PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Noppis
Piiperö07 Yhtä piinaa tää koko kuukausi aina on... :D Itse asiassa tuhlasin jo yhden testin tänään, negaa näytti. Tosin vasta dpo 8, että olipa tosi järkevää, go Noppis! :headwall:
 
Onnea Piku!! :flower: :heart:

Nemu Päivitteletkö miulle kp3/24-31 ja yk3 :wave: Kiitos :flower: Miusta et valitettavasti saa seuraajaa päivittäjäksi, motivaatio ei riuitä ja toisekseen olen niin hajamielinen, että lista olis jatkuvasti sekasin :(

Oon tänään ollu poitsun kanssa kotosalla, kun mummo on kipeenä :( (on poitsulle "hoitotätinä" kun mie teen opparia) Toivottavasti tervehtyy pian :flower:

shenda Toivottavasti miehestä ei löydy "vikaa" :hug:
 
Kiin Toivotaan ettei..tulihan tuo esikoinenkin ehkäisystä huolimatta mutta halutaan nyt varmuus kuitenkin.samalla mulle tehdään aukiolo tutkimus varmuuden vuoksi.

Meinasin jos jättäisi ovistikut kokonaan pois..jos sillä sais stressiä vähän pois.Menis niinkuin näppituntumalla =)
 
Onnea pikulle plussasta! :heart: Ja maaliskuulle tervetuloa! =)
Isäntä kävi kaupassa ja käskin käydä samalla apteekissa. ÄSken tuli kotiin ja sano:" enhän minä muistanu sitä testiä!" :kieh: :kieh: Ja apteekki on jo kerenny mennä kiinni..AAARRGGHHH!!!
 
O-plussa tikussa ;)

Ja hurjasti onnea Piku!

Shenda, jos yhtään helpottaa jännitystä niin me ollaan käyty sekä tuo simppa-analyysi että putkitutkimus (kahdesti! :D ) - tuloksena ERINOMAINEN sperman laatu ja pirtsakat putkistot :LOL: Arvatkaa vaan oliko mies leuhka kun sai omien sanojensa mukaan ihan viralliset "sonnin paperit" :D - ja tietty hieno homma on se että raskauden todennäköisyys lisääntyy putkihuuhtelun jälkeen...onnea matkaan!

...huutelee Stinkkeri peittojen välistä! .........:LOL: no joopa joo, takaisin realiteetteihin, kun nyt saatais tuo 1 v 4 kk ikiliikkuja ensin unille..... :headwall:
 
Mä kävin kaksi vuotta sitten siinä putkitutkimuksessa ja silloin ne oli auki ja kaikki hyvin.Toivotaan ettei siellä mitään ole tapahtunut.Oli ihana hoitaja fertinovalla kun sinne soitin....pelkäsin että nehän nauraa mulle kun yritystä "vasta" 3kk takana mutta ihana hoitaja oli =)

Mutta tästä lähtee homma etenemään.....Halit kaikille :heart:
 
Onnea Piku!!

Tinkkeri ja Lumikuningatar onnea o-plussasta!

Ittnafele, no höh. Tosi kurjaa. :hug:

Tää menkka-aika on tavallaan kaikkein rennointa aikaa kierrossa, vaikka aluksi tietty masentaa. Kun ei tarvii olla koko ajan kyttäämässä jokaista tuntemusta. Mikä se oli? Voisiko tuo tuntemus olla ovulaatio/kiinnittyminen/raskausoire/menkkojen tuloa? jne.

Tervetuloa Maaliskuu! :wave:
 
Ai niin piti kysymäni että onko hinnassa paljon eroa jos menee tavalliselle gynelle yksityiselle esim mehiläiseen tai fertinovaan, joka on lapsettomuusklinikka?

Stinkkeri sorry, en muista: missä sä kävitkään, mitä kaikkee sulle tarkalleen ottaen tehtiin ja paljon maksoi? (oliko ultra, verikokeita ym.)
 
Voi Naffeli, kamala pettymys. Tiedän tunteen kun saa ns. märän pyyhkeen naamalleen negatestin muodossa |O Jaksamista ja kärsivällisyyttä, meitä on tässä kohtalotovereita :hug:

Unis, mä kävin Felicitasissa Helsingissä. Esikoisen kohdalla tehtiin putkitutkimus ja suunnitelma, että musta otetaan verikokeet ja miehestä siemennesteanalyysi. Eipä ehditty ottamaan kuin simpat kun plussasin (verikokeet jäi ekalla kierroksella tekemättä siis!). Mutta se endometrioosi siis todettiin tuolloin.

Nyt menin uudelleen kun kierto oli sekaisin, simppa-analyysia ei tarvittu kun on sama mies :LOL: Tällä kertaa suihkuteltiin taas putket, ei sattunut YHTÄÄN (ekalla kerralla oli hieman epämukavaa kun kohdunsuu oli niin kova - synnytyksestä on siis hyötyä :) ), ja valitettavasti ei heti tärpännyt joten yhteensä 3 verinäytettä otettiin (6 eri asiaa testattiin). Ne piti siksi ottaa osissa kun eri aineita mitataan eri kierron vaiheissa. Tuloksena se, että kaikki toimii optimaalisesti ja pitää vaan malttaa yrittää ahkerasti ja olla kärsivällinen :)

Ehkä tuosta syystä mä en ole ihan romahdusaltis jos/kun täti saapuu, vaikka kauhean pettynyt olenkin. Mulla on kuitenkin sellainen olo että ennemmin tai myöhemmin se plussa tulee. Tästä syystä olen teille muillekin tutkimuksia suositellut jos vähänkin mietityttää, mielestäni tällainen mielenrauha on sen rahan ja vaivan arvoista.

