** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

hui, onko mulla tänään jo kp.28? ohhoh miten nopsaan menny tämä kierto. Tilasin nyt yhden herkän testin äsken netistä ja ajattelin, jos täti ei tule ennen kuin se testi niin sillä sit testaan. se tulee kotiin varmaan sit huomenna tai ylihuomenna.

lämpöjä en ole mitannut koko kierrossa, enkä herraties koska, niin niistäkään ei voi oikein arvuutella. turvotusta on ja ajoittain myös huimausta niin kuin salainen toive tuossa mainitsikin. Tietysti voi liittyä syömättömyyteen/juomattomuuteen/äkilliseen nousuun tms. mutta toivotaan, että liittyy raskauteen :)

mun toivoa pitää yllä se, että esikoisestakin kaupan liuskatesti näytti väärän negan ja siitä sitten apteekin puikkotesti kolmen päivän päästä positiivisen....
 
jimii: säin teit melkoisen hoppunegan,ei suinkaan kannata heittää kirvestä kaivoon,en mäkään meinaa heittää vaikka testasin negan toissapäivänä!Kuulostaa lupaavilta nuo oireet...

pahoittelut tädin kohdanneille :'( Jos jotain positiivista yrittää asiasta repiä niin ainakin pääsee piinasta jos ei kerran oo raskautunu ja saa suunnata katseen seuraavaan kiertoon.

Itse toivoisin vähän tuota edellämainittua,eli piinasta pääsemistä.. Tuntuu että tylsää tämä itsensä jatkuva tarkkailu ja oireiden "keksiminen". Jatkuva menkkahulahduksen pelkääminen..
Tänään hulahtikin jotain housuun kun poitsun kanssa lähdin leikkipuistosta ja kiiruulla kotiin tarkastamaan,oli valkkaria vaan... Että antaa täti odotuttaa itseään.miks se mua kiusaa jos on kerran tulossa :'(

Nyt on ollut rauhallisempi päivä menkkatuntemusten suhteen,ei tunnu mitään kummallsita mahassa.

Mietin että tämä tyttö testaa sitten perjantai aamuna jos ennen ei tätiä näy..Luulis että sillon näkyy jos on jotain näkyäkseen.Mutta toivoisin kyllä pääseväni tästä piinasta sitä ennen jos en kerran oo raskaana!!!
 
salainen toive ja matilda luin oman tekstini läpi ja ei ole ihme, jos on jotain mennyt ohi :ashamed: esikoinen sylissä ei ole ihan paras keskittymiskyky...

Katseltiin tuossa kalenterista, että tänään alkaneen kierron laskettu aika tulisi syyskuun alkuun. Ja meillä on just siinä viikonlopussa miehen parhaan kaverin häät, joihin olen jo vuosi sitten lupautunut kaasoksi. Ja matkaa hääpaikalle on satoja kilometrejä... Siksi siis päätettiin, että jätetään tämä kierto väliin. Mieli toki tekisi eikä millään malttaisi, mutta ovat meille molemmille tosi tärkeitä ihmisiä, ja siksi tällainen päätös :heart: Sekä lisäksi tämän kierron tärppipäivät ollaan anoppilassa, joten... : / Mutta keskitynpä nyt sitten teihin ja jouluun senkin edestä ;)

tyty kiitos tsemppauksesta, mutta tämä oli tosiaan tässä :) Samanlaisia viikonloppu- ja alkuviikkoharrastuksia meillä luvassa :)
 
Hei kaikille!:)Pitkillä viiveillä käyn kirjoittelemassa kun tää meidän kone on reistaillut: /
Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille:(
Ja plussapuhuria joulukuulle,nyt paljon paljon joululahjaplussia!=)
ON:eek:vis taisi olla maanantaina kivuista ja limoista päätellen,tänään siis kp 18 ja eikun jännäilemään!mutta haluan kyllä yrittää olla ajattelematta asiaa etten taas turhia omanpäänoireita kehittele:headwall:
Noh tässäpä tää aika menee joulua valmistellessa/odotellessa,ihanaa aikaa tää joulukuu,aijaii....:heart:
 
Pahoittelut tadeista!! :'( Ei ne millaan malta pysya poissa. :stick:

Joulukuu on kylla mun lempparikuukausi ehdottomasti!

Taalla ei mitaan uutta. Ei tunnu oikein missaan, janottaa vaan.

Tulipa pikakirjoitus, yritan myohemmin kommentoida lisaa!
 
Negan testasin äsken.
Työpaikan vessassa. Plääh.
Rinnat ja maha ovat pinkeät ja itkettää kaikki, eli täti varmaan illalla kurvaa maisemiin.

Tällaista tämä, palataan asiaan, jahka täti on paikalla.
Sori, pikaviesti töistä vain.
 
Mirage
Okei, mä jo et oonko lukenu täällä juttuja noin huonosti mut ei mulla sitten mitään ollukkaan jääny...


pinkie
Mäki just eilen illalla viritin jouluvalot ikkunaan... :) Pihalle ajattelin tehä jäälyhtyjä (oon jäädyttäny maitopurkeissa vettä) Muuten en pahemmin joulua kotona laittele ku ollaan joulupyhät muualla... Joulukuusen kovasti haluaisin mut se taitas kuolla meijän poissa ollessa :whistle:

Kellukka
Pahottelut negasta... :hug:


Toivottavasti tää joulukuu tois tullessaan paljon plussia... =)
Kauheen äkkiä menny taas tämäki vuosi...
 
JiiMii ei tosiaan aikaillut testauksen kanssa, :D, sehän voi ihan hyvin vielä plussaksi muuttua?

Kellukalle halit negasta.... se on aina ikävää :(.

Ja ketäs muita tässä olikaan päivän aikana joille piti jotain sanomani, äh, en muista... Iso hali kaikille tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille, toivottavasti kerää kimpsunsa pian ja suksii sudaniin!

(.) mä oon sekaisin päivistä - ollaankin päivä pidemmällä kuin luulin! Niin sitä vaan alkaa taas jännittää ja toivoa että olisi raskaana, ja kun oikein kovasti toivoo, niin melkein siihen jo uskookin - vaikka kierto voi olla aivan normaali ja jatkua vielä liki viikon verran :&... kyllä tässä ehtii hulluks tulla ennen sitä! Ens torstaina on työpaikan isot kemut joihin olen menossa täältä hoitovapaalta, ja siihen mennessä on testattava jos ei tätiä näy. Mitään oireita ei edelleenkään ole onneksi, se vain lisää vettä myllyyn ja tippuu entistä korkeammalta sitten kun menkat alkaa. Parempi näin. Odotellaan vain että kroppa kertoo missä mennään. Testaamaan en missään nimessä ryhdy ennen torstaita.
 
**********Torstai 2.12.2010**************
katso liitettä 11789
MUKANA:

Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 46/30 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06................. kp 30/28-30 *yk 1
Danone81...............esikoinen 08/09............. kp 29/?? *yk 1
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 29/?? *yk1
Kinkula...................poika 09/09................... kp 28/28-34 *yk 5
Collins....................tyttö 12/06.................... kp 28/25 *yk 4
JiiMii82...................poika 08/06................... kp 27/30-31 *yk 5
Majj.......................tyttö 06/08.................... kp 25/28-30 *yk 3
Salainen toive.........poika 10/09................... kp 22/24-36 *yk 1
Iines83.................. poika10/09.................... kp 20/32-34 *yk 5
Pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 19/27-31 *yk 2
Dada......................tyttö 09/09.................... kp 18/35 * (-40)
Nokkostiina.............tyttö 11/09.................... kp 17/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08.................. kp 14/27-34 *yk 5
Tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 13/30 *yk 4
Jarenah..................poika 10/05................... kp 7/30 *yk 5
Minttumi................esikoinen 10/09.............. kp 4/25 *yk 2
kikka89.................. tyttö 08/09................... kp 3/26-29 *yk
Kamomilla -81........ tyttö 12/08................... kp 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.................... kp 2/26 *yk 2
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 2/27-28 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08.................. kp 1/29-30 *yk 3

PIINAILIJAT
Onnenkipuna.......... dpo 13
JiiMii82.................. dpo 13
Collins................... dpo 12
Danone81.............. dpo 11
Salainen toive........ dpo 11
Majj...................... dpo 10
Iines83.................. dpo 4
Pinkie86................ dpo 3

TAUSTAILEMASSA:
LocoKako................esikoinen 11/09
Viuhti10..................esikoinen 03/10
HekkuLiini...............esikoinen 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esikoinen 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esikoinen 10/08
Jumima
kr80...................... esikoinen 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Vouhis................... poika 01/03
Tinker_................. esikoinen 05/08
waaka................... esikoinen 09/08
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri

HAAMUILIJAT:


:heart:PLUSSANNEET 2010::heart:
katso liitettä 11788
Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
katso liitettä 11790
 
Viimeksi muokattu:
Kellukka pahoittelut negasta =( onko tätii viel kuulunu?toivoo on jos ei.......... ;)
Kinkula ....no ku en mie pysyny pois tuolta kaapilta :D juu hyvää aikaa on viel muuttuamut en jotenki usko siihen,lämmötki dipannu taas...no mut nyt odotan sinne sunnuntaille!!!!!!!!kuis sinulla,päivät alkaa olla ihan kivat ;)?
Collins ja Onnenkipuna onko tärpänny jo? ;)
Lämpöjä mittaavat;onko paras mitata aina samaan aikaan?olen heränny tyyliin joka aamu tuos puol 10 aikaan ja esim eilen lämmöt oli 36,90 ja tänään heräsin 5 ku ukolla piippas rannekello merkiksi siitä että kello on 5,no mulla iski sitte pissahätä ja hirvee nälkä joten nousin sit ylös,takaisin asiaan eli siis mittasin lämmön sillo 5 ja oli 36,30!!nyt on kylläki noussu mut voisko vaikuttaa toi 4tunnin aika heitto?
 
JiiMii Vaikuttaa. Siihen on joku kaava olemassa, jonka mukaan voi yrittää ynnätä sen normiajankohdan lämmön tuon mukaan, mutta mun mielestä se on +/- 15 min, jonka aikana saatu tulos on "pätevä". Näin äkkiseltään sanoisin, että aikaisempi otto=matalampi lämpö, joten silloin tuo laskusi voi johtua ihan kellonajasta.

Käytätkö jotain ohjelmaa, ff tai tcoyf? Ainakin tuolla tcoyfissa on mahdollista merkata siihen se kellonaika, jolloin lämmön on mitannut, ja jollain toiminnolla ohjelma "korjaa" otetun lämmön. Tai sitten voi merkata siihen ruksin, että lämpö on otettu väärään aikaan, ja hylätä siten kyseisen lämmön listalta.

Plussia kyselen minäkin onnenkipunalta ja Collinsilta :)

kinkula kerrankin päivät heittää noin päin :D

Joulusta meillä on jotain valoja kaivettu komerosta esiin, ja joulukalenteria toki avataan, mutta ei vielä muuta. Saa nähäd, mitä tässä itsenäisyyspäivän jälkeen keksii :)
 
Täällä alkaa olemaan taas aikamonella jännät paikat ! Toivotaan että kaikki siirryttäisiin elokuisiin vielä! ;) Tuntuupa "hyvältä" itsestäkin kun on jo noin korkealla listalla, tosin tiedän tippuvani sieltä taas hännän huipuksi... :snotty: Jokatapauksessa en varmaan testaile tässä kierrossa ollenkaan..

JiiMii: Mä mittailin viime kierrossa vähän lämpöjä, ja just kolmena viimesenä päivänä ennenkun täti tuli, ensimmäisenä ja toisena päivänä lämmöt huiteli 37,4-37,1 ja kolmantena päivänä laski 36,8 ja siitä seuraavana aamuna tätii tulla tupsahti..

