PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Naffis ja mama-84 suuren suuri :hug: teille molemmille. mamalla jo niin pitkä yritys takana että olisi jo sen plussan suonut tulevan. :(

Shenda d :) b simppatutkimukseen.


Mites ne dpo- päivät nyt sit lasketaan. Onko se dpo1 siitä päivästä kun tuli plussa tikkuun vai siitä seuraava vai sit siitä seuraava?Ovishan näkyy siinä tikussa aikasemmin kun on. 'kaivaa kuumeisesti kalenteria' :)
 
Nemu mut vois ottaa sieltä kp-listasta pois. Plussanneisiin olitkin jo lisännyt, kiitos! Ihana nähdä oma nimensä siellä.

Mama-84 voi surkeus. :'( Onko teillä mitään apuja käytössä, vai luomuna mennään?

ittnafele, onkohan se peli kuitenkaan vielä täysin menetetty? Jos kerran vuotoa ei tule?

Lumikuningatar mä olen laskenut niin että ovis on o-plussasta seuraava päivänä, joten dpo1 on sitä seuraavana. Jos tänään olis o-plussa tikussa, dpo1 olis ylihuomenna. Ihan tarkkaahan oviksen ajankohtaa on vaikea tietää, kun o-plussa tulee 12-36 tuntia ennen ovista.


Mulla on jo pieni kestokrapula alkanut, saas nähdä kuinka pahaksi yltyy... Mutta valittaa en aio! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mulla on jo pieni kestokrapula alkanut, saas nähdä kuinka pahaksi yltyy... Mutta valittaa en aio! :heart:
Mäkin haluan pienen kestokrapulan... *huokaus* Hitsi vie kun aika mataa. Joulukuun alussa lekurille jos tästä kierrosta ei tärppää.

Mamalle suuret pahoittelut ja voimahalit. Muakin kiinnostaa että onko teillä apuja käytössä?

Unis kp 4
 
:hug: pettymyksen kohdanneille! Ja toinenkin :hug:

Lumikuningatar mä lasken myös kuten Cassy nuo dpo:t.

Shenda kyseli:
Tinkerbelle Miten sulla tuo endo oireilee????Mietin voisko mulla olla sitä...ajattelin vaan että kun nyt menkat ja kun maha sekaisin ja käyn kakkoshädällä, niin kun "ponnistaa" niin tuntuu oikean munasarjan luona jotain tuntemusta.
Mulla on aina olleet ihan TOSI kamalat kuukautiskivut. Muutoin endo ei ole oireillut. Sehän voi käyttäytyä eri ihmisillä hyvin eri tavalla. Kuitenkin tuo kuvaamasi kipu vessakäynnillä on aika tyypillinen oire (kuten myös oviskivut ja yhdyntäkivut), joten jos sua mietityttää niin kannattaa jutella asiasta lääkärin kanssa. Sehän ei sinällänsä ole mikään tuomio, endo on hyvin yleinen ja monella sitä on ihan tietämättään, mutta on myös totta että se voi vaikeuttaa raskautumista.

Kieroa on, että paras lääke endoon on raskaus (poistaa sen kokonaan väliaikaisesti).
:/

ONNEKSI me lähdetään ensi maanantaina reissuun auringon alle, voin EHKÄ saada ajatukset edes hetkeksi pois kropastani.....
 
Hei kaikille :wave:,

sopisiko liittyä seuraan haaveilemaan toisesta vauvasta. Ollaan kyllä tosin suunniteltu toisen lapsen hankintaa vasta noin parin vuoden kuluttua, mutta siitäkin huolimatta itsellä on niin kova vauvakuume, että olisi mukava päästä purkamaan sitä johonkin. Ja ajattelin, että olisi mukava jakaa ajatuksia toisten vauvakuumeisten kanssa, vaikka toisen lapsen hankinta ei vielä itselle ajankohtaista ole. Mutta voihan sitä tsempata teitä muita täältä taustalta.

Meidän perheeseen siis kuuluu itseni lisäksi tietysti mies ja 10/07 syntynyt esikoistyttö.
 
mama84: olen sanaton, voimia sinulle :hug:

ittnafele: pahoillani negasta, jospa se vielä kuiten vois siittä muuttua d b

Ajatuksissa ootte kaikki, ja edelleen täällä kyllä käyn katastamassa uusimmat kuulumiset..Toivottavasti kunnon +:ssa puhuri puhaltelis marraskuussa :whistle:
 
Mama84: :hug: Toivon totisesti, että vielä saisit plussan.
Mä en oikein usko, että toi nega enää plussaksi muuttuisi. Kun ei näkyny minkäänlaista haamun haamuakaan vaikka kuinka testiä kääntelin ja tirkistelin. Apteekin omalla testasin.
Sain tänään kuulla, että mulle tulee tammikuun alussa erityislapsi hoitoon, hiukan jo jännitää, että kuinka hänen kanssaan pärjään..=)
Peikkotyttö: Tervetuloa purkamaan kuumeilua! =)
tt77: Mulla on kaikki peukut ja varpaatkin pystyssä, että sulla nyt ois tärpänny! d =) b
 
Mama-84: :hug:
Peikkotyttö: Tervetulemas joukkoon! :)

Mulla taitaa sattua ovis nyt sitten viikonlopulle, onneksi, koska mies maanantaista-torstai-iltaan reissuhommissa. Jotakin toivoa siis... :) Olis noita ovistestejäkin muutama kappale, mutta taidanpa jättää käyttämättä, kun en oikein luota noihin ja aiheuttaa vaan turhaa stressiä...
 
