¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Daydreams! miten se nyt menikään, siis kumpaa teille ekana povailtiin? koitin tänää aiemmin ettiä sitä tekstii missä sanoit et sukupuoli olikin vaihtunut mutten löytänyt ja nyt uteliaisuus heräsi/jäi vaivaamaan :LOL: :LOL:
 
Meillä vielä rakenne ultraan noin kolme viikkoa. Olen jo hiukan malltamaton, kun haluaisin päästä näkemään Kakkosen. Nyt olen tuntenut päivittäin liikkeitä. Pääasiassa illalla kun istun sohvalla ja katselen telkkaria. Kaikki liikkeet tuntuu vasemmalla puolella. Eli kun kätilö sanoi, että istukka on sivussa, niin kaipa se on sitten oikealla puolella..

Elohiiri: Meillä esikko heräsi viime to-pe yönä tunnin välein huutamaan ja seuraavan päivän päiväunetkin oli yhtä huutoa. Käytiin lääkärissä ja korvatulehdus oli oikeassa korvassa. Saatiin antibiootti ja sen jälkeen on yötkin olleet taas normaalit. Valveilla tuo ei tuntunut vaivaavan ollenkaan, mutta makuuasennossa sitten tuli aina lohdutonta huutoa. Toivottavasti teillä on jo yöt helpottanut!
 
Aminohappo onnea tyttö-uutisista!

mamina me kysyttiin sukupuolta vasta synnytystapa-arviossa ja siellä sanottiin että poika olis tulossa.Mä oon vaan ite niin skeptinen sen veikkauksen suhteen että siksi oon ottanut jo sen asenteen että tyttö se sit kumminki on, tosiaan varsinki nyt kun laitoin noi vaatteetkin myyntiin :D

täällä ihan paska yö takana, poika juoksutti taas koko yön ja sillon kun se nukkui niin itellä vaivas närästys ja pissahätä.. :headwall:

nyt kattoon bb nauhalta, tuntuu että vois tähänkin vaan nukahtaa :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamina:
Daydreams! miten se nyt menikään, siis kumpaa teille ekana povailtiin? koitin tänää aiemmin ettiä sitä tekstii missä sanoit et sukupuoli olikin vaihtunut mutten löytänyt ja nyt uteliaisuus heräsi/jäi vaivaamaan :LOL: :LOL:
Ei kun meillä "vaihtui" sukupuoli... eli rakenne ultrassa sanottiin että tulee poika ja nyt kun kävin sen lorahtelun takia polilla ja sama kätilö ultrasi joka teki rakenne ultran ja kysyin että vieläkö ne kivekset siellä näkyy, niin kätilö ihmeissään kysyi että ai, niinkö minä oon viimeks sanonu? Ei täällä mitään roiku, kyllä tää tytöltä näyttää. :)
 
maarunenVarasin just tänään lekuri ajan tolle natulle. Mennään nyt yksityiselle ku viimeks käytii Terveyskeskuksessa ja siel oli joku himmee lekuri sano kyl et toinen korva punottaa mut ei si mitää reseptii kummiska antanu. Nyt ku eilen putsasin korvii neidiltä niin huomasin et toisesta korvasta tulee ihan ruskeeta vaikkuu ja toisesta taas normaalii...Ällötys puheita mut aattelin si et ei se varmaa haittaa vaikka niitä nyt näyttämässä käviski! Tuleepa si ittellekki joku selvyys jos ei oo korvis mitää si tietää et se on korvien välissä!!!!!
Nyt ruokaa tekeen....Kanaa riisipedillä :p
elohiiri ja masu 39+1 :heart:
 
Sain yöllä niin hyvin nukuttua että vaihdoin sittenkin jo tänään neidille sängyn. Pinniksen vein kodinhoitohuoneeseen heti aamusta ja siirsin oikean sängyn tilalle. Monta kertaa käytin köllimässä päivällä. Leikittiin tuossa äsken lattialla ja kysyin joko lähdet nukkumaan. Eikun tutia suuhun ja pupu messiin ja nukkumaan! Ei oo mitään vielä kuulunut, kohta 5min, mennyt eli taitaa olla jo unessa. =)
Eikä välittänyt kun laitoin vielä sen vieraspatjan sänkyn viereen kun jo pötkötteli... Huh, jospa tää tästä, jänskättää koko ajan milloin ääntä kuuluu tai tulee vastaan eteisessä!

