** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Esikoisesta kerrottiin yhdelle hyvälle kaverille heti plussan jälkeen, samoin molempien vanhemmille ja sisaruksille. Muut saivat tietää sitten np-ultran ja 12+0:n mentyä.

majj onnittelut haamusta! :flower: Kyllä se on mahdollista, dpo:than ne on niitä kriittisempiä :)

Pinkie noista kofeiinista ja lääkkeistä en ihan varmaksi tiedä, mutta ei kai niiden pitäisi ainakaan näin normaalimäärinä nautittuina olla ongelma? Jos kahviakin saa vähän juoda odotusaikanakin… Tuo panadol on tietty varmasti turvallinen vaihtoehto, burana voi olla hankala. Kunhan ei litratolkulla kittaa kumpaakaan... Jotkut allergialääkkeethän voivat hankaloittaa raskaaksi tuloa, mutta muista en ole kuullut. Ja tuo joka toinen päivä on varmasti riittävä, ei sen useammin täälläkään harrastella :whistle:

Danone eikös se ole dpo 12, kun voi testata? Eli jos sunnuntaina 14, niin... tänään vaan testiä kehiin ;)

Collins tuo 10 kuulostaa tosiaan lyhyeltä. Gynelle vaan, ei siitä haittaakaan ole...
 
empä voi tuoda hyviä uutisia.sillä yöllä heräsin hirveeseen pissahätään ja tein siinä samalla sen testin,tyylipuhdas nega :kieh: Kyl se nyt vaan on uskottava että mun heräilevät hormoonit kierukan jälkeen näitä tepposia mulle vaan tekee...

Ja pitäis ajatella niinku mies,eihän meillä millään kiireellä tässä ollakkaan liikenteessä!Nyt vaan pikaisesti punajuna tänne,muuten mulla menee oikeesti hermot :mad:

On vähän alavireiset meiningit kyllä kun tänään olis ne pikkujoulutkin.Kiva nyt ku tuli nega testiin ja menkkoja ei näy,just niin helvetin hienoo!
 
onnenkipuna
Pahottelut negasta :hug:

Musta kans tuntuu että mulla taitaa kroppa vielä olla niin sekasin synnytyksen ja imetyksen takia... :kieh:
Ehkä sitten alkas toimimaan ku imetyksen lopettaisin, vielä vain en sitä halua kokonaan lopettaa enkä edes pysty. Poika on niin kiinni tississä, neljästi nyt saa...
Toisaalta miehen kanssa tässä puhuttiin että onneks alottettiin yritys jo nyt, tässä on vuosi aikaa... Pikkukakkonen ku haluttas alle 3v ikäerolla...

Mä lähen tänään reissuun, en tiiä vielä jäänkö yöksi. Jos jään niin lauantainen testaaminen jää väliin...En tosin tiiä testaisinko vaikka kotona olisinki... Olo on kyllä niin tavallinen, tärppiä tuskin tässä kierrossa tulee... Menkkoja odotellessa...

Toivottavasti ku tuun takasin niin täällä olis paljon plussanneita :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Onnenkipuna pahoittelut negasta ! :hug:

Aamupisusta testattu uus haamu, ehkä aavistuksen punertavampi. Ja taas mä eilen sanoin että testaan vasta lauantaina, mutta minkäs sille voi että testit kuumottelee kaapissa :whistle: Tosin nyt loppui testit, ja nyt oikeasti aijon testata vasta sunnuntaina JiiMii:n ja Salaisia haaveita kanssa ! Toivotaan että saatais sit kaikki kunnon plussat ja päästäis yhdessä elokuisiin ! :)
 
onnenkipuna: No voi höh!!!! Koitas viettää mukava pikkujoulu ilta kuitenkin!

Ikäerosta: Meillä on toiveissa alle 2:n vuoden ikäerolla toinen. Esikoinen on syntynyt lokakuussa että jos nyt tärppäisi tässä seuraavissa kierroissa niin aika lähelle 2v:tä menisi. Toivotaan!! Meinaan testata jouluaattona. :xmas:

kertomisesta: Ekassa raskaudessa kerrottiin ekan ultran jälkeen rv12 ensimmäisille ja siitä eteenpäin sitten kaikille. Tuossa edellisessä tm-raskaudessa ehdin kertoa jo omalle äidille lähes heti plussattua ja harmitti jälkeenpäin tosi paljon että tuli kerrottua. :/ Niin vaikeaa sitten se huonojen uutisten kertominen. Noh tästä opin että seuraavassa mahdollisessa raskaudessa pidän kyllä suuni kiinni sinne viikolle 12.
 
majj
Onnea haamun vahvistumisesta... Saatko laitettua meille kuvaa? :D

minttumi
Niin joo meillä onki näköjään sitten samanikäset nuo esikoiset :) Meillä kans sais alle 2v ikäerollaki tulla toinen mut vähän näyttää ettei tää kroppa oikein toimi niin menee varmaan yli...
Imetätkö sä vielä?
 
