä :kieh:
käytiin vähä mammuttimarkkinoiden vaippatarjousta hyödyntämässä,mut ei ollu liberolla housuvaippoja nää..otettiin pamperseja laatikko..siis koko kaupassa ei ollu meidän koon housuvaippiksia,eikä paljoo muutenkaa vaippoja ollu..
elwi mikä päivä tyttös on syntyny?muistelen et kuitenki lokakuu 2007?mun poitsu on kans loka07 :D
 
kiitos ovis valistuksesta! Meillä meinas jäähä mahollisuus käyttämättä..väsy |O
Oon neitiltä jättäny yö tissittelyn pois, ja edellisen yön koitti taas "vonkua" tissiä.. |O
tosin ovis tikkunkaan (2kst pv testasin) en saanu muuta kuin haalean viivan..
 
dogtor
Meidän neiti on syntynyt 1.10.07 eli kohta ois 1v. synttärit! Hirveetä kun aika rientää |O
Oottekos suunnitelleet jo 1v. synttäreitä pojalle? Mä haluisin leipoa jonkun kivan nallekakun tms. ja tietty ilmapalloja :)
Ensi yöksi neiti menee omaan huoneeseen yöksi. Nukkuu nyt päikkäreitä omassa huoneessa ja nukahti sinne ilman mitään ihmeempiä taisteluja. Outoa olla miehen kanssa kahden makkarissa nukkumassa...hmmm.... saakin sitten pöllyytellä peittoja ihan rauhassa ;)
 
Ovistikussa edelleen nega :/ Vatsa on kyllä kipeä ja veristä vuotoa tulee, mutta taitaa olla vielä e-laastareiden vaikutusta :headwall: Eikä miulla ennenkään ole vuotanut oviksen aikaan. Toivottavasti ei ainakaan olis mikään tulehus :( Lämpöä ei ole.

Katottiin miehen kanssa tänään Kuningattaren sisar, kun poika oli naapurissa mummin hoidossa :heart: En tiiä välittikö mies siitä niinkään, mutta mie olen höpönä nuihin Englannin kuninkaallisiin niin piti kattoa, kun löyty netistä =) Kieli pitkällä odottelen Tudorsin 3. tuotantokautta alkavaksi keväällä :p
 
Heissan kaikille! Viikkoon en oo täällä käyny teidän pissailu ja limailu juttujanne lukemassa, mutta varmasti monet hyvät uutiset tänä aikana tulleet. Onnea kaikille plussanneille siis :)
Mutta on varmaan myös monet huonot uutiset tulleet, älkää huoliko, kyllä teidänkin vuoronne tulee vielä, uskon niin :) Plussapuhureita siis :)

Itselläni nyt sellainen tilanne, että pillerit vielä käytössä ja liutakin vielä kesken. Mutta huomenna ajattelin marssia kauppaan r.testiä ostamaan.
Heinäkuussa päätin syödä 2 liutaa putkeen pillereitä; aika hajamielisesti niitä sit popsin. Menkat tuli; kesti yhden päivän! Aloitin kuitenki pillerit mitään sen kummemmin ajattelematta, ja toisenkin liudan taas heti perään. Eli nyt on melko kauan jo edellisistä menkoista. Mutta jotensaki mulla on jonku aikaa ollut tunne, että olisin raskaana. Rinnat ovat kasvaneet, ja vähän kipeätkin. Limaista vuotoa on lähes päivittäin. Mutta tänään tuli melkein varmuus, ettei kaikki ole ihan ok. Nimittäin olen ollut mielettömän väsynyt pidemmän aikaa. Hb minulla mitattiin keskiviikkona; se oli vain 115. Minulla vain raskaana ollessa ollu Hb yhtä matalalla. Ajattelin väsymyksen johtuvan siitä. Tänään kuitenkin nukuin puoli kymmeneen asti aamulla, silti täysin vahingossa torkahtanut 2 kertaa päivän aikana. Niin, ja kun mies vähän kovemmin kielsi poikaa päivällä, aloin myös minä itkemään.

Kyllä minun on se testi ostettava, saan mielen rauhan. Mietin vain, että jos olisin raskaana, niin mistä asti olisin ollut..? Jo ennen sitä yhden-päivän-menkat vuotoa? Vaiko vasta sen jälkeen..

Noh, spekuloidaan vasta huomenna, jos jotain spekuloitavaa ;)
 
Eli mulla tänään kp 20/27/31 menossa. Tämän viikon alavatsa ja mahan seutu todella kipeä. Välillä rauhottuu, sit taas semmosta pientä nykimistä ja pistelyä. Pissalla saa käydä koko ajan, myös hieman ollut tälläsiä etovia "kohtauksia" jotka menee kuiteskin ohi. Paineen tunnetta tossa alamahassa virtsarakon ja kohdun kohdilla.Ja sitte koko ajan semmonen tunne ja olo et menkat alkaa kohta, ihan samanlaista tunnetta vatsassa ja alapäässä.Lämpöjä tms en ole mittaillut. Raskaustestin tein 10.09 mut ilta pissasta kun olin niin malttamaton :D mutta negaa näytti, tiiä sitte johtuko siitä etten ole vai siitä että tavallaan tein sen väärin kun en malttanut odottaa aamuun asti :whistle: Koskaha sitä uskaltautuis tekemään uuden testin? ja voiko tässä vaiheessa raskautta (siis jos olisin) olla jo tällästä paineen tunnetta alamahassa ja särkyä yms...? Esikoista odottaessani tein testin kun menkat oli silloin 3 päivää myöhässä, mutta en muista että olisi mitää tälläsiä tuntemuksia silloin ollut.. noh, ensviikon kun malttais vielä odottaa ja tekis testin vaikka perjantaina tai lauantaina.. Kaippa se sitte näyttäis jo oikeaa plussaa, jos on näyttääkseen.. :/
 

Yhteistyössä