PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

UniUnna ei valitettavasti taida olla kiinnittymisvuotoa, ku tänään jo selkeesti enemmän vuotaa :/ No pääsempä aloittaa hoidot tällä viikolla... Niin ja oon 30.v

sunnuntailapsi toivottavasti pääsette pian tutkimuksiin ja (tarvittaessa) hoitoihin. Oli se jonkinlainen helpoitus tietty ettei mitään löytyny, vaik kyllä ihmetyttää miks ei vauva tule. Mä aloitan pistokset ilmeisesti tällä viikolla.

 
Tämmöiset olin tallentanut kovalevylle, mielenkiintoista asiaa aiheesta. toinen löytyy vielä yle areenasta:

Miesten hedelmällisyys: http://areena.yle.fi/toista?id=1493392

Toinen bbc:n sivuilta (toistuvat keskenmenot)
http://www.bbc.co.uk/sn/tvradio/programmes/horizon/heartbeat.shtml


 
Täällä testailtiin eilen nega. (päivällä tosin)
Huonoa oloa, alavatsan vihlontaa, päänsärkyä, vessassa juoksemista, palelua....
Samoja oireita jotkut kun ensimmäisessä raskaudessa, mutta luulenpa että tällä kertaa vaan kuviteltuja. :D
Tulis nyt vaan se täti, että pääsis pian taas yrittelemään uudelleen..
 
Kaikille uusille moi! :wave:
Testailijoille paljon plussia!
Täällä ovis oli ja meni miehen ollessa Helsingissä. Siispä seuraavaa kertaa suoraan odottamaan.
Jospa vaikka saisin aikaseksi tilattua ovistestejä,niitä en oo ikinä käyttäny.
 
Viimeinen eli viideskin ovistesti nega :( Joko se ovis tosiaan meni jo aikasemmin tai sitten ollaan taas samassa lähtöpisteessä kun poikaakin tehdessä, että mie en kertakaikkiaan ovuloi/ovuloin pirun epäsäännöllisesti ilman apua :headwall: :headwall: |O

Mie lähen koululle syömään ja sit jatkamaan opparia :$
 
moikka..meillä on ollu kotona nettipimentoo,sonera taas vaihteeks tökkii :kieh:
+++ puhallellaan jokaikiselle teistä,oli se sitten ovis tai raskaus plussa :heart:
tänne ei vielä mitään erikoista,sitä odotellessa ;)

elwi meillä on poitsu syntyny 15.10-07
ja juu-u,pitäs niitä synttäreitä alkaa miettiä..on mulla kortit valmiina,pitäs vaan postiin viedä..ja auki on vielä sekin päivä koska ne pidetään :LOL:
 
Moi kaikille!!

Mä oon juonut greippimehua nyt kohta viikon ja musta tuntuu, että "liukkautta" riittää :whistle: , huh! No noin sen vissiin sitten pitää toimia?!?

Mitähän tuo Mami tarkoitti?? Olisko ollut sitä?? Jännää :)

Meinaatko Mimmeli testata huomen aamulla uudestaan?

Täältä täti on kurvannut hittoon ja pysyköön hitossa ja kauan :kieh:

Mä sain kaverilta digiovistestin ja 7 liuskaa ku sillä jäi käyttämätä. Mielenkiintoista päästä sillä testaamaan! On mulla vielä muutama mammaksi testi joten voin sitten tehdä vertailevaa tutkimusta :snotty: Pieni sisäinen laborantti hykertelee jo innoissaan käsiä hieroen :p

++++++++++++++TUULIA KAIKILLE+++++++++++++++
 
UniUnna, mulle tuli 25 vuotta ja tytölle tosiaan se kokonainen ykkönen. :heart: Ja synttärijuhlatkin meni oikein kivasti. Kiitos kaikille onnitteluista!

Allusmamma korjaatko mulle listaan jotta kp15?

Arvatkaa mitä! Mä sain eilen aamulla ovisplussan! Edellisissä kierroissa ei ole onnistunut plussaus RFSU:n ja mammaksin tikuilla, nyt onnistui Fertestillä. Mä oo niin häpi! Mutta mammaksin ja RFSU:n tikut näyttää samalla lailla kuin edelliset 2 kiertoa, eli ei plussia. En tiedä miksi ne ei toimi mulla.... Ihan sama, mä jotenkin tiesin että ovuloin. Tosin mulla tekee aina oviksen aikoihin sekopäisen paljon seksiä mieli... :whistle: Että ei se huomaamatta ohi pääse vilahtamaan.
 
