** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Matilda Osanottoni suureen suruusi :heart:

Kellukka Pahoittelut tädistä :hug:

Täällä ei mitään ihmeellistä. Ovista ei vielä ole tullut, ei ainakaan ole oireita mihinkään suuntaan. En kyllä edes tiedä mikä kp on menossa mut luulis sen kohta tulevan.
 
Matildalle kovasti jaksuja suruun. :hug:

Kellukka: Seuraava kierto on THE kierto. Sovitaan näin. :)

Täällä ootellaan menkkojen loppumista, muttei vielä näytä laantumisen merkkejä. Eiköhän näitä vielä päivän kaksi kestä. Sit saa mennä täti matkoihinsa ja NYT SOVITTIIN että pysyy poissa sitten ainakin seuraavan vuoden ajan. :p
 
Tyttö herätti tänä aamuna kuudelta jo|O (normisti siis 7:30-9:00 ) ..joten aattelin, että aikanen lintu madon nappaa ja tein joulusiivouksen:xmas: olikin jo niin paskasta että huhu, koirasta lähtee sikana karvaa, miks hitossa just nyt pitää rueta vaihtamaan sitä turkkiisa kun joulukin tulossa:kieh: Meille tulee miun äiti, sen miesystävä ja miun pikkusisko. Ollaan tässä meillä joulu. Eilen ja tänää oonki laitellu joulukoristeita ja valoja:) Tänään lähen rentoutuu ja kahtoo Harry Potterin leffaan, oon fani:p!

Pikkujouluista ja juomisesta itelläni ei oo pikkujouluja tiedossa. Vaikka oliskin, ei kukaan epäilis jos en mitään jois, kun en juo ikinä yleensä. En oo mikään absolutisti, mutta en kaukana siitä. Äiti on alkkis, joten mie en oo ikin hyväksyny juomista, ja siitä saahaanki hyvät riiat miehen kaa ku se välil tykkää ottaa.
Mutta jos ette voi kieltäytyy juomisesta niin juotte leikisti, ja kaadatte hittoon litkut kun muut ei huomaa;)!
 
pikkujouluista ja juomisesta Minulla osui tuon esikoisen odotus vappuun (joo tosi jees, mies veti kännit ja minä oksensin aamulla :cool: :LOL:) ja sama ongelma oli, kun tiedossa oli kaveriporukalla isot juhlat. Tein niin, että kotona pesaisin pari tyhjää siideripulloa ja täytin ne vedellä ja mehulla. Siitä kun pullon suusta hörppi, niin suurin ongelma oli vessassa juokseminen :D

tyty tuu meillekin siivoamaan, jooko :xmas:

minttumi hyvä sopimus! Suullinenkin sopimus on pätevä :D

Näin kp 2 kunniaksi ajattelin kysäistä, että mikä muu teitä tädissä ärsyttää, kun se ilmiselvä nega-osio? Minulla tökkii se morkkis, minkä täti saa aikaan. Voisin vollottaa ja rypeä ihan kympillä, vaikka olen muuten ihan perus optimisti-realisti.
 
Mirage :D penskana menin aina kaverin huonetta siivoo ku oma oli liian siiti ( oon siis siivoushullu ) ja nykyään meen äitin luo siivoomaa kun oma kämppä on puunattu, joten varo saatan kohta olla teijän ovella:LOL:
Ja mitä tohon tätiin tulee, niin vituttaa suunnattomasti se kun tietää, että TAAS on niin perkeleen paljon päiviä seuraaviin piinapäiviin:D ja masentaa kun ei VIELÄKÄÄN voinu tärpätä vaan perse vuotaa kuin seula ja mahaan koskee niin maan perkeleesti..hehe!
 
Kiitos osanotoista. Olihan se jo 87 ja huonossa kunnossa. Surullista mutta elämä jatkuu ja toisaalta tuli helpotuksena kun on ollut odotettavissa niin kauan.

Minttumi Kuulostaa hyvältä sopimukselta! Kaikki plussaamaan siis...

Tädissä mua ärsyttää nyt ton ei-raskautumisen lisäksi älytön turvotus ja mahakipu. Toi turvotus saattaa alkaa jo hyvällä säkällä yli viikkoa ennen. Mahakipu on pari-kolme päivää niin tuskaa ettei oikein mitkään särkylääkkeet meinaa tehota. Mutta yleisesti se on kai kuitenkin ihan hyvä juttu.

