Heips!
en oo taas hetkeen päässyt koneelle, koitan nyt muistaa jotain kommentoitavaa
Kesiksellä ihania kuulumisia, hurjasti onnea niistä!Kyl teille vaan vauva tulee
Meillä poitsu oli viime kesänä ton 1v ja reissataan kyllä kerran kuussa poriin viikonlopuks, mies kun on sieltä kotoisin, joten niihin reissuihin poika on tottunut jo pariviikkoisesta.Viime kesänä oltiin Zoolandiassa, poika kyllä tykkäs katella eläimiä, vanhempien mielestä oli tosi kuppanen paikka.Mutta joku voi tykätäkin ja pojan takiahan sinne mentiinkin
tänä kesänä olis tarkotus mennä puuhamaahan.
niinkuin
Poni06 laittoikin varmaan reissailut onnistuu kun vaan on oikea asenne!Meillä toi reissaaminen rajoittuu kyllä ihan kotimaahan kun ei tota rahaa oo kovinkaan paljon ylimäärästä.
Täällä äitienpäivä meni rauhallisesti, sain kortin ja mansikoita!Pakkailin kamoja, luin keskiviikkoisiin kokeisiin ja iltapäivällä käytiin mammalla ja papalla kahvittelemassa.Ja niin, ja nukuin puolen tunnin päikkärit, pitkästä aikaa
lahjaa en saanut kun rahat uppoaa nyt tähän muuttamiseen mutta haki mies sentää ruokaa nii ei tarvinnu kokata
Teillä on kyllä ollut hurjia synnytyksiä, tuntuu että ite on päässyt tosi helpolla!
tosiaan 5 aikaan aamulla alkoi vedet tiputteleen, menin takas nukkumaan kun ei supistellut ja 7 heräsin suppareihin. Herätin miehen, "miikka, miikka.tänää varmaa lähetään." mies siihen "mä en ainakaan lähe mihkää, mua väsyttää." sit piti vähän jo tökätäkin, "ei kun synnyttämään!" ja johan pomppas mieskin pystyyn
Mies sitten lähti hakeen mun isältä autoo, meillä kun just sopivasti oli oma auto korjattavana!no isä sitten lähtikin meille kuskiks. matkalla sairaalaan poliisi pysäytti kun tuleva pappa hurjasteli ylinopeutta
sakkoja ei saatu kun näkivät mun kärvistelevän naaman!10 oltiin sairaalassa jolloin olinkin jo 4cm auki. Suoraan saliin ja parin tunnin päästä sain epiduraalin jonka jälkeen en tuntenut enää mitään!Olin siinä just alottelemassa ristikkoo kun kätilö huikkasi että täällä näkyy hiukset jo että jos aletaan ponnistaan!tunti siinä menikin, luulen että se vaikeutti asiaa kun en oikein tuntenut supistuksia, se oli enemmänkin semmosta jatkuvaa paineen tunnetta.14.05 syntyi poika napanuora kaulan ympäri, lisähappea jouduttiin antamaan mutta nopeasti poika tokeni jo huutamaan.
Sillon oltiinkin perhehuoneessa, nyt tulee ihan uus kokemus kun "joutuu" sinne muiden synnyttäneiden sekaan
Mitäs vielä piti kommentoida...
täällä nuha jatkuu vielä joten tuntuu että aivot ihan limassa eikä ajatus kulje!keskiviikkona vikat kokeet koulussa ja sit vielä pari viikkoo ennen kesälomaa!JEE! kun vaan sais järjen kulkemaan ees siihen koepäivään mennessä ettei tarvii tyhjää lappua palauttaa
ostin itelleni jo snickers-patukan perjantaista sokerirasitusta silmällä pitäen, saan sit aatella sitä ihanaa patukkaa koko sen pari tuntia siellä
Lauantaina mennäänkin tampereelle hakeen meille tuplarattaat!jotenkin jännää tehä eka isompi ostos, tuntuu mukamas sitten todemmalta tää raskaus
Nyt pojalla taitaa olla kakka-hätä, koitan saada sen potalle ennen ku ehtii housuun
mukavaa alkanutta viikkoa!
daydreams ja pipana 23+1 (tai menkkojen mukaan "jo" 23+6
)