Viimeksi muokattu:
Täällä vuotaa edelleen, huomenna ehkä saattaisi olla toiveita että on viimeinen vuotopäivä....

Mies kysyi multa tänä aamuna että mitä haluan joululahjaksi, mieli teki sanoa että " vauvan " mutta en sitten viitsinyt, sanoin vaan ettei tarvitse mitään ostaa, mutta ilmoitan sitten...
 
Todella nopeasti vain kuittaan JiiMiille, että älä vielä laita kp1stä mulle, ei täällä mikään vuoda, paitsi nenä :D. Lämmöt aamulla 36,8, ota tästä nyt selvää. Tuhrua ei myöskään, ei mitään. Voi jospa........
 
Meidän kamera on jäänyt mun vanhemmille, ja saan sen vasta sunnuntaina. Tässä tylsistyneenä koitin ettiä täältä 2+ sivuilta jos löytyis kuvaa joka olis aika lähellä omia testejäni ja tälläsen löysin:

Aijaa.com - 6125089.jpg ( tua ylempi testi siis olis aika lähellä, en oo varma jos omani on hiukan punertavampi ) Toivottavasti ketään ei pahastu kun laitoin tänne jonkun toisen testistä kuvaa..
 
Viimeksi muokattu:
Kinkula noniin mahtavaa,toivoa vielä on ja todella onkin jos vain tuhruilua oli =) +++++++++++tuulia!!

Majj tuohan on sit selvä haamuja viel jos tota punertavampikin =)

Sunnuntaihin viel pari pv.....jotenki vaan tuntuu et ei tää nyt tärppää: / sitä ennen tuskin hirveesti kommailen,en ehdi,mut lueskelen illal ja päivitän listaa =)
 
Majjilla näyttää tosi hyvältä haamuilut!

Kinkulalle
peukut pystyssä!!! d=)b

Salainen toive: Oi niimpäs onkin! :) En imetä enään. Meillä loppui imetys reilun 8kk:n ikään. 6kk:n ikäsenä neiti rupes ensin toista rintaa hylkimään ja toisella imetin sitten vielä muutaman kuukauden ja sit loppui.
 
Vieläkö mahtuu joukkoon? :) Täälläkin pikkukakkosta yritellään meillä nyt tyttö 1.5v :) Itse olen 19 ja mies 22. Nyt tämän kuun puolessa välissä pääsee testailemaan, kun kierto epäsäännöllinen jostain syystä kenties pillereistä en kyllä kauaa kerenny syödä :D
 
ups älysin äsken että mullahan olis pitäny alkaa menkat viime viikonloppuna tai tän viikon aikana, mut en uskalla vielä testailla ku on niin epäsäännöllinen kierto kyllä vähä tekis mieli testata :) on kyllä semmonen tunne et nega tulis :/
 
majj Jos noinkin selvä tai selvempikin haamu niin :flower: toivottavasti vahvistuu pian.

Kofeiinista ja särkylääkkeistä: Pandolinhan pitäisi ainakin olla turvallista. Mä oon noitten lääkkeiden kanssa hysteerinen enkä edellisen kanssa ottanu oikein edes panadolia. Nyt kun on kauheet menkkakivut niin oon ottanu panadolia vaikka yleensä otan buranaa. Kahvia oon juonu ehkä vähän liikaakin väsymyksen takia mutta tässä kun täti poistuu niin ajattelin vähentää tohon kolmeen kuppiin päivässä. Toisaalta jos miettii niin raskautuuhan huumeidenkäyttäjät, tupakoitsijat ja alkkiksetkin niin onko nyt yks panadol tai kahvi niin paha kuitenkaan.

