hohhoijaa...sain just poitsun nukkumaan!Siis meillä on nykyään mieletön taistelu noitten päikkäreitten kanssa
eilenkin piti lähteä mummolasta kesken päivän kun herra ei suostunut nukkumaan vaikka oli ihan tööt.No meill on sitä matkaa kotiin sellanen 10 min ja eikös kun autoon päästiin niiin ukko nukahti heti voi video :headwall: , ajeltiin sitt tunnin verran ett saa nukkua ja oli tekeminen ett saan hereille.
Maanantaina viimeks ei nukkunu koko päivänä ja sitt vasta 21.00 nukahti olohuoneen lattialle ja siitä olikin kiva kantaa tollanen reippa 14 kilonen yläkertaan
Keskiviikkona käväsin neuvolassa ja painoa oli tullut +1100g/vko!!!!!!!!!!!halleluuja
mutta sf mitta sama kun ed.kerralla eli 32 cm joten terkka oli vähän sitä mieltä että on turvotusta pakko olla.
mulle on siis nyt tullut painoa yht.11,6 kg eikä tartteis tulla enää yhtään mutta hyvin tuo pulla maistuu
täti laitto sydänääniä kuunnellakseen sen petin melkein 90 asteen kulmaan ja siitä huolimatta en meinannu pystyy olee siinä ja piti auttaa mut pois kun sattu selkään niin per....sti.Sydänäänet heitti 145-160 välillä ja rt oli edelleen ja on jo pää tosi alhaalla joten ei ihme että pitää juosta vähän väliä vessassa.
Ukko ollut taas viikon reissussa ja oli iloinen yllätys kun soitti päivällä ett onkin hypännyt 14.12 junaan ja tulossa viikonlopuks kotiin =)
ihana kun tulee vähän ulkoiluttaa tota esikkoa.
Mullakaan ei muuten ole mitään sairaalakassia edes ajateltuna kun tiedän tarkkaan mitä otan mukaan ja ainoat mitkä on "etsittävä" on imetysliivit ja liivinsuojat (mulla on ne Ruskovillan puuvillasilkkiset,jotka on muuten mun mielestä parhaat kun ne kertakäyttöiset jäi ikävästi joskus nänniin kiinni ja auts)muuten kyllä perustarpeet vaan.
Ja 3 vkon päästä kun on se synnytystapa-arvio niin sitten on vähn viisaampi jos vaikka tulee taas leikkaus niin aika on sitten ainakin tiedossa.
Mua alkaa kans jo hirvittää ett miten tää aika on mennyt kun tuolla huhtikuisissa oli jo eka syntynyt ja täälläkin monella kohta h-hetket.
Jaksamista kaikille selkä,-närästys yms kipuisille ja mukavaa viikonloppua.
Täällä Savossa ainakin paistaa aivan ihanasti aurinko B)
Lis69 33+0