***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

Täällä joulusiivot tehty.. siis ne pölykoirat lakastu maton alle :whistle:
Nyt vaan rennosti joulua odotellen.
Olo on paljon parempi, liekö se rauta alkanut vaikuttamaan tai
sitten sillä ihan aito lumevaikutus.. pääasia et auttaa.

Torey kovin jännältä kuulostaa, jospa ne supparit siitä
vahvistuupi.

iitukka ja helmi 31+1 :xmas:

Tervetuloa toinen mukaan :hug:

Hani- mä käyn tuolla kuukausipinoissa vakoilemassa,jos jostain ei ole kuulunut täällä vähään aikaan,pysyy tuo meidän listakin ajan tasalla :D

Tänne ei oikein kuulu mitään erikoista,kiirettä pitelee jouluvalmisteluissa :xmas:
Seuraava neuvola olis sitten viikon päästä 30.12 ja rakenneultra 16.1 :heart:

bad virgin ja naapero 17+0 :heart:

Täällä ollaan vieläkin :headwall:

Olin vaan eilen illalla ystäväni synttärijuhlissa joten en kerinnyt koneelle tiedottamaan että supistukst otti ja loppui kuin seinään n. klo. 11 eikä sen jälkeen ole taas tapahtunut mitään... |O

Tympäisevää touhua!

Voi Torey, kylläpäs ne supparit nyt sinua kiusaa :hug: . Ensin lupaileevat ja sitten tolleen :/ . Jospa tosiaan saisitte pyhät pitää rauhassa.

Tervetuloa joukkoon mukaan toinen!

Me toimme joulukuusen olkkariin jo tänään ja ny se on koristeltu. Mies jo suunnitteli että virittelee sen kattoon kiinni ettei esikoinen (1v4kk) pääse sitä kaatamaan :D . No mitäs vielä, neito parka pelkää kuusta kuin ruttoa! Ensin oli ihan fiiliksissä kun kuusi tuotiin sisälle ja hoki vaan innoissaa "puu, puuuuuuuuuuuuu"! Innostus loppui kuitenkin lyhyeen kun havut pistelivätkin sormia. Sen jälkeen on kiertänyt kuusen kaukaa, raukka pieni. Nooh, hyvä niin, pysyypähän koristeen kuusen oksilla! :xmas:

Jokos muilla on jouluvalmistelut tehty? Meillä otettiin tosiaan vähän varaslähtöä jouluun, että ehdimme omankin kodin joulutunnelmasta nauttimaan. Itse joulunpyhät vietämme sitten mummoloissa.

AAM
Voi Torey-muru saa nähdä saatko parhaan jolulahjan meistä :) :hug: koeta jaksaa olla patient..

Latte tänks vointien kysymisestä alkaa vaikuttaa tabut *pitääkin juuri napata yks* KIITOS kun muistutit, se pitää vetää n. 2 h enne tai jälkeen ruoan :xmas: emmä muista milloi mä syön :D :LOL:
Niin räkä laantunut ja paineen tunnekin lähinnä olematon välillä tulee mutta kurja olo tiessään ! VICTORY ja elämä voittaa !!
AINOO vaan että luulen että alapäässa pukkaa giistiä vaihteeks joten kuuri pitää noutaa :kieh: :kieh: saakelin antibiootit !! oh well cant be without em eighter.. :( kutiaa ja kuumottaa niin saakelisti ettei erkkikään usko tai serkku pertti.. :xmas:

bad virginkin on jo noi pitkällä :)

kohta on uudet vuodet ohi ja Toreyllä on uusi ihana muru kainalossa kahden muun vanhan :heart: murun lisäksi :D tietty ...

ON: sit saa tohkeilla kakkosneuvolalääkäriaikaa 14.01.09 ja sit esikoisen kaksvuotislääkäriä 10.02.09 ja sit siitä on enää 3 viikkoa äitiyslomaan 07.03.09 :eek: TELL MII ETTÄ TÄÄ AIKA EI MEE NIIN ÄKKIÄ... tai sit kaikki on vaan niin suhteellista :xmas: :p

Tipuli pitää hirmuisia hyppyorgioita iltasella ja varsinkin kun koko perhe telsua katsellaan tai esikoinen leikkii ja kiljuu niin pimpula myörii villinä.. :) :heart:

Uusi odottaja listalle :wave: tervehdys täältäkin..

Vointeja kaikille ja tervehtymisiä.. :hug:

Am & hippunen :heart: 24 tomorrow :)

Tervetuloa Toinen :wave:

Torey taitaa tosiaankin viettää hieman erilaisen joulun tänä vuonna! Tsemppiä! :heart:

Meillä alkaakin sitten joulun jälkeen valmistautuminen Vilin tuloon. Täytyy tässä tehdä listaa, että mitä tavaroita vielä tarvitaan ja sitten joulun jälkeen mennään shoppailemaan. Esikoinen siirrettiin eilen omaan huoneeseen nukkumaan, että sitten kun pikkuveli saapuu niin osaa jo nukkua omassa huoneessa. Oma olo alkaa olla jo aika ISO ja RASKAS, mutta kai se tässä vaiheessa kuuluukin jo olla.

