** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Mirage
No mä ainaki luulin et ovuloin viime viikonloppuna, jomotteluiden ja limojen perusteella...
Nyt mahaa jomottaa aika kovaa. Ja tosiaan ennen ei ole ollu tämmöstä...
Plaa...Tais tää kierto olla sitten tässä... Alkais sitten jo kunnon vuoto jos tässä ei raskaaksikaan pysty tulemaan :kieh:
 
Juu toskinpa tarvii sitä testiä ostaa torstaina.
Äsken kun kuorin perunoita tuli selkään sellainen selvä " menkkatunne "
Mullahan ei siis ikinä ole juuri mitään menkkakipuja ollut, mutta äsken tuli selkään sellainen kummallinen paineentunne että hanat voi aueta koska tahansa..
Ja olinpa äsken vessassa käydessäni näkevinäni jotain todella haaleaa punaa pyyhkiessä.
 
Salainen toive voi olla että olen väärässä, mutta eikös lyhyt luteaalivaihekin liity jotenkin keltarauhashormonitasoon? Tai ehkä mä muistan väärin... Korjatkaa joku;)

Onnenkipuna me ollaan miehen kanssa pidetty yhtä 12 vuotta ja ei mene aina meilläkään kiinnostus yhteen... Ja sitten meilläkään miehen mielestä lapsia ei pidä alkaa tekemään vaan ne tulee jos on tullakseen. Heh, ei taitaisi meille tulla toista siinä tapauksessa. Vähän hölmöltä tuntuu tikutella ovista ja sitten houkutella miestä "ilman sen kummempaa syytä" petipuuhiin.
 
Majj kiitos kun ajattelit minua :heart:mutta mun mieletä on helpompaa nähdä noin tuo ja ei siitä vaivaa ole kunhan vain pysyn kärruilla :D ja ilmoittakaa toki jos jotai korjattavaa =)

Kikka89 Anteeksi kun en ole huomannu päivittää jos on jääny pois,yk :taa en tiedä joten jätin viel tyhjäks?ja HUS tätille!!!!!
 
Jiimii kiitos päivityksestä :flower:
Tota yk:ta en tiedä oikein itsekään, ( tai miten se nyt kannattaisi laittaa ) kun tosiaan pillerit lopetin huhtikuun lopussa ja siis siitä asti on enemmän-tai-vähemmän yritetty.

Sitten tuossa oli välissä se kohta kun menin taustalle kun mies vaati aloittamaan pillerit, mihin en siis suostunut ja tein asian selväksi.
Eli siitä huhtikuun lopusta ollaan menty ilman minkäännäköistä ehkäisyä...

Olisiko paha jos mun kohdalle ei tota yk:ta laitettaisi ollenkaan ??
 
puhdas nega testattu äsken :( Ei voi olla kyllä mitään niin kauheeta näkyä ku se valkostakin valkoisempi kohta mihin niin kovasti sitä viivaa toivoisi! Kohti uutta kiertoa sitten ja ainakin osaa nyt odottaa niitä menkkoja :kieh:
 
Kiitos minunkin puolestani JiiMiille listan hoivaamisesta!! Tosi kiva kun viitsit sitä pyörittää :)

Mun osalta ei kannata laittaa dpo:ta tai testipäivää, kun ei ole tarkkaa havaintoa ovispäivästä enkä varmaan viitsi testailla vielä piiiitkään aikaan - ainakaan viikkoon. Tai jos päättäisinkin jonkun päivän esim. kp32 niin en siinä kuitenkaan pysyisi :D.

Huisin paljon onnea plussanneille, ollutkin onnekas viikonloppu!! Ja isot halit tädin kohdanneille ihan teille jokaiselle <3!

(.) kp25, oho! Ei oireita. Lämmöt kai aika normaalit loppukierron lämmöt, 37,0. Ei mitään muuta, ei siis mitään! Pöh. Tympäisee koko yritys jo. Kohta alkaa yk6 ja sen jälkeen lampsin kyllä pillutohtorille jos ei ole tärpännyt.
 
