***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

Mahtuuko vielä joukkoon???
Olen 25 vee ja toista odotellaan... ilmeisesti poikaa lääkärin mukaan, mutta sama lekuri kyllä meinasi esikostakin eetä ei täällä vehkeitä näy ja silti poika tuli=)
Esikko on 06/07 ja nyt ois laskettu aika 16.5.2009. Naimisissa ollaan "lusittu"neljä vuotta.
Odotus on sujunut ihan mukavasti, mitä nyt kannatin ja liitoskivut vetää mielen matalalle ja esikon uhma lyö sopivasti siihen päälle=)
Mitähän muuta pitäisi kertoilla??
Nukkumaan menen ja palailen joku päivä, jos huolitte mut matkaan mukaan=)

Maariana83 + pikkuveli(?) 27+2
 
Skye82 Ihania uutisia! :hug: :heart:

Maariana83 Tervetuloa! :wave:

Täällä vaivaa levottomat jalat, taidan kans vilkuilla täydelliset naiset nauhalta ja potkia tota levottomuutta jaloista veks. Jos se unikin sitte vielä tulis tänä yönä. Sen siitä saa, kun kehuu nukkuneensa hyvin viime öinä. :LOL: Täälläkin neuvola heti aamusta ja vaaka jännittää muakin. :D No, eipä se niin tarkkaa enää jaksa olla.. Eihän..? :D

Pilkkis 39+2 kun ollaan jo yli puolen yön :D
 
Huomenta!

Ihania uutisia Skye!!! :heart: :D 2mm... :heart:

Tervetuloa Maariana! :wave:

( . ) Yolla en nukkunut miltei lainkaan... Soin illallisella ruokaa, missa oli vahan sipulia ja sen jalkeen mahahapot yritti tappaa ja oksentelin :( Nyt on taas kiireinen paiva edessa ja vasyttaa... :/ Ilmeisesti sankyyn aikaisin sitten illalla... Huoh...


Latte 35+ :wave:

 
AAM
Latte :hug: voih toivottavasti massukka rauhoittunut.. sipuli sucks..

Mariaana :wave: hellou ja sekaan vaan..

neuvolasta terkkuja. pisi puhdas, paineet ok 122/65, vauvalla 145,sf-mitta 30 kasvua 1cm edelliskerrasta, painoa 108 gr/vko 74,8 nyt siis.. liikkeet ++ .

am & hippunen 32+1
 
Allusmamma toi vauvan työnimi 'hippunen' ei valitettavasti sovi oikein yhteen sun masun kanssa. :xmas: :LOL: :ashamed: :snotty: Anteeks. Mutta kun sun masu näyttää siltä, että siellä on jotain muuta kuin jokin pieni hippunen. Ihana masu joka tapauksessa, mullakin alkaa olla pikkuhiljaa tosi pyöreä.

Kerroinko mä jo siitä rakenneultrasta? Se oli viikko sitten, ja se ketku ei suostunu näyttään jalkoväliään! Hittolainen. Napanuorakin meni just reiden ympäri hämäävästi. Mutta kaikki oli onneksi oikein hyvin, ja vaava vaikutti erinomaisen terveeltä. Nyt sitten vain odotellaan sinne kesäkuun loppuun, että näkee mitä tuli tehtyä. :heart:

Täällä olis huomenna rv 21+0, johan tässä saa kohta pakata sairaalakassin. :D
 
Skye ihania uutisia! :hug:

Tervetuloa uudet! :wave:

Latte toivottavasti masu jo rauhoittunut. Inhaa tommonen
-kokemusta on-

Oma ahteri se sit kärsii ummetuksesta. Ei ole kivaa tämäkään..
Esikosta mua ummetti varmaan koko raskausajan, onneks
tää ilmesty vasta nyt. Kaikki konstit melkeen jo kokeiltu ja
aikaseks saatu parit pierut ja supparit.
No, huomenna taas neuvolaan kattomaan kuin masu on
kasvanut.

iitukka ja helmi 39+4
 
Iitukka, kokeiles lorauttaa 30 ml aamukaffeeseen Levolaccia, toimii.

