** PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 18**

Kiitos naiset onnitteluista! mä mietin kans tota et ku noin aikasin tuli kaikkiin herkkiin ja ei herkkiin raskaustesteihin sekä ovistestiin niin vahva plussa et en ikään ennen oo nähny et kuinkahan pitkällä tää on.. Voiskohan olla niin et ovis olis ollu tosi aikasin. Mitä ootte mieltä kannattaisko varata yksityiselle varhaisultraan, ja mitähän se maksaa?
 
Jonetta:Wau, onnea!!! :flower: :hug: B) En osaa sanoa kannattaako mennä vielä varhaisultraan. Jos onkin ihan alussa niin ei siellä näy mitään ja saa maksaa aika ison summan...Tosin itse olin ekassa raskaudessa yksityisellä (medisonar) liian aikaisin ja kohdussa näkyi vain ruskuaispussi ja heikko alkionkaiku, niin lääkärisetä oli reilu, eikä laskuttanut mua siitä kerrasta :) Seuraavalla viikolla näkyikin sitten jo syke :p Onnea vielä tuhannesti!

Pahoittelut tädin yllättäneille :(
 
Paljon onnea Jonetta myös täältäkin =). On se hienoa, että on välillä ihaniakin uutisia.

Minä sitten menin tekemään raskaustestin ja sehän olin negatiivinen. En kuvitellutkaan, että siinä olis jotain vielä näkynyt,.. mut petyin kuitenkin. Tänään tunnelmat on tosi sekavat, kaikki oireet on ikäänkuin haihtuneet ilmaan .. ja sitten ku iltapäivällä kävin vessassa pissillä niin pyyhitessä jäi paperille punasta jälkeä,.. taitaa täti koputella ovehen :( .

Yleensä sen tietää jo pari päivää aikaisemmin, mut tänään kyllä yllätti ihan täydellisesti, mahassa on kuitenkin kuvottava olo,.. äh, en tiiä :ashamed:
 
Jonetta,onnea sylintäydeltä!!! :flower: :heart:
Miumukkamillon sä olit ajatellut testata?Oliskohan tossa perjantaina sit hyvä mun testata,vai pitäsköhän sittenkin vielä odottaa..hmm :headwall:
Täällä mä oon ollu jo puol kuudelta,isäntä läks töihin ja Vieno heräsi syömään ja vaipat vaihdattamaan ja takasin män nukkumaan,mä nyt en sit saanu enää unta,kun mulla on vähän että sit kun kerran herään niin en enää unta saa :ashamed: vaik nyt sais nukkuu..

Vitsit mä muistan niin elävästi kun Vienoo odotin niin se oli niin helppo se raskaustestin teko sillon..jotenkin eri kun nyt..ja tein sen sillon samana päivänä kun olis pitäny menkat alkaa,ja neki heitti päiväl tai paril aina yli..ja sit vaan plussasin!nyt tuntuu että must on tullu tyhmempi kun en enää ees osaa testiä tehä oikeeseen aikaan,muisteltiin tossa miehen kanssa eilen näitä juttuja tosiaan niin kyllähän muistaakseni mä olin testannu Vienostakin joku viikko ennen ja nega oli...Pitäs vissiin pitää jotain päiväkirjaa,kun ei toi mun muisti oikeen pelitä :LOL:

Huomenta siis vaan kaikille!
 
Onnea Jonetta! :flower: Omaa napaa: kp 26/26-28. Tosi menkkamainen olo: rintojen kipu jo hellitti, joten siitä yleensä vuorokauden sisällä alkaa vuoto. Toisaalta kuvittelee kaikenlaisia poikkeavia oireita... Ehkä asennoiduttava jo, että yk 4 alkaa piakkoin. :ashamed: Esikoista yrittelimme 8 kiertoa, joten eihän tässä vielä hätää! =)
 
Heissan!

Hitsit, onnea Jonetta :) Mahtavaa!

Mun ei pitäis mitään mennä kyllä sanomaan, siis että ei nyt oviksia seurailla tms.. hitot! Eilen illalla ja tänä aamuna tein ovistestin, molemmissa haalea viiva joten ovis on tuloillaan. Ilmeisesti se viiva sit vahvistuu kun se ovis lähenee tms? Viimeks kun testasin niin sehän pärähti het punaseks, olin varmaan paremmin oikeaan aikaan testailemassa. Pitäis vaan nyt pistää jäitä hattuun tän homman kanssa, töissäkin on niin pirusti uutta ja pomot hehkuttaa kuin mua on odotettu paikalle ja töitä pukkaa ikkunoista ja ovista niin mä se vaan suunnittelen perheenlisäystä täällä! No, ei voi mitään, työt väistyy kyllä jos lapsi on tullakseen. Jokin järjestys se elämässä pitää olla ;)

Plussatuulia kaikille ja uutta yritystä odottaville tsempityksiä :)
 
Onnea plussanneille!!!

