** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Danone81 no yritän malttaa pe tai lauantaille =P

Viola85 ONNEA vielä tuhannesti!!:flower::heart:

Kamomilla ja kikka89 pahoittelut tädistä =( se on aina yhtäveemäistä ku se saapuu!!!!Kamomilla lisäsin sinut mukana listalle vai haluatko olla vielä taustailijoissa?

Mirage voi ei...toivoa tosin vielä on tädin saapumiseen asti. joten pidetään peukut pystyssä!

Salainen toive hmmmm..sanotaanko et 2-4 krt viikossa :D

Onnenkipuna peukut pystyyn ja toivotaan että plussa sitte pärähtää ;)

Kellukka korjasin kp:t...

ON:lämmöt oli hieman laskeneet 36,60 tänä aamuna....Eilen oli sikahuono olo,edelleen repäisykipuja noustessa oikealla puolen,tissit kipeät...siinäpä ne...Tätiä odotellaan kylläki vasta maanantaille :O menee niin hitaasti tämä aika!!!!
Ihanata mies vie minut tänään syömään eilisten synttäreiden kunniaksi :popcorn:
 
heips piinailijat :)

Tänään kp.27 ja nyt esikon jälkeen kierto ollut 24-30pv. laitoin hetken mielijohteesta viestin miehelle, että tuo raskaustesti. uskaltaisiko jo? oviksesta on ehkä dpo11-12...? pitäiskö odottaa huomisaamuun? tai onko aamupissalla muuta merkitystä, kuin että se on stydimpää? jos pidätän koko illan ja teen illalla :D aaargh. kun jotain keksii, ei saa sitä mielestään...........
 
salaisiahaaveita: hee, jos on monta testia kaapissa niin eikun vaan pissia tikkuun! Onko oireita?

Mirage :hug:

Kamomillalle ja Kikalle
pahoittelut tatien vierailuista :'( Olen myos yrittanyt tsempata itseani mahdolliseen negatestiin silla ajatuksella etta eipahan ainakaan olisi lapsien synttarit hyvin lahekkain (meidan esikko s. 5.8.09).

Seksia taalla harrastetaan ehka keskimaarin 2 krt/vko, joskus enemman. Taidan olla tulossa kipeaksi, nena tukossa aamulla ja lammot koholla taas entisestaan, nyt 37C (normi ehka 36.1). Olo on kuin rakataudin edella. En siis heittanyt kuumemittaria viela roskiin...:ashamed: Mutta joku popo tama varmasti on eika mikaan oire, taallapain ollut poikkeuksellisen kylmaa nyt muutaman paivan ja luulen etta olen vaan palelluttanut itseni tuolla ulkona.

Ai niin, myohastyneet synttarionnittelut JiiMiille! :flower:
 
tääl alkaa monella olla jännät paikat!!!! :eek: :heart:
Mul on enenevissä määrin masun porottelua ja alaselkätuntemuksia jotka puhuvat hyvin vahvasti tädin saapumisesta!!Se eilinen nega pudotti niiiiin korkeelta että odotan nyt oikeestaan jo niitä menkkoja!

Yks pienenpieni toivonpipenä on vaan se,että ovis olis ollut oletettua myöhemmin ja sentakia ei näkyis vielä plussaa.Mulla tuli nimittäin vielä kp17 paksua venyvää limaa (sitä tuli kp14 alkaen enenevissä määrin ja oli ehkä runsaimmillaan tossa just 15-17)

Esikoisesta tein plussatestin kp 28/28 illalla ja mulla on kuvakin vielä tallella.Se on hyvin hailakka,ainakin kuvasta on vaikee ees nähdä koko plussaa.Eli vielä ripustaudun siihen viimeiseen oljenkorteen että ei olis vaan riittävästi hormoonia pissassa vielä : / Ainahan sitä toivoa saa! Mutta on nää tuntemukset nyt aika selvät menkkaoireet... :kieh:

Plussatuulahduksia nyt teille kaikille piinailijoille!!! Vielä viimemahkut päästä elokuisiin...!! Mutta ajatellaan positiivisesti ja mennään kohti syyskuuta jos ei nyt onnaa!!!:p
 