Meidän suvussa kyllä kytätään tätä nuorten naisten alkoholinkäyttöä ja käyttämättömyyttä mutta voisin koittaa tota mukamas juomista. Esikoisen kanssa oli niin että siinä viikon 7-8 tietämillä ei oltu kenellekään kerrottu ja oltiin sukulaistytön kihlajaisissa jossa tarjoiltiin sitten viiniä ja muuta ja mullekin sitten lasi kouraan työnnettiin. Meidän suvun naiset (mm.anoppi) olivat meidän kotiinlähdettyä tutkinu mun viinilasia ettei ole huulien kuvia siinä (olin kipannu sisällön lavuaariin) ja siitä tiesivät jo etukäteen että mä odotan. En voinu muuta kun nauraa mutta toisaalta ei kai tartte nyt noin utelias sentään olla.
Koska te ootte muuten esikoisesta kertonut muille? Tai iis millä viikoilla suunnilleen? Mä kerroin melkein heti parhaalle ystävälleni ja molempien perheille siinä viikon 12 tietämillä. Muille ei erikseen tarkotuksella ilmoteltu vaan ihmiset sen sai sitten huomata tai kerrottiin kun tavattiin tms.
 
Joo, täti tätiläinen on täällä taas ja siinä minua eniten tietty sen alkamisen lisäksi inhottaa vuoto ja siteet ja kun ei voi uida, joogata tms. Plääh!

Matildalle lämmin osanotto:hug:

Minttumi! Ihanaa! Sovittu että tämä on THE kierto! Olen tosi positiivinen ja varma nyt. Tässä on ollut odella stressaavaa ja surullista aikaa takanapäin (jo toivottavasti), tästä eteenpäin vain kivaa ja positiivista :) Ja plussaa!

Ty´ty86 meilläkin pitäisi siivota...

Pikkujouluista ja juomisesta sen verran, että huomenna on pikkujoulut alkaen kello 12 jo, ohjelmassa keilausta, puheita, bändi, laulua, ruokaa, tanssia ja juomaa. Ihan kiva sikäli, kun voi huoletta kietaista pari viinilasillista! Muuten en kyllä yleensö juo humalaan asti teinivuosien jälkeen siis, isälläni on alkoholiongelma, se pitää kummasti varpaillaan itsenikin!

No niin, mennään siis ykköspäivässä.
Jos ja kun ajatellaan positiiviersti, niin nyt voi kuntoilla, hemmotella itseään, syödä kylmäsavulohta ja juoda viinilasillisen! Ensi kuussa ei voikaan sitten ;).
Plussatuulia, hyvää mieltä ja voimia kaikille!
 
tyty
Meillä kanssa ongelmana nuo joka paikassa leijailevat koiran karvat... Nyt joutuu koiran takia imuroimaan paljon vähemmän ku hommattiin sille tämmönen Vapaakauppa.net – Tuote: Furminator Aivan mahtava vehje ja todellakin toimii! Suosittelen kokeilemaan :wave:

Pikkujouluista
Mulla ei ole mitään pikkujouluja tiedossa eikä ole pahemmin pojan syntymän jälkeen haluttanu juoda niin ei onneksi tartte selitellä =)

Esikoisesta kerroin heti kahelle siskolle. Joskus 10viikolla oma äiti paljasti arvanneensa ja sillon kerroin omille vanhemmille. Anopille kerrottiin ultran jälkeen ja se meni heti juoruamaan vaikka kiellettiin :| Muuten kerrottii vasta jostain 15.viikosta eteenpäin kavereille...
Sitten jos meille toinen lapsi tulee niin halutaan pitää salassa ultraan asti. Anoppi saa varmaan tällä kertaa kuulla viimesenä :whistle:
 
"Minähän en tässä kierrossa varmaan testaile ollenkaan" - Joopajoo, kävin kaupassa ja jostain syystä mukaan tarttui pregcheck testi . Olin pidättänyt koko päivän ja kotiin tultaessa oli pakko tehdä sit testi... Ja haamuhan sieltä pärähti ! :O :confused: Todella haalea, mutta sillai selvästi näkyi että ei tarvinut tihrustella joka suunnasta ! Tänään vasta kp 25/28-30, voiko silloin edes vielä saada haamua ? :D Ei mulla edes ole muita oireita kun iltasin kamala turvotus! Lauantaina varmaan testaan sit uusiks..

Kellukka: pahoittelut ! :hug:

Tuun illemmalla kommentoimaan lisää!
 
