PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Niin ja vielä se, että jos nyt oon raskaana, niin näkyykö se jo maanantaina testissä kun oviksesta on niin vähän aikaa?
Piiperö: mulla oli kotitestin liuskatestit käytössä, eikä niihinkään tullut "kunnon " plussaa. Tai siis oli ihan selkee viiva, muttei yhtä vahva kun kontrolliviiva. Katsoin sen kuitenkin jo plussaksi. kun aiemmin ei ollut mitään tai sitten aivan himmeä viiva.
 
UniUnna :'( :hug:

Miun helvetilliset menkkakivut on palanneet raskautta edeltäneelle tasolle :kieh: Joudun käyttämään reseptikipulääkettä ja eilen otin 2 tablettia, kun ei kivut meinannu illalla laantua ollenkaan. Onneks nuita tabuja ei tarvi ottaa kun päivä pari ja sit kipu laantuu siedettäväksi jomotukseksi.
 
Nemu: korjaatko mulle tänää kp 29/? ja yk 1 ( varmaan sillä mennyt väärin kun ei eilen päivitetty...) kiitti..

Sanokaas mulle kannattaako huomenna vielä testailla..kun siis tänään aamulla se haamu?/viivanpaikka?? Vai kannattaako ennemmin odottaa ylihuomiseen..eilen ja tänään siis samanlaiset testit...vitsi tää on niin piinaavaa
 
Unis, jos yksityiselle klinikalle menette niin kukaan ei naura teitä pihalle. Ei ole mikään ongelma tehdä rutiinikokeita sen varmistamiseksi että kaikki hormonit ym. on kunnossa! Rohkeasti vaan jos tuntuu että kaipaatte selvyyttä/apua asiaan :hug:

Mun ovistestit on One Step -merkkisiä, kotitesti.fi:stä tilattuja. Aina on toimineet hyvin!

It-naffeli, oviksen "myöhästyminen" silloin tällöin on kuulemma ihan normaalia, se voi johtua tosi monesta asiasta koska naisen systeemit on herkkiä reagoimaan ihmisen sisäisiin tai ulkoisiin tapahtumiin. Myöhästyminen voi liittyä ihan arkisiin juttuihin kuten stressiin tai laihduttamiseen, mutta on myös ihan normaalia ettei siihen ole mitään yksittäistä syytä. Raskautumisen kannalta asialla ei ole merkitystä jo ovis kuitenkin tapahtuu. Paitsi että sitä saa tietty metsästää :/

Yks tärkeä juttu muuten ovulaatioon ja kiinnittymiseen liittyen - älkää käyttäkö tulehduskipulääkkeitä kuten ibuprofeenia välillä ovis-menkat. Ko. aineet voivat estää ovulaation ja kiinnittymisen. Parasetamolia siis jos on tarve, vaikka aika pliisu lääke onkin :LOL:

Nyt vaalivalvojaisia tuijottamaan (Stinkkeri on kuiva tylsimys :D ) !
 
Uutena täällä oleilen!! Eli pikku kakkosta meidänkin perheeseen toivotaan. Olen tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilevissa oleillut (ja erilaisia vaivojani valitellut, tulette huomaamaan :LOL: ) Elikkäs esikoinen kohta kuus, minä 28 ja isäntä 36! Kierrostani ei ole mitään hajua, koska raskauduin heti pillereiden lopettamisesta, ilman ekoja luomuja, mut jos tost km-vuodon alkamispäiväst (9.10) laskis ni kierto meneillään 17/?, mut sit taas vuoto muuttui veriseks 11.10, jolloin keskenmeno sitten TYKS:ssä todettii...tiedäppä sitten mistä laskut aloitetaan....
 
Mut uutta tietoa..Kun pistin miehen apteekkiin uutta testiä hakemaan ja vähän kyseleen tuosta "viivanpaikasta"..itse jäin esikoista nukuttaan :D Niin siellä kyllä meinasivat ettei mitään viivanpaikkaa pitäisi olla, että viiva jos on niin raskaana...Hui jänskättää :whistle: Nyt sitten ohjeistivat miestä että kannattaa ottaa clear blue testi..kuulemma varmin ? Ja siis semmoinen odottaa aamua jos siis menkat ei ala...Ja taas uneton yö tiedossa |O

Tervetuloa mukaan maaliskuu :wave:
 
Tinkerbelle : ei sit kuiten ollut kemiallinen sulla, en sitten tiiä..just ettiin tuossa ajankuluksi kalenterin ja katoin mitä on ollut keirrot ennen esikoisen raskautta..niin 30 on ollut...
Niin ne kuiten meinas että ei pitäisi mitään viivanpaikkoja olla...(koitan itseäni muistuttaa siittä että 70%:kohan se oli että raskauksista menee kesken ennen kuin edes menkat oisi pitänyt alkaa...eli kemiallista kai meinaa :snotty: )
 
Päivitetty on ja en tiedä menikö nyt kaikkien kp:t ihan sekasin ku jäi tuo lauantainen päivittämättä.. :x

tervetuloa maaliskuu :wave:


Rupean täällä pikkuhiljaa huhuilemaan päivittäjää, sillä jos me kohta saadaan uus kämppä niin ollaan kauan nettipimennossa enkä voi silloin päivitellä.. Joten onko vapaaehtoisia :wave: :wave: :p

(.) tänne mitään uutta... täti kurvailee pois päin, onneks
 
Noppis
Piku81 Joko on uutisia? :D

).( On kyllä niin sellainen olo, ettei taaskaan oo tärpännyt, vaikka eihän sitä vielä voi tietää (dpo 8), mutta kun esikosta oli tässä vaiheessa ihan selkeät oireet (mm. rinnat tosi kipeet). Jos ei taaskaan plussaa niin mä en jaksa... vaikka pakko kai se on.
 
Hyvää maanantaita kaikille!!
Viikonloppu vierähti töissä jossa hetkeksi joutuu aina unohtamaan toivotun raskauden. Odotan ensi viikkoa jännityksellä koska silloin kuvitellusta oviksesta olisi n.14pv ja meinaan testa jos uskallan ja menkat eivät ole alkaneet. Rintoja on vihlonut jo viikonverran ja viime yönä olivat vähän kipeätkin (ed. raskauksissa ei ole kyllä rinnat kipeytyneet), ajoittaista pahaa oloa on ollut ja vilunväreitä..Taitaa olla pahan luokan luulotauti :LOL:

Voisko kroppa reakoidammin uuteen raskauteen kun oed. raskaudesta (tuulimuna) on vasta muutama kuukausi???

Pidän peukkuja kaikille testejä tällä viikolla tekeville, toivottavasti tulee paljon paljon++++++
 
Noppis
Piku Paljon onnea!!!! :flower: :heart: Toivottavasti perästä tultaisiin heinäkuisiin... mahdollisimman moni meistä! =)

Mammastiina toivottavasti oireet olisivat raskaudesta johtuvia. :heart:
 
Onnea Pikulle ja Cassylle !!

Mulla on vapaapäivä tänään ja arvatkaas vaan oonko saanu yhtään mitään järkevää vielä aikaseks? En niin mitään. :ashamed:
Ollaan tuon ukon kanssa saatu puhuttua asiat melkeinpä kokonaan ja kaikki on hyvin nyt. =)
sillä on kauhee stressi ollut kaikesta ja on purkanut sitä aika ajoin muhun, aloittamalla riitoja mitä ihmeellisemmistä asioista..

ja sellainen toivomus ollaan "laitettu eteenpäin" että viimeistään 2009 jouluna olisi käärö sylissä. Katsotaan nyt miten käy.

Nyt oon miettinyt että pitäisikö tässä kierrossa kokeilla niitä ovistestejä.. Toisaalta kun on niin epäsäännöllinen kierto (hyppinyt nyt 29-37 välissä) niin montahan niitäkin testejä saisi varata yhteen kiertoon...?
 
Kiitos onnitteluista, kai sitä nyt sitten uskaltaa jo hieman onnellinen olla. Aamusella tein testin ja ihan selkee haamu+ tuli siihen clear bluen testiin, ennen kuin edes kontrolliviiva oli tullut =) + oli aluksi mielestäni hieman vahvempi, mutta eihän sillä taida olla mitään merkitystä jos testiajan jälkeen hieman haalenis :/ tosin edelleen erottuu todella selkeesti, ja mieskin sanoi että tuohan on ihan selkee +
Ihan on ajatukset sekaisin, ja mutta todella onnellinen olen =) ei vaan meinaa oikein uskoa...Toivottavasti kaikki menee hyvin (yks km vuosia sitten 12+2)...

Kaikille tosiaan plussatuulia ja heinäkuisiin sit tästä pikkuhiljaa suunnista...toivottavasti mahdollisimman moni seuraa perässä.
 
Mulla nyt laskujeni mukaan kp20, listassa on kp18.

Cassy ja Piku onnittelut plussasta ja hyvää matkaa odotuspuolelle. :flower: Eihän tuota tiedä vaikka piakkoin tultais perässä.

Uusille :wave: ja tervetuloa.

).( Eilen oli ovistikussa aikas hyvänlainen viiva. Oli siis ihan selkee viiva, ku ei aikasemmin ole ollut viivaa ollenkaan. Musta se kyllä näytti et olis ollu yhtä vahva kuin se kontrolliviiva.Jos ei se ovis ollu eilen niin sit se varmaan on tänään. Joka tapauksessa soltut on lähetetty väijyksiin.

:D
 
Pikulle onnea plussasta! Ihanaa :D Vedähän meidät kaikki mukaan plussajunaan!

Mammastiinalla kanssa hyvät oireet, toivottavasti on sitä itseään!

Maaliskuu, tervetuloa mukaan juttuihin.

Lumpparilla ovis käsillä, tiedät mitä tehdä.. ;)

Mimmeli Hienoa, että ootte saanu selvitettyä asioita miehen kanssa, onneksi hän puhui sulle ajatuksiaan ja tunteitaan. Niin ne asiat selviää! Kyllä noita ovistikkuja kannattaa varata jonkin verran, jos ovista metsästää epäsäännöllisestä kierrosta eikä ole hajua millon se voisi olla. Tosiaan kuten moni on täällä sanonut, niin ei se välttämättä ole sillon kierron puolivälissä. Voi olla paljon myöhemminkin. En kyllä suosittele mammaksin liuska-ovistestejä (ellei nyt plussa pukkaa mulle tässä kierrossa). Ne on jotenkin outoja. Mulla meni tässä kierrossa lähemmäs 10 testiä... ja tosiaan sain aikaiseksi vaan haaleen o-plussan kahtena päivänä ja sen jälkeen kun vielä pissailin tikkuun, niin hävisi sekin väri.

it-naffis Kiitos kommentistasi koskien noita mammaksin o-testejä.. Aloin tietty heti elätellä toiveita, että JOSPA sittenkin mulla ois ollukin oikea ovis..

Noppis, siellä kans piinaillaan.. millon testailet??

).( Eli pohdiskelen vaan sitä, että oliko mulla ovis vai eikö ollut. Tänään kp 29.. odotan yhä tätiä tulevaksi millon vaan. Normikierto olisi sen max 30 päivää, mutta vasta yksi tätikyläily takana, niin vaikea sanoa heitteleekö kierto millä lailla. Loppuviikosta testaan, jos täti ei tule sitä ennen kylään. Koko ajan on ajatuksissa, että mitäs jos sittenkin mulla oli ovis ja olisin nyt raskaana... Kuulostelen oloani koko ajan, iltaisin viluttaa ja eilen oli tosi väsynyt ja etova olo.. Mutta ihan varmaan vaan teen itselleni näitä oireita. Kyllä silti pudotus on suuri, vaikka järki sanoo, että ei näin nopsaan voi edes tärpätä... Huoooh. Esikkoa yritettiin vuosi ja siihen pitäisi kyllä osata varautua nytkin.. Ei vaan millään malta! Haluaa nyt heti!! :)

Tsemppiä siskot piinailuun ja oviksen metsästykseen! Ja tietty tädin häätöön. :D
 

Yhteistyössä