Tervetuloa uudet :wave:

( . ) Flunssa vaivaa edelleen. Työvaatevalikoima kovin kapea, tasan kahdet housut, kaksi jakkua ja kolme paitaa jotka enää päälle mahtuu. Kotona voi huidella verkkareissa ja t-paidassa. Ns. "lentokieltoviikot" alkoivat, reissaaminen loppui. Onneksi! Ei oo mitään kypsempää kuin lähteä aamulla aikasin kentälle, odotella koneenvaihtoja ja olla iltamyöhällä takasin kotona, koko päivän palaveeranneena.
Talvilomaviikon joudun pitämään päivä kerrallaan työtilanteesta johtuen, eli teen tavallaan neljäpäiväistä työviikkoa loppuajan. Sehän sopii B)
 
Huomenia!

Viime yo oli onneksi parempi... olin kylla tosi tarkka syomisistani! =) Sankyyn menin kahdeksalta, muttakun sita heraa vessaan n 3 tunnin valein, ei ne younet ole kunnollisia koskaan.

Hyvia neuvolauutisia taas Allusmammalla! =)

Ja onnea Cassy ultrasta! Harmi, etta vauva piiloteli! :D Ajoissa olet kylla liikkeella sairaalakassisi kanssa... =)

:hug: Iitukka ummetuksen kanssa. Levolac on hyvaa, kannattaa kokeilla! Siis ei makuna, mutta toimii! :LOL: Ma pyysin sita viimeksi sairaalasta mukaan synnytyksen jalkeen, kun pelotti, etta ompeleet repee jos joudun pukaamaan... ;)

Blondie- lyhyt tyoviikko on varmaan tosi hyva! =) Mulla ei mahdu enaa yhdetkaan housut kunnolla paalle, mutta uusia en enaa osta. Yksi mekko menee, mut se on vahan sellanen tyylikkaampi, ettei sita viitsis aina kayttaa, kun ulos astuu... :D Siina olis lahikaupan myyjilla ihmettelemista! :D Tanaan mennaan ehka museoihin hengailemaan, jos jaksaa... taytyy ehka jattaa pois, jos ovat kovin taynna, en jaksa seista kovin kauaa ... kouluissa on lomaviikot.

Nyt vahan kotihommia ennen ulos lahtoa!


Latte 35+ :wave:
 
HEI te muut täällä jotka olette jo pitkällä, ni onko vauvan liikkeet vähentyny tai hiljentyny näi loppua kohden??? vai miten?
meillä on ollu nyt hiljaisempia päiviä viimeaikoina. en kyl nii hirveästi osaa huolestua ku esikoinen oli TODELLA hiljainen masutyyppi. tään on liikkunu vähäenemmän mut nyt sit hiljentäny ehkä tahtia.
harmi ku mä oon aina halunnu et masussa asuis joku super liikkuvainen tyyppi :kieh: mut en taida osata sellasia tehdä :LOL:

Hani+masu 34+5
 
Hani Ettei sulla vaan jo synnytys olis lähestymässä..? Niinhän ne sanoo, et vauva usein rauhottuu hetkeä ennen ulostautumistaan. Olis kyllä vielä kovin aikaista teiän pienelle.. Meiän pieni on kyllä tähän asti muljannut ihan reipasta tahtia, eikä rauhottumisesta ole tietoakaan. En muista, rauhottuko esikoinen loppupuolella. Ei muuta ku liikeseurantaa, jos alkaa huolestuttaa. Olikos se niin, et 10 liikettä pitäis tuntua tunnissa..?

