***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

Mulla ei pysynyt retafer sisällä ollenkaan. Sain hempan nousemaan ruokavaliolla 115--> 123.

Onko teillä jostain erityisestä syystä tuo synnytystapa-arvio? Mulla on ollut 27+ viim. rutiini lääkäri ja sen jälkeen oon kerran käynyt 29+ supistelujen takia. Ihan mielenkiinnolla kyselen :whistle: . Täällä tarjotaan toisesta jos tarvetta on epäillä isoa tms.

lopun alkua odotellessa 35+4

profiilissa uus masukuva
 
mä luulen et täällä on kaikilla toi synnytystapa-arvio ku samalla katotaan et miten vaavi siellä on ja jotai muuta.
mähän en oo ikinä enne ollu missään tollaisissa tutkimuksissa ni haluan ehdottomasti nyt mennä. näkee sit ekaa kertaa myös melkein valmiin vaavin ultrassa :heart: :heart:
 
Moi!

millipilli, ainakin yhteisiä tuttuja meillä varmaan on... =)

Mäkin oon kuullut että kun synnytys lähestyy, niin vauva liikkuu vähemmän. Ja tosiaan liikelaskenta menee niin että tunnin aikana pitäis tuntea 10 liikettä. Liikelaskenta kannattaa tehdä ilta-aikaan, koska silloin vauva on aktiivisimmillaan.

Täällä oli eilen parin tunnin ajan pieniä supisteluja, mutta menivät sitten ohi. Nuo suppailut saivat mut tajuamaan että vauva saattaa syntyä kuukauden sisään koska vaan. Tähän asti oon koko ajan aatellut että vauva syntyy vasta la:n jälkeen, koska esikoinenkin meni 2 viikkoa yli. Ei mulla oo käynyt edes mielessä että vauva vois synytä ennen la:ta. Esikoisesta mulla ei ollut kertaakaan supisteluja ennen kun synnytys alkoi.

marza ja minimuru 35+4
 
Latte Missä sun maha on?


Tänään alkoi oksettamaan |O Sit ku oksensi nin sattus julmetusti mahaa |O Sit oli pakko mennä vaakatasoon sängylle jakauhea liitoskipukohtaus |O
Nyt alkaa olo jo oneksi helppaamaan :)



rimata Mulla esikoinen perätilassa ja liian ahdas lantio perätilasynnytykseen niin tehtiin sectio...Ni ton section takia
on taas toi synnytystapaarvio :) Meinaan viime ultrssa oli Veikka
taas perätilassa...Nyt sit taas kattellaan :)


Emppu788 & Veikka 35+5
 
Hienot on mahat meillä :heart: .

Just poika heräili sängyssään, en ymmärrä ku ei nuku ko tunteroisen ja sitte illalla kova väsy :headwall: . Nyt ollut taas jonkun aikaa tommoset kituset päikkärit..

Otakko nää AM töissä tota kuvaa :LOL: :LOL: :LOL: ?
 
latte mulla myös aikalailla samanlainen "tynnyri" ku sulla :D
en saa vaan ny kuvaa liitettyä ku kone herjaa. on kuvat tuolla serveri koneella ja mulla välillä yhteys sinne takkuaa :headwall:

et jos sit ku saan miehen kotiin kattoo mikä on ropleema.

nyt on taas onneksi vaavi ollu liikunnallisempi ja muutamia potkuja taas sadellu. neuvola täti sanoi et vauva on voinu olla väsyny pari päivää ja nyt taas jaksaa enemmä liikuskellä. et ei puhuta siitä synnytyksestä vielä.
 
millipilli
No hitsi, kun kerran muutkin :D täältä tulee lisä pötsiä... näyttää jotekin ihan roikkuvalta tää mun kapistukseni :eek:



ja tässä vielä mun kaunoinen napani


Ihania masuja kaikilla!!

Tänään soittelin niitä labroja. Pissa oli puhdas, mutta siinä nyt en mitään epäillyt olevankaan ja sen toisen näytteen vastaukset saakin kuulemma aikaisintaan huomenna.

Huu kun tuntuu hurjalta kun eka huhtikuinen vauva on syntynyt. Oikeesti tajuaa että itelläkin alkaa olla lähellä :eek:
 
Hienoja masujahan täällä on näytillä!
Latte mun paidan alla pönöttää myös tollanen tynnyri :D
harmi kun en saa kuvaa laitettua.

ja neuvolakuulumisiin:
rr 119/81
pissa prot. +, gluk. -
paino +700g/vko
sf 35cm - sama ku viikko sitten
vauvan syke 135, liikkeet ++
on alempana ku viimeks mutta ei vielä(kään ) kiinnittynyt..

Kaikki siis kunnossa. =) Ja sit täti tuumas noista mun alamahan
kiristelyistä että hyvinkin voivat nyt olla niitä alakertaa pehmittäviä..
saapa nähä. Kipakoita ne kyllä alkaa oleen.

Niin ja kiitti, Levolacilla tuli sit muutakin kun pieru. :whistle:

iitukka ja helmi 39+5
 
wau mitä mahoja! Mulla aika tynnyri myös, kuvaa en osaa/kehtaa laittaa. Tänään menossa töiden jälkeen paitakaupoille katsomaan löytyykö mitään siedettävää riepua jota töissä kehtaisi nämä viimeiset 31 työpäivää käyttää B)
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja rimata:
Hienot on mahat meillä :heart: .

Just poika heräili sängyssään, en ymmärrä ku ei nuku ko tunteroisen ja sitte illalla kova väsy :headwall: . Nyt ollut taas jonkun aikaa tommoset kituset päikkärit..

Otakko nää AM töissä tota kuvaa :LOL: :LOL: :LOL: ?
mitä jooh ko oli tylsääääää !!! :D :LOL: :ashamed: |O
onneks on tää oma offiisi .. ei sentäs työkavereitten silmien alla tuommoisia tekis :xmas: :xmas:
 
Minä liittyisin kans tänne pikkukakkosta odottavien joukkoon. Eli toista odotellaan vasta rv 5+jotakin ja esikoinen (tyttö) täytti tammikuun lopussa 3 vuotta. Laskettu aika on lokakuun puolivälin jälkeen, tais olla 20. päivä. Mut päivittelen taas lisää ja onnea kaikille ja tsemppiä koetukseen :)

Ps. Onpa teillä komeita masuja =)
 
Alas nyt ota Emppu varaslahtoa! Meilla on lasketut samoihin aikoihin... Mullakin on pahoinvointi ja oksentelut palannut... rannekkeetkaan ei enaa pida poissa... :(

Ompa tosiaan hyva, etta sulla oma toimisto Allusmamma- muuten siella olis pomoilla ja tyokavereilla ihmettelemista! :LOL: Ainakin kaytat tyoajan hyodyksi! :LOL:

Onnea hyvista neuvolakuulumisista Iitukka! =) Kipakoita kipristely vaan sille suunnalle! =)

Onnea Chantal ja tervetuloa!! :wave:

Lisaa massuja kehiin!!!!! :attn:
 

Yhteistyössä