Joulusta: Tänä vuonna on jotenkin sellanen "joulu-fiilis" oiken, tekis mieli alkaa laittelemaan jo jouluverhoja ym. Mutta toistaiseksi ollaan laitettu esikon huoneen ikkunaan vain joulutähti ;) Jospa sitte parin viikon päästä..
 
Meillä yö meni tosi hyvin! Esikoinen heräs vasta puol6 syömään... Jee =)
Mut tosiaan...Tissit ei oo yhtään kipeet! Esikoisesta ne oli jo dpo9 ja nyt siis dpo11.
Tuntuu et tää ei enteile hyvää... Meinasin et olisin testannu huomenna aamulla. Ukko lähtee pikkujouluihin, ovat jossain mökillä yötä tulee sitten vasta lauantaina päivällä kotiin...
Mut eipä tässä taija vaikuttaa testata :(
 
JiiMii Tällaisen tiedon löysin: "The normal variation is by up to .2 degrees per hour -- lower if you take your temperature early, higher if you take it late." Eli saatu aamulämpö muuttuu 0,2 F per tunti niin, että se on alhaisempi, jos ottaa lämmön aikaisemmin, ja korkeampi, jos sen mittaa myöhemmin. Kun mittasit lämmön tänään 4 tuntia normaalia aikaisemmin, tuon kaavan mukaan se tarkoittaisi 0,8 F eli 0,44 astetta. Eli tuo 36,3 vastaisi neljä tuntia myöhemmin mitattuna 36,74C... :)
 
Jaahas täällä taitaa olla pitkä tädin vierailu tulossa.
Vuoto on tosi niukkaa ( siis mun mittakaavalla ) kun tamppoonia vaihdoin eilen 3 tunnin välein, ja hyvin olisi voinut pitää kauemmin.
Ja tänä aamuna en pitänyt kauheaa kiirettä vessaan, mutta siltikään ei ollut housut veressä..
Anteeksi veri-aihe, mutta ihmetyttää..
Normaalisti siis vuoto on sitä luokkaa että saa olla vaihtamassa 2-3 tunnin välen, toisinaan tuntikin on liiian pitkä aika..
Eli kun vuoto on näinkin vähäistä niin varmaan ei riitä se tavallinen 5 päivää....
 
Plussia täälläkin kysellään ja odotellaan uutisia muilta kun ite kärsitään tädin tuomista superoireista. Onko joku/jotkut jotka meinaa testailla tässä nyt?

Täällä vähän mieli maassa...mummoni nukkui eilen ikiuneen.

Mä aloin tossa miettiä että jos nyt raskautuis tästä alkaneesta kierrosta niin se loppu ajoittuu sit tonne joululle. Jouluaaton aamuna jos testais niin en tiiä näyttäiskö sillon vielä mitään kun se olis kp25/26. Kuitenkin ollaan sillon anoppilassa jossa myös miehen sisarukset perheineen ja siinä kuitenkin ruokajuomana viiniä ja muutenkin varmasti illalla tulisi jotain terästettyä glögiä otettua lasten nukkumaanmenon jälkeen ja mä en kyllä uskalla mittän ottaa siinä vaiheessa jos olisin ehkä raskaana mutten vielä olis sataprosenttisen varma. Ja jos olisin just vaikka plussannukkin niin en haluais kertoa noin aikasin että olen raskaana enkä siks juo. Sen tiedän että kaikki odottaa jo meiltä raskausuutisia koska olen sanonut että haluaisimme pikkuhiljaa toisen. epäilykset heräävät kuitenkin ihan varmasti koska mulla ei ole tapana jättää viinejä juomatta :) Toki voi sanoa että on antibioottikuurilla mutta sekin hieman läpinäkyvää. Tiedän että menen nyt asioiden edelle mutta uskon raskautumiseeni kuitenkin. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Voishan sitä sanoa että olen tehnyt positiivisen raskaustestin mutta toivon ettei kukaan hehkuttais sitä vielä kun keskenmenon riski on vielä suurehko. Toisaalta haluais pitää kuitenkin sen salaisuuden vielä itellään.