En tiedä sitten miten käy illalla jos alkaa itkemään ja tajuaa ettei tää pinnis ookaan enää ja täältähän voi tulla pois :whistle:
 
Tänään oli neuvolalääkäri: Paino oli 42,2kg :whistle: verenpaine 93/75 ja hemoglobiini 143...Nyt sitten odotellaan innolla sitä keskiviikon
ultraa :) :heart: ääniä ei kuunneltu :( No ei välttämättä olis vielä kuulunutkaan?


Emppu788 ja Veikka 10+5
 
No niin, neuvola käynti takana ja eipä tuosta juuri paljon kostunut...
Tietty sai ne lähetteet verikokokeisiin ja siihe niskapoimuturvotus ultraan.Sekin vasta 17.9 että varmasti näkyy jotain.
Kauhein järkytys oli että mun hemppari oli vaan 137 kun normaalisti on jotain 155.Oisko tuossa nyt juttu että ei ole tehnyt mieli tässä "kestokrapulassa" mitään kunnon ruokaa :whistle:
Kaikkea roskaruokaa vaan tekis mieli, sitten närästää jne.Eli ei vastaavaa hyötyä.

Mun tekis mieli sitt kun päästään rakenneultraan asti niin kysyä näkyykö sukupuoli mutta kuulin että ainakaan täällä Kys:ssä eivät sano!!Onko muita täällä käyneitä ja ovatko sanoneet jos on kysynyt?
Onko muuten kukaan käynyt siellä 4D-ultrassa?Sinne tekis mieli jos siellä saisi tarkemmat kuvat vauvasta ja ennenkaikkea tietoa että kaikki on hyvin.

Ihana, ihana saan tänään ukon kotiin , on ollutkin jo 9 pvää reissussa, :heart:
Viikon ajan saan hiukka itse taas huilata kun on toinenkin apuna ton uhmaikää aloittelevan pojan kanssa.Voisko olla jo uhmaa kun ikää vasta 1v7kk (kohta)???

Nyt välipalaa popsimaan ja huilaamaan kun poitsu nukkuu....
 
Lekurissa käyty esikoisen kanssa, eipä siellä viisaammaks tultu. Nyt oon si koko päivän taas kuunnellu ton muksun kitinää ja natinaa ja todennu noin sata kertaa et meille ei koskaan tuu enää lapsia jos selviää näistä kahdesta ni hyvä niin!
 
Täälläkin neuvolakäynti takana. Sydänäänet löytyi, joskin aika pitkään joutui etsiskelemään. Kyseli jo, että onko ollu jotain vuotoa.. Onneks kuitenkin löytyi ja liikkuikin sitten lopulta aika vilkkaasti siellä. :heart: Hemppa oli noussu viime kerrasta (106) ja oli nyt 124, eli mulle tosi hyvä. Verenpaine oli aika samaa luokkaa kun viimekskin, 102/68. Paino on tippunu alusta nyt 5kg. Ja painan muuten kahden Emppu788:n verran.. :D :ashamed: Pituutta on kyllä se 20 senttiä enämpi, et sillä selittyy ainakin pari kiloa.. :LOL: Ikävä uutinen neuvolasta oli se, että sokereissa oli ollu heittoa (Kävin rasituksessa viikolla 10) ja nyt joudun tarkkailemaan viikon verran noita arvoja kotosalla. :( (Ekat arvot näyttää kyllä huonommilta ku viime kertaset, toivottavasti ei nyt oo kuitenkaan mitään isompaa) No, sen jo arvasinkin, kun viimekskin piti ruokavaliota rukata sokerien takia. Tiiän, että tekee se lapselle että mulle itelleni hyvää pitää itestäni hyvää huolta, varsinkin nyt. Toivottavasti pystyn vastaavaan itsekuriin tälläkin kertaa, pysy paino tosi hienosti kurissa viime raskaudessa just kun motivoiduin hyvin ruokavaliooni. Mikähän siinä vaan on, etten jaksa pitää huolta itestäni sillon, ku masussa ei ketään asu.. :ashamed: Nyt täytyis kyetä syömään tasasin väliajoin jotain järkevää, mitenkähän se onnistuu. Mulla on tällä viikolla tullu taas pahempaa oloa, erilaista kun aiemmilla viikoilla.. Ei meinaa yhtään mikään maistua ja jo jääkaapin lähelle meneminen oksettaa. No, meneepähän nämäkin olot hienoon tarkoitukseen. :heart:

Se omasta navasta. Ehkä. :D

Täällähän tais taas olla vaikka mitä kommentoitavaa, mutta mitä..? :whistle: Luminkan tyttö oli ainakin hienosti menny päikkäreille, menikö unet hyvin kokonaisuudessaan? Siis kuulostaa ihanan helpolta.. :heart: Meille kans tommonen lapsi.. Ei vaan, jotenkin on semmonen aavistus, et eiköhän meiänkin poika hyvin sopeudu aikanaan isompaan sänkyyn. On niin hyvä nukkuja, et luotan vakaasti valoisaan tulevaisuuteen. Mutta vielä ei ole kiire sen suhteen.

Lis69 Eiköhän se uhmaa voi olla jo tuossakin iässä. Toisaalta kyllähän nämä lapsukaiset jo aika pienestä pitäen kokeilevat rajojaan, ihan ilman virallista uhmaakin. Kiva kun saat ukkelisi vihdoin kotiin avuksesi.

elohiiri Jaksamista sinne kitinöiden kanssa.. Varmaan ei yhtään helpota sun turhautumista nuo loppumetrit. Tsemppiä!

Nyt en taas tosiaan muista edellisen sivun tarinoita.. :ashamed:

Tylsä sadepäivä ollu ainakin täällä. Vedin parin tunnin päikkäritkin tylsyyksissäni. Keittelin vielä viimosia mehuja, siivoilin vähän ja pyöräytin pizzaa ruoaksi. Mies tulee kotiin vasta ehkä tunnin päästä, on jalkapalloilemassa töitten jälkeen vielä.. Varmaan kivaa kaatosateessa..

Pilkkis 14+4
 
Pilkkis: Joo, hyvin meni päikkärit, normi ajan nukkui. Heti kun kuulin ätinän että olen herännyt, säntäsin samantien huoneeseen. Jotenkin pelotti että tulee itse alas unenpöpperössä :whistle: Nyt lähti ihan omasta tahdostaan jo nukkumaan, ei tarvinnut edes kysyä :heart: So far so good :D
Vähän jännitti että miten onnistuu tuo sängyn vaihto, mutta neiti on ihan kuin ei mitään oisi tapahtunutkaan =) Itse olen siis enemmän miettinyt kuin tyttö itse. Saas nähdä sitten miten onnistuu jos jää kiukkuilemaan, mut se on sen ajan murhe, nyt nautin tästä iltapalastani =)

Niin ja kiva juttu että sydänäänet kuuluivat masusta pilkkis :heart:

lis69: vähän jotain esiuhmaa täälläkin, kokeilee jo rajojaan (1v3kk)... Ja hirmu naurut saa likka jos koitan kieltää, eli ihan kuuroille korville menee :LOL:
Niin, kyllä meille KYS:llä sanoivat sukupuolen! Minä taas vastaavasti olen kuullut että sanovat jos haluaa tietää ja jos vauva itse tahtoo näyttää =)

Luminka
 
Heippa!

Kiitos Torey onnitteluista :heart: :)

Tervetuloa uusille! :wave:

Jonskis ehkä teidän tuleva tyttönen on enemmän sitten nyrkkeilijä kun monottelua ei tunnu ylävatsalla ;) Tuosta lääkärille menemisestä, me ollaan yleensä pari päivää katseltu kotona esikoisen vointia hänen ollessa kipeä ja helpotettu oloa panadolilla, usein kolmantena päivänä kuumetta ei sitten ole ollutkaan. Tosin viime kerralla kuume kesti vähän pidempään ekaa kertaa, mutta tavallinen nuhakuume tuli diagnoosiksi silloinkin.