Viimeksi muokattu:
Matilda Osanotto:hug:
Kellukka Pahoittelut tädistä

Täällä pää pyörällä tään kierron kaa:confused:siis kuvittelin oviksen alkuviikost olleen mut eilen illalla rupeskin tulemaan kirkasta ja venyvää limaa,tuli myös semmonen pieni limaklöntti(?)sori tarkat kuvaukset....:ashamed:eli onkohan mulla nyt ovis vasta käsillä,kp19...?:O
Mä jo vannoin etten stressaile tässä kierrossa mutta johan sitä piti ruveta kelailemaan että riittääköhän nää meidät hommailut?:Dsunnuntaina,maanantaina,keskiviikkona pupuiltu ja tänään vielä tarkoitus varmistella,toiv.ois riittävästi tullut varmisteltua kun esim.tiistai jäi välistä: /
Hei tietääkö joku että miten tuo kofeiini ja särkylääkkeet vaikuttaa raskautumiseen?mä oon pahimpaan pääkipuun ottanu panadolia,buranahan ilm.on pahasta?
Voi kökkö,anteeksi kun taas omaa napaa jauhan!oon vaan tämmönen hermoilija aina niin pitää sitten tänne purkaa kun ei oikein muualle aina oo mahdollista sitä tehdä:ashamed:
 
Tsemppia majj!!! Toivon todella etta se haamu vahvistuu!!!

Osaako muuten kukaan sanoa millon voisi testata jos herkkyys 25? Tai siis mika dpo...Sunnuntaina olis se dpo 14 mutta nuo testit kuumottaa kaapissa! :ashamed: Heh, heti alkavat kuumottamaan enemman jos plussa/haamu-uutisia lukee!!!

Taas pikakirjoitus, jokohan tana iltana ehtisi kommentoimaankin enemman :rolleyes:
 
majj: eiköhän se tarkoita että on aika paljon raskaushormoonia jo,kun kerran nyt jo näkyy! Onnea kovasti ja eiköhän se viiva siitä vahvistu!!!

ON: Menkkoja odotellessa...ei näy...saas nähdä pääsenkö testaamaan aamulla...:whistle: en ees viiti enää jauhaa noista oireistani...sillä niitähän piisaa :ashamed: Palataan asiaan aamulla!!! tsemppiä ja plussatuulia +++++++++++++++++++++++++
 
Heti ON: tein testin ja negahan se oli. Plääh. Tätiä ei silti näy eikä kuulu... Onkohan mitään toivoa, että ei vaan vielä näkyisi? Kp nyt siis 28 ja jos oviksesta laskee niin kierto olisi 32. Eli "vasta" 28/32? vähän mä alan kuulostaa epätoivoiselta...
 
Onnea majj!!! Plussa se on haamukin, toivottavasti pysyy ja vahvistuu!

Matildalle osanotot täältäkin. Onneksi muistot jäävät elämään.

Collins: mulla esikoista tehtäessä näytti vielä kp28 negaa, kp32 haamua ja vasta kp36 kunnon plussaa. Eli toivoa on, snaoisin! Varsinkin tollasella päälle 30-kierrolla.

(.) lämmöt on tainnu tipahtaa, tosin tänään on ollut aika hässäkkäpäivä eli en ihan luottaisi mittauksiin kun on niin paljon ollut ulkosalla ja heti sen jälkeen mitannut, tai syönnin jälkeen ja niin eespäin. Mutta aika heikolta vaikuttaa, mitään oireitakaan ei ole :(.. Tänään lämmöt on siis ollu 36,7-36,9 ja eilen oli 37,0 koko ajan. Arvaisin että huomenna alkaa menkat.
 
No ja tulihan se täti kun houkutteli :stick: ei muuta kuin uusia yrityksiä kohti... Kaikille kovasti plussatuulia joulukuulle!

Kiitti kinkula, lähti tuo vastaus ennen kuin huomasin kommenttisi. Harmi ettei tällä kertaa ollut enää mahiksia;) nyt vähän mietityttää, että luteaalivaihe taitaa olla liian lyhyt, vaan 10 vrk. Ei muuta kuin gynelle mars.
 
Viimeksi muokattu:
majj onnea haamusta, olen kade sillä mun pregchek näytti niin vitivalkoiselta, että vaikka kuinka olis tihrustanu ei haamuista tietoakaan!!

kinkula rohkaistuin tuosta sinun kommentista. Minulla tänään meinaan kp29, testi nega, mutta tätiä ei kuulu (kopkopkop) ja kierto on nyt ollut siis 25-30 imetyksen jälkeen. Esikoisestakaan ei näkynyt vielä mitään kp.28 (vaikka silloin oli säännöllinen kierto 28pv) näkyi vasta kp32. Eli jos nyt yrittäis olla ostamatta niitä testejä ennen kuin kp32, tai sit jos tätinen kurvaa paikalle. PLIIS EI.

Olis se niin ihana plussata jo ekasta kierrosta.... noh jää nähtäväksi. seuraava testaus siis SUNNUNTAINA.
 
