** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Tervetuloaa maria-80! :flower:

Tiitulainen toivottavasti pysyykin pois! :) :heart:

Mulle iski karsee masis, isäntä ilmoitti et sen päivä venyy taas..Pikkusälli on edelleen kipee joten en pääse täältä edes kauppaan eikä ne saakelin menkat nyt vaan tajua alkaa... :ashamed: Tiedän senkin et ressaamalla ne ei ala varmasti, mut voisivat koittaa nyt tulla, mulla on ens viikolla viisureitten leikkaus nukutuksessa niin mielellää saisivat olla jo siihen mennessä loppunutkin..Blaah.
 
Matilda-08 ei herranjumala mitä meininkiä :O huh huh! ompa kiva sitten tuommosessa työpaikassa olla.. meilläkään ei (yllätys, yllätys) oo pomolla omia lapsia, eikä miun käsityksen mukaan niitä ikinä haluakkaan...
 
Ompas kamalia pomoja ja käytäntöjä jossain :O Eikö tommoinen ole jo laitonta ja melkeen jotain syrjintää tms, järkkyä että tänä päivänä vielä tommosta!!!
Itse olen suhteellisen isossa yrityksessä toimihenkilö ja olen pitänyt hoitovapaan 2 osassa ja vielä sain pitää kuukauden ylimääräistä hv:ta kun tilanne töissä sen salli. En tiedä miten itse jaksaisin jos työpaikalla ois tommonen meininki, huh huh... Jaksuja teille :hug:

Omassa navassa ei mitään uutta, edelleen hailakkaa viivaa ovistestissä. Jos kierto on taas sen 36 ni testauskin suositellaan alotettavaksi vasta myöhemmin, olikohan kp 19 peräti, nyt menossa kp15. Tikuttelen menemään (onneksi tilasin läjän testejä) ja jos en bongaa ovista ni sitten en, menen seuraavien menkkojen jälkeen gynelle tarkastukseen koska pco taustaa on...
 
********TORSTAI 27.1.2011************




MUKANA:


Nauruprinsessa........poika 09/08....................kp 33/28 *yk 1
Maria-08..................esik. 12/08....................kp 33/? *yk1
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 32/32 *1v
Kellukka..................poika 03/08....................kp 31/28-31 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 30/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 30/27 *yk1
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 29/28 *yk4
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 28/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 28/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 27/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06...................kp 27/28-34 *yk 3
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 24/28 *yk6
Jarenah..................poika 10/05....................kp 23/30 *yk 6
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 23/32 *yk 1
Vouhis....................poika 01/03...................kp 21/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09....................kp 18/28-29 *yk 2
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 17/30 *yk 4
Tellervo.................esik.08/07......................kp 17/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08.........................kp 14/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 11/26 *yk 3
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 9/27-34 *yk 6




PIINAILIJAT:


Kinkula.........................dpo 12
Danone81......................dpo 12-13
Onnen kipuna................dpo 11
Kamomilla-81................dpo1

TAUSTAILEMASSA:

Hoodrat
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 80/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 51/28 *yk 2
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
kr80...................... esik. 11/08
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tash......................esik. 05/10
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:
Danone81
Maira


PLUSSANNEET 2011:


Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk1), kikka89





PLUSSANNEET 2010:


Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2), Jiimii82 (yk6)
Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
 
Viimeksi muokattu:
Toi mun pomo on itseasiassa muuten tosi hyvä tyyppi ja hyvä esimies. Sillä on vaan pahoja ongelmia toisten lapsenhankinnan kanssa. Kävi mielessä että jospa he kärsivät lapsettomuudesta ja "kostaa" sen muille sitten. Ja mä en kyllä itse aijo siirtää lapsenhankintaa tuon takia. On niitä töitä muuallakin jos ei kerran samaan työtehtävään takas pääse. Ja kyllä tuo uuden työpaikan etsiminen on ollut mielessä ja kun nyt jossain välissä valmistun lopullisesti niin varmaan joka tapauksessa alan etsiä uusia uria...Aika näyttää

Vitsi, tolla listalla alkaa yli puolella olla jännät paikat. Jos kaikki plussaa niin meitä ei paljon jää jäljelle:D Täälläkin on pupuilut alotettu taas ja viikonlopun yli tarkotus jatkaa. Ehkä kuitenki vähän eri meiningillä kun aikasemmissa kierroissa. On muutakin ajateltavaa ja tosiaan edellisissä kierroissa pupuiltiin suurinpiirtein kp6-kp15 joka päivä ja ei mitään tulosta tuottanu joten jospa nyt tärppäis vähän rauhallisemmalla meiningillä ja ajattelis vähän muutakin kuin vaan sitä että pakko panna että tärppää.
 
Huomenia,

Kyllä on ollut mielenkiintoisia työpaikkoja, no enpä sanoisi että itselläni on yhtään sen parempi.
kommentteja tuli jos monen moista esikon odotuksen aikana. Pomoni on 2lapsen äiti, mutta ei tykkää enään lapsista. varsinkaan pienistä huutavista. (hän omin sanoin sanonut) :|

Onnittelut plussanneille, ja haleja tarvitseville :hug:


Mutta nyt omaa napaa, ovis testailuni ei ole tuottanut viivoja sitten viimeviikon keskiviikon jälkeen. joten epäilen että mahdolliset viivat olisi viitannut mahdolliseen ovikseen, kun torstain jälkeen testeihin tuli todella todella heikkoja viivoja.
No toivotaan että viimeviikkoiset touhut tuottaisivat tulosta. ;):whistle:

Tai mahdollisuus että kroppa on sekaisin tästä dietistä, noh ota ja tiedä, monelle on kuulemma gfg aikana hormooni toiminta mennyt sekaisin.

Mutta silti jos mahdollinen ovis olisi ollut tiistaina/keskiviikkona niin eikös mulla olisi nyt dpo 8 vai 9? onkos niin, pikkaisen on hakusessa kaikki :ashamed:
 
AJ
Huomenta kaikille

Paljon onnea plusanneille ja mukavaa odotusaikaa. Toivottavasti pian nähdään.

Täällä olis ehkä kai kenties jopa ovis päivät. Täytyy yrittää käyttää hyväksi. Harmi vaan kun mies on yötöissä, mutta kai sitä jossain välissä sitten ehtii :) Mun flunssa ei vaan edelleenkään tunnu taittuvan, mutta onneksi poika on pysynyt toistaiseksi terveenä. Täytyy varmaan kaikesta huolimatta lähteä koirien kanssa ulkoilemaan ja pojan kanssa myös :) Mukavaa talvista päivää kaikille ja voikaahan hyvin :)
 
Onpa mielenkiintoisia pomoja! Huh huh!

(.) Aamulla oli menkkamainen olo ja arvelin etta hittolainen, tati tulee jo tanaan aamubussilla! Alkoi harmittamaan etten taaskaan ehdi edes testata (pieni testiaddiktio kun edes mahd negat ei haittaa). Alun perin piti testata vasta huomenna mutta teinpa testin sitten aamulla ettei jaa taas testien tekemattomyys harmittamaan. Ja tulikin plussa! Ei se viiva yhta vahva ole kuin kontrolli, mutta ihan selva kuitenkin (tai vahva haamu). Taidan tehda toisen testin lauantaina, hmmm...ja sitten varmaan viela kaapissa olevan digitestin jonkin ajan paasta...ellei mene kesken ennen sita. Hassua miten voi olla eri tuntemukset kuin mita esikoisen kanssa! Sormet ja varpaat nyt ristissa! Ihan outo olo!
 
danone ONNEA!!! :heart: :flower:

Mä täällä tuskailen...Aamulla tein virheen ja pissasin cb: +/- tikkuun vaikka omalla kokemuksella voin jo sanoa et se saattaa näyttää mitä vaan..No kappas, sillä sekunnilla kun väri lähti liikkeelle, ilmesty ohut, haalea pystyviiva..Mä täällä sit kiroilin et mikä idea oli ostaa noita vaikka hemmetin hyvin tiedän ettei ne välttis toimi..No apteekkiin ja sieltä niiden oma, kappas, viivanpaikka tai haamu tai mun mielikuvitus... :headwall: Mä tiedän että oon aivan liian kärsimätön noitten kanssa, mut minkäs teet.. :ashamed: Nyt ottaa sit vaan aivoon..Ei muutakun huomenna uutta kokeilua jossei vuoto ala..

Tässä mun aamuinen päänsäryn aihe..
27006.jpg picture by Maira1985 - Photobucket
 
Viimeksi muokattu:
Voi vitsi... Kaikki kirjoittamani katosi bittiavaruuteen ja muistilistan, mitä piti kommentoida, heitin tietty jo roskikseen...
No aloitetaan alusta. Onpas plussarikas kuukausi :heart:
Kikka paljon onnea :).
Toivottavasti pian voidaan onnitella myös Tiitulaista ja Danonea :).
Ehkä Matildan pomo tosiaan ei itse voi saada lapsia ja reagoi siksi tuolla tavalla muiden raskausuutisiin. Meidän ystäväpariskunta vähensi yhteydenpitoa selvästi, kun saimme esikoisemme ja he, vaikka samaan aikaan aloittivat yrityksen, eivät saaneet. Nyt kun vihdoin syksyllä vuosien yrityksen jälkeen saivat ilouutisia, yhteydenpito palasi ennalleen. Toisaalta tosi ärsyttävää, mutta onhan se ymmärettävää. Jos ylikaiken haluaa lasta ja ei saa, niin vähemmästäkin katkeroituu. Vannoin etten itse katkeroituis kakkosta yrittäessä, mutta jotain sen suuntaisia merkkejä on kyllä välillä ilmassa, että koville se ihmisluonteessa ottaa, kun joka kierto kokee saman pettymyksen. No onneksi todellakin on jo se maailman ihanin esikoinen :heart:.

ON: Kuvotus jatkuu, huimaus myös. Tissit on turvoksissa. Ihan täysin raskausolo. Ensi viikolla putoan sitten korkealta ja kovaa, kun täti taas tulla tupsahtaa :headwall::headwall:.

AJ:lle muuten paranemisia flunssasta!
 
Onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa uusille!

Mä täällä mietin lopetanko koko homman...ollut vähän vaikeita viime päivät. Itken miten sattuu..ottaa hiukan lujille taas. Anteex oma napasuus. Ehkä mä tästä vielä piristyn..
 
Heidi::hug:

Onnea Maira ja Danone. Mä nyt laitoin teidät tonne haamulaisiin jos meinaatte vielä testailla. Mut eikös se plussa sillon ole jos erottaa ilman mitään kummempia tiirailuja?

pistepirkko toivotaan että olis ihan oikeita tuntemuksia=)

Täällä oli puhetta aikasemmin ton listan siistimisestä niin ettei roikotettais mukana joka päivityksessä vuodentakaisia plussanneita. Myöskin taustailijoita pyysin ilmoittamaan jos vielä taustalta löytyy. Nyt siis meinasin tuon siistimisen tehdä ja pyydän taustallaolevia ilmoittautumaan niin lisäilen takas sinne jos olen kerennyt poistaa. Etusivulle on tarkotus laittaa kaikki tästä ketjusta plussanneet ja sitten kaikkiin päivityksiin tulee vaan muutamalta kuukaudelta. Meinasin myös aloittaa samalla uuden pinon kun tässä alkaa sivuja olla jo pian 50. Ilmoitelkaa jos jollain on jotain ehdotuksia tai muuta lisättävää. Ja siis haluan korostaa ettei ole tarkoitus tiputella ketään pois tai astua kenenkään varpaille. Moni oli vaan sitä mieltä että turha roikottaa mukana taustailijoiden listaa jotka eivät puoleen vuoteen ole kirjautunut.
 
Voi heidi, mulla on niin paha mieli sun puolestas.. :( Koita jaksaa.. :hug:

Matilda Mä en oo kyllä saanu vielä mitään mitä ei tarttis tiirata... :p Kattotaa nyt huomenna taas aamulla miltä näyttää...Menkkoja ei näy ei kuulu vieläkään kuitenkaan..
 
Oho, täällähän on läjä plussanneita aina kun tulee kurkkaamaan :D! Onnea siis Maira ja Danone ja Kikka!!

Matilda: kannatetaan listan siivousta.

Kukahan se sanoi että kohta listalla on puolet vähemmän porukkaa kun tätä tahtia plussaa satelee - no minä olen täällä ihan varmasti vielä pitkään, vaikka yksinäni :D..

(.) täällä siis kp27 ja menkkoja odotellaan. Vähän on sellasta mahajuilintaa ja tissit turvonneet mutta en enää muista oliko ennen poitsua tällaista oiretta normi kierroissa. Imetyksen uskon vaikuttaneen niin ettei ainakaan tissiturvotuksia ennen menkkoja oikein huomannut, mutta nyt imetyksen lopettamisen jälkeen kun jäljellä on ajokoiran korvat niin niissä huomaa heti pienetkin muutokset. Kivahan se olis plussa saaha itekkin mutta enpä jaksa enää yykoo seiskassa olla turhan innoissani. Testejä ei ole eikä tulekaan ihan äkkiä vielä vaikka sunnuntaina ei tätiä kuuluiskaan vielä. Ehkä tiistai, keskiviikko vois testailla, sillon kp:t olis 32-33.
 
