PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Pakko täällä on käydä kurkkiin joka päivä uutisia :D Ja mitä näänkään :)

Hurjasti onnea Cassy :flower: :heart: Ja tarrasukkia pienelle! Koskas sulla olis la?

Ittnafelellä kans tosi jännät paikat, b =) d

Pahoittelut tädin lytistäneille ja +++++++ :whistle: uuteen kiertoon.

Aurinkoista päivää kaikille!

AAM
Kässi !! :D mainiota :flower: se on just toi hanskat tiskiin menttaliteetti toimii.. joskus.. :whistle: :xmas: nyt vaan pian pikkukakkosodottajiin... :) sii juu teer !! :wave:

ittnafele :attn: täädit pois täääädit pooooiis tääädit pooois :attn: :hug:

Ja Noppis ja muutkin nyt hanskat tiskiin & lussat kehiin :p ++++++++++ :whistle: :whistle: lisää puhureita näytti auttavan ;)

Vit lööv :heart: AM

Ensiksi pahoittelut UniUnna tädistä :hug:

Dbest 10 raskaustesti??? Osaisko joku auttaa.
Osaako kukaan sanoa, että onko dbest testissä mitään viivanpaikkaa? Kun en hoksannut katsoa ennen testausta itte.. :ashamed:
Siis mun mielestä siinä on himmeä viiva havaittavissa, mutta todella himmeä ei juuri väriä..Voi olla että mie vaan näenkin kun kerran haluaisin. Mutta en tiiä, toisaalta vielä voi olla liian aikaistakin... :whistle:

Nemuu :wave:

Joko sä päivittelet mutki listoihin? Eli keskiviikkona alko menkat, onko se nyt sitten kp4/26 yk1.

Mie muuten näyn kahdessa paikassa, sekä odottajissa että taustajoukoissa, että laita minut vain tuohon listan "kärkipäähän" vuan : :)

Onpas ollut rankkaa töissä; kuluneen kahden viikon aikana huomenna on toinen vapaapäivä. Sit taas maanantaina töihin. Kyllä huomaa että on väsyny, mahassa perhosia (jännittää koko ajan missä vaiheessa nukahtaa seisaalteen :LOL: )
Tulin ihan just, puolisen tuntia sit töistä (yli 9 tunnin vuoro). Samantien ku tulin niin isäntä lähti poikkain sauna iltaan, jätti mut tänne lasta nukuttamaan (ku ei ollu vielä ehtiny nukahtaa ja innostu tietty ku mä tulin kotia). Nyt se viimein nukkuu; kuten myös :whistle:

Ehkä painun pian pehkuroihin. Öitä kaikki ja plussa puhureita :)

Nenu :hug: pahoittelut läheisen poismenosta..

Cassylle: hurjasti onnea plussasta, ihanaa että edes jollain :)

Juups, en ,alttanut odottaa. Eli tänään tein toisen testin ja samanlainen tuli siihenkin. Ehkä hieman värittömämpi, eli varmaan on sit se kuuluisa viivanpaikka... :ashamed: ja ihan turhaan valvottu yöllä (en saanut oikein rauhaa omilta ajatuksilta...) Nyt sitten odotellaan vaan rauhassa menkkoja, ja nokka kohti uutta yritystä :/

Nemu Päivitätkö mulle kp 1/28-31 yk4 eli täti kurvaisi kylään....vähän paska fiilis mutta hei elämäähän tää vaan on eikös????

Arvasinkin että kierto on tässä kuussa kp31 koska ovis oli kp17....kaippa se on normaalia että se heittelee mulla ...

Onnea Cassy!!!!! :heart:

:hug: Typerän tädin kohdanneille, mmmrrrr!

ittnafele, huuuuuuuuuuu ku jännää sulla!! Tuu kertomaan jo, että mitä kuuluu :p :p

Mitenkäs ne Stinkkiksen viivat tikuissa :whistle: :whistle: Onkos ollut "vauhdikasta" viikonloppuna ;)

Täällä 24/7 pahoinvointi alkanut... ihan tuskaa...

Huomenta vaan kaikille! Menkkoja ei vieläkään näy, mutta ei ole mitään tuntemuksiakaan. Huomenna pääsen vasta illalla testin ostoon, kun nyt viikonloppuna en oo kerenny ostamaan ja koko päivän on lapset hoidossa huomenna.
MIetityttää vaan kovasti, että onko nyt kuintekin kyseessä vaan pitempi kierto, kun oviskin tuli niin myöhään? Ja näkyiskö testissä edes vielä mitään kun oviksesta on vaan n.10 päivää..??
Toisaalta kierto on ollut niin säännöllinen. En tiiä muuta kun sen, että jos nyt alkaa menkat, niin alas tullaan korkeelta ja kovaa.. :|

kp 29 eikä tietoakaan menkoista tms. mut mä oottelen tässä vielä 2vk :D pylly ku tämä kierron epätasasuus rassaa... jo senki takia et saa jatkuvasti kulkea rätti takataskussa... :headwall: :headwall:

Kiitos kaikille onnitteluista, olette ihania! :hug:

Kertokaas nyt sitten asiantuntijat, kun meillä oli seksiä ehkä 3-5 päivää ennen ovista, että tuleeko meille toinen tyttö? Tikuttelu jäi tosiaan kesken, joten ihan tarkkaa ovispäivää en tiedä. Mulle kalpaa kyllä kumpi vain, tyttö tai poika. :heart:

Toivottavasti teistä mahdollisimman moni tulee heinäkuisiin odotuspuolelle! ++++ :whistle:

ONNEA Cassy plussasta! Ihanaa!! :D

Tädin yllättämille suuri :hug: ja erityisesti Stinkkikselle :hug:

Uusille tervetuloa!! Ja plussia kehiin kaikille tähän kiertoon! Eikös joo?!

Täällä ollut suuri ja tuskainen nettipimento, kun kone hajosi ja mies pääsi vasta eilen hankkimaan varaosaa. Mutta nyt taas linjoilla.

).( on aika hiljasta kaikella saralla... Ei tainnu ovista tulla tässä kierrossa olleskaan! Voi prkl! kp 18-19 tuli tikkuun jotain väriä, sitä ennen ja sen jälkeen ei MITÄÄN. Siis sen testiviivan lisäksi. Eli kahtena päivänä tuli haalee ovisviiva, muuten ei olleskaan. Ei siis ollu yhtä vahva ku testiviiva. Eli ei ovista?? Näin ainakin siinä ohjeessa luki :'(
Kyseessä mammaksin testit, onko muilla niistä kokemuksia?

No, heiluteltiin peittoja kyllä, mutta eipä ole suuret odotukset. Tänään siis kp 28. Silloin joskus ennen muinoin mulla oli kierto 28-30, mutta nyt ei mitään haisua asiasta.. Odottelen tätiä kurvaavaksi paikalle ensi viikolla, ellei kierto pitene jostain syystä. Alavatsaa on juilinut jo menkkamaisesti :( Masentavaa, yhtä mälsä mieli asian suhteen kuin ulkona vellova kamala keli..

Sunnuntaita!

Kiitos Piiperö halista, lämmitti :heart: Olen onneksi jo paljon paremmalla mielellä ja uusi yritys työn alla!

Siis kirjaimellisesti, Lumppari :D - kiitos kysymästä, tänään tuli jo aikas tumma viiva eli jos vanhat merkit pitää paikkansa saan huomenna o-plussan tikkuun ;) On tässä jo hommia ehditty tehdäkin, ja monta työn täyteistä päivää edessä! :LOL:

Voi kun tällä kertaa nappaisi. Haluan Lumppiksen ja Cassyn mukaan!!!

Piiperö mäkin oon käyttäny mammaksin testejä ja vähän epäilyttää toimiiko ne. Täytyy nyt vielä ens kierto kattoo niillä, ja vaihtaa sitte jos vieläki epäilyttää. Aiemmin käytin apteekista ostettuja (kalliita) testejä, ja ne näytti oviksen hyvin.

Ittnafele tiedän ton tunteen. Mulla viime kierto venyi vähän tavallista pidemmäksi ja toiveet kerkis nousta korkeelle. Ja sieltä korkeelta sit pudottiin. Toivottavasti sulle käy onnellisesti!! d b

Eilen kävi yksi tuttavapariskunta pitkästä aikaa ja maha pystyssä tulivat. (Toinen tulossa.) Kyllä kirpaisi kun itellä oli just kp 1. Kaipuu alkaa olla jo tosi kova. Miksei meille tule?? Mut ei täs auta ku jatkaa vaikka aika vaikeelta tuntuu.

Päätettiin että tän kierron jälkeen menen gynelle. Pelkään vaan ihan sikana että mut nauretaan ulos kun yritystä vasta 8kk. Mihinhän sitä uskaltais mennä?

UniUnna: Koitan tässä pysytellä maan pinnalla, mutta vaikeeta se on. :ashamed: Just mietin kun mulla tosiaan se ovis oli niin myöhään,että todennäköisesti menkat vaan tullee myöhässä. :(
Tinkerbelle: Sulta aattelin kysästä tosta myöhäsestä ovulaatiosta ja sen vaikutuksesta kierron pituuteen. Kun sie tunnut tietävän näistä asioista. =) Eli onko kun mulla on ollu noi menkat niin kellon tarkat, niin mistä vois johtua tää "myöhästyminen"? Yleensä ovisoireet on ollu n. kp15-17. Jotenkin oon nyt kauheen epäluulonen.. :ashamed:

Yhteistyössä