Haudi!
Meiltä oli kans eilen netti poikki koko päivän, niin jouduin itsekseni täällä kiroamaan koko päivän.
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
kurkkii :xmas: joko myräkkä on testin tehnyt?
Eilen tosiaan kiirehdin aamulla kauppaan heti ku ne ovensa aukaisee. Ja kiire olikin, säästelin aamupissat. En kuitenkaan kehdannu pelkkää testiä ostaa, joten ostin banaania ja ruusukaalta (jota muuten meillä ei syö kukaan
). Rfsu:n testin ostin, ku ei meidän pikku kylältä mitään muutakaan saa.
Tuli niin puhdas nega, ku vaan nega voi olla
Laitoin sit vaan miehelle viestin että "ehdin jo toivoa et meille tulis vauva". Mies vain vastas et "marssit sit heti aamusta kauppaan. Ja negatiivisen vielä sait. Voi harmi..
"
Sanoin arvanneeni sen reaktion siihen, että sain negan. Siis että tyytyväinenhän se on. Käski olla ottamatta niin vakavasti, että pitäähän sitä vähän kiusoitella ku tietää miten kuumeissani mä olen.
Ja arvaatte varmaan miten kovasti kuume nous siinä testaillessa; aivan älyttömästi! Nyt mä en voi enää odottaa, mun on saatava mieheltä suostumus.. Voit
allusmamma varmaan pian siirtää mut sinne kuumeilijoiden puolelle
Mulla kaveri meinas et mun "oireet" vois johtua aivan älyttömästä vauvakuumeesta. Ja kyllä minustakin näin vois olla. Siis että alan itkemään kun mies kieltää esikkoa
aurinkoinen: Mun mies myös on paljon poissa kotoa. Ei tosin noin pitkää aikaa, mutta voin melkein luvata että siihen tottuu. Alkuun oli tosi hankalaa, ku mies saatto olla kolmekin viikkoa pois kotoa, ja tulla vain muutamaksi päiväksi käymään. Yleensä se muutama päivä meni riidoissa, se oli aivan kamalaa. Nyt mies on kuitenki normisti maanantai-aamusta torstai-iltaan poissa kotoa, eli minusta tosi monta päivää kotona. Ei melkein enempää tarvis ollakaan
Mutta tosiaan niin alkuun varmasti on tosi raskasta, ja turhia riitoja tulee koko ajan. Mutta kyllä te siihen totutte, tavalla tai toisella. Mutta älkää erotko, älkää missään tapauksessa. Jos toinen tarvii pari päivää olla omissa oloissaan (siis ettei "halua" kuulla toisesta), niin antaa toisen sitten olla. Se on varmasti pelkästään ikävää, joka vain pahenee ku pitää yhteyttä.
Cassylle synttärionnea :flower: ja
UniUnna mä olen vm. 82, eli 26-vuotias JO
Munki varmaan pitää tuota greippimehua huomenna ostaa
Saako olla punaisten greippien mehu, vai ihanko keltaisten täytyy olla? Ja miehelle taidan ostaa ruusunjuurta ja salaa murskata sitä sen lautaselle
Peppipop: Tuohan on Aivan Kamalaa!! Miten siis joka paikassa voi olla tollasia urpoja töissä, et antaa vaan pilsut ja lähettää kotiin. Saati ota sisään jos kerta vuotoa ja kipuja on niin että taju lähtee :headwall: Toivottavasti kivut ja vuodot on nyt loppu, että kaikki on viimein tullu ulos sieltä. Älä kuitenkaan lannistu :hug: , kyllä sä vielä jonain päivänä saat kakkosnyytin syliin :heart: