°.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

Jouskari ja sef Tervetuloa !!

sef Paljon Onnea tuoreesta plussasta :heart:

Jääkiekossa erätauko. Hurjan jänniä pelejä nyt ollut. Onneksi meidän tyttö nukkuu yleensä aamulla kahdeksaan asti niin jaksaa itse valvoa. Meidän tyttö on samanlainen iltakukkuja kuin vanhempansakin. Nykyisin nukahtaa jo puol yhdentoista aikaan. Vauvana valvoi yleensä puoleen yöhön asti tai oikeastaa koko ekan vuoden ajan. Uskon ,että uusi vauva omaksuu heti saman rytmin ,kun minä näin iltaisin kuppaan ylhäällä.

Eipä tänne mitään kummallista. Kovasti jo jännittää keskiviikon lääkärille meno. Onneksi supparit nyt vähän paremmalla tolalla ,kun alan omaksua tänän hissutteluvaihteen.
-Poni ja Manteli 25+5
 
sef suuret onnittelut plussasta!!
torey me ollaan forssasta, mutta löysin käytetyt tuplat tampereelta ja täältähän ei oo kun sen 90km sinne niin ei oo paha matka. Mun mies asui tampereella kun tutustuttiin ja ekat kuukaudet oltiinkin eri paikkakunnilla...sitten ilmoittikin esikko tulostaan ja mies muutti tänne :)
Kävi tosin vielä treella töissä ja oli viikot pois, onneks löysi täältäkin töitä!Nyt mies koittaa houkutella mua kotikaupunkiinsa poriin, mut mä oon vähän kahen vaiheilla viä :whistle:
hauskaa muuten miten monia nikkejä sitä onkin jäänyt mieleen sieltä kuumeilu-puolelta, ihan kun vanhoja tuttuja :D
Poika lähti papalle hoitoon että saan lukea huomiseen kokeeseen, nyt siis kirjojen kimppuun...
Aurinkoista päivää kaikille!!

d. ja pipana 23+2 (24!!)
 
Huomenta!! :wave:

Suuren suuret onnittelut plussasta, sef!!! :flower: =) :heart: Tosi hieno juttu, sieltä se plussa sitten putkahti :) Tervetuloa mukaan myös Jouskari-80 ja äiti88! :wave:

Hyvää ultrakäyntiä buffo:lle tänään! :heart:

Kiitos kovasti vielä ultraonnitteluista :heart: :D Oon täällä ollut ihan Hangon keksinä viime perjantaista lähtien B) Eilen käytiin ekassa neuvolassa, ja lasketuksi ajaksi tuli 21.12. Itsekseni laskeskelin taas, että se ei oo ihan mahdollista, mutta np-ultrassa sitten varmaan selviää tarkemmin. :) Neuvolan mukaan meneillään olisi tänään 8+2 ja perjantaisen varhaisultran mukaan 7+1. Sinne välimaastoon ne raskausviikot omien laskujen mukaan sijoittuu. :)

Mulla on yllättävän paljon ollut huonoa oloa, ei tarvitse onneksi pönttöä halailla mutta yleisetova olo päällä melkein koko ajan, etenkin, jos edellisestä syömisestä on vaikka vaan pari tuntia. Oon yrittänyt popsia porkkanaa ja hedelmiä, ettei ihan lähde lapasesta heti alkuun. Väsymystä on kans ilmassa kovasti.

Kiitos myös reissuvastauksista! :) Me varattiin viikonloppuna sit lennot+hotelli tuonne Ranskanmaan pääkaupunkiin kesälle B) Mä oon ihan täpinöissäni, ollaan käyty siellä pari kertaa ja molemmat tykätään kovasti. Nyt saadaan sit "esitellä" kaupunkia myös meidän petit monsieurille :D Ajateltiin, että se olis helppo kohde, kun lennot kestää 2,5-3 tuntia, ja kun kaupunki on tuttu, niin osataan liikkua jo entuudestaan siellä. Lisäksi ne suurimmat nähtävyydet ollaan nähty, niin nyt voidaan sitten tehdä erilainen reissu ja mennään pojan ehdoilla, vietetään aikaa puistoissa, kävellään Seine-joen varrella, notkutaan katukahviloissa ja ylipäätään nautitaan siitä ilmapiiristä. :) :heart:

Nyt pitäis keksiä tälle päivälle jotain tekemistä, mies on työmatkalla huomisiltaan asti. Vähän kyllä väsyttää, mutta toisaalta piristää käydä jossain pyörähtämässä... Noh, jos nyt aloittais sillä, että laitan kotia kuntoon sillä välin kun poju nukkuu. Joten palaillaan! :wave:
 
Kesis Ihanalta kuulostaa tuo Pariisin reissu! :heart: Kiva kun pääsette sinne ja kuulostaa niin mukavalta just tuo pojan ehdoilla meneminen. Toivottavasti etova olo pysyy siellä kurissa pelottavan terveellisillä eväillä! :D Onpas sulla itsekuria! Jännä kun nuo lasketut ajat noin heittelee. Mut liekö sillä niin väliä, pääasia että joskus tulee ulos sieltä.. Hihi! :heart:
 
Tervetuloa uusille!

Ihanalta tosiaan kuulostaa Kesiksen Pariisin reissu! Meillä taitaa jäädä reissut tekemättä kun ei ole kesälomaa vielä kertyny. Mökille juhannukseksi, siinäpä se. Mies lähtee jokavuotiselle kalastusreissulle Venäjälle nyt jo elokuussa, normaalisti ovat käyneet lokakuulla mutta nyt on niin lähellä tuo la ja vielä kun esikkokin ponkaisi ennen aikojaan niin lokakuulla ei enää uskalla niin pitkälle lähteä. Oon kyllä ilmaissu mielipiteeni että ens vuonna sitte saa jäädä miesporukan reissu väliin ja säästetään rahaa perheen yhteiseen ulkomaanmatkaan.

Nti Kesäheinä jaksamista etovan olon kanssa! Mä halailin pönttöä ekat 12 viikkoa joka aamu ja nyt silloin tällöin vielä aamuisin oksennan ja tuo etova olo on niin tuttua... Mutta toivotaan että sulla(kin) helpottaa pian, ei oo 12 viikon "rajapyykkiinkään" enää pitkä matka.

Nyt onkin vähän viileämpi ilma ulkosalla, äidilleni ohjeistin aamulla että laittaa pojalle kolitsin tuulipuvun alle, vähän se hymyillen otti neuvot vastaan, itsekin hän sen olisi tiennyt mutta tällaisia me äidit ollaan :saint:
 
Terveisiä rakenne ultrasta!

Kaikki oli ultrassa oikein hienosti ja Papusen koko vastasi viikkoja. Niin ja jos nyt paikkansa pitää niin meille on tulossa toinen TYTTÖ :heart: :heart: . Papunen oli aivan mykkyrällä ja tosi alhaalla koko ultrauksen ajan eikä milllään olisi noussut ylöspäin, että saadaan mitat otettua. Mutta siis kaikki rakenteet on kunnossa ja muutenkin kaikki hyvin. Seuraava ultra onkin sitten vasta joskus viikolla 36 synnytytapa arviossa.


Kesäreissuista oli puhetta... Me aiotaan titi-nallen taloon Ikaalisiin kesällä ja sitten puuhamaahan, mutta se onkin ihan lähellä. Mä olen heinäkuun töissä kun mies on lomalla joten suuria ei tarvitse suunnitella :| Juhannuskin on vielä ihan auki, että mitä tehdään...

Sef - hurjasti onnea plussasta!!

Nyt pitää painua hetkeksi sohvalle pitkäkseen... Tuli taas lätkää katottua yömyöhään.... väsyttää...