Myöhästyneet synttärionnittelut JiiMii :flower:

salaisia haaveita
Mun käsittääkseni tuossa aamupissassa on just se juju et se on ollu mahollisimman kauan rakossa ja sitten ku eihän sitä yöllä juoda (ainakaan mä en) niin se ei laimene...
Eli periaatteessa jos pidätät iltaan asti ja et kauheesti juo niin totta se saman asian ajaa... :whistle: Korjatkaa toki jos oon väärässä...Onko sulla oireita?

onnenkipuna
Toivottavasti sulla ovis vain oli myöhemmin...
Tosiaan mäki mielusti tuonne elokuisiin haluaisin... Mutta jos ei tärppää niin ei se auta ku uutta matoa koukkuun...


Munasarjoja on jomotellu koko päivän melko kovasti...Ja sitten lisänä mulla on alaselkä jumissa :| Ollu jo viikon muistaakseni...
Ihana nostella tuota poikaa :kieh:
Täällä on ollu ihana ilma. Käytiin pulkalla kurvailemassa ulkona ja otettiin koiraki mukaan... Oli kyllä mukava käyä ulkona ku monta päivää joutunu kököttämään sisällä...
 
Viimeksi muokattu:
onnenkipuna totta tuo testausjuttu, muuten en varmaan näin aikaisin olisikaan testannut, mutta halusin huvikseni kokeilla tuon lähikaupan alehyllystä löytyneen herkän testin. Sen outo tulos sitten pisti tekemään uuden testin tuossa dpo 10… Ja purnata saa minun puolesta aina, auttaapa itseäkin, kun joku toinen tuulettaa minunkin puolestani :D Toivotaan, että plussa tulee!

JiiMii miten meillä meneekin nämä lämmöt näin samaa kaavaa :D Joskin sinulla on paljon lupaavammat ja paremmat oireet kuin minulla ;) Peukkuja sinnekin :)

ON jomottaa, jomottaa... olikos se klo 18, jonka jälkeen laskettiin seuraavalle päivälle vierailut?
 
Kuinka ajoissa teillä alkaa mahaa turvottamaan, ennenkun täti tulee ? :attn:

Siis te joilla ilmenee turvotusta, ennen menkkojen alkua. Mulla tänään dpo8 ja nyt JO neljättä (?) päivää tai pikemminkin iltaa kamala iltaturvotus. Miks en koskaan muista miten muissa kierroissa mennyt.. :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
no mä sitten pissin tikkuun Tulos: puhdas nega. noh, ei tässä nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon, liian malttamaton olin. Kiertopäiviä ehkä liian vähän, testi oli pregcheck, ei vissiin kovin herkkä? en jaksa nyt kaivella pakkausta enää. ja sitten esikoisessa liuskatesti (rfsu) ei näyttänyt positiivista edes sinä päivänä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. eli ehkä on vielä toivoa??
 
Pahoittelut tädin kohdanneille :hug: Paha täti pysyköön poissa tulevaisuudessa :heart:

Seksistä: Meillä harrastetaan pari kolme kertaa/ vkossa. Välilä enemmän välillä vähemmän. Riippuu niin miten esikoinen nukahtaa illalla ja kuinka väsyny sitä ite on.
 
majj
Musta kans tuntuu et maha on ollu parina iltana turvoksissa illalla tai sitten se on vaan mielikuvitusta... Mut tosiaan esikoisesta oli ihan alussa tajuton turvotus illalla... Onneks työvaatteet oli löysät niin pysy piilossa...

salaisia haaveita
Pahottelut negasta. Osaatko yhtään arvella millon sulla olis ovulaatio ollu?
Mulla mun mielestä on noita samoja testejä kaapissa ja ne on ainaki ihan tavallisia, ei siis ole herkkiä.
Jossaki oli et niillä olis sama valmistaja ku apteekin omilla et olis halvempi versio apteekin omasta??? :confused:
 
salaisiahaaveita: Eipäs nyt vielä lannistuta vaikka negaa on pukannutkin!!!toivo elää kun tätiä ei näy!!!

Oon koko illan toivonut että tulis jo ne menkat jos kerta on tullakseen!!!Melkein jo ehdin toivosta luopua kunnes naurahdin oikein äkillisesti ja tuli sellanen toiveita herättävä repäsykipu alavatsaan.Tuttua esikoisen alkuajoilta.....ehkä sittenkin vielä olis pienenpieni toive... (tai sitten oon sekoomassa lopullisesti) :D
 
Salaisiahaaveita, toivoa on totta vie just niin kauan kunnes menkat alkaa!

majj: mulla oli viime kierrossa ihan järjettömän turvoksissa maha oviksesta lähtien mutta ei siitä sitten vaan tärpännyt silti :&... tuntuu että turvotus voi olla mistä vaan ainakin omalla kohdalla mutta kyllä luulin ja toivoin kovasti että olisi ollut Sitä.. Toivotaan että sulla enteilis plussaa!!

JiiMiille täältäkin onnea jälkikäteen ja toivottavasti oli hyvät syömingit miehen kanssa!

Miragelle hali! Ja voi kun olisi jokaiselle teistä jotain sanottavaa mutta ei vaan aika riitä kunnolla höpötellä tänään(kään) :(! Mistä saisi tunnin ylimääräistä vuorokauteen, ihan vaan netissä lorvaamista varten?? Voisko johonkin ehdottaa tällasta lisäystä?

(.) päivät vaan menee eikä ole oiretta suuntaan eikä toiseen. No, lämmöt on 37,0 mikä on mulle korkealla, mutta niin ne oli viime kierrossakin ja siitä sitten tipahti just kun menkat oli alkamassa, eli ei vielä voi sen perusteella paljoa toivoa.. No joo ja tänään aloin itkeä kun puhuin kaverin kanssa puhelimessa niiden vaikeahkosta perhetilanteesta (mies juoppo) ja se ei todella oo mun tapasta!! Että kai tässä kohta saa alkaa jännätä parin päivän päästä, tuskallista kun kierron pituuskin voi heittää useammalla päivällä niin ei edes tarkkaan osaa sanoa koska alkais megajännäyksen :D.

Tsemppiä kaikille, pidetääs ketju aktiivisena, jooko! On niin kiva tulla aina lukemaan teidän kuulumisia :)
 
Ei tullut meillekään sitten elokuussa vauvaa eli kp1 saa laittaa mulle. No ei pitänytkään tulla ja aavistin siis oviksen ihan oikein. Ei harmita edes vaikka niin suuria toiveita elättelin, näin sen pitikin mennä. Nyt päästään ihan kunnolla yrittämään kunhan täti vaan suksii suolle ensin. Paha olo jatkuu mutta laitan sen sen piikkiin että mummoni on sairaalassa ja elelee viimeisiä päiviään. Nyt toivottavasti jouluna tulee plussa sitten ja syysvauva. Nyt pitäisi miettiä vähän muita asioita eikä vaan odottaa että saa alkaa taas jännäillä joulun tienoilla.

majj Mulla on ollut oviksesta asti maha niin turvoksissa että voi huh ja nyt ihan supermenkat. Sen olen huomannu että mitä kauheemmat oireet ennen tätiä niin sen kauheemmat mahakivut ja vuoto.

Seksiä meillä on joskus enemmän ja joskus vähemmän. Se on kyllä melkolailla musta itsestä kiinni. Mies on kyllä aina mukana ja halukas jos vaan saa tilaisuuden ;) Että sen puolesta on ihan hyvä että ei tartte painostaa kun ovis tulee että nyt tarttis hyödyntää.
 
kinkula kiitos ja megajännäyksenhän saa aloittaa jo oviksesta ;) Ja noista tunneista: ne varmaan lisäisi ne samantien työpäiviin, että taitaisi mennä plus miinus nolla :D

matilda samassa veneessä mennään :hug: tätiä ei vieläkään näy, mutta krampit on normaalia kovemmat, että katsotaan, päästäänkö samaan tahtiin... vaikka meidän täytyy jättää tässä seuraavassa kierrossa yritys väliin, eli jos ja kun nyt elovauvaa ei tule, niin lokavauva on seuraava... huoh. Jaksamista surusi kanssa :hug:

majj minulla alkaa turvotus vähitellen oviksen jälkeen, en osaa sanoa kauanko... mutta kyllä varmaan ainakin viikon ennen tätiä on ihan kunnolla turvoksissa tämä rouva.

Salaisia haaveita pahoittelut negasta. Ne pitäisi kieltää lailla.

ON tuossa jo tulikin. Kierto venyy, tätiä ei (vielä) näy, mahaa juilii ihan armottomasti. Onneksi viikonlopulle on mukavaa ohjelmaa, niin sitä odottaessa :)
 
Kiitos tohon turvotus vastauksiin kaikille ! :flower:

Uskon kyllä että turvotus enteilee mullakin menkkoja vain, olis kyllä ihme jos tästä kierrosta raskautuisin kun ei tullut harrastettua oletetun oviksen aikaan ollenkaan.. ( Okei kesälläkin tulin raskaaks kun harrastettiin 2 päivää ennen ovista, yhden ainoan kerran koko kuukauden aikana ! ) mutta en siis usko raskauteen.. :)

Salaisia haaveita: :hug:
 
Matilda Pahottelut tädistä :hug: Sulla on nyt muutenki raskaat ajat... :|

majj Niin koskaan ei voi tietää vaikka tärppäiski, peukut pystyssä sulle :)



Omaan napaan ei uutta...Jomotukset mahassa jatkuu. Tuntuu vaan et nää on jotenki erilaisia :confused: Tai sitten vaan kuvittelen...
 
Majj itelläni alkoi aikoinaan jo viikkoa ennen menkkoja turvotus, nyt paria päivää ennen ja menkkapäivänä oonki ihan raskaana olevan näkönen tän mahani kaa:x Ja siis hyvinhän voi tärpätä jos ei harrasta kuin kerran seksiä juuri oviksen aikaan. meillä ei nykyään oo kun 1krt/kk seksiä ja se on just oviksen aikaan, ja tässä on jo kaksi kemiallista ollut, joten mie oon 100%sitä mieltä, että jos seksi osuu oviksen aikaan on hyvtä mahkut raskauteen:)
Jiimiimyöhäset synttäri onnittelut:flower:monella muuten juuri noita repäisykipuja juurikin alkuraskaudessa, joten veikkaan että plussaat tässä kierrossa..:pmuutenkin lupaavat oireet!
Salaisiahaaveita ite oon testaillu tolla pregchekillä ja se on aika ajoissa näyttänyt haamua. Sehän on saman tehtaan testi kuin apteekin omakin ja herkkyys 25mIU. Mutta koska toi ei oo mikään todella herkkä, niin hyvin voit plussata vielä..;)
Matilda:hug: eikun rytinällä uuteen kiertoon..se on aina yhtä inhottavaa kun menkat alkaa..se vaan vetää mielen matalaksi. Nyt vaan jotain kivaa puuhaa kehiin niin aika menee nopeempaa=)ja kohta ootkin jo oviksen kimpussa!
Mirage ootko testaillu jo:p?Ja masu krampithan voi olla vaan hyvätä, heh..tiiä vaikka tärppi oiski käyny!

Joo tänne ei mittää ihmettä, oottelen ovista v.lopulle. Päivät matelee ja ulkonakin on kylmä ku perkele..-25c:O ulos en tossa ilmassa tytön kaa lähe, pystyyn jäätyy! V.loppuna pitäs lähtee hoitaa jouluostokset ja maanantaina varmaan mummilaan pariksi päivään yökyliin.
 
Jiimii minulle voi päivittää kp 1/27-28, yk 4. Helpotus, että täti tuli, kun sitä osasi oikeasti odottaa. Tammikuuta odottaessa, keskityn tämän kierron jännäämään teidän muiden tuloksia :heart: :)
 
**********Keskiviikko 1.12.2010**************
katso liitettä 11780
MUKANA:

Hannaliina..............tyttö 05/10................... kp 45/30 *yk 3
Kellukka..................poika 03/08................. kp 30/29-30 *yk 2
Onnenkipuna............poika 12/06................. kp 29/28-30 *yk 1
Danone81...............esikoinen 08/09............ kp 28/?? *yk 1
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 28/?? *yk1
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 27/28-34 *yk 5
Collins....................tyttö 12/06.................... kp 27/25 *yk 4
JiiMii82...................poika 08/06................... kp 26/30-31 *yk 5
Majj.......................tyttö 06/08.................... kp 24/28-30 *yk 3
Salainen toive.........poika 10/09................... kp 21/24-36 *yk 1
Iines83.................. poika10/09................... kp 19/32-34 *yk 5
Pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 18/27-31 *yk 2
Dada......................tyttö 09/09.................... kp 17/35 * (-40)
Nokkostiina.............tyttö 11/09.................... kp 16/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08.................. kp 13/27-34 *yk 5
Tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 12/30 *yk 4
Jarenah..................poika 10/05................... kp 6/30 *yk 5
Minttumi................esikoinen 10/09.............. kp 3/25 *yk 2
kikka89.................. tyttö 08/09....................kp 2/26-29 *yk
Kamomilla -81........ tyttö 12/08....................kp 2
Matilda-08............. tyttö 04/09.................... kp 1/26 *yk 2
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 1/27-28 *yk 4

PIINAILIJAT
Onnenkipuna......... dpo 15
JiiMii82................. dpo 12
Collins.................. dpo 11
Danone81.............. dpo 10
Salainen toive........ dpo 10
Majj...................... dpo 9
Iines83.................. dpo 3
Pinkie86.................dpo 2

TAUSTAILEMASSA:
LocoKako................esikoinen 11/09
Viuhti10..................esikoinen 03/10
HekkuLiini...............esikoinen 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esikoinen 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esikoinen 10/08
Jumima
kr80...................... esikoinen 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Vouhis................... poika 01/03
Tinker_................. esikoinen 05/08
waaka................... esikoinen 09/08
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri

HAAMUILIJAT:


:heart:PLUSSANNEET 2010::heart:
katso liitettä 11781
Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Salaisia haaveita ei mitää hätä viel ;)

Kiitokset onnitteluista vielä!!:hug:ja eilinen ruoka oli aivan mahtavaa!!!!!!!

Matilda-08 Pahoittelut tädistä,on se vaan ilkee:stick: Voimia surulliseen tilanteeseesi:hug:!!

Mirage Pahoittelut tädistä sinnekin suunnalle :(

Tyty86 kiitoksia ja toivotaan todella näin :D nyt joulukuulle niita plussia,KIITOS!!!!

ON: kuumottaa kaapis :kieh: Päätin illalla että jos lämmöt aammulla noussu eilisen pikkudipin jälkeen niin testaan ja hienosti oli noussu 36,60 tuonne 36,90,mikä on korkein lämpö tässä kierros!
MUTTA testi näytti negaa mut en vieläkään heitä kirvestä kaivoon!!!Sunnuntaina testi viel ja sit jos ei viivaa tule niin tädin odotteluun....
Oireista sen verran TAAS ettäTissit on kyl enstistä kipeemmät,naama kukkii,repäisykivut, eilisen illan tuli vilunväreitä ja ukko sano et hehkun kuumana(tarkoittikohan jotai muuta ;D)ja sit taas välillä oli niin kuuma..
Jeps mutta että tällasta =) Oikein hyvää joulukuuta kaikille ja nyt niitä plussatuulia +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle:
 
mirage Mullakin ilmeisesti noi kuvitellut raskausoireet oli jotain supermenkkaoireita koska maha nyt niin krampissa että oksettaa ja säteilee reisiin asti. Mullakin vissiin mennyt jotain ohi. Mistä tuo tauko? Se voi tosin tehdä ihan hyvää.

Jiimii Pahoittelut negasta. Mäkin meinasin eilen illalla testata mutta ajattelin odottaa vielä hetken ja aamulla sai sen sitten unohtaa. Toivottavasti vielä plussaksi muuttuu ja täti pysyy poissa!
 
Kaikille tädin kiusaamille tsempit. Hus nopsaa pois meiltä kaikilta kylästä.. Niin ärsyttäviä nämä vuotopäivät. :kieh:
.
Jimii: Voihan se vielä plussaksi muuttua. Lämmöt ainakin hyvällä mallilla. Toivotaan että sunnuntaina pärähtäis plussa.
 

Yhteistyössä