Niin ja vielä hinnasta (tämä on nyt vain mun nöyrä mielipiteeni!) - ero ei todellakaan ole niin merkityksellinen että kannattaisi mennä gynelle jos on lapsettomuusklinikka kohtuulähellä. Olen käynyt kymmenillä gyniksillä eikä kukaan ole mm. endoa multa osannut diagnosoida tai epäillä. Gynet myös valitettavan usein määräävät lasta toivoville hormonilääkkeitä joiden käytössä on puutteellinen seuranta, ja sivuvaikutukset voivat olla hankalia.

Totean kuitenkin, että ehdottoman varmasti on olemassa lapsettomuusasioihin perehtyneitä gyniksiä joilta saa erinomaista palvelua. Sellaisen löytäminen saattaa olla kuitenkin arpapeliä, lapsettomuusklinikoilta löytyy asiantuntijat lähes 100% varmuudella.

Felicitasissa putkitutkimuksesta jää maksettavaa n. 150 e, verikokeet kävin ihan tavallisella lääkäriasemalla ottamassa ja nehän on noin 50 e/laaki. Ja se eka käynti ultran ja tutkimuksen + hoitosuunnitelman kanssa vissiin reilu 100 e.
 
Mä katoin hintoja ja omavastuuosuuden jälkeen aukiolotutkimus on n.110e ja simppatesti n.65e
Mutta näillä aloitetaan.Olen kuitenkin toiveikas että kyllä me se pikkuinen saadaan.Mun pitää vaan saada tää stressi pois.

Ennen kuin edes haaveiltiin lapsesta ja suhdetta ei ollut vielä paljoa takana tuli mulle kauhea paniiikki siitä etten saisi lapsia.Kävin just tuossa aukiolotutkimuksessa ja katsottiin verikokeella ovulointi ja kaikki oli hyvin.Lääkäri vaan yritti rauhoitella mua koska lapsiasia ei ollut edes ajankohtainen :LOL:
Mutta mä olen tälläinen stressaaja tyyppi.

Tinkerbelle Miten sulla tuo endo oireilee????Mietin voisko mulla olla sitä...ajattelin vaan että kun nyt menkat ja kun maha sekaisin ja käyn kakkoshädällä, niin kun "ponnistaa" niin tuntuu oikean munasarjan luona jotain tuntemusta.

Muuten mulla menkkakivut hävinneet kokonaan pois eikä seksin harrastaminen satu.
 
Kiitos haleista! =) Kyllä tää taas tästä.:) Jotenkin tiesin, että nega tulee, kun ei ole minkäänlaisia oireita..Sitä vaan aina kuvittelee kaikenlaista, kun haluaisi niin kovasti vauvan.. :ashamed: :( Alkas nyt vaan ne menkat, niin pääsis uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen. Ei kyllä ole edes menkkaoireita. Kohta tulis lapsoset hoitoon ja mulla on aivan kamala flunssa ollu jo pari viikkoo, ei vaan kuumetta nosta. :|
arvon tässä nyt, että pitäskö vielä yhteen kiertoon kokeilla ovistikkuja vai jättästkö kokeilematta.? Eipähän tarviis siitä ressata, jos ei mitään näy.
UniUnna: Oon sun kans täysin samaa mieltä tosta menkka-ajasta.=)
 
it-naffis Suuri :hug:

mama-84 Samoin voima :hug:

Shenda Toivottavasti kaikki tosiaan on ok noissa tutkimuksissa! Hyvähän se on käydä ne alta pois, jos kovasti mietityttää.

Stinkkiksellä peitot heiluu :D Hyvä hyvä!

Uniunna oon kyllä niin samaa mieltä noista menkka-ajoista.. Kun se suurin potutus menee ohi, niin hetken voi tosiaan olla ihan rauhassa.

Noppis Mikä siellä on meno ja meininki?

Täällä tänään kp 30.. Tein eilen huvikseni o-testin, kun niitä pyöri ylimääräisiä ja siihen tuli haalee viiva!!! Siis täh, ovistestiin? No tänä aamuna hätiköin tekemään r-testin, ja tyylipuhdas negahan se oli.. Eilen koski alavatsaan ihan vietävästi, mutta tätiä ei ole vielä kuulunut.. Kai se vaan on päivien kysymys. Sen verta on vatsaa juilinut :(
 
ittnafele ja mama-84 suuren suuri hali molemmille :hug: :hug:


t 77 sullahan on jännät paikat, kyllä mä testaisin ku oon niin malttamaton!!! toivotaan parasta!!


(.) täti lähtenyt pois ja tässä kierrosssa otan hiukan rennommin.. (en käytä o-tikkuja)
 
moikka kaikille. mama-84 :hug: Mulla taas jotai ihme tuhruvuotoa tulee pyyhkiessä, en siis käsitä että mitä se on... mein poika 10kk nousee konttaus asentoon ja hytkyy siinä :) plussatuulia kaikille tosi paljon, #puhkuu ja puhaltaa#
 

Yhteistyössä