Kyl hykerrytti ostaa testi ku tänään apteekissa kävin (pirpanalla taas korvatulehdus, no toinen vasta mut :kieh: ) en testiä ostanu, ni ei tule "turhaan" testattua.. ei sen puoleen ei mul pitäs menkkojen vielä etes alkaa...
 
UniUnna mä oon 27v.

Cassy onnittelut ovisplussasta,pitäsköhän itekki kokeilla Fertest-tikuilla.

Mulla oli jo kuudes päivä ku testailin ovista.Ei tullut viivaa ja eilen vielä näky himmeänä.No
eipä tässä kyllä jaksais hyödyntää ovista ku koko perhe sairaana :ashamed: :kieh:
Hankalaa tuo oviksen testailu ku kierto niin pitkä ja sekaisin,jospa ens kierto olis jo lähempänä normaalia.Enkä varmaan ees ovuloi. :(

Miten teillä on kierrot menny imetyksen jälkeen? 5kk sitten lopetin imetyksen ja viime kierto oli 47pv,onkohan normaalia?

Pitikö sitä olla ovuloimatta 1/2v,ennen ku lääkärit määrää Clomifen-kuurin,tietääkö kukaan?
 
Onko ihan sama mitä greippimehua juopi? Ajattelin kokeilla jos siitä apua olis? :D Mies tulee enskuussa kotona käymään ja toivoo et viikon sais olla ainakin kotona :) Olis ihanaa! Sais vähä peittoja heilutella ;)

nyt pitää lähtee ulos tekee maalaushommia sit tässä illalla syödään tms iltarutiinit ja huomennaki jatkaa maalausta. Nurmikko leikata huomenna jossain välissä. Tuntuu ettei mitää ehdi tekemään. Mut pakko kait nää on tehä! :ashamed:
 
aurinkoinen Mie olen ymmärtänyt, että sen greippimehun pitää olla täysmehua, ei siis mitään laimennettavia tai sokeroituja litkuja :)

Miulla on särkeny päätä koko illan :headwall: Ja toi poika möykkää kokoajan :kieh: Miten 8kk ikäsestä voikin lähteä leikkiessä tollanen meteli? :eek: "Ööööö-ööööö-ööö" huutaa ihan täysillä |O Iltapuuron kanssa vaan leikki. Söi ehkä muutaman lusikallisen ja sit nappas suun tiukasti kiinni. Jos jotain sain huijattua suuhun asti niin se syleksittiin leualle ja siitä klähmättiin kämmenellä pöytään :whistle:

Nyt alko vaativampi kiljahtelu, pitää lähteä viihdyttämään :wave:
 
neiti nukahti aikasin yö unille.. jo 19.00 maissa nukahti.. :eek: Se nukkuu yhä... no antaapa nukkua jos väsyttääpi. Saapi äiti olla rauhassa ja touhuta tässä. Yhtä tehtävää jo alustavasti kattelen tässä ja valmistelen sitä.
Huomenna jatkan maalaushommia, katotaan mitä huomenna saan aikaseks tehtyä.

Mut nyt lähettävä tekee iltapalaa :wave:
 
Joo nyt tulee sitten ihan pelkkää omaa napaa joten valittelen jo valmiiksi.

Luulin ettei voi mennä huonommin kuin saada kaksi keskenmenoa peräkkäin. Huti meni. Sain lääkkeet km:n vauhdittamiseen sieltä kättäriltä silloin viime tiistaina. Otin ne ohjeitten mukaan keskiviikkona ja pikku suppareita tulikin ja tippa verta. Se siitä. Soitin kiltisti perjantaina kättärille kuten oli sovittu että miten menee. Vuoto ei edelleenkään ollut alkanut ja vointi ihan ok. Sovittiin että tulen maanantaina näytille ja päätin vähän jo valmiiksi etten ala paha mieltä kantamaan yhtään pitemmälle vaan toivon että saan kaavinnan kun nämä lääkkeet ei oikein toimi. Tämän ei toimimisen myöntivät silloin perjantaina itsekkin. No tarkistin vielä että voin lähteä perhejuhliin pohjoiseen ilman stressiä ja lupa tuli joten perhe ja koirat autoon ja Ouluun. Matka meni hyvin. Ristiäiset oli tosi kivat ja päivänsankari kiltti ja hymyilevä. Lähdettiin bileistä ajoissa että käydään kaupassa ja mennään sitten samaan paikkaan istumaan iltaa kunhan on ulkoilutettu koirat jne. Ei menty.