Emppu & Papunen 19+3
 
johan alkaa tuttua porukkaa tulla tänne! paljon onnea plussasta kaikille ja iso tervetulohali!=)

Miehän sanoin Kesis, että hyvin siellä ultrassa menee, sietääkin siun hymyillä nyt=)
Tuo tein reissu kuulostaa tosi ihanalle, ai kun miekin.. (mamina on täällä kateudesta vihreenä, koska ei oo koskaan ite päässyt naapurimaita pidemmälle...) :D

Tässä mein ultra-tuliaisia, siellä se nyt sit köllöttää, laitelkaahan muutkin kuvia jos saatte koneelle!

 
Sef ihanaa!!! Onneksi olkoon ja tervetuloa!! :flower:

Maminalla suloinen köllöttelijä siellä! :heart:

Empulle myös onnitteluja ultrakuulumisista ja tyttöuutisista!

Kesis,Pariisi,ihanaa! Siellä minuäkin oon aina halunnut käydä.Meillä ei taida nyt olla oikein varaa lähteä mihinkään vaikka molemmilla meillä heinäkuu lomaa onkin. No eipä tuo haittaa, kotona kuokitaan pihamaata ja grillaillaan =)

Pilkkis, olin jostain bongaavinani että ootte muuttamassa? Muutatteko pois täältä Pirkanmaan helmestä ;) vai vaihdatteko vaan asuntoa? Jos siis saa udella? =) Mites piinaviikko sujuu? Uutisia?

Täällä tänään yökötystä, yökötystä ja yökötysta...Ja sitten paljon väsymystä... Mutta ei valiteta! Onnellinen yökkääjä olen! =) :eek:

Torey 7+6
 
Vitsi, oon jo meinannu unohtaa koko pikkukakkospinon :eek: :whistle:

Joten kuulumisia vois tännekin kirjata, vaik ei tässä paljoa mitään olekaan tapahtunut :p

Tervetuloa äiti88, ollaankin jo tuolla marraskuun masun kasvattajissa :D

Mitä muuten daydreams opiskelet, jos näin saan udella? =)

Voihan vitsi Kesis, Pariisiin!!! Oon ihan vihreä kateudesta, loistaako sinnekin asti ;)
Me ei olla edes häämatkaa päästy tekemään, kotimaahan saatiin häälahjaksi viikon majoittautuminen johonkin Holiday club- paikkaan. Ajateltiin vasta mennä kun tää kakkonen osaa jo kävellä, vähän helpompi liikkua sitten!

Emppu: Toinen tyttö, ihanaa :heart: Toivoitko erityisesti jompaa kumpaa? Minä vähän toivoisin myös saavani toisen likan, mutta en tietenkään palauta jos poika tulee =) Kävisi samoja vaatteita ja leluja, ja saisi pitää neidin huoneen tyttömäisenä molemmille! Mutta on siis poikakin tervetullut meille tasoittamaan akkavaltaa :p

mamina:
Kiva kun tuosta sinun vauvasta saa jotain selvääkin, mulla kaksi kuvaa ja toisessa näkyy pää, ja toisessa kuvassa ihme asennossa. Siitä siis niskaturvotus otettu. En tajunnut pyytää ihan erikseen selvempää kuvaa, mutta pääasia että masussa oli kaikki hyvin!

Jaksamisia Torey yökköjen kanssa :hug:
Vaikka hyvästä tarkoitusesta se oksettaakin =)

Laitan nyt vielä tännekin minun tämän päiväisen masukuvani, eli rv 15+3 :heart:



-Luminka-
 
Torey Voi sua yökkäilijää.. Miten tuntuu, et ootte Kesiksen kaa olleet kuukausikaupalla jo tällä puolella ja kuitenkin siitä onkin vasta muutama viikko!!? Hirvee ikävä!! :heart: Ja saa udella!! :) Muuttamassa ollaan tosiaan ens kuussa. Eli joudut lähteä vähän kauemmas kaffettelemaan, kun se plussa täältä mäjähtää.. :D Hirveen kauas ei karata, tonne toiseen puhtaan veden kuntaan, Valkeakoskelle. Ollaan ostamassa sieltä omakotitalo. :D Tosi ihana kun saa jotain muuta ajateltavaa kuin tämä iankaikkinen kuumeilu.. Piinaviikko polkee alkutekijöissään, ei oo tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Testit ostin jo tänään kaappiin, mut yritän pidättää, kun en enää jaksais nähdä negaa. Ei oikeen osaa hirveesti jännittää tällä kertaa, kun on niin hirveesti puuhaa tässä koko ajan.

mamina Ihana pieni siellä pötköttää! :heart: Ja Luminka ihanasti se masu jo killittää! :D Ei tämä täällä ole kovin vihreä kateudesta, ehei!! :ashamed:
 
Heips,

Terkut ultrasta, siellä se sydän pumpsutti hienosti ja koon mukaan menisi aivan samassa kun menkkojen mukaan, jos nyt tuosta ekasta ultrasta voi paljon koosta päätellä. Mutta siis 7+0 olisi tänään ja laskettuna aikana pysyy se vuoden viimeinen päivä. Pahoinvointi jyllää...

Mutta se itsestä, kovasti tervetuloa uusille mukaan kakkosodottajiin ja onnittelut Empulle myös hyvistä ultrakuulumisista.
Nyt nukkumaan...
 
Pilkkis: Ihanaa, omakotitalo! :heart: Me haaveillaan jo vähän, mutta sitten vasta varaa kun palaan töihin joskus tulevaisuudessa :whistle: Siihen saakka ähistään tässä meidän rivarikolmiossa :p Vähän voi ahdasta tulla olemaan, mut pakko mikä pakko!
Ihana tässä kuitenkin on olla, hyvä asuinalue, päätyhuoneisto ja se oma piha mitä on laitellut joka kevät ja syksy. Ja siis onhan tänne saanut rahaa uppoamaan, huoneita ollaan tapetoitu, maalattu, vaihdettu lattiaa ja noista mun kukkapenkeistä puhumattakaan :whistle:

Hienoja kuulumisia buffo sinulla ultrasta! :heart:
 
Luminka No sanopa muuta! :) Me ollaan kans haaveiltu monta vuotta, mut mä menetin talvella hermoni ja varasin ajan pankista. Halusin selvittää, minkämoinen laina meiän on mahdollista saada nyt ja kun päätös tuli, alettiin etsiä aktiivisesti sitä ihanaa omaa mökkeröä. Me asutaan myös rivarikolmiossa ja vaikka tilaa on ihan sopivasti, tuntuu tosi turhalta maksella isoa vastiketta ja pientä lainanlyhennystä. Asutaan siis asumisoikeuskämpässä nyt, teillä taitaa olla omistus-? Mielummin sitä makselee itelleen niitä isompia lyhennyksiä. Me myös ollaan viihdytty tällä alueella tosi hyvin, mut talojen hinnat täällä on aika huimia ja haluttiin muutenkin vielä vähän rauhallisemmalle seudulle sitten kun talo ostetaan. Rahat voi mennä kyllä vähän tiukille, kun omassa talossa on niin eri lailla kuluja, mut kyllä me selvitään. Tästä kohta ollaan just lähössä kuntotarkastukseen sinne.. :heart:
 
Luminka - mulla oli sukupuoli ihan sama, tietysti tytölle kaikki on valmiina. Mies ois vähän toivonu poikaa, mutta onhan tuo innoissaan tytöstäkin :LOL: . Jäähän meille nyt se optio kolmanteen :D Ihana masu sulla!

Oi Pilkkis omakotitalo, ihanaa.... Me asutaan kanssa rivarissa, 4h+keittiö, eli hyvin mahdutaan, mutta se omakotitalo jossain syrjässä on aina ollut meidän haaveena... Nyt asutaan pienen kylän ihan keskustassa. On tässä todella hyvät puolet, koska esim lähimpääm kauppaan on 400m.

Buffolle - Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Mamina - teillä on kyllä tosi hyvä kuva pikkuisesta! Meillä papunen oli niiiin mykyrällä eilisessä ultrassa, että kuvatkin oli toi huonoja.

Nyt pitää jatkaa tytön kanssa aamuhommia.... :wave:
 
Aurinkoista huomenta! :)

Pilkkis79 ihana toi "pelottavan terveelliset eväät" :LOL: Joo ei se itsekuri niinkään, vaan pakottava tarve :kieh: Mulle on imetyksen lopettamisen jälkeen täysin pyytämättä tupsahtanut parissa kuukaudessa pari kiloa iloa, niin täytyy nyt yrittää vähän hillitä tätä laajentumista :eek: Viime raskaudessakin söin kyllä tosi terveellisesti, jotenkin tuo masun asukas tuo ihan erilaista motivaatiota syödä tosi terveellisesti. :) Juu ihanaa ja jännää kyllä lähteä reissuun tuon pienen miehen kanssa =) Mahtaa pikku herra olla ihmeissään reissussa :) Onnea sinne teidän kuntotarkastukseen, toivottavasti kaikki on hyvin! Ja ottaen huomioon, että olet piinaviikolla, pidän peukkuja myös muutenkin, *wink* *wink* :D

Jonskis kiitti jaksamistoivotuksista :heart: Esikoisen kanssa oli etovaa oloa jonnekin viikolle 10 asti, jospa tämäkin tästä kohta. =)

Emppu80 onnea hirmuisesti hyvistä ultrakuulumisista, hienoa, että kaikki on hyvin! :heart:

mamina oi miten söötti sun ultrakuva!! Ihana :heart: Tuliko sulle mitään "fiilistä" sukupuolesta tuolla ultrassa? :)

Torey tutulta kuulostaa, onnellinen yökötys ja väsymys. :D Mutta eiköhän tämä tästä kohta helpota! =)

Luminka Voi mikä ihana masukuva!! :heart: :) Nopeasti se aika menee, huomaa tuosta kuvasta hyvin :)

buffo Ihania ultrauutisia, onneksi olkoon!! :heart: :flower: :) Kiva kuulla, että kaikki oli hyvin siellä :) Tsemppiä pahoinvoinnin kanssa!

Otetaanpas päivän Galluppi tähän väliin:
Kuinka monen lapsen perheestä haaveilette?

Meillä on miehen kanssa aina ollut toiveena kaksi lasta, joten luultavasti tämä odotus on viimeinen. Tosin kolmannenkaan yritys ei ole ihan poissuljettua, mutta ainakin alustavasti ollaan puhuttu kahdesta. Vielä ei ainakaan ole haikea olo iskenyt sen suhteen, olen vieläkin vaan edellisen keskenmenon jälkeen huojentunut, että jos tämä raskaus jatkuu hyvin loppuun saakka. :heart:
 
moi!
montako lasta?
mä haluaisin ainakin kolme ja enemmänkin saa tulla :D
Meistä kun on mun miehen kanssa tulossa ison maatalon jatkajia tulevaisuudessa! se on miehen kotitila ja tällä hetkellä vajaat 3000 sikaa siellä kasvaa sekä peltoa on tietty ylenpaattisesti... mies onkin siellä töissä!Ja kun siellä on tietysti ihana iso talo mikä siirtyy sitten meidän asuttavaksi niin sinne mahtuu monta lastakin ja jos minä asun ihan maalla haluan että mulla on sitte lapsista seuraa myös :D vaikka ei siitä ole autolla kuin 15 min matka kaupunkiin!

Olitte puhunut myös jotain omakotitaloista, niin me ostettiin tasan vuosi sitten talo Huittisista! ei ole mikään iso talo mutta 106 neliötä eli 4 makuuhuonetta ja olohuone,keittiö,sauna jne.. että meille ihan riittävä kunnes vaihdetaan landelle!

mä tunsin tänään aamulla ekan kunnon liikkeen vatsassani ja samantein pitikin kiiruhtaa vessaan ... taisi osua juuri rakkoon päin :LOL:
 
Huomenia! Ihana on tosiaan tuo Luminkan kasvava massukka! Ja kun kommentoit selkeäksi tuota mein ultrakuvaa, niin esikoisesta oli vieläkin selkeämpi, oikein kunnon sivuprofiili jossa hän imee peukkuaan :D

Kesis, galluppiisi: 3-5 on sopiva määrä. Tämänhetkiset suunnitelmat menis niin että nyt kaksi, ja sitten koulu+työt ja sen jälkeen vielä perheenlisäystä jos luoja suo.
Ja tuosta miun sukupuolifiiliksistä; tyttötunne tuli. Tosin ehkä aiotaan siis kysässä rakenneultrassa ultraajan mielipidettä, mut sen näkee sitten..

Pilkkis, siule miekin oon kyl kateellinen omakotitalosta.. mie niiiiin haluisin, mut ehkä sit joskus, ja eihän tätä ikääkään oo vielä ku vähän päälle 20, joten kyllä sitä viel kerkee. Onnea kuntotarkastukseen, ja testaukseen tietty ;)

Jaksamista Toreylle yökötykseen, kyllä se ohi menee :hug: mutta niinkun sanoitkin, niin täysin hyvästä syystä yököttää :D

Kiva kuulla että muutkin voivat kertoa hyvistä ultrakuulumisista! Tsemppiä niille jotka eivät vielä ole käyneet.

mites se mein kerhoajatus? joko sitä on perustettu?
 
mamina ihanan ultrakuvan ootte saanu!mekin saatiin np-ultrasta tosi paljon hyviä kuvia, rakenneultrasta ei yhtäkään!!!Oli kyllä niin töykee akka ettei tosikaan.Mä vielä oon sillee vähän ujo etten kehannu mitään sanooka vaikka teki mieli huutaa että anna ny s'tana ees yks kuva!
jospa sit synnytystapa-arviossa sais kuvan.
Luminka söpö kumpu sulla jo!mulla ei näkyny kunnolla ees rv 18...mutta on tosiaan toi kohtu niin taaksepäin, nyt tosin jo vauvamaha erottuu niillekin jotka ei asiasta tiedä :)
Kesis ihanalta kuulostaa teidän reissu!haluis melkein tulla matkalaukkuun salamatkaajana!Ite en oo koskaan saksaa pitemmälle päässy, ehkä miekii vielä joskus... :snotty:
Onnittelut myös hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille!
Jollain oli talonostoa, vähän oon kyllä kade, me muutetaan nyt vuokra-kolmioon täältä vuokra-kaksiosta...omakotitalo ois kyllä niin ihana, nyt vielä harmittaa kun muutetaan rivarista kerrostaloon!mut pakko se on kun ei vaan tähän yksinkertasesti mahuta.
Kesiksen galluppiin vielä, mies on sitä mieltä että tuleva lapsi on viimeinen, minä oon sitä mieltä että yksi sais vielä tulla, mutta vasta lähempänä 30v, (täytän siis nyt kesällä 24v) niin ehtis välissä käymään taas töissä ja koulun loppuun.Mutta saa nähä saanko miehen pään käännettyä...sano mies kyllä että jos lotossa voitetaan niin lapsia saa tulla vaikka saman verran lisää, ilmeisesti hällä siis huolena toi taloudellinen pärjääminen useamman lapsen kanssa.Mulla kyllä välillä jo vähän haikee olo että onkohan tää sitten viimeinen raskaus vai ei...
Jaa juu, Luminka sitä kysykin, opiskelen siis lähihoitajaks, toiveena päästä päiväkotiin töihin!olin tossa lukion jälkeen töissä muutaman vuoden niin jäi toi varsinainen ammatinhankinta vähän tällee roikkuun... :whistle:
Tässä vielä tuore kuva tältä aamulta, viikkoja kasassa joko 24+1 tai 23+3 riippuen kumpi LA osuu oikeaan :)


 
äiti88 onnea liikkeiden tuntemisesta! =) :flower:

Voi kuin nätti masu sulla daydreams :heart: =)

Mä mietin itseasiassa just tänään kans tuota kerhohommaa, mistä maminakin mainitsi! :) Se olis musta kiva. Pitäiskö sen kerhon olla "Pikkukakkosta odottavat" vai "Pikkukakkoset" vai mikäköhän olis hyvä? Tai tarkoitan siis, että olisko se kerho odotukseen asti vai olisko se sekä odottajille että pikkukakkosen jo synnyttäneille? Niin ja olisko jollain kiinnostusta ryhtyä sen kerhon pitäjäksi? :attn: :)
 
Mamina:Suloinen möykky kuvassa :heart: Miten ultra kuvat saa koneelle? Skannerillako?

Luminka:Ihanasti jo pömpöttää sulla masu! Mulla on tota omaa pömpötystä sen verran että oikeestaan vaan selällään maatessa erottaa mikä on vauvapömppöä ja mikä löysempää :LOL:

Daydreams:Sulla kanssa kiva masukuva, puolivälin jälkeen kasvaakin hurjaa vauhtia!

Kesis:Lastenlukumäärä galluppiin, mies on meillä sitä mieltä että kaksi riittää mutta mä kyllä haluaisin kolmannen sitten joskus 3-7 vuoden päästä... Saas nyt nähdä sitten.

äiti88: Meillä on suunnilleen samansuuruinen omakotitalo kuin teilläkin, 105 neliöö noin. Mutta meillä on vaan kaksi makkaria, ovat todella isoja, molemmista saisi kaksi eli 4 makkaria sais remontoitua. Se onkin tarkoitus tehdä tässä kunhan lapset vähän kasvaa ja sit yläkertaan tehdään vessa. Keittiö ja kylpyhuone/sauna ja alakerran vessa remontoitiin vuosi sitten kun muutettiin. Talo on miehen isoisoisän rakentama ja siinä on aina asunut heidän sukuaan. Ennen meitä asui siinä miehen eno ja hänen vaimonsa joille tila alkoi käydä turhaksi ja ostimme sen heiltä. Hyvä tuuri kun asuntojen hinnat on ns vapailla markkinoilla aina vaan nousemaan päin! Remonttiin upposi kyllä sitten rahaa mutta tällai pikku hiljaa kun remontoi kohteen kerrallaan niin ei tunnu niin hurjalta summalta.

Buffolle: Onnea hienoista ultra kuulumisista! Itekin odotan jo rakenne ultraa vaikka siihen on 1,5kk aikaa... Enkä pysty päätäämään kysyiskö sukupuolta vaiko eikö... Voihan se olla ettei ultraaja edes lähde asiaa kommentoimaan... Toisaalta halusin tietää mut toisaalta jännempää olis jos ei tietäis ennen kuin sitte synnytyksessä. Jotenki mulla on niin piintyny käsitys siitä, että kaks ekaa on aina samaa sukupuolta että sillai en osaa ajatella että meille tulis tyttö vaikka sekin olis kyllä kiva... Varsinkin jos lapsiluku jää kahteen niin olis kiva kun olis poika ja tyttö. toisaalta taas kahdesta pojasta olis sit seuraa toisilleen ja menis tosiaan samassa huoneessa jonkun aikaa ainakin(toki tyttö ja poikakin menee pieninä) ja kävis kaikki esikon vanhat vaatteet jne jne... Miten muut, aiotteko kysyä sukupuolta ultrassa?

Nyt jatkan töitä!

-Jonskis- rv 14, tasan :heart:
 
Jonskis me kysytään aika varmasti sitä sukupuolta ultrassa. Vaikka toisaalta onhan se varmaan aika mahtavaa kuulla sukupuoli vasta syntymänkin yhteydessä. Esikoisesta tiedettiin sukupuoli etukäteen ja musta se oli aika kiva :)

mamina hyvä idea toi nimi! Mä en oo varma kannattaisko mun ryhtyä kerhon pitäjäksi, jos tuleekin aikoja ettei täällä tule käytyä (as if :LOL: ). Mutta kiitos kannatuksesta kuitenkin =) Katsotaan josko joku muu haluaisi siihen hommaan ryhtyä :wave:
 

Yhteistyössä