Shenda juu, näin se meni, mulla on todennäköisesti endo ollut tosi kauan mutta ihan luomusti raskauduin ja aika nopeastikin. Endo voi olla täysin merkityksetön raskautumisen kannalta tai sitten se voi vaikeuttaa raskautumista (joissakin tosi harvinaisissa tapauksissa on tehnyt niin paljon tuhoja että lapsia ei voi saada). Kuitenkin se, että sulla on jo yksi lapsi puhuu todella vahvasti sen puolesta että endo ei estäisi toisenkaan tuloa. Kuitenkin, ohjehan endopotilaille on se että ei kannata odottaa liian kauaa ekan ja tokan vauvan välillä (tai seuraavienkaan) - endo kun tuppaa pikkuhiljaa uusiutumaan kun imetys lopetetaan.

Tuossa siis syy miksi mä olen mennyt jo tutkimuksiin vaikka takana on vasta 4 kk yritystä. Jos olis ollut jotain häikkää esim. hormoneissa niin olis saatu siihen apua mahd. pian. Lääkärin ohjeesta siis menin tutkimuksiin vähän niinkuin varmuuden vuoksi. Halvemmaksihan toki tulee tehdä ns. "turhat" verikokeet kuin se että edessä olisi esim. IVF joskus tulevaisuudessa.
 
Aku
Joo tää on niin tätä :headwall: kp:t on tällä hetkellä jossain34 tietämillä ja tätiä ei näy.Tein eilen testinkin varmuuden vuoks ja ihan puhdas negahan se oli.Saas nähä kuinka kauan tällä kertaa menee että kroppa alkaa tomia normisti :kieh:
 
Peikkotytölle tervetuloa mukaan ja plussatuulia!

Noppis, häntä pystyyn, peliä ei ole vielä menetetty!!!

Tää on niiiiiiiiin raastavaa odotella ja piinailla... Nyt siis kp 30/28-30 (siis tää oli kierto ennen edellistä raskautta) ja jos kierto ei ole ihan sekaisin, niin tädin pitäisi kurvata pian paikalle... Mahaan vihloo saakutisti. Koko ajan ravaan vaan veskissä kattomassa, että joko lorisee.. Ja silti toivoo, että lorinaa ei tulisikaan. Testata aion "vasta" torstaina seuraavan kerran, jos ei täti tule. Tänä aamuna tosiaan tuli mammaksin testiin se puhdastakin puhtaampi nega. :( Enää yksi testi jäljellä kaapissa..
 
Cassy ja UniUnna: luomuna mennään...viel toistaseks, mutta tutkimusis ollaan käyty ja mä olin tossa just vast'ikään laparoskopias!!! Vikaa ei pahemmi oo mistää löytyny..paitsi miehen sperma ei ihan maailman laadukkainta ole, mut ei pitäs kuulemma pahemmi haitata.. ja mulla toinen puoli ilmeisesti tukossa. Nyt sitten 4-6kk yritystä kotikonstein vielä ja sit kuulemma harkitaan järeempiä keinoja, inseminaatioista alottaen!!! :(
Tällä hetkellä mieli niin maassa, et voisin ja tahtoisin vajota alas...toooosi alas maanalle!!!
 
hitsit,minun tekis mieli mennä siihen rööri huuhteluun,mutten uskalla :ashamed: mä oon ihan raukkis kaikissa alapää jutuissa,koskaan oo ees tamponia voinu laittaa :ashamed: :LOL: enkä mitään muutakaan :whistle: ja ajatelkaas,en voinu raskauden aikana hiiva tabuakaan laittaa niin piti soittaa resepti suun kautta otettavalle :ashamed: mulle pitäs se huuhtelu varmaan tehä nukutuksessa :LOL: kauheeta mikä arkajalka :saint:
 
Iltaa.
Huh ku on jääny päivii välistä ku oon täällä käyny! Arvatkaa vaan menikö aikaa noissa teijän juttujen lueskeluissa et oon ees vähän ajan tasalla :LOL:

joo. tein taas jälleen testin lauantaina,mut ei.. ÄH!
Mutta ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!
:heart:
Niin ja TERVETULOA uusille minunki puolesta! :hug:

En tiiä..tää oottelu vaan ärsyttää.. TULIS EES TÄTI KYLÄÄN, ni sais jotain vastauksia..

joo.meen jatkaa BB:n kattomista ja sit öitä! :wave:
 
Täällä vaan odotellaan menkkoja edelleen... en tajuu kyl,oon niin asennoitunu siihen et menkat alkaa mut ei perhana vie! Suututtaa ihan älyttömästi kun olis niin kova into jo päästä tositoimiin niin se eukko ei sit tuu ollenkaan. :( Sori tä omanapaisuus tälläkertaa mut mua v***ttaa sen verta paljon nyt ettei mitään rajaa,aarggh!!!!!!! |O

Kauniita unia kaikille :wave:
 
Tänne ei oo näköjään tullut mun eilinen viesti, en muista enää mitä se oli mut joo...

peikkotyttö tervetuloa :flower:
:wave:

tinjamin :hug: mama-84 :hug:

pluuuussatuulia kaikille [/u] :wave: :wave:
 

Yhteistyössä