Kuuden jälkeen alkoi mennä vatsa sekaisin. No varmaan liikaa herkkuja juhlissa tai sitten liikaa laktoosia :saint: kyllä se helppaa kun käy vessassa. Sitten alkoi supistella. Oikein kunnolla. Puolessa tunnissa en päässyt enää pois vessasta ja päätin mennä suihkuun. Kuuma vesi kuulemma auttaa. Mies alkoi olla huolissaan, tosissaan. Kahdeksan aikaan oli pakko tulla pois suihkusta. Supistusten väli oli niin lyhyt että välissä alkoi mennä taju. Sen verran oli vielä järkeä että ymmärsi että suihkuun hukkuu jos siellä nukkuu. Puoli tuntia tuskaa pöntöllä itseään kuivaillen ja konttaamalla sänkyyn. Kello oli lähes yhdeksän. Mies soitti ambulanssin vähän yli yhdeksän. Olin huutanut ensin minuutin ja sitten täysin hiljaista. Meni sitten se taju. Kyyti tuli nopeasti. Eka kipupiikki siirsi oikeesti taivaaseen, tuntui että huumeet on mahtava asia. Sairaalassa suoraan lääkärille ja kun kuvittelin että huonommin ei voisi mennä niin juu voi. Koko "vuoto" oli pelkkiä riekaleita ja järkyttävän kokoisia hyytymiä mitä olin siis "synnytellyt" koko illan. Gyne alkoi sitten rännin kanssa pihdit kädessä repimään isompi ulos. "työnnätkö vähän" oli muuten loistava lause totaaliselle synnytyspelkääjälle joka ei voinnut koskaan ajatella mitään tälläistä. Lantion ja häntäluun takia kaikki mun muksut kun tullaan leikkaamaan. Tutkimuksesta ei tullut mitään. Laitettiin sitten kohdunkaulanpuudutus... sattui muuten ihan v...i :kieh: tutkimus saatiin loppuun ja tuomio oli että hyvin todennäköisesti kaavintaan aamulla. Näin siis mulle joka nimenomaan halusi sen vaihtoehdon mitä ei tarvitse toistaa ja homma olisi kerralla selvä. Pääsin päivystyksestä osastolle. Lisää myrkkyjä ja ei ruokaa, koska aamulla leikataan. Onneksi tuli uni. Heräsin neljältä kun hoitaja mittali verenpaineet ja lämmöt yms. Lisää unta ja puolenpäivän jälkeen lääkäriin. Tämä lekuri oli sitten kotiutamisen kannalla. Ei kaavintaa. Ei siellä paljon mitään ole. Resepti kainaloon ja kotiin. Ensin katsoo kisat ja sitten 650km takaisin etelään. Lisää unta. Eilen illalla supistukset alkoi taas. Niin eihän siellä pitänyt mitään olla. Tuli taas melkein nyrkin kokoinen hyytymä. Riemua kesti kaksi tuntia minkä jälkeen loppui kuin seinään. Soitin kättärille aivan kyy otsassa että miten kauan tätä kestää. Käskivät tulla jos ei MILLÄÄN pärjää kotona ja muutenkin aamulla sitten kattoo tohon päivystykseen. Juu en mennyt en illalla enkä tänään. Alkaa oikeesti ottaa päähän.

Sain siis lääkkeet keskenmenoon ja kipulääkkeitä 4 pilleriä :LOL: :kieh: siis haloo tiesikö kättärin porukka mitä oli tulossa ja kuvitteli että siellähän kituu. Tällä hetkellä olen 24/7 ihan paniikissa. Milloin tuo alkaa uudestaan ja mitä sitten tulee. Missä lähtee taju. Jotenkin tuntuu että meidän kakkosen teko loppuu just ja tähän koska seuraavaan keskenmenoon en ikinä tule olemaan valmis. Sen että menettää lapsen vielä jotenkin hyväksyy kun tietää ettei se johdu minusta vaan jostain mille ei voi mitään. Noita kipuja ja pelkoa en vaan voi enää milloinkaan käydä lävitse uudestaan. Olisikohan kaavinta ollut kuitenkin kivuttomampi vaihtoehto.

Tämmöinen oli meidän viikonlopun helvetti. Tällä hetkellä olen menossa lääkäriin huomenna saamaan lisää sairaslomaa koska pomoa myönten kaikki ovat sitä mieltä etten ole työkuntoinen. Totesin työpaikkalääkärille tänään puhelimessa että minuun ei sitten kosketa millään tikulla eikä mihinkään. Lupasi vaan laittaa lapun käteen ja lähettää kotiin :ashamed: Torstaina hoidattaa sitten korvaväliä :ashamed:

Minut voi laittaa toistaiseksi taustailemaan. Käyn kurkistelemassa mitä teille kuuluu ja peukutan kaikkien puolesta. Plussatkaa ja pitäkää toukkanne kyydissä :heart:
 
[quote="cristina]sunnuntailapsi toivottavasti pääsette pian tutkimuksiin ja (tarvittaessa) hoitoihin. Oli se jonkinlainen helpoitus tietty ettei mitään löytyny, vaik kyllä ihmetyttää miks ei vauva tule. Mä aloitan pistokset ilmeisesti tällä viikolla.
[/quote]

Taitaa olla joka 4. tapaus tuollainen selittämätön tilanne. Kyllä mekin hoitoihin lähdetään jos näin ei onnistu. Käydään julkisella puolella nämä perustutkimukset, siirrytään sit varmaan yksityiselle hoitoihin jos tarvitsee. Täällä (Helsingissä ) ainakin nuo julkisen jonot on niin älyttömän pitkät.
Niin, ikää on 31 v., että senkään takia ei viitti kauheesti ootella :)

 
Haudi!
Meiltä oli kans eilen netti poikki koko päivän, niin jouduin itsekseni täällä kiroamaan koko päivän.

Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
kurkkii :xmas: joko myräkkä on testin tehnyt?
Eilen tosiaan kiirehdin aamulla kauppaan heti ku ne ovensa aukaisee. Ja kiire olikin, säästelin aamupissat. En kuitenkaan kehdannu pelkkää testiä ostaa, joten ostin banaania ja ruusukaalta (jota muuten meillä ei syö kukaan :LOL: ). Rfsu:n testin ostin, ku ei meidän pikku kylältä mitään muutakaan saa.
Tuli niin puhdas nega, ku vaan nega voi olla :( Laitoin sit vaan miehelle viestin että "ehdin jo toivoa et meille tulis vauva". Mies vain vastas et "marssit sit heti aamusta kauppaan. Ja negatiivisen vielä sait. Voi harmi.. :D"
Sanoin arvanneeni sen reaktion siihen, että sain negan. Siis että tyytyväinenhän se on. Käski olla ottamatta niin vakavasti, että pitäähän sitä vähän kiusoitella ku tietää miten kuumeissani mä olen.
Ja arvaatte varmaan miten kovasti kuume nous siinä testaillessa; aivan älyttömästi! Nyt mä en voi enää odottaa, mun on saatava mieheltä suostumus.. Voit allusmamma varmaan pian siirtää mut sinne kuumeilijoiden puolelle ;)
Mulla kaveri meinas et mun "oireet" vois johtua aivan älyttömästä vauvakuumeesta. Ja kyllä minustakin näin vois olla. Siis että alan itkemään kun mies kieltää esikkoa :eek:

aurinkoinen: Mun mies myös on paljon poissa kotoa. Ei tosin noin pitkää aikaa, mutta voin melkein luvata että siihen tottuu. Alkuun oli tosi hankalaa, ku mies saatto olla kolmekin viikkoa pois kotoa, ja tulla vain muutamaksi päiväksi käymään. Yleensä se muutama päivä meni riidoissa, se oli aivan kamalaa. Nyt mies on kuitenki normisti maanantai-aamusta torstai-iltaan poissa kotoa, eli minusta tosi monta päivää kotona. Ei melkein enempää tarvis ollakaan ;)
Mutta tosiaan niin alkuun varmasti on tosi raskasta, ja turhia riitoja tulee koko ajan. Mutta kyllä te siihen totutte, tavalla tai toisella. Mutta älkää erotko, älkää missään tapauksessa. Jos toinen tarvii pari päivää olla omissa oloissaan (siis ettei "halua" kuulla toisesta), niin antaa toisen sitten olla. Se on varmasti pelkästään ikävää, joka vain pahenee ku pitää yhteyttä.

Cassylle synttärionnea :flower: ja UniUnna mä olen vm. 82, eli 26-vuotias JO :D

Munki varmaan pitää tuota greippimehua huomenna ostaa :D Saako olla punaisten greippien mehu, vai ihanko keltaisten täytyy olla? Ja miehelle taidan ostaa ruusunjuurta ja salaa murskata sitä sen lautaselle :whistle:

Peppipop: Tuohan on Aivan Kamalaa!! Miten siis joka paikassa voi olla tollasia urpoja töissä, et antaa vaan pilsut ja lähettää kotiin. Saati ota sisään jos kerta vuotoa ja kipuja on niin että taju lähtee :headwall: Toivottavasti kivut ja vuodot on nyt loppu, että kaikki on viimein tullu ulos sieltä. Älä kuitenkaan lannistu :hug: , kyllä sä vielä jonain päivänä saat kakkosnyytin syliin :heart:
 
Peppipop Oot kyl joutunu kovia kokemaan :hug: Melko ääliö lääkäri kyl oli.Kaikki vaan kotiin kärsimään ja oottelemaan,ettei lääkärit ja hoitajat joutus töihin... :kieh:

Kaikkea hyvää sulle ja toivotaan et keskenmenoja ei enää tulis,jos vielä yritätte.
 
Peppipop :hug:

aurinkoinen mä olen juonu valion greippimehua. Se on aluks todella kitkerää, mut siihen tottuu. Nykyään en aamuisin pysty muuta mehua juomaankaan kun sitä ;)

sunnuntailapsi me ollaan kans hesas yksityisellä, vaik onkin varmasti huomattavasti kalliimpi, mut ei jaksanu ootella jotain puol vuotta jonossa julkisella.

myräkkä pahoittelut negasta
 
AAM
Peppipop.. :( kylläpä leväperäistä hoitoa.. sitten ihmetellään miksi jää traumoja ihmisille ? :/ :xmas: :hug: :hug:
onhan se toki totta ei tuollaista käy varmasti kovin usein mutta varmasti oisit mielummin jättänyt tuonkin kokematta... :| käsittämätöntä.. 4 pilleriä.. soronoo pärjäile ! :wave: LUOJA! ymmärrän jos ei huvita pikkukakkosta alkaa pukertamaan uudelleen ainakaan vähään aikaan tuollaisen uudiutumisen pelossa mutta tuskin toiste sattuu.. :hug: parantelehan itsesi ja kertoile kuulumisia kun jaksat :heart:

Myräkkä :hug: :(

aurinkoinen meillä kans sitä valion greippimehkaa.. oli aika kitkerää mutta siihen tottui, laimensin veden kanssa vähäsen :)
 
peppipop


Myräkälle negapahoittelut.

).( kroppa edelleen jumissa. Samanlainen olo kuin tammikuussa, kun kierto meni +54 päiväiseksi ja vaati terolutit lähteäkseen taas rullaamaan. Silloin testasi varmaan kolme kertaa ennen kuin uskoin etten ole raskaana :LOL: kun oli vaikka mitä oireita, rintojen aristusta, turvotusta, alavatsakipua, vilunväreitä jne. Toista kertaa en pistä itseäni enää katselemaan semmoista negatikkujen määrää! Vk 41 pitäis tulla seuraavat menkat jos sen tuhrun viime viikolta laskee yksipäiväisiksi menkoiksi.
Harmittaa helvetisti tää kierron sekaisin meno taas, johan se oli muutaman kuukauden suht normaali ja kerkesi pari ovistakin olla! ARGH" :headwall:
 

Yhteistyössä