Joulusta Mä oon jo ostanu kaikki joululahjat miestä lukuunottamatta, joulukoristeet ja verhot on kaivettu esiin ja koti koristeltu ja piparit on paistettu (ja kohta syötykin):ashamed: Joulumieltä löytyy täältä mummon poismenosta huolimatta.

Toivottavasti nyt tulis vielä paljon plussia niin saataisiin ihanat joululahjat:heart:
 
Matilda
Kyllä se noilla päivillä luulis jo näkyvän, riippuu tieten millon oletettu ovis olis ollu...
Osanotot mummisi johdosta :hug: Oliko hän vanhakin?

Totta jollain olis plussauutisia??? :wave:

Mulla taitaa olla toiveet kuopattu ku ei nuo tissitkään ole kipeet :|
 
matilda08: osta jotain alkoholitonta juomaa ja kaada lasiin näkyvästi..Ei sitä huomaa että se alkoholitonta on.Ja sitten tuumaat että ei oikein enää maistu.. Osanotot mummosi johdosta :(

salainen toive: Eikö nuo tuntemukset ole aina yksilöllisiä,että ei voi välttämättä suoraan ajatella että kaikki menis niinkun edellisessä raskaudessa.Toivottavasti saat plussan,mutta älä hoppuile!kertoo kokemusta on :p

lämmönmittailuista: Itse harrastin tässä kierrossa suunnilleen puoleenväliin mutta mulla just vaikeeta mitata säännöllisesti ja huomasin sen tuottavan turhaa stressiä.Joten jätin homman.

ON::D Ollaampas täällä kärsimättöminä!!Arvatkaa vaan ollaanko täällä!? Eilen illalla holahti sitten vielä monta kertaa valkovuotoa housuun,jokakerta olin varma että nyt aukes hanat!Rinnat kipeet ja lantion seudun tuntemukset on mittavat! :O Alaselkä kipuilee,jomottelee.. Alavatsa jomottelee,vihloo.. Ja repäisykipu eilen sohvalta noustessa.Isäntäkin oli aivan ihmeissään että MIKÄ SULLA OIKEIN ON? (oon kertonut hänelle negasta jonka tein kp28 ja hänhän ei tietenkään elättele toiveita enää raskaudesta). Lämpötyynyä pidin nukkumaan mennessä mahalla ja välillä alaselällä... Yöllä kävin vessassa aika usein pissaamassa pienet lirut kerrallaan (hermostuttaa) ja pyörin sängyssä ja välilläa sentoa vaihtaessa taas revähti alavatsalla,ja sillon kipu oli paikannettavissa tuohon oikealle puolelle mahaa,navan alapuolelle.

Nää on niin samoja tuntemuksia mitä esikoisen kanssa...:whistle: Mutta täysin mahdollista että tää olis jotain muutakin,esim pissatulehdus,munuaisaltaantulehdus...on mulla niitäkin ollut...:$ Ja sit kun vielä just toi kierukka lopetettu...niin voihan se olla että oireilee näin ennen menkkoja ku hormoonitoiminta viel sekasin..Just noita "supermenkkaoireita"...

No,se jää nähtäväksi..Huomenna sitten on testipäivä jos ei ennen sitä hanat aukee.Onnimittäin työpaikan pikkujoulut :D Pitäkää peukkuja ja toivotaan että saisin aamulla kertoo hyviä uutisia!!En haluis nähdä enää negaa testissä!Vaikka sit mieluummin alkais ne menkat.
 
Matilda08 osanotto mummosi johdosta!

Alkoholin suhteen paras keino on ottaa sitä samaa viiniä kuin muutkin ja olla maistelevinaan. Ihmiset ei oikeasti kiinnitä siihen mitään huomioita. Olet juovinasi ja sitten jossain vaiheessa kaadat pois lasista...

Onnenkipuna toivotaan plussaa=) aiotko mitä tehdä pikkujoulujen suhteen jos plussa tulee? Mietin nimittäin samaa, kun omat pikkujoulut olisivat viikon päästä. Taidan jättää suosiolla väliin, jos saan plussan;)

JiiMii koska aiot tehdä uuden testin?