Ihanaa ja iloista joulua kaikille! :heart:
maarunen ja Vili 35+1

TUlin toivottaan kaikille rauhallista ja rentouttavaa joulunaikaa.. tämä täällä alkaa tekeen joulusiivousta (=viikkosiivous) ja leivon viel vähän pipareita! Huomenna pitänee vielä kävästä viimeset maitopurkit hakemassa kaupasta (on se kumma et meillä on tankkitäynnä maitoa, ni silti sitä pitää raahata kaupasta, laktoositonta).

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Pilkkis:
Pikaisesti..

Torey Joko, joko? :D :hug: Olin NIIN varma eilen loppuviikon ketjua lukiessani, et kyllä teille on jo lähtö suotu, mut katajanmarjat!! :headwall: Tulis jo!! :heart:

Pilkkis 31+1
taitaa olla T hommissa :) b:)d
voikun hyvin menis ja jopa aatoksi pääsis kotiin... :xmas: oisko luksusta.. taitavatko päästää ?

ON: tänne ei mtn uutta toffeeta väänsin tuossa ekaa kertaa elämässäni.. :p NAM !! ainakin lämpimänä huomenna tietää mllai mellejä niistä sitten todellisuudessa syntyi...

Jouluja vielä kaikille joita ei tässä ennen ja jälkeen aaton "nähdä" eli lomailijoille :wave:

Joulun langoilla ja kotona,
AM & Hippunen 24 räts poks

Torey peukutukset täältäkin :heart:

Tänään käyn kirjakaupasta ostamassa itselleni lahjaksi jonkun tosi hyvän kirjan,mitä sitten lueskelen joulunpyhinä :xmas:
Pipareita myös leivoskellaan,kinkkua paistellaan ja sitä rataa, ainiin ja lahjat pitää paketoida :xmas:

bad virgin ja naapero 17+2

Pitkästä aikaa täällä. Kiirettä, sairastelua ja kaikkea siltä väliltä! Ensin oli poika sairaana ja nyt minä. Luen, kun ennätän kaikki tekstit mutta jotain yritän kommentoida..

Torey on varmasti tosi toimissa :heart:

Uusille, ketä en oo vielä moikannut nii :wave: .

Hienot kiesit ooo hommanut Talvitie, mulla pitäs saapua vaunut ehkä ens viikolla sieltä Saksasta. Tilasin ne Phil&Tedsit.

Allusmamma aika menee kyllä todella nopeaa.. jopa liian. Mä en vieläkään ymmärrä, että kohta, ihan kohta, meitä on neljä. Just eilen sanoin miehelle ku oltinn sängyssä ja poika tuhisi meijän keskellä, että aattele vuoden päästä meitä on täällä neljä :whistle:. Tai siis noin kahen puolen kuukauden päästä :headwall: :LOL: . Joulun jälkeinen aika menee tosi nopeasti ja tammikuussa mieheltä leikataan taas polvi ja on kaks viikkoo ainakin saikulla ja sitte onkin jo helmikuu ja se on lyhyt kuu ja maaliskuussa laskettuaika, joten aika vilahtaa kyllä silmissä
.

Mua kyllä hiukan jännittää, että miten se homma lähtee pelittään. Lähinnä tuota imetystä oon miettinyt, että miten se onnistuu. Esikoisella oli ainakin tosi pitkiä imetyssessioita varsinkin alussa.

Just soittivat, että vaunut tulevat vartin sisällä, nyt alko jännittään!!!!

Neuvolassa tuli tänään vielä kävästyä ja kaikki ihan mallilansa.
Helmi edelleen rt:ssa ja voi muutenkin hyvin. :heart:
Eikä äiteen voinnissakaan valittamista, paineet hyvät ja painoakin
tulee maltillisesti. Tästä on hyvä alkaa joulunvietto.

RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE :xmas:

toivottaa iitukka ja helmi 31+3

AAM
*kurkkimassa vakiona ennen joulua* :wave:
Toreylle tsempitykset vaikka taitaa olla jo taakka varmaan takana.. :whistle:

ON: kinkut paistettu, kalkkunafile huomenna päivällä ja torttusatsi, pepparkakahus on rakennettu, joulu on jo ovella, pallot onpi ripustettu sekä yksi rikottu :)
Suklaat odottaa syöntiä ja lahjat vallatonta saajaansa, painottuu pojalle tietysti eniten :D (meillä aikuisille siis se mentaliteetti lahjaton joulu) säästetään rahat (vaikka) uuteen sänkyyn :p ... JEE !! yhtä ole jo kuolaillut Maskussa.. vielä taivuttelun alla puolisoni :)

Jees mut ny pyykin ripustukseen ja sii juu leitörs, varmaan aattona ei kerkiä mutta (we`ll see) ;)

AM & hippunen 24+1 :heart:

Hyvää joulua kaikille :xmas:

Meillä neiti kipeä. Eli ei mitään uutta. To ja pe töitä tarttis jaksaa vääntää. Sit alkaa vapaa ja sit tammikuussa kouluun. :D

Potkuja olen tuntenut vihdoin ja viimein. :heart: Yksi potkuista on ollut niin voimakas että mieskin tunsi. :D

nyt hyviä öitä.

Niisku-rouva&neiti 10kk + pikkupapu 20+0 :heart: (se on muuten puol väli :D )

Yhteistyössä