PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Täällä kp 1/? ja yk4 paljon haleja samassa tilanteessa oleville.

Ja ikää löytyy 18 ja mieheltä 28.

Painoa on kyllä myös vähän muillekin jaettavaksi. BMI jotain 27 paikkeilla. (ennen raskautta oli n.23-24, mutta sitten kun jämähti pariksi kuukaudeksi kotiin pojan syntymän ja kuoleman jälkeen ja ns. söi suruunsa, tässä lopputulos.) :whistle:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
MORO
Mä olen miettinyt, että olis kyllä kiva että jos joskus plussan saa niin ois tuttu porukka odottelupuolellakin.. Miten ois, Lumppari/ Omppunen/ Elwi/ AM/ Blondie, laitatteko pikkukakkosfirman pystyyn myös odottelupuolelle? =)
Hahaa sattumalta tulin tänne pyörähtämään ja taas urkkimaan.. :p MUTTA Rakas Stinkkeri tuollahan ON jo pikkukakkosodottaja klubi sinne ehtii vielä hyvin mukaan :D
Blondie, minä ja meitä muitakin "vanhoja" pikkukakkoskuumeilijoita siellä on pilvin pimein.. myös km-listalta.. :) on tullut mikä on kiva lukea välillä..

PLUSSAPUHURIKSIA TÄNNE ++++++++++++++++++ :whistle:

Vit lööv AM :heart:

 
halit :hug: Kiinille ja mimmelille

Mieheltä löytyy ikää 31.v ja oon ihan normaalipainoinen, mutta en tietenkään tyytyväinen ;) Pääasiassa pitäis saada kiinteytystä ei niinkään painon pudotusta. Vauvelia yritettiin n.vuos ja neljä kuukautta ennen kun mentiin tutkimuksiin fertinovaan. Eilen oli sit toinen inseminaatio ja toivottavasti viimeinen. Olis sit tarkoitus testata isänpäivänä =)
 
Tsaukkis AM, kiva "nähdä" pitkästä aikaa!! Mitenkäs masunkasvatuskuviot :heart: ?

Ja kiva kuulla että klubi on jo odotuspuolella, mä kun luulin että siellä on vaan niitä kerhoja joissa tietyn kuukauden lasketut ajat on yhdessä (ja järkyttävä määrä porukkaa.. :/ ) - niinku esim. "heinäkuun odottajat". Siis, sitä suuremmalla syyllä plussaa tikkuun niinku olis jo! :LOL:

Ja sitten realiteetteihin. Tulis ny ensin se o-plussakin :headwall:

Cristina hurjasti peukkuja - haluaisitko kertoa millainen kokemus inssi oli? Meillä on samat testiajat sitten, jänskätään yhdessä isänpäivän aikoihin :heart: Mä tosin Kyproksella, mutta jos plussa tulee niin vähänkö mä laitan hotellin koneelta viestiä tulemaan!!! =)
 
Meikäläinen on 27v. ja ukkeli saman ikänen.

Allusmamma kiva ku käyt meitäki kattomassa välillä :)

Mulla kans vähän ylipainoa BMI on n.27.
).( Nyt olis kp25 tai 26 ja ovis vasta tuloillaan ku lämmöt ei oo vielä noussut ja o-tikuissa ollu eilen ja tänään aika vahvat viivat.Tulee melko pitkä kierto... :eek: |O

dogtor hei se on vaan ennustus... :)
 
dogtor Meille pitäs ennustajan mukaan tulla seuraavaks kaksoset 2010, tyttö ja poika :eek: Saat sit sen toisen jos toteutuu :LOL: Yhessä koliikkivauvassa kerrallaan on miulle enemmän kun tarpeeksi :whistle: Jos siis tulevat isoveikkaansa...
 
Moikka vaan kaikille! =) Huomasin just etusivulta et mun kpt on 29/28 ja viimeset puol vuotta ollu menkat kellon tarkat on heti 29päivän aamuna.. :whistle: Mutta arvatkaa, että mulla ei ole edes raskaustestiä kaapissa.. :eek: :snotty: Ja huominen menee koulussa..
Ikäkalluppiin: Mie oon 22 ja mies 25.
Mie oon kanssa saanu ennustajalta viestin et saan vielä kolme lasta. :eek: Ja ensimmäisen niistä kolmesta pitäisi syntyä heinäkuussa 2009.. Eli viimestään ens kierrossa pitäis tärpätä.. :D
Vaikkakaan en oikein noihin ennustajiin usko, niin tuohon ennustukseen tahtoisin uskoa..:)
 
Meille Tunisialainen mies ennusti että saadaan tyttö ja poika. nyt olis molemmat. ja meidän lapsiluku olisi 2. :eek: voi olla jos en saa rohkastua mieltäni et tohdin uudestaan mennä enää.... :ashamed: :snotty:
 
Noppis
ittnafele, härregod kun on jännät paikat sulla. :D

Täällä dpo 5. Mä en pysty keskittymään mihinkään kun mietin koko ajan, onkohan siellä alkio jo kohdussa ja yrittääköhän se kiinnittyä. |O Tenttiin luvutkin menneet ihan penkin alle. :headwall:

Miettikää miten paljon henkisesti helpompaa (?) vauvaa on ollut yrittää joskus ammoisina aikoina, kun ovulaatiosta tai limoista tai kiinnittymispäivistä jne. ei tiedetty mitään. Nykyäänhän netti on pullollaan näitä "esioireita", joita koko ajan sit pitää kytätä. Ja raskaustestit kun on nykyään niin hirmu herkkiä. Ennen on venattu tuleeko menkat, ja that's it.
 
cristina Toivotaan että olisi asukki kyydissä.saanko tiedustella mitä "vikaa" teillä oli????Ei ole pakko vastata jos et halua,ymmärrän kyllä.Voit vastata myös yv:nä.

Mä olen jo ihan paniikissa tän lapsiasian kanssa ja ajattelin varata fertinovasta ajan jos katselisi että onhan putket auki.Mua vaan niin pelottaa ettei me koskaan saada tytölle sisarusta :'(

Mutta eikös se ollut niin että yhtä kieroa kohti mahdollisuudet ovat vain n.25% luokkaa eli kaikki pitää natsata tasan tarkkaan.
 
shenda :hug: samaa minäki mietin että eikö pojalle sisarusta saada,kaikki aikanaan..

jos joku muukin haluu sen ennustuksen nii sähköpostia osoitteeseen madam.mamma@luukku.com sinne sit oman ja miehen syntymävuosi ja olemassa olevien lasten syntymävuodet ja jos raskaana niin la.
 
Lumppari ja AM kiva kuulla teistä! Myönnän että olen käynyt jo kurkkimassa o-puolen kakkosen odottajia...

Kiin ja Mimmeli pahoittelut kp 1:stä :hug:

).( Että ottaa päähän. Täti kurkkii ikkunoista ja ovista mutta ei vaan käy sisään. Paperiin tuli veriviiru pyyhkiessä mut ei vaan ala vuotaa. Täti: tuu kunnolla kylään tai painu hevon kuuseen!!!
 
Tuotaa...... Pikku päivitystä. Kukaan ei varmaan muista, mutta kävin vähän aikaa sitten sanomassa että tämä kierto meni meiltä ohi. Olin niiiiiiin masiksessa. Mulla siis alkoi tuhru jo ennen ovista joten heitin hanskat tiskiin ja lopetin tikuttelun. Eikä meillä kyllä seksiäkään ollut ovisaikaan, ehkä neljä päivää ennen....

Tänään aamulla mulla oli aika sinne gynepolille, ja jokin sai mut eilen menemään apteekkiin. Ajattelin että testaan ihan varmuuden vuoksi, jos mua kovin runnotaan siellä polilla. Heräsin 4:15 pissihätään ja pisin tikkuun sitten. :eek: :eek: :eek: Ööh mikäs ylimääräinen viiva tuossa on? Ajattelin että no se menee varmaan kohta pois, vaan ei. PLUSSA!!! :heart: Ja vahva, heti pamahti ruutuun. En usko todeksi, ei pysty käsittään! Aikamoiset supersimpat ollu asialla.

Ja kaiken hyvän päälle sitten polilla todettiin: ei endoa, ei kystia, keltarauhashormoniarvo normaali. Veritestiin lähettivät, ja hcg oli jo yli 500. Huh huh mikä päivä...

Nyt sitten kauhia määrä plussia marraskuulle siskot! ++++ :whistle:

Erittäin onnellinen ja yllättynyt Cassy :heart:
 
Cassy onnea :flower: ihana yllätys :heart:

Tinkerbelle inssi oli erittäin helppo ja ainakin mulle täysin kivuton kokemus. "poitsut" laitettin katetrin avulla kohtuonteloon ja sit katsottiin ultralla kun ne sielä lähti liikkumaan munarakkulaa kohti =) Pahinta mulle oli hormoonihoito, jotka piti pistoksina ottaa seitsemän päivän ajan, ku mulla on neulakammo... Muuten todellakin aika helppo hoitomuoto :) Nyt sit kaks viikkoo olevinaan kovasti raskausoireita :LOL:

Shenda Toivotaan että tällä kertaa onnistuis =) Ja tottakai mä voin kertoa. Meistä miehen kanssa ei kummastakaan löytynyt mitään "vikaa", eli ihan selittämättömiä ollaan :kieh: Miehelläkin on siittiöiden laatu ja määrä ihan super luokkaa... Ihmetyttää ja toisinaan suuresti ahistaa miks ei sit vauvaa tule. Onneks on hoitoja, eikä tosiaan ainakaan vielä nämä "inssit" rankkoja sellaisia. Suosittelen ehdottomasti menemään ainakin tutkimuksiin, niin ei tarvitse miettiä onko vikaa vai ei. Hoitoihinhan ei silti tarvitse mennä. Toivoa ei kannata menettää, vaikka usko oliskin mennyt. Kyllä me kaikki vielä vauvoja saadaan =)
 

Yhteistyössä