Täällä kp 3 ja vuodan kuin pistetty sika ja kauheet kivut vieläkin. Ei ihmekään että oli järkyt oireet ennen. Mieliala on kohentunu ja katse tulevassa oviksessa. Puhuttiin tossa eilen että pikkukakkonen on kyllä niin tervetullut ja toivottu:heart:
 
Tää kävi viettään kaupungilla 2,5tuntia etsien lahjoja ja aika monta sain jo ostettua!!!:xmas:veronpalautukset taitaa vain sit kävässä mun tilillä =(
...Noh tän kuun tiliä innolla odottelen,sit voi hengähtää =)
Pojalle alkaa kyllä jo olla leluja liikaakin,mut noh aika vähän muuten olen ostanu vaikka älytön määrä niitä "ilmaisia"leluja huoneessa lojuu...
Ukon vuoro lähtee ostoksille sitte ku se töistä pääsee ja minä puolestaan lähen töihin,läpsystä vaihto :LOL: Maanantaihin mennes pitäis kyl paketoida ku poju tulee kotiin et ei vain näkis noit...
 
kinkulalle tsemppia!!!! Sormet ja varpaat ristissa!!

Taitaa tulla sunnuntaista joukkotestauspaiva! Testasin ite aamulla negan, jos oikein tihrustaa niin nakee ehka viivanpaikan. Mutta jos se tati ei tule ennen sunnuntaita niin uutta testia kehiin taallakin!

Ja majj:lla oikein selvan oloinen haamu jos tuollainen on!

Ja tervetuloa aippaa!
 
Niinkuin aikasemmin jo kirjoittelin, aikas lähelle tolta nua mun omat haamut näyttää ! Oon kai vähän sekasin tai jotain, pakko käydä vähä väliä katsomassa niitä testejä uudestaan, etteivät viivat ois missään vaiheessa vaan kadonneet tai että näkyväthän ne oikeasti, eikä vain mun mielessä ! :D

Mitään oireita ei kylläkään ole, alamahaa nipistelee ehkä hieman oikealta puolelta, samaten selän puolelta, ei muuta ! :)

Danone81: Toivotaan että se "viivanpaikkakin" saisi sunnuntaina sitä väriä! Joo olikohan meitä nyt jo neljä jotka aikovat sunnuntaina testailla ! :p
 
Majj toihan on selkee haamu/plussa:heart: onnea ponnea! Toivotaan et pikkunen pysyy kyydissä:)!
Äippää teretulemasta joukkoon:wave:
Danone viivanpaikka voi hyvinkin muuttua plussaksi vielä..;)!

Särkylääkkeet ja sumppi kumpaakin vedän kuin sieni:LOL:miulla siis todella paljon vikaa selässä ja joudun todella vahvoja lääkkeitä syömään hermokipuihin, joten uskon, että se on yksi syy kemiallisiin.

Nyt käyty vähän shoppaamassa, tosin oikein mitään ei tarttunu matkaan kun tyttö oli mukana niin piti sen kaa vaan hiihtää menemään liukuportaissa:D ku se oli ni-iin kivvaa hommoo.

Ovista oottelen:popcorn:tulis jo, hitto..!Pääsis siitäkin sitte eikä tarttes miettii noita seksin ajotus hommia..se on niin ärsyttävää hommaa kun meillä ukko ei oo mikään panomies:LOL:..enää...hehe!
 
Unohtu kertoa viela viimeoiset unet! Tottakai testeja tein unissanikin parikin kertaa ja molemmat oli olevinaan plussia, tosin viivoja oli perati 4 kappaletta! :LOL: Ja ne testit oli sellasia isoja soikioita joihin piti saada jollain ihmeen konstilla pissittya tippa kerrallaan tietylle alueelle..Olipa vaikeata! Ja toisessa unessa olin olevinaan saanut pojan 2 kk sitten jonka vasta nain ensimmaisen kerran, oli ollut muka tadillani hoidossa tahan asti. Ja meilla oli joku ihme kina siita saanko antaa korviketta, tati oli antanu mehua ja aitini mielesta olisi pitanyt vaan imettaa (oliskohan ollut liian myohasta...)! :LOL: Joo, ei pyori vauva-asiat mielessa yhtaan...
 
äippää tervetuloa! Täällä on paras jengi :)

JiiMiillä tehokas päivä miehen kanssa, lennossa vaihdot on just parasta perhe-elämää, täällä niitä harrastetaan harva se päivä :D..

Danone81 eikai se viivanpaikkakaan ihan tyhjästä tule? Eli varmaan jotain tapahtuu, toivotaan kovasti että vahvistuu sunnuntaille!