Aminohappo onnea hyvistä ultrakuulumisista :flower:

Lis69 hatunnosto sulle, hienosti oot jaksanu 9 päivää ilman apumiestä, siis miehen apua! :flower: =) Tuosta 4D-ultrasta, me käytiin esikoisen odotusaikana, tykättiin kyllä kovasti. :heart: Siellä tosiaan tehdään äärimmäisen tarkka tutkimus vaavista, ja lisäksi tosiaan saatiin aika tarkkaa kuvaa pienokaisesta. :heart: Siellä se imi peukkuaan ja nähtiin ultralla jopa sellainen hymyn "häivähdys", todennäköisesti siis vaan joku refleksi tms mutta ultraaja heitti, että katsokaa, siellä hän hymyilee. :heart: Aika ainutlaatuinen kokemus mun mielestä.

Pilkkis No voi harmi, että sokereissa oli heittoa :/ Mutta hyvä että muuten kaikki hyvin ja sydän siellä pamppaili :heart: :)

Elohiiri vai on teillä vaavi ihan lähtökuopissa siellä! Millä viikoilla teidän esikoinen syntyi?

).( Tänään tuli postissa np- ja rakenneultra-ajat, jee! :) np-ultraan on vähän alle kuukausi. Täytyy pyytää isovanhempien rintamalta lapsenvahtiapua jotta mies pääsee taas mukaan. :heart:

Kesis ja huvikumpu 7+6 (7+2)
 


Heissan pitkästä aikaa!

On tässä ollu väsy ja flunssaa, nii ei ole jaksanu oikein kuulumisiakaan kertoilla.
Viime neuvolakäynnillä hb oli 125 syödyn rautakuurin jälkeen ja lisää rautaa pitäs kuulemma syödä. Painoa oli tullu liikaa, joten sokerirasitus jossain vaiheessa, pah. Muuten kaikki ok.

Sitten tissiasiaa. Onko muilla alkanu erittymään maitoa? Mulla tuntuu olevan pingottuneet tissit ja tuleva isi intoutu hieroskelemaan, nii eiköhän sieltä alkanu sitten tuleman maitoa :LOL: Ei kait siinä. Sitä sitten tässä tulee, jos vähänkään sattuu puristamaan tissejä :eek:

Maha ei tunnu pysyvän mukana. Tuntuu välistä, että "Tirppana" venyttelis tuolla poikittan, kun tuntuu välistä tulevan molemmista kyljistä ulos :D Vilkas poitsu tuntuu olevan.

Tämmöstä tässä. Nyt pitää sitten mennä laittamaan tuo esikko nukkumaan.

AC ja "Tirpukka" 24+2
 
Pilkkis hienoa että sydänäänet kuuluivat ja ikävää nuo sokerihommat
mutta kyllä sä sen ruokavalion kanssa selviät ja kaikki menee hyvin!

Luminka hieno siirtyminen tavalliseen sänkyyn.
Meillä sama edessä ja hirvittää ihan, ei taida noin helpolla
meillä käydä..

Meillä on huomenna neuvola, mulla ja samalla tytön 2-v tarkastus.
Eka lääkärikäynti jäi mulla väliin kun ei ole tarvetta kun on
alakertaa viimeaikoina muutenkin ahkerasti ronkittu.
Voi kun saatas sydänäänet kuulumaan!
Tylsä tää vaihe kun ei tunnu vielä liikkeitä ja joskus olokin suht
normaalihko.. se että onko siellä kaikki kunnossa.
Kun mahakaan ei ole vielä kasvanut.
Mutta eiköhän se siitä taas suttaannu, ajan kanssa.

iitukka ja helmi rv 14+5
 
Iltaa/yötä tännekin! :)

Tänään käytiin nt-ultrassa ja kaikki oli erittäin hyvin. Pienet jalat ja kädet sielä heilu koko ajan ja sydän jyskytti voimakkaasti. =) Sikiö vastasi viikkoja 12+3 eli uusi LA on 9.3.09.

Käytiin kiertelemässä kauppoja ja teki niin mieli ostella kaikenlaista pientä ja sievää vaatetta tulokkaalle mutta ehtiihän sitä vähän myöhemminkin. =)
 
Moips,

Saisikos tänne tulla? Näin ei varmaan saisi sanoa, mutta ärsyttää tuolla kuukausiketjussa esikoisen odottajien jutut, vaikka itse olin varmaan ihan samanlainen hermokimppu aikoinaan. Täällä tuntuu olevan vähän omanlaisempi meininki.

Meille tulee kesäkuussa 2007 syntyneelle ihanalle pojalle pikkusisarus lasketun ajan mukaan 27.2.2009. Nyt mennään siis viikolla 14 tasan.

Olemme vasta muuttaneet Helsingistä lähikuntaan ja totuttelemme uusiin systeemeihin, mm. vähän erilaiseen neuvolajärjestelmään ja muuhun. Viimeksi eilen kävin neuvolalääkärissä ihmetellen niin erilaista meininkiä. Meillä oli ihan superihana tuplajättipottimahtava neuvolantäti ja omalääkäri edellisessä asuinpaikassa - varmaankin mikä tahansa olisi pettymys sen jälkeen - mutta kyllä on vähän orpo olo eilisen käynnin jälkeen. Jotenkin oli fiilis kuin liukuhihnalla siellä lääkärissä. Esikoinen oli mukana, mutta en ollut tajunnut ottaa mitään leluja hänelle mukaan kun edellisessä paikassa niitä oli vaikka kuinka neuvolassa, ja eihän hän sitten viihtynyt. Itki vain niin ettei lääkäri kuullut sydänääniä (lääkärikin tuntui pelottavan lasta vaikka on tottunut ravaamaan lääkäreillä omien juttujensa takia). Lapsille ei ollut mitään katseltavaa tai leluja, ja lääkäritäti oli hurjan kylmäkiskoinen - ja tosi kovakourainen, eipä ole ikinä ennen sisätutkimus sattunut mutta nyt kyllä sattui.

Kaikki oli kuitenkin hyvin, paino oli pudonnut niinkuin viime raskaudessakin alkuvaiheessa - kyllä se siitä vielä ehtii nousemaankin... Sydänäänet, kun ne vihdoin kuultiin pojan rauhoituttua, oli vahvat ja meni jossain 160 tienoilla. Tosi vauhdikkaat minusta, esikoisella oli muistaakseni 140 pintaan. Vai olikohan se sitten hidasta?

On nämä raskaudet vaan tosi erilaisia. Esikoisesta voin ihan loistavasti ehkä parin viikon pahoinvointia lukuunottamatta alusta loppuun, mutta nyt on väsyttänyt ja ällöttänyt 3 kuukautta. Vasta pari viimeistä viikkoa on tuntunut ihan hyvältä. Maha on nyt jo iso, esikoisesta se pullahti vasta vikassa kolmanneksessa. Mutta toisaalta hermoilen paljon vähemmän erilaisista jomotuksista ja kolotuksista, ei ole aikaa ja toisaalta tietää, että ne vähän kuuluu asiaankin. Viime raskaudessa olin hurjan innoissani koko ajan uudesta elämästä, tässä alan vasta nyt jotenkin tajuta että sieltä sitä ihan oikeasti ollaan tulossa. Pieni on toivottu ja tervetullut, mutta vähän hätäinen, tai siis vähän jännittää lasten ikäeron pienuus (1v8kk) ja se miten meidän parisuhde kestää kahden niin pienen lapsen kanssa, kun nytkin ajan puute ja muut tavalliset ikävyydet kiristävät välillä tilannetta turhaan. En tiedä osaisinko vieläkään iloita uudesta masuasukista, jos ei nyt jo tuntuisi liikkeitä. Se saa aina hymyn nousemaan kasvoille, kun pieni venyttelee vatsassa. Esikoisen tunsin vasta paljon myöhemmin, ja senkin tunsi ensin mies vatsan päältä tunnustellessaan. Minusta ne olivat kaasuvaivoja, mutta mies oli ihan varma että vauva se siellä potkii - ja myöhemmin tajusin, että oikeassahan hän oli.

Mitähän osaisin kertoa meistä... Meillä mies on ollut viimeiset 7 kuukautta pojan kanssa kotona. Minä olin ekat 7kk kotona, mutta sitten menin takaisin töihin ja opintojen pariin. Nyt syyskuun eka päivä mieskin palaa töihin ja poika aloittaa päiväkodissa, onneksi tosi pienessä ryhmässä.