Voi vitsit, toivottavasti me muutkin päästäisiin pian plussailemaan!!
Meillä ensimmäinen teki tuloaan muutaman vuoden ajan... Nyt toivon että tämä kakkonen tulisi hiukan helpommalla :ashamed:
Mulla oli jo ennen menkkoja mukamas niin selviä raskaus oireita, mutta eipä ne niitä sitten ollutkaan... Eielen kuulin muutaman ystävän odottavan vauvaa. Iloinen tietenkin olen heidän puolestaan, mutta kyllä pienen pieni kateuden aalto pyyhkäisi ylitte. Onko muilla tälläisiä kateuden puuskia, vai oonko ainoo?!

Mutta plussatuulia kaikille, me lähdetään pojun kanssa joululahja ostoksille :wave:
 
Mahtuuko mukaan?

Pikkukakkonen olisi kovin tervetullut tähän perheeseen, mielellään ennen kuin esikoinen täyttää kolme vuotta (ne äippärahat...). Olen kotona esikoisen kanssa, poika tuli just 14kk, kovin on iloinen ja aktiivinen kaveri. Esikoista tehtiin pari vuotta ja sai lopulta alkunsa clomeilla+muutamalla muulla nappisella. Ehkäisty ei olla kuin kuukausi heti jälkitarkastuksen jälkeen, mutta eipä ole vielä kakkosta näkynyt. Nyt kylläkin jännätään kuin tässä käy, testiin saatu haamujen haamu, mutta veikkaan että on menossa kesken ennenkuin ehtii kunnolla alkaakaan.

Esikoisen synnytys oli pitkä ja vaikea ja päätyi lopulta tosi kiireelliseen sektioon, lapsi oli 4 päivää teholla ja pari päivää valvonnassa. Jotenkin toivoo että sais kakkosen niin sanotusti myöskin parantavaksi kokemukseksi.
 
Onnea Jonetta!

Mitä tuohon varhaisultraan tulee, niin yhden kohdunulkoisen raskauden kokemuksella aion kyllä mennä jatkossakin siihen varhaisultraan. Tuossa ku-raskaudessakin oli varhaisultra kyllä varattuna, mutta en sitten sinne asti ehtinyt kun ku havaittiin jo (onneksi) ennen sitä viikoilla 5+.
 
Päivää ihanaiset!

Memphis:Voi kulu, mä voin rehellisesti myöntää muuttuvani aina hiukan vihreäksi kun joku tuttavistani kertoo odottavansa uutta vauvaa :ashamed: Pitäisi olla oikein onnellinen heidän puolesta, mutta en voi sille mitään, että kateus nostaa päätään :( Varsinkin kun nämä muutamat kyseiset ovat raskautuneet kuin taikaiskusta...Toiveiltiin esikoista yhtäaikaa (tosin he eivät tienneet mun toiveilusta) ja kun mulle tuli eka keskenmeno (silloin kaverit sai tietää ) niin he raskautuivat perätysten ja kaikki meni loppuun asti hyvin, kun taas minä sain sen aikana toisenkin keskenmenon.Oli aika rankkaa.
Ja nyt kun kuumeilee toista (mistä eivät tiedä mitään) niin kappas, toinen heistä on jo loppusuoralla ja sekin raskaus alkoi HETI kun lupa sille annettiin...Odotan jo "kauhulla" kun tiedän toisen aloittavan kuumeilun vuoden vaihteessa niin kohta varmaan kuulen taas uuden uutisen... :ashamed:
Mutta olen ihan oikeasti iloinen täällä teidän muiden puolesta, uskokaa pois!!! :wave:

ON:Tää nainen on ihan hukassa oireittensa kanssa...Eilenhän juuri mumisin oviksen perään ja ketutti niin paljon etten jaksanut edes miestä houkutella peittojen heilutukseen. Noh, eikös sitten puolilta öin iskenyt ihan jumalattomat menkkakivut ja ihme kuuma aalto kohtaus, olin varma, että täti kurvaa superaikaisin paikalle. Olin jo vähänllä lähtemään testaamaan keskiyöllä ovista :LOL: mutta järki voitti ja kiltisti tuskailin pari tuntia ennen kuin uni voitti.
Tänään sitten kp19 ja ovistesti sanoi negaa (cb:n digi), mutta viiva oli kuitenkin suht tumma. Joko siis ovis on matkalla tai sitten se tosiaan oli yöllä Testaan huomenna jos tämä masukipuilu jatkuu. Nyt hiukan lieventynyt, mutta sellanen pieni kipuilu jatkuu.Toivottavasti tämän iltapäivän tyttö nukkuu hyvät unet niin ehkä mä kaadan ukon hetkeksi sänkyyn :D
Ainoo vaan mikä hämää on nää lämmöt...Eilen illalla käväisi (ei taida olla kyllä kovin luotettavaa mittailla sitä miten sattuu ja vielä kainalosta) reilusti alilämmönpuolella ja nyt taas paukuttaa 36,9...Ota näistä selvää! Mä poltan kohta kaikki mittarit ja testit roviolla :LOL: Mies kysys eilen, olenko stressaantunut, mutta enemmänkin olen masentunut kun kroppa elää ihan omiaan.
Onneksi joulu lähenee ja mun matka tytön kanssa Suomeen niin ajatukset väkisinkin joutuu muualle, siellä kun en voi kuumeilla kun ukkokin tulee vasta myöhemmin perässä :p
Kiitos kun sain purkautua :ashamed:
 
heikku mä ajattelin testata la-aamuna, koska illalla tiedossa kosteammat kekkerit. Tosin voi olla ettei silloinkaan vielä näy...

Memphis Kyllä mäkin oon tuntenut kateuden pistoksia ja kun kaverit on sit NIIN raskaana että... Huoh...

Plussaa toivon kaikille!
 
Ehtiihän sitä täälläkin käymään välillä :)
Tänään meinaan olla hätähousu ( niinko aina ) ja testata mitä viivoja tikkuun sais aikaseks :p kp 27 menossa, ollu välillä 24-29... nyt ko alkaa taas tää jännäämine ni selvähä se on et venyy ja venyy menkkojen alkaminen, tässä kuussa tuo yrittäminen ei oo kyllä yrittämistä ollu :ashamed: :D
 
No niin..nyt ne alko..just.. :(
Ja ei mitään merkkiäkään että olis menkat ollu tuloillaan,ennen kun tää jumalaton kipu yhtäkkiä vaan alko kivistää mahas ja lähtöruudussa siis ollaan.No nyt siis tiedän että kp1/ enedestiiä
ja yk 2:sen puolelle mentiin.Miten voi tolleen tullakki noi menkat!!Äääh..

Jotenkin niin kohtalon ivaa,että menin sen testin hommaamaan ja onneks en sitä sit tehny,turhaa olis ollu.Noh,toivottavasti ei kauaa tarttis vuotaa sitte ainaskaan |O

Kaikille muille toivotan onnea tässä kierrossanne!
 
Mimskeli tervetuloa vaan, toisesta ketjusta pongasin, jotta visiittisi tässä ketjussa taitaa olla hyvinkin lyhyt =) Onnea siitä!! :flower:
heikku tuo on niin tuttua, että testaa ja sitten ylläri alkaakin menkat päivällä. :hug: ja ei kun uutta yritystä kehiin :)
Sutinaa Onnea tulevaan :flower:

ja vielä :hug: kaikille sitä tarvitseville

Tosta kateudesta, että pakko myöntää täälläkin päässä, miten katteellinen olen tutuille, kun tulevat raskaaksi tuosta noin vaan, ja itse ei sitten millään... =( Ja pahimmalta tuntuu silloin, kun ihminen ilmoittaa, ettei lapsi ollut edes suunniteltu ja "vahinko" koko raskaus :(

Vuotoa odotellen...
 
Moikat uusille,onnittelut raskautuneille.

Tein tänään piiiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa ovistestin,sain siihen vähän haaleamman viivan toiselta reunalta ja toiselta reunalta yhtä tumman kuin kontrolliviiva. Täytys varmaan illalla kammeta sänkyyn isännän kans...

Tuosta kateudesta...ekaa kun tehtiin puolitoista vuotta niin kyllä olin kateudesta vihreä vähän väliä muiden raskausuutista. Nytkakkosen tekemisen alussa en ollut,kun on jo yksi mutta kun melkein kaikkilla ystävillä on jo 2 lasta tai toinen "uunissa" ja itsellä yk.18 menossa niin voin kertoa et kateus nostaa taas päätään ja se on niin inhottavaa. Mut en mä sille mitään voi :(
 
Heissan :)

Miten sitä eksyykin tänne näin usein.. :whistle: Mä luulen että ovis alkaa olemaan huomenna/ylihuomenna, joten huomenna laitetaan taas töpinäksi. Eilenkin jo varuiksi duunailtiin kyllä :)

Mä en vielä osaa kateellinen olla, mun kaveripiirissä on kipeää kipeää lapsettomuutta niin olen tosi onnellinen omasta nappulasta ja jos toinen on tullakseen niin tulee. Tuntuu niin pahalle kaverin puolesta joka ei ikinä tule saamaan omaa lasta :( Eli siinä mielessä vaikka tässä nyt aikaa meniskin, niin kun on jo yksi meillä niin luultavasti se toinenkin joskus putkahtaa. Hirvittää jo ajatuskin siitä että miten sitten kerron kaverille jos ja kun näin käy.

Väsyttää ihan hirveesti, tekis mieli heittäytyä syrjälleen, mutta taidan kärvistellä vielä hetken... aamulla sit katon ovistestin mitä se sanoo :LOL:
 
No niin, ei alkanu aamu niin mallikkaasti ku kuvittelin... Ultrassa käyty heti kasilta ja sielä EI mitään ollu lähtenyt kasvaan, EI SIIS MITÄÄN!!! Voi kettu! Noh, ylihuomenna alotan terot taas kp 15-24, jotta saan menkat tuleen, koska ovista ei oo odotettavissa tässä kuussa ollenkaan... plääh, ei voi olla totta. Toisaalta toiveet tais olla aika korkeella ku ekasta clomikierrosta tuli 3 follia ja nyt sit ei mitään. Tiedän jo gynestä ku on pitkään hiljaa et jotain on pielessä... Makasin siinä poydällä ja kysyin lopuks et sielä ei taida mitää olla, tuumas vaan et joo näin valitettavasti on. :(

Ens kiertoon sit nostetaan vielä clomit 3 tbl päivässä ja ultra todennäköisesti joulukuun lopun aikoihin. Tuumas vielä et jos sillä 3:lla ei mitään saada aikaseksi niin annostusta hän ei pysty nostamaan vaan mieluusti laittais lähetteen Tayssiin lapsettomuuspolille TAAS kerran. Ollaan miehen kans puhuttu että kun ei vaan jaksais sitä samaa rumbaa joka nytkin on siis päällä mut hieman helpommin tos koskarissa... Tuntuu nyt vaan niin kurjalta. Mut sen oon luvannut nyt ittelleni että mitään ovisoireita en usko. Nytkin oli limasuus huomattaava, nipisteli ja pakotti muniksia ym. Ovistestissä kokoajan viiva mutta ei yhtä tumma kuin kontrolli... Niin ja pco-tyyppiset munasarjat eivät kuulemma ole kyseessä.

Mietin tossa vaan et mulla on vielä noita metujakin tuola kaapin pohjalla edellisestä yrityksestä et jos niitä alkaisin popsiin näin ominpäin... ;)huh, huh. Ehkä pitää alkaa keskittyyn töihin et jotain saa aikaseks ja ajatukset pois tästä kaikesta...

Anteeks omanapaisuus, ens kerralla keskityn myös muihin kuin itteeni... ;)

Paljon onnea kaikille plussasta ja oviksesta :)
Niin ja mulle vois korjata tonne listaan et tm oli 10/09 ei 10/07 :LOL:
 
haicu :hug: :( En oikein osaa mitään sanoa...
Onnea metsämurmelille ja runttipullalle plussista, toiselle raskaus ja toiselle ovis :)

Mä tuun ihan hulluks!! En halua enkä suostu uskomaan, etten raskaana olis, ennen kun vuoto alkaa. Mulla on edelleen ihan seviä oireita, ja uutena tullut ihan hillitön väsymys!! |O Tietääkö kukaan olisko mahollista, että raskaus ei vaan yksinkertasesti näy virtsatestissä???
No, kyllä mä senkin huomaan viim. puolen vuoden päästä, jos maha kasvaa samalla tavalla kuin esikoisesta =)
Vois se vuoto alkaa niin ei tarvis luoda tollasia ihme haave harhakuvia :headwall:
 

Yhteistyössä