***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja pietu-:
Sairaalakassista: Mie en ota ku hammasharjan ja tahnan, hiusharjan ja sit shampoon + hoitoaineen sekä saippuan hygieniajutuista mukaan. Tuon lisäks sit kotiinlähtövaatteet itelle + jonku ristikkolehden, jos sattuu, et aika käy pitkäks. Puhelimenlaturi tietty kans ja kamera. Muuten en varaa mitään muuta... Tai joo, täytyy muistaa ottaa vihko messiin, johon sit kirjotan mitä haluun muistaa. Esikoisestaki oli :D ..ja äh, ne liivinsuojat vielä.



Mulla on kassissa seuraavat asiat:


-Toiletilaukku missä hammasharja,tahna,hiuslenksu ja harja
-Kotiintulovaatteet
-Kauhea kasa trippejä (Neiti niitä jo himos kovin :D )
-Kamera
-Känny (Laitan sitten kun lähtö tulee)
-Äitiyskortti (Laitan sitten kun lähtö tulee)
-Liivinsuojia
-Imetysliivit

Mä kun mielelläni käytän sairaalan vaatteita kun ei tarvi pelätä
likastumista ja saa aina vaihtaa silloin kun haluaa :)




Emppu788 & Veikka 36+2

 
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Pian ne paivat menee Blondie! Miten sun selka jaksaa?


Latte 36+ :wave:

Siinähän tuo. Perjantai-iltana pitkän viikon jälkeen koko jalkaa särki. Lauantaina tein mukailtua pilatesta ja sunnuntaina kävelyllä. Kipu helpotti. Ei tarvinnut Panacoddia popsia, laitoin vaan tuhdisti kylmägeeliä yötä vasten.

Kuis muut selkävaivaiset?
 
Pitkästä aikaa tännekkin.. :wave:

On tämäkin elämää... joku vielä kehtaa väittää että raskaus on ihmisen parasta aikaa elämässä |O ei mulla vaan... alkuraskaudessa pahoinvointi ja pallean oireilu, keskiraskaudesta lähtien selkä ja lonkka vaivat ja loppuraskaus vielä meneillään. ja nyt ei pääse edes kävelemään |O lääkäriltäkin tuli supistusten takia lepokäsky. no kokeilimpa piruuttain viiä roskat ulos niin jo sillä matkalla tuli kaksi kipeetä supparia. toisaalta toivois vaan että nää kivut olis vaan jo loppu mutta vauvan kannalta parempi olis pysyä vielä masussa.

Nellah ja 34+2
 
AAM
:wave: täällä sitä ollaan rätspoksuilemassa.. 33 rikki jei :D

Olin niin tiivis viikendi etten teitä ehtinyt kaipaamaan :kieh: *sori*

vai ei oo päässyt vielä la poksujat tosi toimiin... :whistle: puhkuttaas supparipuhalluksia teitin suuntaan.. :hug: :D

Oih kohtahan Blondiekin jää äiskärille.. enään 1 kk :) se menee äkkiä.. muistamme vielä kun se plussa tuli ;)

Glow täältä onskuliinit kans :flower: :hug:

nälkäily täällä maistuu ruoka saamaan tahtiin vielä :xmas: :p ja paljon päälle.. ja usein... |O koskakohan toi paino siirtyy liikalukemille.. :headwall:

am & hippunen 33+0
 
Mäkin olin työkkärissä kirjoillak un esikkoa odotin.
Aktiivisesti hain töitä johonkin 25viikolle saakka, mutta seuraava aika kun oli joskus rv30 niin en kyllä ymmärtänyt, miksi ne yhä vain laittoivat minulle työhöosoituksia...kysyinkin tältä työkkärin naiselta, että ihanko tosiaan uskoo siihen, että kukaan minua ottaisi töihin tämän mahan kanssa kun kuukauden päästä alkaa mamma loma...oli kyllä sitä mieltä, että osaamisellani pääsisin ja eivät raskauden takia pelkästään voi kieltäytyäkkään, kyseessä oli vieläpä vakkari paikkoja...sitten länttäsi seuraavan käyntipäivänkin pönttönä päivää ennen mammaloman alkua :headwall:

Itseä kanssa mietityttää nuo liitos ja löystymis kivut...ne oli esikosta TODELLA hirveät. En vain silloin tajunnut, että kärsin lantion löystymis kivuista ja olen vielä sellainen luonteeltani, että kärsin hiljaa itsekseni enkä valita muille, paitsi tänne :ashamed:
Kävely oli silloin rv34 ihan yhtä tuskaa, mutta jotenkin sitä vaan kesti.

