Pikulle onnea plussasta! Ihanaa
Vedähän meidät kaikki mukaan plussajunaan!
Mammastiinalla kanssa hyvät oireet, toivottavasti on sitä itseään!
Maaliskuu, tervetuloa mukaan juttuihin.
Lumpparilla ovis käsillä, tiedät mitä tehdä..
Mimmeli Hienoa, että ootte saanu selvitettyä asioita miehen kanssa, onneksi hän puhui sulle ajatuksiaan ja tunteitaan. Niin ne asiat selviää! Kyllä noita ovistikkuja kannattaa varata jonkin verran, jos ovista metsästää epäsäännöllisestä kierrosta eikä ole hajua millon se voisi olla. Tosiaan kuten moni on täällä sanonut, niin ei se välttämättä ole sillon kierron puolivälissä. Voi olla paljon myöhemminkin. En kyllä suosittele mammaksin liuska-ovistestejä (ellei nyt plussa pukkaa mulle tässä kierrossa). Ne on jotenkin outoja. Mulla meni tässä kierrossa lähemmäs 10 testiä... ja tosiaan sain aikaiseksi vaan haaleen o-plussan kahtena päivänä ja sen jälkeen kun vielä pissailin tikkuun, niin hävisi sekin väri.
it-naffis Kiitos kommentistasi koskien noita mammaksin o-testejä.. Aloin tietty heti elätellä toiveita, että JOSPA sittenkin mulla ois ollukin oikea ovis..
Noppis, siellä kans piinaillaan.. millon testailet??
).( Eli pohdiskelen vaan sitä, että oliko mulla ovis vai eikö ollut. Tänään kp 29.. odotan yhä tätiä tulevaksi millon vaan. Normikierto olisi sen max 30 päivää, mutta vasta yksi tätikyläily takana, niin vaikea sanoa heitteleekö kierto millä lailla. Loppuviikosta testaan, jos täti ei tule sitä ennen kylään. Koko ajan on ajatuksissa, että mitäs jos sittenkin mulla oli ovis ja olisin nyt raskaana... Kuulostelen oloani koko ajan, iltaisin viluttaa ja eilen oli tosi väsynyt ja etova olo.. Mutta ihan varmaan vaan teen itselleni näitä oireita. Kyllä silti pudotus on suuri, vaikka järki sanoo, että ei näin nopsaan voi edes tärpätä... Huoooh. Esikkoa yritettiin vuosi ja siihen pitäisi kyllä osata varautua nytkin.. Ei vaan millään malta! Haluaa nyt heti!!
Tsemppiä siskot piinailuun ja oviksen metsästykseen! Ja tietty tädin häätöön.