Hirmusesti Onnea Danone81 :flower::flower: mahtava homma!

Toivottavasti nyt mahdollisimman moni niitä plussia sais ja pääsis odotuspuolelle :)

Heidille jaksamisia :hug:

Miekin tänä aamuna testin tein vaikka tiedän etten raskaaksi tästä kierrosta "voinu" tulla :ashamed: ja ihan tyylipuhdas negahan sieltä taas tuli... toivottavasti nyt parin päivän sisällä oikeesti alkais ne menkat ettei kierto vaan venyis ja venyis, se on kaikkein pahinta miulle...
 
Piti tulla kurkkimaan, josko täältä olisi tulossa lisää tuonne lokakuisiin ;) Onnittelut plussanneille ja plussatuulia lopuillekin! :)

Matilda Tulin oikeastaan kyselemään, että viitsitkö lisätä joko tuohon päivitettävään listaan tai sitten etusivulle vaikka linkinkin tuonne pikkukakkosten odottajiin. Kivasti on sinne porukkaa jo löytänyt, mutta uusille on aina tilaa :)

+++++ :whistle: Mirage ja pieni 4+5
 
Matilda: Joo pida minut vaan vaikka siella haamuilijoissa, vaikka selva viiva tuossa testissa onkin. Kun ei ole viela edes menkkojen aikakaan tulla ennen kuin aikaisintaan huomenna. Ilmottelen ylihuomenna milta toinen testi nayttaa.

Mirage: Toivottavasti saadaan taalta paljon porukkaa sinne lokakuisiin! Itse tulen vaikka maanantaina huhuilemaan jos ei menkat ala.

Heidille :hug:
 
ON: Kuinka kuvottava olo voi ihmisellä olla?!? Meen kyllä kokovartaloskannaukseen ens viikolla jos täti tulee... Joku syy tähän oloon täytyy kuitenkin olla. Jos ei raskaus niin jotain kuitenkin.

Oonkohan vähän vainoharhainen?
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut danone onnea

Heidi Jaksamisia :hug:

Maira kyllä mä siinä näen jonkun todella hailakan viivan, toivotaan sen vahvistumista ;)

mulla on tässä pitkin viikkoa ollut jänniä viiltoja alavatsassa oikealla puolella, kestää muutaman sekunnin mutta on aika epämielyttävä tunne, sitten on ihan tajuton väsymys aamulla voisi nukkua pitkään jos vain saisi, ilalla istuskelen sohvalla käärittynä peittoon ja osittain nuokun.
vessassa joutuu välillä käymään jopa puolen tunnin välein, yölläkin on käytävä vessassa jopa 1-4 kertaa.päätäkin särkee ajoittain.
Okei tiedän että kaikki oireet voi jopa johtua gfg:stä mutta saahan sitä kai pikkaisen toivoa raskauttakin. ;) :xmas: :rolleyes:

pahoittelen purkautumistani :)
 
********PERJANTAI 28.1.2011************




MUKANA:


Nauruprinsessa........poika 09/08....................kp 33/28 *yk 1
Maria-08..................esik. 12/08....................kp 33/? *yk1
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 32/32 *1v
Kellukka..................poika 03/08....................kp 31/28-31 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 30/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 30/27 *yk1
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 29/28 *yk4
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 28/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 28/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 27/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06...................kp 27/28-34 *yk 3
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 24/28 *yk6
Jarenah..................poika 10/05....................kp 23/30 *yk 6
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 23/32 *yk 1
Vouhis....................poika 01/03...................kp 21/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09....................kp 18/28-29 *yk 2
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 17/30 *yk 4
Tellervo.................esik.08/07......................kp 17/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08.........................kp 14/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 11/26 *yk 3
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 9/27-34 *yk 6




PIINAILIJAT:


Kinkula.........................dpo 12
Danone81......................dpo 12-13
Onnen kipuna................dpo 11
Kamomilla-81................dpo1

TAUSTAILEMASSA:

Hoodrat
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 80/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 51/28 *yk 2
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
kr80...................... esik. 11/08
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tash......................esik. 05/10
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:
Danone81
Maira


PLUSSANNEET 2011:


Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk1), kikka89





PLUSSANNEET 2010:


Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2), Jiimii82 (yk6)
Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
 

Yhteistyössä