Pilkkis 39+3
 
HUI, ei saa puhua synnytyksestä vielä. tän TÄYTYY pysyä masussa vielä tän helmikuun. sit ei oo niin väliksi tulla, mut maaliskuun puoleenväliin ois hyvä pysyä masussa.
no eihän täs oo enää ku , mitä alta 2 viikkoa helmikuuta?

mut siis kyl vauva kuitenki jotain liikkeitä tuolla tekee. ei sellasia oikein selkeitä potkuja oo nyt tullu mut sellasta et maha vähä liikkuu ja sit välillä venyttää mahanahkaa. ja hikkailee tietty myös.

oliks se niin et 10 liikettä tunnissa ja kerran päivässä?? ei oo nyt neuvolassakaan mitään tosta puhuttu.

mulla viimeks enne synnytysä kyl bongasin limatulppaa reilu viikon ajalta ja sit vähä enne ku käynnistyi synnytys ni masu alkoi pukkaa kakkaa ulos urakalla :LOL: nyt ei ole näitä ollu ja ummetukseen aloitin just tänää levolac kuurin, TOIMII.
mut kaikki raskaudet on tietty erilaisia mut ei ainakaan samoja merkkejä ole vielä ollu.
 
AAM
joo siis mulla toi ulostautumisefekti oli kans ekan kanssa ja ihmettelinkin miksi vatsa toimii niin ripeästi ko banaanikaan ei pysynyt tuntia kauemmin sisällä.. :xmas: ja aina mitä söikin niin kroppa "hoiti" niin itsestään ulos kaiken kiinteän :D siitä saattoi jtn päätellä.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
joo siis mulla toi ulostautumisefekti oli kans ekan kanssa ja ihmettelinkin miksi vatsa toimii niin ripeästi ko banaanikaan ei pysynyt tuntia kauemmin sisällä.. :xmas: ja aina mitä söikin niin kroppa "hoiti" niin itsestään ulos kaiken kiinteän :D siitä saattoi jtn päätellä.. :whistle:

Toiko ennusti synnytystä?


Hitto kun olen nyt 3 päivää vaan juossut vessassa pissalla ja
numero kakkosella |O Öisin ei tarvi käydä kakkosella mut pissalla
sitä hanakamminkin |O Ma-ti yöllä jopa oksetti kerran |O




Emppu788 & Veikka 35+4
 
millipilli
Heipsan!

marza, hihii... hauskaa :D tunnetaankohan me?

skye, onnea paljon pienen ihmeen näkemisestä! :heart: :heart:

Mä sain tänään aikaiseks käydä viemässä sen pissanäytteen ja kävin samalla siinä valkovuotonäytteessä. Huomenna saa vastauksia niistä.

Viime yönä me kukuttiin eikä nukuttu :D tai nukuttiin alkuyö kyllä, mutta meillä unenmäärä näyttää olevan vakio. Yleensä miehen kanssa mennään nukkumaan tossa yhden aikaan (paitsi jos mies on töissä pitempään) ja herätys on sitten arkisin 7.30 ja viikonloppuisin pojan toimesta viimeistään kasilta. Eilen sitten mentiin jo kymmeneltä nukkumaan niin eikö sitten molemmat herätty ihan skarppeina 3.50. Tuli sit katottua joku maailman huonoin leffa Canalilta...

millipilli & Frank 33+3
 
Huomenta :wave:


Kaveri just eilen sanoi että sillä oli ihan samanlaista kuin mulla ja samoilla viikoilla...Sano vielä että hänellä se ainakin aukaisi kohdunsuuta mut
synytti vasta viikolla 38...Vauvan laskeutumisestakin voi johtua :)
Saas ny kattoa kun se synnytystapaarvio on 27.2. jne...



Emppu788 & Veikka 35+5
 
emppu mullakin on synnytystapa-arvio yms jutut 27.2 :wave: :D

retafer on kyllä ihan hyvä mullakin nostamaan hemppaa, mut kovettaa kyllä mahaa entisestään. nyt oon levolacia ottanu mut en oo parina päivänä uskaltanu rautaaottaa ku maha niin huonona.
 

Yhteistyössä