Toivotaan juu että vahvistuis ! Mies näki myös tämän "haamun", mutta hän onkin sellanen perus suomalainen ettei usko raskauteen ennenkun testissä on yhtä paksu mitä kontrolliviiva on. Seurataan tilannetta, itse en kyllä vielä osaa uskoa että saisin edes haamua..
Löysin meidän vessan kaapista viime kierrossa tehdyn pregchek testin ( vissiin vahingossa jäänyt sinne, ei ole tapana säästellä negatiivisiä testejä ;) ) ja vertasin sitä ja tän päivästä, ja siihen verrattuna ainakin näkyi haalea viiva..

Esikoisesta kerrottiin joskus rv 10-12 tienoilla vanehmmille ja joillekkin kavereilla vasta rv 20 tienoilla.. :)

Toivotaan että te jotka ette ole vielä tätiä kohdanneet, vaikka olettekin negoja saaneet, muuttuisivat vielä plussiksi ! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Yeah, eiköhän tää ollu tässä taas. Lämmöt 36,6 ja ruskehtavaa limatuhrua eli voin laittaa pääni pantiksi että huomenna on kp1. Voi vittu että ottaa aivoon! Kai se on gyneaikaa alettava hankkia, ihan kun tätä rahanmenoa ei muutenkin olis tarpeeksi..
 
**********Perjantai 3.12.2010**************

MUKANA:

Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 47/30 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06................. kp 31/28-30 *yk 1
Danone81...............esikoinen 08/09............. kp 30/?? *yk 1
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 30/?? *yk1
Kinkula...................poika 09/09................... kp 29/28-34 *yk 5
JiiMii82...................poika 08/06................... kp 28/30-31 *yk 5
Salainen toive.........poika 10/09................... kp 23/24-36 *yk 1
Iines83.................. poika10/09.................... kp 21/32-34 *yk 5
Pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 20/27-31 *yk 2
Dada......................tyttö 09/09.................... kp 19/35 * (-40)
Nokkostiina.............tyttö 11/09.................... kp 18/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08.................. kp 15/27-34 *yk 5
Tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 14/30 *yk 4
Jarenah..................poika 10/05................... kp 8/30 *yk 5
Minttumi................esikoinen 10/09.............. kp 5/25 *yk 2
kikka89.................. tyttö 08/09................... kp 4/26-29 *yk
Matilda-08............. tyttö 04/09.................... kp 3/26 *yk 2
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 3/27-28 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08.................. kp 2/29-30 *yk 3
Collins....................tyttö 12/06.................... kp 1/25-28 *yk 5
Äippää................... tyttö /09......................kp



PIINAILIJAT
Onnenkipuna.......... dpo 14
JiiMii82.................. dpo 14
Danone81.............. dpo 12
Salainen toive........ dpo 12
Majj...................... dpo 11
Iines83.................. dpo 5
Pinkie86................ dpo 4

TAUSTAILEMASSA:
Kamomilla -81........ tyttö 12/08
LocoKako................esikoinen 11/09
Viuhti10..................esikoinen 03/10
HekkuLiini...............esikoinen 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esikoinen 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esikoinen 10/08
Jumima
kr80...................... esikoinen 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Vouhis................... poika 01/03
Tinker_................. esikoinen 05/08
waaka................... esikoinen 09/08
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri

HAAMUILIJAT:
Majj.......................tyttö 06/08.................... kp 27/28-30 *yk 3 (testattu kp25)


:heart:PLUSSANNEET 2010::heart:


Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Majj haamu on aina haamu ;) tarrasukkia ja viivan vahvistumista!!!!:heart: laitan sut haamuilijoihin....
Pinkie panadolia voi ottaa mut ei buranaa,vaikeuttaa raskautumista ja kofeiinikaan ei ole hyväksi,itselläni on kyllä nyt menny kahvia aamuisin kotona...aika myöhäänhän tuo ovis olis jos nyt on mut voihan se olla,muistan kyllä että itsellänikin oviksen jälkeen kuivaa pari pv ja sit ”kosteus” tuli takaisin......
onnenkipuna...noooooh :D??????testitulosta kaipaillaan....
Collins pahoittelut tädistä ja nyt plussaa seuraavaan kiertoon!!!!!!!!!!:hug:laitoin sulle 25-28kp ok?
Kinkula,kannattaa mitata lämmöt vaik esim aamuisin ennen kuin sängystä nouset tai mitään kummempaa teet ja samaan aikaan,lämpöön vaikuttaa niin moni asia...päivitänkö tälle pvlle sen kp1 vai oliko vaan tuhruu ;)?
Salaisia haaveita jännätään sunnuntaille asti yhes :cool:
Kamomilla,kerro jos takaisin listalle haluat ,laitan myt sinut taustalle =)
 

Yhteistyössä