Muillekin sunnuntain testailijoille iso onnenpotku persuksille :)

(.) en jaksa ajatella koko raskauden mahdollisuutta kun tää on niin vaihtelevaista. Lämmöt oli eilen illalla siis 36,5, tänään aamulla 36,8 ja nyt illalla taas 36,5. Melko varmasti täti nyt vaan antaa odotuttaa itseään ihan kiusallaan... hemmetti kun ei ole varmuutta mikä dpo on menossa! Jos tietäis niin vois harkita jotain testipäivää tässä pikkuhiljaa muttakun äh. Limat alkoi kp11 eli otaksuisin että mitään päälle 34 megakiertoa tässä ei ole tulossa, mutta eihän sitä tiedä. Mitään The Oireita ei edelleen ole suuntaan eikä toiseen, ei edes pms-raivareita :D. Todennäköisesti huomenna tai ylihuomena itsekurini pettää ja teen sen testin, ja se on tietenkin nega, ja menkat alkaa samana päivänä. Olen ennustaja!
 
Niin, danonella oli myös hauskat unet :D.. voi vietävä sentään.. Mä oon vaan nähny unta että menkat alkoi, jee jee.

Teettekö te muut tätä? Katselette kaikenmaailman masugallergiaketjuja eri palstoilta, ihan vaan kiertääksenne puukkoa haavassa, kun sitä omaa mahaa olis niin kiva paijailla ja kuvata taas? Voi surkeuden surkeus kun tulee ihan fyysinen paha olo kun niin kovasti tahtois taas omaa pötsiä kuskata mukana :(..
 
kinkula: Mina vaan kayn lukemassa juuri plussanneiden seka tassa kuussa synnyttavien ketjuja... :ashamed: Joskus kayn katselemassa kuvia raskaustesteista....

Mulla taitaa olla nuita pms-oireita..tai siis kiukkua pukkaa paalle! Tanaan piti oikein kunnolla puhallella kun sotku alkoi ottaa niin kamalasti nuppiin ja miekkosen veljen lasnaolo..Ja uniinkin tahtoo tulla kankkarankka kun yhdessa viime yon unista (nain niita siis monta, levoton yo) iskin parimetriseksi kasvanutta serkkupoikaa oikein kunnolla turpaan kun erehtyi koskettamaan jotain narua joka riippui paidastani...Piiloagressioita...:LOL:
 
**********Lauantai 4.12.2010**************

MUKANA:

Hannaliina..............tyttö 05/10.................... kp 48/30 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06................. kp 32/28-30 *yk 1
JiiMii82...................poika 08/06................... kp 29/30-31 *yk 5
Salainen toive.........poika 10/09................... kp 24/24-36 *yk 1
Iines83.................. poika10/09.................... kp 22/32-34 *yk 5
Pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 21/27-31 *yk 2
Dada......................tyttö 09/09.................... kp 20/35 * (-40)
Nokkostiina.............tyttö 11/09.................... kp 19/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08.................. kp 16/27-34 *yk 5
Tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 15/30 *yk 4
Jarenah..................poika 10/05................... kp 9/30 *yk 5
Minttumi................esikoinen 10/09.............. kp 6/25 *yk 2
kikka89.................. tyttö 08/09................... kp 5/26-29 *yk
Matilda-08............. tyttö 04/09.................... kp 4/26 *yk 2
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 4/27-28 *yk 4
Kellukka..................poika 03/08.................. kp 3/29-30 *yk 3
Collins....................tyttö 12/06.................... kp 2/25-28 *yk 5
Äippää................... tyttö /09......................kp *yk1
Danone81...............esikoinen 08/09............. kp 1/30 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09................... kp 1/28-34 *yk 6
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 1/?? *yk2




PIINAILIJAT
Onnenkipuna.......... dpo 15
JiiMii82.................. dpo 15
Danone81.............. dpo 13
Salainen toive........ dpo 13
Majj...................... dpo 12
Iines83.................. dpo 6
Pinkie86................ dpo 5

TAUSTAILEMASSA:
Kamomilla -81........ tyttö 12/08
LocoKako................esikoinen 11/09
Viuhti10..................esikoinen 03/10
HekkuLiini...............esikoinen 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esikoinen 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esikoinen 10/08
Jumima
kr80...................... esikoinen 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Vouhis................... poika 01/03
Tinker_................. esikoinen 05/08
waaka................... esikoinen 09/08
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri

HAAMUILIJAT:
Majj.......................tyttö 06/08.................... kp 28/28-30 *yk 3 (testattu kp25)


:heart:PLUSSANNEET 2010::heart:


Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä