PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Moikka pitkästä aikaa :wave:

Tuun sen verran ilmotteleen, et tänään oli varhaisultra ja kaikki ok ja pieni :heart: sykki =)

Mä oon jo tuolla odotuspuolella uskaltanu pari kertaa käydä ja nyt sit sinne varmaankin siirryn. Toivottavasti siellä myös saan pysyä. Ihan varmasti kumminkin tuun täälläkin kuulumisia lukeen.

Vielä isoooot ++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: tänne kaikille ja toivottavasti pääsette pian perässä!

Kiin ja Uniunna vielä ekstra +++++++++++ :whistle:

Omppunen ja Möti 7+0
 
IsäntäGalluppiin Mun mies on 30-vee..pitäisköhän vaihtaa jo nuorempaan :LOL: ..en taida kuiteskaan.

Täti on 100% varmasti tulossa käymähän...vatta sekaisin ja juilii mahaan..no ei voi mitään.

G :Ootteko kukaan muuten ajatelleet että kauanko meinaatte yrittää ja jos ei onnistu niin lähdettekö apuja hakemaan??????
 
Aku
Ikägalluppeihin minä 25v. ja ukko 27v.

Painosta sen verran että nyt sitä on aika sopivasti vaikka ainahan parista kilosta vois luopua :D
On tullut koettua kummatkin ääripäät :/ Vielä 5v. sitten painoa oli reilut 100kg ja pari vuotta sitten pahimmillaan enää 56kg :ashamed: taisi mennä hiukan yli tuo laihdutusvimma.

Mietiskelen tässä että koskahan sitä uskaltais testailla :whistle: Nyt kp:t huitelee jossain 27 tietämillä eikä kyllä minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan.Tosin täähän on vasta yk1 ja jos vanhat merkit paikkansa pitää niin paritkin menkat saattaa jäädä välistä.Ehkä siis odottelen vielä niin ei tuu turhia pettymyksiä.
 
Uusille :wave: ja :hug: taas uuden kierron aloittaneille.

Gallup Täällä kans yks "raihnainen" yksilö. Sitä on täytetty jo 11 kertaa 21. :) Ikää siis 31v. Isäntä meillä 35v.

omppuselle hvyää matkaa odotuspuolelle. Toivottavasti niistä plussapuhureista on hyötyä ja päästään pian perässä.

Ovista on tikutettu nyt 3 päivää ja yhtä viivaa vain näyttää. Kp14 näytti kuin olis ollu oikein haalea viiva siinä vieressä kun käänteli ja väänteli, mutta voihan tuo olla että silmät tekee tepposet. :) Noh, jatkamme tikuttelua... Kylläs e sieltä jossain vaiheessa tulee kun ei ne vaihdevuodetkaan ole vielä ajankohtaiset. :)
 
Omppunen - hienoja uutisia!!! Nauti täysillä raskaudesta (vaikka välillä tuleekin oksu, hih..) :heart:

Me ollaan myös molemmat 31 v.

Shendan kysymykseen: me ollaan haettu apua jo yk 3 kun tosiaan kierto meni epäsäännölliseksi, ja itse asiassa ollaan ehkä poikkeuksellisia siinä mielessä että jo esikoisen kohdalla käytiin Felicitasin tutkimuksissa vaikka tärppäskin yk 4 luomuna. Olin tullut tietoiseksi ohjeesta, että jos vähänkin on epäilystä ettei kaikki ole kunnossa niin ei kannata vuotta odottaa. Mulla on ollut nuorempana sellainen tulehdus joka saattaa vaurioittaa munanjohtimia, joten menin silloin putkihuuhteluun varmuuden vuoksi. Ja sitten toki tuo endometrioosi on toinen tekijä.

Kiin, peukutus jatkuu täällä!!! :wave:
 
isäntä on kans 21v ja apuja haetaan varmaan sitten kun on se vuosi yritystä,esikoisestakin meni se 9kk ennen kuin tärppäs,vaikkei ollu aiemmin ollut hormonaalisia ehkäisyjä..

nemu on kyl nuori :D mut musta on kans kiva että meitä on niin eri-ikäistä kuumeilijaa täällä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja t 77:
Mää oon kans tosi vanhus..31 vee ja toukokuussa napsahtaa 32. :ashamed:

Mulla tulee toukokuun 28. pvä 32 v, mites sulla? :) Mies on vuoden vanhempi.
Painoa on ikuisesti 5 kiloa liikaa, bmi 25 keikutaan. Tilasin laihduttajien KG lehden, on niiiiin ärsyttävä lehti kun on niin oikeessa :D


Onnea Omppuselle pikkuisesta :heart: Kiin, peukut on pystyssä!!
 
sunnuntailapsi:mulla 32v tulee toukokuun 18pvä. Et mä oon vanhin!!! :ashamed:
Paino-ongelmia ei oo koskaan ollu mut edelleen mulla on synnytyksen jälkeen vielä 6-7 kg jälellä. Kun aloin oottaan tyttöä niin painoin 42kg.Nyt siis jotain 48kg. Mut ei mulla tuo pituuskaan hypi taivaissa,153cm. :LOL: Ukko sit on 184cm. :LOL: :LOL: :LOL:
 
omppunen ihania uutisia :heart: onnea paljon odotukseen!!!

Kiin Kyllä mä ihan oikeasti olen 17! :ashamed: minkäs sille voi jos haluaa valita lapset ennen kuin uran ;);)

miesikäg toi ukko on 20v :D



(.) Saakeli ku saa olla tolloo koko ajan vaihtamas . . . :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nemu:
Kiin Kyllä mä ihan oikeasti olen 17! :ashamed:
Mie vaan kun vaikutat paljon vanhemmalta juttujen perusteella, paljon kypsemmältä, kun ne 17-18v. mitä mie tunnen. Ihan pentuja ovat vielä. Miun sisko on 19v. ja vertaan ihmisiä aina siihen :D On miun "vauva"sisko :heart:

Eikä miulla ole mitään "teiniäitejä" vastaan :attn: Kaveri sai tyttönsä, kun oli just täyttänyt 18v.
 
Iltaa!

Jos sitä nyt koittaisi taas vaihteeksi keräillä itsensä ja suunnata ajatukset seuraavaan kiertoon. Pakkohan se on.

Galluppeja oli useampia, eli ikäG: minä 29 ja mies 37. Että ei ihan uusia olla enää mekään, saas nähdä millanen kolmenkympin kriisi pukkaa mulla ensi vuonna ja sit onkin pian miehellä neljänkympin kriisin paikka... :D
PainoG: ylipainoa lievästi :( :| Ja tää on ollut kriisin paikka. Ennen raskausaikaa tais olla bmi 21 ja nyt lähempänä kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä. Mä vaan paisuin ja paisuin... ( Eikä syömisellä tietenkään mitään tekemistä asian kanssa... :whistle: ) ja nyt kun kotona olen ei sula läski, ei millään. Vielä kuitenkin toivon että töihin meno korjaa asiaa jonkin verran, ainakin ennen on. Toivossa on hyvä elää... :saint:
Ja sitten vielä tuo hoitoon hakeutumisG: Eli meidän nyt pitäisi tässä kierrossa hakeutua hoitoon niin sanotusti, mutta niin kauheelta kun se kuulostaa, ei ole pelimerkkejä tarpeeksi. Joten seuraava kierto joulukuussa kun alkaa niin silloin soi erään gynen puhelin...
Meillä siis oli hieman ongelmaa esikoisen alulle saamisen kanssa ja silloin plussasin siitä ekasta hieman avitetusta kierrosta. Ja nyt olen ihan varma, että se oli joku onnen kantamoinen, ja en enää koskaan ole raskaana... :'(

Mutta tarpeeksi gallupeista, yhdyn täysin mielipiteeseen, että on pelkästään plussaa että meitä monen ikäisiä täällä, vähän olen kyllä kateellinen Nemulle nuoruudesta! Mä kannatan ehdottomasti sitä, että lapsia kannattaa yrittää saada nuorena, koska koskaan ei tiedä kuinka monta vuotta siihen menee. Juups, meillä taisi mennä ehkäisyn poisjättämisestä ab. nelisen vuotta plussaan.

Ja omppusella ihania uutisia! :heart:

Nyt täytyy mennä nukkumaan, koitan taas aktivoitua kunhan saan lusittua NÄMÄkin kuukautiset... :kieh: :kieh:
 
Kiitokset kaikille peukutuksista, mutta tällä kertaa ne ei auttaneet :'( Täti kurvasi pihaan äsken verenpunaisella Ferrarillaan :( Kp 32. Pisin kierto miulla sitten teini-iän.
Elämä ja tikuttelu siis jatkuvat, olihan tää vasta yk2 :) Vaikka silti harmittaa... :/

Meille tulee tänään Ikeasta uuden kirjahyllyt iltapäivällä =) Alan tyhjentämään noita vanhoja hyllyjä tavaroista, että saadaan ne alta pois ja kuistille odottamaan kierrätyskeskuksen poikia hakemaan :)
 
Moikkelis kaikille pitkästä aikaa :wave:
Talvi tekee tuloaan ja meidän vauvan yritys puuhat ovat aivan aluillaan. :) Nyt siis lauantaina loppuivat pillerit, eikä uusia enää aloiteta. Menkat alkoivat keskiviikkona, eli onko se nyt sitten keskiviikkona ollu kp1, eli nyt olis kp 3/ ?? (pillereillä ollu kierto 25/26 päivää, mut katotaan nyt mihin suuntaan kehittyy..) Nemu jos voisit päivittää mua ;)

Mä en oo päässy teidän juttuja lukemaan ollenkaan, on niin kiireistä töissä ja lapsen kanssa. Kun viikossa vain yksi vapaapäivä, ei siinä kauheasti ehdi nettailemaan, saati mitään muutakaan. Sillon kyllä tietää mihin päivä menee; pyykit, tiskit, siivota ja vielä pitäs viettää iloisin mielin aikaa lapsen ja miehen kanssa :whistle:

Vauva tosiaan saa nyt sitten meille tulla, jos on tullakseen. Uskon miehenkin haluavan tätä. Kysyin nimittäin, että vieläkö ostan lisää pillereitä vai jätetäänkö ne pois? Ei hän siihen mitään vastannut. Eilen sit sanoin ettei pillereitä enää ehdi sunnuntaihin mennessä saada (täällä korvessa ku ollaan), että nyt ne sitten jäi pois. Mies hymähti (iloisesti). Luulisin että se on tässä yhtä lailla mukana ku minäkin :)

Ens viikolla lähdetään kelkkamessuilemaan. Kerranki koko viikonloppu perjantai mukaan lukien vapaata :D Mun lähtö tosin vielä epävarmaa, jäisinkö mielummin kotikulmille viettämään tyttöjen iltaa, vai kaupunkiin shoppailemaan, syömään hyvin ja... :p

Eipä se auta taas ku hypätä suihkuun ja alkaa valmistamaan ruokaa. Ehtii syödäkin ennen töihin lähtöä.
Yritän joku toinen päivä käydä lukemassa muidenkin kuulumisia, nyt oli vähän tätä omaa napaa vain :)

*muoks* joo ja kyseessähän on yk1
 
Heippa kaikille!!

Mä keikun vielä täällä, jos sopii????

Mulla on ollut nettipimento :eek: :eek: :eek: Sairsata!!!! Ku sitä on niin koukkuuntunut tähän pastailuun niin ihan sekasin koko elämä kun ei kone toimi ni ei toimi, HITTO!!!

Onko niin että mä olen kaikkein vanhin :eek: :eek: :eek: ? Mulla onkin nuorempi ukko :D :D se on vasta 30 vee ja sille voi aina huudella, että, "teehän sä nuoremmakses" tai "hakisitko nuoremmakses" :D :D

Painosta... BLAAAAAHHHHH.... ei koskaan ennen mitää ongelmaa siis ennen raskautta, MUTTA SEN JÄLKEEN KYLLÄ!! Mulla indeksi oli enne raskautta 20 ja nyt 25. Siis mulla on löysä MAHAKASA. Se ahdistaa kyllä.. Mutta ei se taida siitä nyt kadota ;) ;) Jospa sitten joskus... :whistle:


JÄTTILÄIS PLUSSA PUHUREITA :whistle: :whistle: TEILLE KAIKILLE!!!
 
MORO LUMPPARI! Mä kaipailin jo, ajattelin että joko sä muutit pysyvästi odotusjengiin! Älä ihan vielä mene, odottele että saat mukaasi täältä tuttuja :D

Mä olen miettinyt, että olis kyllä kiva että jos joskus plussan saa niin ois tuttu porukka odottelupuolellakin.. Miten ois, Lumppari/ Omppunen/ Elwi/ AM/ Blondie, laitatteko pikkukakkosfirman pystyyn myös odottelupuolelle? =)

Kiin voihan pieru, en muuta voi sanoa! :hug: Olin varma että pitkästä aikaa olis taas plussabileet tulossa. Uutta koneeseen nyt vaan ;)

Pissitikku-update: hailukkaa yhä. Arvioitu o-aika la-su-ma. Jee!
 

Yhteistyössä