Tällä kertaa, jos tosiaan synnyttämään päästään, niin jätän sairaalakassin varustukset mahdollisimman vähäisiksi.
Mukaan otan hammasharjan+tahnan, harjan, kotiutumis vaatteen, tossut, liivit+suojat ja trippejä.
Esikosta taisi olla koko puoli omaisuutta mukana :LOL:

Tujakoita supistuksia toivottelen viimesillään oleville :whistle:

paapelo+poju+Tiuhti 8+2
 
millipilli
Musta tuntuu että mulla on nytkin sairaalakassissa puoli omaisuutta... mutta mä tarvin sinne ajankulua :D

Pakkasin äsken kaameella kiireellä Lapin reissun tavarat kun mies lähtee autolla tänään jo matkaan ja me sitten pojan kanssa junalla ke-iltana perässä. Mies tuli vielä kotiin päikkäreille ennen kun lähtee ajelemaan. Ja mä voin jo valmiiksi kirota kun se ei kuitenkaan muista ilmoittaa päässeensä perille :kieh: :kieh:

millipilli & Frank 34+1
 
Tänne sama mikä omaan pinoon:

Neuvola kuulumisia: Epäilyksistäni huolimatta siellä ultrattiin ja siellä se pieni ihmisen alku jalkojaan heilutteli ja :heart: jumputti hienosti. :heart: :heart: :heart:

Oli vähän rakeinen kuva kun otettiin masun päältä ja olin tietty käyny vessas ku en tienny et ultrataan, mutta kirppu vastas pvälleen vkoja. :heart: Voi olla kuiteskin että muuttuu vielä, ens vkolla uus ultra ja sit saa jo varmaan parempaa kuvaa paremmilla laitteilla ja ku tietää olla käymättä veskis. :) Sit lähti lähete äiti-polille nt-ultraa & veriseulaan ja sitä nyt odotellaan vaikkakin se pelottaa ihan sikana. Enkeli pomppas siitä veriseulasta. :(

Mutta nyt kuitenkin tän pvän ajan huojentunu fiilis, ei ole tuulimuna. =)

:heart: :heart: :heart:

nöttis & kirppu rv 9+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Neuvola kuulumisia: Epäilyksistäni huolimatta siellä ultrattiin ja siellä se pieni ihmisen alku jalkojaan heilutteli ja :heart: jumputti hienosti. :heart: :heart: :heart:

Kiva etä on iloisia ultrakuulumisia :heart:


Meillä toi mies äsken soitti töistä et joko lähetään synnyttämään:LOL:
Voi et se jaksaa :D Mä sit vastasin että kyllä mä siinä vaiheessa
olisin soittanut sille :) Neiti meni päikkäreille ja mä hiukan huilaan...



Emppu788 & Veikka 36+2
 
nöttiäinen :hug: Ihanaa, nauti koko päivä huojentuneesta tunteesta! :heart: :D Hienoja uutisia! Toivotaan, että kaikki menee jatkossakin hyvin! :hug:

Muuten kommentoinnit tiukassa, ei tässä oikeen osaa muuhun keskittyä kun omaan synnytykseen.. Vaikkei se nyt vielä tunnukaan olevan ihan ovella. :D

Pilkkis 40+1
 
Hih, täällä supistelee! :D Ihan tuntuvia polttoja tuolla alavatsalla..
Ihan epäsäännöllisiä ja lyhyitä on että ei näillä kyllä
synnyttämään vielä pääse mutta josko ne tilannetta tuolla alakerrassa
joteskin pehmittäis. Ehkä tää sit vielä ennen vappua kuitenki syntyy. ;)

Ja kuten Pilkkis tuossa toteskin niin kommentointi vähissä,
oma napa lähinnä.. :saint:

Nöttiäiselle kuiteskin :hug: kiva kun hyvät ultrakuulumiset!

iitukka ja helmi 40+2
 
AAM
Ihanaa uutisia :heart: :heart: nöttiäiseltä ioh :hug: :flower:

iitukalle :whistle: :whistle: supistuspuuhkuja ja rentoutumishengityksiä *piiih puuuh* ja Pilkkikselle kanssa.. :whistle:

Empulla ukko siellä jo lähtökuopissa :D :LOL: mun oma on kans ko vähän inahtaa ko sohvalta nousee ja alapää särkee niin JOKO :eek: ko vehtaan sille kans että voi sit tulla äkkilähtö :whistle: pitää jo varuiksi valmistella ;) :p ei sit kattokaan tuu yllärinä |O :D :kieh: :LOL:

am & hippunen 33
 
Onnea ihanista ultrauutisista Nottiainen! :heart:

Sun mies on kylla tosi innoissaan Emppu!! :D


Supistuksia Iitukka!!!! :D Kylla ne nyt sita h- hetkea aina lahemmaksi tuo! Sulle kanssa Pilkkis! Lupaatte vaan pitaa niita vauvoja mahassa paasiaiseen asti... kuitenkin pukkaatte ulos ennen sita! :LOL: Ma aion myos synnyttaa ennen paasiaista ja ennen huhtikuuta! Pompin vaikka tasajaloin niin kauan, etta tytto tajuaa tulla ulos! :LOL:

 
Ihanaa, iitukka!!!!!! =) Onnea matkaan, vaikket nyt tätä varmaan ehdi enää lukemaan, mutta kuitenkin hengessä mukana ollaan täällä!! :flower: d :) b

Pilkkis huomenna sitten niin marssijärjestys pysyy :D :heart:

Suuren suuret onnittelut nöttiäiselle ihanista ultrakuulumisista :flower: :heart:

Kiva kun Empulla löytyy jokottelija ihan omasta takaa siellä kotona :D

Kivaa Lapin reissua millipillille =)

Kesis ja Nuppu 33+3
 
iitukka Mahtavaa!! :heart: Toivottavasti on tosi kyseessä ja kaikki menis putkeen!

Kesis ja Latte Kai se pitää parhaansa alkaa tehdä täälläkin, kun kerran iitukkakin otti ja lähti.. :D Just kyllä alko pieni tovi sitte supistelee aika napakasti ja kipeesti.
 

Yhteistyössä