Onpas täällä tullut ikäviä uutisia :hug: Todellakin iloinen plussa-aalto olisi nyt tervetullut!
Itse olen suhtautunut tuohon sikainfluenssa-rokotteeseen aika skeptisesti, en todellakaan tiedä ottaisinko mikäli raskaaksi tulisin. Läheinen sukulainen tuli vasta raskaaksi ja hänelle oli yksityisellä varhaisraskauden ultrassa rokotetta kyllä lämpimästi suositeltu. No, sitä asiaa voi sitten tarkemmin miettiä, kun se mahdollisesti on ajankohtaista omalla kohdalla.
Täällä ei mitään ihmeempää. Kp 21 ja todennäköisesti ovulaatio oli viime lauantaina tai sunnuntaina. Tikutin ovulaatiota viime viikolla, mutta mitään vahvaa plussaa en siihen kyllä saanut. Kai. Nimittäin torstaina tikkuun tuli kaksi tasavahvaa viivaa, mutta olin unohtanut testin vessan hyllylle ja näin viivat vasta tuntia myöhemmin, joten en tiedä tuliko viivat testiajan (10 min.) puitteissa. Kärsimättömäni ihmisenä jaksoin tuijottaa tikkua vain puoli minuuttia ja kun siihen tuli vain haalea viiva, tuskastuin ja jätin testin siihen. Perjantaina tuli myös haalea viiva, mutta se ei vahvistunut edes testiajan jälleen. Ja la-su oli kyllä sen verran selvät oireet, joten senkin puolesta oviksen oletin olevan silloin. Katsotaan nyt, ovis tuli kyllä makuuhuoneen puolella hyödynnettyä, mutta en ymmärrä miksi minulla on näin pessimistinen tai jopa hällä-väliä olo raskautumisen suhteen. Mitään oireita suuntaan tai toiseen ei ole.
Sain viime viikolla kuulla mieheni siskon olevan raskaana ja uutinen oli sen verran iloinen yllätys (ja heille todella toivottu esikoinen), että oma raskautumis-projekti hautautui kaiken muun alle. Aikaisemmin olisin vastaavissa tilanteissa ollut kyllä hivenen kateellinen, mutta nyt olen niin iloinen heidän puolestaan, että oma raskautuminen ei tällä hetkellä tunnu niin merkittävältä. Ehkäpä selviän sen voimalla tästä kierrosta sen enempää raskausoireita kyttäämättä, mikä on kyllä ihan tervetullutta vaihtelua =)
Plussatuulia piinailijoille
!