Kikka89 tietty voidaan olla laittamattakin :) ihan miten itse haluaa :)

Kinkula ...pillutohtorilla jotenki kuulosti vain niin...no sait mut hymyileen :D

JA ihan mielelläni mie päivittelen vaikka en aina itse kommailekaan ja alkukierrot varsinki sellasia et ei jaksa kirjoitella juuri mitään.... juu nou!
 
Onnenkipuna: pahoittelut negasta. Mutta toivoa on niin kauan kun tati pysyy poissa. Varsinkin jos et tieda varmasti milloin ovis on ollu, jospa se oli vasta myohaan.

Mirage: Olitko se sina joka puhui joskus aiemmin ruumiinlampotilasta kiinnittymisen aikaan? Jotain lampodipista? Siis kayko se lampo ylhaalla vai alhaalla? :ashamed:

Eilen oli dpo 7 ja lammot oli sita puolta astetta muutaman kymmenyksen ylempana, tanaan on taas lahempana sita puolta astetta. Kaupassa kaydessa kavaisi etova olo ihan yhtakkia, mutta luultavasti vaan verensokerit heitteli tai jotain. Jotenkin en usko olevani raskaana kun ei jomota menkkamaisesti niinkuin esikoisen kanssa (vaikka eihan se valttamatta mene saman kaavan mukaan..).
 
Danone minä ainakin :) Tuo lämpödippi (jota EI siis tule kaikille välttämättä) tarkoittaa sitä, että lämpö nousee oviksen jälkeen sen muutaman kymmenyksen, sitten siinä dpo 7-10 paikkeilla laskee jonkin verran (voi olla 0.1 astetta tai käsittääkseni huipata ihan sinne perusviivan alapuolellekin) ja nousee seuraavana tai sitä seuraavana päivänä joko takaisin ovulaation jälkeiselle tasolle tai jopa sitä ylemmäs.

Minulla oli tässä kierrossa ovista edeltävät lämmöt keskimäärin 35,9, oviksen jälkeen dpo1-5 36,5, dpo6 kävi alhaalla 36,3:ssa (dippi), nousi dpo7 36,6:een ja dpo8 nousi vielä 36,8:aan, jossa ollut siitä asti. Mutta ei siis tosiaan tule kaikille, voi olla jotain ihan normaalia lämpöjen heittelyäkin :) Toivotaan parasta!
 
Täällä käyny sama dippi eli oviksen jälkeen nousi sinne 36,8 josta laski pariksi päiväksi 36,5(dpo 6ja7) ja sit taas nousi dpo8 36,7 ja nyt tän aamuinen 36,8....mulla on tullu hirveesti finnejä mitä ei normaalisti ole ikinä :confused: toivottavasti tuo olis joku merkki :p enkä ole suklaatakaan syöny joten ei johdu siitäkään...noh loppuvk näyttää miten käy :)
 
Kiitos Mirage ja Jiimii vastauksista! Heh, saan heittaa luulotautini jorpakkoon! Luulen, etta keltarauhanen pukkasi lisaa progesteronia eilen viitosvaihteella ja siita se kohonneet lammot varmaan johtu (koko paivan nipisteli oikeaan munasarjaan jolta puolelta irtosi neiti munanen). JA se ei taas varmaan kerro yhtaan mitaan kun normaalistikin se sita hormoonia pukkaa etta ne limakalvot paksuuntuisi..blaaaaaah! Luultavasti saan jotkut superhyperniagaramenkat parin paivan kuluttua! :D Jokohan paasisin eroon tasta kuumemittari-riippuvuudesta? Patterit ulos ja viskaan makeen!!

Ai niin JiiMii! Lupaavalle kuulostaa!!!! Millonkas sina olitkaan testaamassa? Lauantainako?
 
Kiitos kaikille, jännityksessä mukana eläneille :) Varovaisen iloisesti otan onnittelut vastaan =)

Mut voipi siirtää plussanneisiin :wave: Eilen ja tänää vielä testailin (varmuuden, varmuudeksi) ja tosi se on pikkuinen on kyydissä :heart: Eilen vilä vähän haaleahko viiva (marketin pregnetize/-tive tms. testillä) Tänää sit hain sellaisen oikan apteekista (niinku elokuvissa) ja se oli ihan selkeä plussa ilta pissasasta!