Ollaan pari viikkoa harjoiteltu päiväkodissa, ja periaatteessa siellä menee ihan hyvin. Poika ei vaan suostu syömään siellä mitään, ja on sitten lopulta kiukkuinen nälissään. Tavallisen karkean ruuan syöminen takkuaa. Erinäisistä sairauksista johtuen poika on saanut kotona aika paljon sileitä kotitekoisia soseita, (Ruokatorvi on ollut välillä niin tulehtunut että karkeaan ruokaan on tullut kammo. Omasta kädestä suostuu syömään mitä vaan eli ei ole kyse siitä etteikö pystyisi vaan siitä että aiempi kipu pelottaa.) mutta tarhassa kaikille on tavallista ruokaa. Eiköhän poika siihenkin totu, varsinkin kun nyt kotonakin on jo jonkin aikaa annettu vain samaa mitä muutkin syövät. Tosin ei sitä kotonakaan paljoa vielä mene...

Esikoinen on ollut tosi helppohoitoinen ja kiltti lapsi, ihana. Vähän sekin jännittää, millainen riiviö ja koliikkitapaus masussa nyt kasvaa. Eihän sitä voi kahta kertaa käydä näin hyvä tuuri, vai? Tai ehkä voikin.

No joo, eiköhän tässä ollut jo liikakkin omaa napaa ja meidän perhettä.

Naru + pieni rv 14
 
Naru Tervetuloa, mäkin sieltä samaisesta ketjusta ja just vetäydyin kokonaan tänne. Meillä on näköjään samanikäset esikot ja la:t myös melko lähekkäin. :)

Iitukka Toivottavasti neuvolassa oli kaikki hyvin! Kyllä ne sydänäänet tosiaan tuntuu ihan järjettömän hyvältä kuulla, kun ei tosiaan pahemmin oo vielä muita merkkejä siitä, että kaikki olisi hyvin. Mulla on pieniä muljuja kyllä jo hetkittäin tuntunu masussa.

emmmaa Kiva että sielläkin oli ultrassa kaikki hyvin. :heart:

Nyt täytys alkaa pakata kamoja. Ollaan lähössä mökille pikavisiitille, kunhan mies tulee töistä. Matkaa 300km suuntaansa, joten myöhään menee joka tapauksessa. Täytyy lähteä sinne kaivamaan ojaa sähköjohdoille, että saatais äitin iloks ulkovalaistus nopeesti kuntoon. Sunnuntaina tullaan takasin.

Hyvää viikonloppua kaikille! :heart:


Pilkkis 14+5
 
Aminohappo onnea typykästä :heart: .
Pilkkikselle tsemiä ruakavalion suhteen. Mä jouduin esikoisesta rasitukseen mutta ei mitään ollut. Saapa nähä nyt kuinka käy..
Naru tervetuloa, itekkin oon enemmän ollut tuolla kuukausipinossa mutta nyt aattelin aktivoitua enemmän myös täällä.

Ekka neuvola takana ja kaikki ok, niin ku nyt voi olla tässä vaiheessa. Sydänääniä ei löytynyt dopplerilla vielä, (esikoiselta kuulu näillä viikoilla) mutta ultrassa sitten hässäkkä löytyi kuten varhaisultrassakin :heart: . Reilun viikon päästä lääkärineuvola ja siellä myös ultrataan ja laskettuaika varmistuu. Nyt merkattiin korttiin 23.3 vaikka varhaisultran jälkeen 28.3
. No mene ja tiedä, eipä tuolla nyt muuten niin merkitystä kuhan rakenneultraan mennään suunnilleen oikeille viikoilla =)

meitsi ja hässäkkä 9+2 (9+5)
 
Jep, neuvolassa käyty ja kaikki hyvin.
Sieltähän ne sykkeetkin heti kuuluivat :heart:
RR 125/72 ja painoa tullut tähän mennessä +200g.
Kotiin tullessani menin pötkölleen niin hupsista,
ihan kun siellä masussa joku olis liikahtanut.. kuvitteluako?
Mene ja tiedä. Esikosta tuntu liikkeet jotain 16+ viikolla.

Tervetuloa Naru minunkin puuolesta tähän iloiseen
joukkoon!! :wave:

emmaaa hienoja ultrakuulumisia!

iitukka ja helmi 14+6
 
Naru tervetuloa mukaan!
kurjaa että ei ole mukava neuvola-täti, koskaan aiemmin en oo ees kuullut ettei neuvolassa olis leluja!täälläkin on yksi leikkihuone täynnä leluja.Poikaa onkin sieltä tosi hankala saada lähteen...

monet oli saanut hyviä neuvola-ja ultra-kuulumisia, onnea niistä!!

iitukka voishan se ollakin että jo tuntuiskin... :flower:

Pilkkis jaksuja ruokavalion kans!sulla kuitenkin tuntuu olevan hyvä asenne tohon.

Luminka hienosti meni sänky-siirto!pelottelen kertomalla et meilläkin meni ekat yöt hyvin, sit tuli parin yön juoksutus-rumba ennen kun taas rauhottu.Tais tajuta että täältä pääseekin pois :D

sit vähän omaa napaa, eilen olin neuvolassa jossa paineet oli vähän koholla ja pissassakin häikkää ja koska löytyy turvotustakin niin saan viedä sit maanantaina uuden näytteen ettei vaan oo raskausmyrkytystä...no, enpä usko mutta hyvähän se on tarkistaa.
muuten kaikki oli neuvolassa ihan jees, sf-mitta pysynyt samana (34cm)
hemppaa ei otettu ja painoo olin saanut kerättyä 500g (kiitos maraboun suklaa-tarjous :D)
joten yhteensä nyt tullut 7,5kg.
Tiistaina taas sit uudestaan.

Eilen oli ukon 25v. synttärit, eipä tuo tosin missään ollut kun meni klo 04 töihin.
Iltapäivällä pitäis mennä häihin mutta ku ei kiinnostais...

nyt jos jaksais alkaa laittaa pyykkejä...viikonloppuja kaikille!!
d. ja pipana 38+6 (39+4)
 
Tervetuloa Naru ja onnea kaikille uusille odottajille ja ultrauutisia saaneille!

Itsestani- ei kummempia, valilla parempia paivia oksentelun kanssa, mutta paino kuitenkin tippunut muutamia kiloja... Vahan harmittaa, jouduin perumaan ultran, kun olin kipea ja nyt sitten odotellaan uutta aikaa...

Miten teilla muilla, onko teille tullut jo mahaa, varsinkin ruokailun jalkeen pullottaa ihan hirveasti...hiukan huolettaa, etta montako tuhatta siella niita sikioita on vai eiko mulla ole minkaanlaisia lihaksia enaa vatsassa??!Muutenkin tama on mielestani paljon nakyvampi, kuin viime kerralla...

Latte 11+
 
Tervetuloa Naru! Muita uusia oonkin jo muistaakseni "tervehtiny". On se ihan totta, että esikoisen ja kakkosen odotus on vähän ku yö ja päivä, mulla on kaks kaveria nyt raskaana, meillä kaikilla la:t ihan lähekkäin ja pakko myöntää et väillä ärsyttää niiden jutut... Lähinnä sen takia, että toisella on on nyt jo NIIN rankkaa ku väsyttää eikä mitään jaksa tehdä jne jne... Ei se VOI olla niin rankkaa kun vauva on vasta masussa... Jotenki sit tuntuu tyhmältä siihen sanoa et no miks ihmeessä et nuku väsymystäs?? Nyt kun on esikoinen niin ei niin ei enää pysty sillai lepäileen... Ja kamalaa kun mies meni yhtenä viikonloppuna baariin kaverinsa synttäreitä juhlimaan eikä ite päässy mukaan, miksei päässy?? Olis menny vaan, tarviiko sitä aina kännissä olla? Noh, se siitä ja ihania kavereita ovat en mä sillä sano.

Mullakin on ollu aika erilainen raskaus tää toinen, ekasta voin tosi hyvin ja nyt oksentelin mooooonta viikkoa ja meillä esikoinen siis poitsu ja nyt povasivat tyttöä, jospa sullakin Naru erilaiset alkuraskaudet vihjais siitä ;)

Poika on päikkäreillä ja mies kirpparilla ja mä valmistaudun pakkaamaan kun polilta päivin lähdetään sinne kylpylälomalle paperihääpäivää juhlistamaan :heart: Järkyttävä ikävä tulee poikaa, mutta ehkä se "laantuu" illan mittaan... Ihan hyvää tekee varmasti keskittyä hetki ihan vaan toisiimme.

Rattoisaa lauantaita!

Jonskis ja villisti potkiva masukas 29+3
 

Yhteistyössä