Kellukka mäkin olen tehnyt yhden negatestin työpaikan vessassa. Olipa tympeää, olin ihan varma silloin että oli tärpännyt. Jatkossa teen vaan kotona testejä;)

ON: täällä vielä odotellaan. Tissit on kipeät ja huimannut on erit. aamuisin. Eilen oli jo niin menkkamainen olo että uskoin tädin tulevan mutta pahus, eipä sittenkään mitään. Toivoa siis vielä on. En oikein tiedä koska kannattaisi testata, jos ovis oli vasta kp 18 (ovisplussa siis kp 17); olisiko se vasta sitten kp 30 hyvä testipäivä? Ei huvittaisi enää negatestejä katsella, plääh. Kas kp 30 olisikin lauantaina, hmm. Täytyy käydä hakemassa joku testi kotiin. Onko suosituksia?
 
onnenkipuna
Kumma ku ei ole semmosta "sormet syyhyten menossa testaaamaan"-oloa... Niin voihan se tieten varmaan olla että oireet ole samoja ja samaan aikaan ku mitä esikoisesta...
Meinasin et olisin huomenna testannu herkällä, sillon dpo12 mut en tiiä uskallanko ja et kannattaako... Ukolla on pikkujouluihin meno niin haluaisin yhessä testata...

Collins
Mä voin suositella omasta kokemuksesta s-marketeissa myytäviä liuskatestejä :wave: Ne on aika halpojaki jotain 4e/pkt/2kpl =)
Ite tilasin verkkoapteekista nyt noita liuskoja, sitten yhen herkän (tais olla first signal merkkinen) ja sitten siellä oli jotain tosi halpoja david-liuskatestejä... Noista jälkimmäisistä en oo ennen kuullu...
 
Viimeksi muokattu:
Mirage Käytän FFä...Otin tuos parin tunnin torkut ja nyt ku mittasin niin 36,72 (laskussa se kyl on eiliseen 0,18),tädin tuloon on vielä 4pv joten katellaa...Joten aika hyvin pitää paikkaansa muuten toi 4tunnin ero! KIITOS tuosta =)
ja taas heräsin pissahätään ja ällöttäviin uniin,mä nään sellasta inhottavaa unta et mulla on jotai salmiakinmakusta sokerimänkkiä suu täynnä ja vaik sitä ottaa pois niin sitä tulee aina lisää...hyi...ja jotenki nyt tuntuu et palelee vaan koko ajan!!
Salainen toive ihanaa että olette saaneet yön nukuttua,se välillä piristää ja kunnolla =)
Kikka89 mulla oli edellinen kierto kanssa tosi niukka,jotai 10tamponia 3pvn aikana...:ashamed:
Matilda-08 Osanottoni suruusi!!:hug:
Onnenkipuna toivottavasti testitulos on se mitä täällä odotellaan eli ihana plussa!!!
Täällä myös yksi alaselän/lonkkien kans kipuilija!!ja oikeastaan pelolla odotan mitä sitten jos taas raskautuu,esikoisesta jäin nimittäin jo vk12 sairaslomalle ja sen jälkeen oli pitkälti sellaista "välillä yrittämistä takaisin työelämään"...
Collins sunnuntai is the day ;)
ON vielä sen verran edellisiin oireisiin et ajoittasta pahaa oloa on tullut ja myös huimausta......:whistle:
 
JiiMii: Erittäin lupaavalta kuulostaa ;) TOIVOTAAN,TOIVOTAAN!!!! :heart:
collins: noi "menkkamaiset" olot on kyllä niin ärsyttäviä.Kun kokoajan vaan odottaa että pian lorahtaa... :kieh: Toivotaan nyt että täti pysyis pois kaikkien meidän piinailijoiden luolta!!

Mulle vois päivittää tonne dpo 13.. koska alan kallistumaan siihen että mun ovis oli vasta kp 17.Tai sit se on vaan toiveajattelua,tiedä häntä...
 

Yhteistyössä