Onnenkipuna: Kovasti vielä piän toivon kipinää puolestanne, että menkat pysyisi poissa!!!!

Paljon plussa tuulia kaikille, mie varmaan alan siirtyä tuonne elokuisiin, jota olen jo hieman käynyt lukemassa (kiitos Heimari kutsusta ;) ) ja toivon niin kovin että mahdollisimman moni täältä vielä saisi vauvakuumeisen parhaan joululahjan <3 Tulkaahan pian perässä :)
 
Ps. Käyn kyllä lueskelemassa miten teillä täällä yritys tenee ja jännitän vielä ainakin vähän aikaa kanssanne :) (ja anteeksi kirjoitusvirheet, kiiressä kun kirjoittaa niin ohi lyöntien määrä kasvaa ;) )
 
Tänään olisi ollut kp 51/42 ja vakaa aikomus marssia apteekkiin, mutta aamullapa alkoikin sitten vuoto. Pessimistit ei pety, mutta kyllä mä "olin jo raskaana" mielessäni ja haaveissani. Harmittaa valtavasti, ihan suunnattomasti.

Seuraavat tärppipäivät on sitten varmaan jossain tuolla pyhien aikana. Sinne kohti siis.
 
Onnenkipuna Pahoittelut negasta. Se on kyllä totta että se valkoinen tyhjä ruutu ei ole mitenkään mieltä ylentävä kun niin paljon toivoisi sen viivan siihen. Mutta niin kauan kuin täti pysyy poissa on toivoa.

Omaa napaa taas vähäsen. Täällä nyt kp26/26 sitten. Tätiä ei ole kuulunut mutta odotan sen saapumista nyt hetkellä millä hyvänsä. en halua elätellä mitään toiveita ja pettyä. Testata en aio kun ei varmaan ole mitään testattavaa. Jos nyt tätiä ei kuulu niin testaan varmaan torstaina kun silloin on kp28/26. Esikoisen kanssa testasin plussan samoilla kiertopäivillä.
 
Viola onnea odotukseen :)

Kemiallinen taisi olla se parin päivän takainen haamuplussa... Aamulämmöt tipahtivat selvästi, ja aamun testi on ihan tosi hailu haamu enää, voisi jopa sanoa, että viivanpaikka... :( Tätä vähän pelkäsinkin oireettomuuden vuoksi, mutta... Vielä ei näy vuotoa, mutta mahaa jomottelee ennakoivasti ja tosiaan tuo viiva oli heikentynyt, että eiköhän se täti tässä tänne lähipäivinä löydä.
 
onnenkipuna
Pahottelut negasta :hug:

Kamomilla
Tsemppiä ja onnea uuteen kiertoon :hug: Noilla kiertopäivillä varmasti kerkes jo toiveet nousta, ja eiku ryminällä alas :|

Matildalle peukut pystyssä :wave:

Mirage
Testasitko samoilla testeillä ja pissoista jotka oli yhtäkauan rakossa? Pidetään kuitenki peukkuja vielä :hug:



Mä tässä mietin et jos se ovis ei ollukkaan reilu viikko sitten ja jos se oliki viikonloppuna/maanantaina... Että menikö tää kierto harakoille ku eipä tässä paljoa seksiä ole harrastettu ku mitä nyt eilen pikaset vessassa :whistle:
Pitäs varmaan olla aktiivisempi läpi kuun...

Kuinka paljon te harrastatte seksiä ja millon?
 
Salainen toive Kiitos, mutta oma usko on kyllä jo mennyt :( Sama testi oli, ja molemmissa käytin yön läpi rakossa ollutta pissaa. Ja tosiaan tuo parin päivän takainen oli ihan selvä värillinen haamu, ja nyt kun tuota vielä vilkaisin, niin kyllä se on vaan harmaa viivanpaikka.. No, mikään ei toki ole menetetty ennen kuin vuoto alkaa, mutta...

Seksistä Tuohon kysymykseen on tosi vaikea vastata, ovisviikolla yritetään joka toinen päivä puuhailla, muuten sitten vähän jaksamisen mukaan... Meillä kun on esikoisella ollut noita univaikeuksia ja mies reissaa töitä, niin välillä voi mennä viikkokin, että on pakko vaan nukkua itsekin jo joskus ennen yhdeksää.
 
Moi!

olen vietellyt hiljaiseloa, jotten tarkkailisi itseäni liikaa taas..
No nyt on kp 29/29-30, taulukossa heittää päivällä, heittäköön, kohta tipun sieltä kuitenkin.
Normaalit menkkatuntemukset, eiköhän se huomenna kurvaa se täti punainen paikalle, plääh!
Onnea kaikille plussanneille!! :flower:
Ja plussatuulia kaikille muille!

:) Kellukka pakkasesta
 
Kellukka
Jos ei huomenna ala niin meinaatko testata? Pidetään peukut pystyssä :)

Mirage
Mä tosiaan mietin et harrastaako kaikki vauvaa yrittävät tyyliin koko ajan seksiä... Ehkä me sitten ollaanki normaaleja :LOL: Meillä esikoinen nukkuu ihan hyvin, yöllä herää pari kertaa. Mut muuten eipä meilläkään tässä kierrossa ainakaan tullu harrastettua ku suunnilleen oletetun oviksen aikaan (jos se nyt sitten oli edes sillon)
Tässä tosin on ollu kaikenlaista eka oksennustautia ja sitten nyt oon viikon ollu räkätaudissa, nyt alan olemaan terve...
 
Viimeksi muokattu:
mirage: Toivotaan nyt parasta kuitenkin! Toihan tässä varhaisessa testauksessa on huono kun ehtii jo innostua ja sitten haaveet romuttuu pahassa tapauksessa :'( Ja kun kuitenkin niin yleisiä nuo varhaiset keskenmenot (itsellä ollut niitä 2) ja kemialliset. Mutta nyt sormet ja varpaatkin ristiin!!

Kamomilla: Sanos kuule muuta!Kun niin kovasti toivoisi ja tosissaan uskoo olevansa raskaana!!Tsemppiä uuteen kiertoon!

seksistä:Oviksen tienoilla kahden päivän välein muuten vähän laiskemmin :ashamed: Just tossa pari päivää sitten tein ihan aloitteen (vaikkei niin kauheesti huvittanut) ihan siitä syystä ettei miehelle tuu siitosorin tunne :whistle::D

matilda ja kellukka: Täti pysyköön poissa!! :kieh:

ON: Mulla on jotenkin niin sellanen olo että olisin raskaana!!Jomottelut alavatsalla nyt noin viikon ja samat tuntemukset olleet kaikissa plussakierroissa.Eilen jouduin ihan kauratyynyn laittamaan.Toisaalta olen miettinyt tuota kun kierukka poistettu hiljattain niin voihan olla etten vaan muista oikein näitä ennen menkkoja oireiluita??!! Yritän tässä keksiä syitä etten pettyis sitten niin kovasti kun punajuna kurvaa paikalla!!Toivoisin myös että tää piina loppuis nopeesti jos kerran en oo raskaana!!! Ärsyttää kun mieli tekee tällasia tepposia että kuvittelen ihan omiani :mad:

Onneksi on paikka johon saa purnata :heart:
 
Kamomilla-81: Mikäköhän se aina on noin että alkaa just kun meinaa testata tms. :kieh: Täti pahoittelut!

Matilda-08: Täälläkin peukut pystyssä!!!
Kellukallakin jännät päivät. *täti pysyköön poissa*

Täällä flunssa ja vuoto jatkuu. Ei onneks mitkään supermenkat ole. (ja ihme jos oliskin kun kaksiviikkoa sitten viimeks vuosi) Mä tulin siihen tulokseen nyt että nää on tosiaan nyt oikeet menkat ja ne ekat ei ollu. Niissä ei ollu näitä tuttuja menkkajomotuksia oikeastaan ollenkaan ja niin lyhkäsetkin oli.
Jospa pääsis jouluaattona testailemaan. :p
 
Nyt voin sitten ihan virallisesti haudata haaveet siitä max. kahden vuoden ikäerosta. :|
Tänään siis kp 1
Tässä kierrossa jos olisi tärpännyt niin meille olisi tullut toinen elokuinen, ja ikäeroa varmaan aika tasan 2 vuotta.
Esikoisesta tosiaan testasin joulukuun alussa, ja samaten olisin nyt testannut...

Eilen illalla miehen kanssa harrastettiin parisuhdeliikuntaa ja yöllä kun heräsin vessaan niin kouraisi mahasta kummallisesta, heti tuli kyllä mieleen että MENKAT
Vielä tänäaamuna elättelin toiveita ja kun vessassa pyyhkiessä tuli veri viiru paperiin niin ajattelin sen johtuvan eilisiltaisesta jumppaamisesta, mutta sitten alkoikin kunnolla vuotaa.

Nyt on pakottava tarve koittaa keksiä tästä jotain positiivista kun taas oli toiveet ja luulot niin korkealla ja 2 asiaa sainkin keksittyä.
Eli a ) meillä on muutto edessä luultavasti ensikesänä, ja eipä sitten tarvitse ihan viimeisillään raskaana muuttaa
ja b ) saa tyttö pitää ihan itsellään synttärijuhlansa eikä tarvitse jakaa niitä pikkusiskon tai veljen kanssa.
 
**********Tiistai 30.11.2010**************
katso liitettä 11775
MUKANA:

Hannaliina..............tyttö 05/10................... kp 44/30 *yk 3
Kellukka..................poika 03/08................. kp 29/29-30 *yk 2
Onnenkipuna............poika 12/06................. kp 28/28-30 *yk 1
Danone81...............esikoinen 08/09............ kp 27/?? *yk 1
Salaisiahaaveita......esikoinen08/09.............. kp 27/?? *yk1
Mirage...................tyttö 11/08.................... kp 27/27-28 *yk 3
Kinkula...................poika 09/09.................. kp 26/28-34 *yk 5
Matilda-08............. tyttö 04/09.................... kp 26/26 *yk 1
Collins....................tyttö 12/06.................... kp 26/25 *yk 4
JiiMii82...................poika 08/06................... kp 25/30-31 *yk 5
Majj.......................tyttö 06/08.................... kp 23/28-30 *yk 3
Salainen toive.........poika 10/09................... kp 20/24-36 *yk 1
Iines83.................. poika10/09................... kp 18/32-34 *yk 5
Pinkie86.................tyttö 01/08.................... kp 17/27-31 *yk 2
Dada......................tyttö 09/09.................... kp 16/35 * (-40)
Nokkostiina.............tyttö 11/09.................... kp 15/28 *yk 2
Heidi-80..................poika 08/08.................. kp 12/27-34 *yk 5
Tyty86.....................tyttö 08/09................... kp 11/30 *yk 4
Jarenah..................poika 10/05................... kp 5/30 *yk 5
Minttumi................esikoinen 10/09.............. kp 2/25 *yk 2
kikka89.................. tyttö 08/09....................kp 1/26-29 *yk
Kamomilla -81........ tyttö 12/08....................kp1

PIINAILIJAT
Onnenkipuna......... dpo 14
Mirage.................. dpo 13
JiiMii82................. dpo 11
Collins.................. dpo 10
Danone81.............. dpo 9
Salainen toive........ dpo 9
Majj...................... dpo 8
Iines83.................. dpo 2
Pinkie86.................dpo 1

TAUSTAILEMASSA:
LocoKako................esikoinen 11/09
Viuhti10..................esikoinen 03/10
HekkuLiini...............esikoinen 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esikoinen 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esikoinen 10/08
Jumima
kr80...................... esikoinen 11/08
Ninnu-liini.............. tyttö 02/09
MonalizaQ
Annemari
Vouhis................... poika 01/03
Tinker_................. esikoinen 05/08
waaka................... esikoinen 09/08
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri

HAAMUILIJAT:



:heart:PLUSSANNEET 2010::heart:

Marraskuu: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä