pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

Alkuperäinen kirjoittaja Eliza:
sisko kyllä tuli 2kk synnytyksen jälkeen uudestaan raskaaksi että kyl se vaan koska vain on ihan mahdollista... ja sille tehtiin hätäsektio ekan kanssa... =)


Pieni kysymys :) Miten sen maha reagoi tohon uuteen raskauteen???Mulle tehtiin tammikuussa sectio ja sanotiin et pitäs pitää noin 2 vuotta väliä...Et saa kuulemma maha rauhassa levätä...Mä jotenkin ajattelen et jos saman tie tulee raskaaksi ni eiköstä se haava sit poksahda auki??Kaikkea kamalaa mäkin mietin *heh*

 
Alkuperäinen kirjoittaja kiekaus:
nikki / esikoinen / pikku kakkosen yritys

pikku myy ja haisulimamma.... 10/06..... alkuvuonna -08
elviiraiina......................................05/07......-08
aamuaurinko............................... 09/06
Rump.......................................... 02/07......alkuvuonna -08
Minttu84...................................... 11/06..... kesä -08
taataa......................................... 12/06.......kesä -08
Tuulia79...................................... 01/06....... -08
miira
Tuisku -84-................................. 08/06
äippäliini83.................................. 11/06
kiekaus....................................... 03/06........ kevät -08
tinsi..................................kaksoset -04.........kevät -08
Emppu788....................................01/07.........Kevät -08
zalmiakki.......................................02/07........-09
angelia..........................................-05
zofi...............................................09/04.......12/07
aurinkoinen äityli...........................-07.........-08
pikkumuksis..................................03/05.......loppuvuodesta -07
LapinOrvokki.................................10/06

korjaattehan jos joku meni pieleen :attn:
 
Pääsiskös vielä joukkoon iloiseen :D . Täälä podetaan kovaa vauvakuumetta, mutta mies ei ole vielä asiasta aivan varma. Ehkäsyä tosin ei olla käytetty ton esikoisen jälkeen (mikäli keskeytettyä ei lasketa :ashamed: ). Esikoinen 10/06 ja imetyskin just lopetettu. Kesävauvasta haaveilisin :heart:
 
heeps!

Emppu788 ihania vaatteita tuolla näin äkkiseltään vilkaistuna. parempi olla menemättäkin sen tarkemmin kattoo ettei vaan iskis "ihan välttämätön" tarve saada :saint:

pikkumuksis tervetuloa mukaan! :wave:

Eliza samaa mietin mäkin kun Emppu, eli eikö tosta sectio haavasta koitunut mitään ongelmaa sitte raskauden aikana?

).( Mä tässä just laskeskelin että tän jälkeen olis vielä kolme kiertoa ennen kun vois alkaa yrittää. Niin siis toki jos en jo tässä kuussa raskaudu :D :whistle: :saint: No juu... Täytyy pitää visusti huoli ehkäsystä nuo seuraavat kierrot :ashamed: Onneksi nää seuraavat kuukaudet tulee olee sen verran kiireisiä että aikakin menee nopeesti. On koulua, joulu tulossa ja mahdollisesti se muutto... jne. kaipa nuo auttaa pitämään ajatuksetkin pääosin muualla.
 
Muipsis!

Vauvakuume vaan kasvaa =)
Päivät pitkät tulee pyörittyä täällä lukemassa muiden jo yritysjuttuja ja sitä vaan odottaa että itsekin pääsisi jo tosihommiin :) Töissäkin on sen verran hiljaista että netissä tulee vallan oltu. Työnantaja tykkää :D

Kotona on jo sen verran iso poika (3v) että olisi ihanaa saada taas pieni vauveli syliin. On se jännä että haluaa lisää vauvoja vaikka kotona uhmaikäinen esikoinen. Voi sitä kiukuttelun määrää. |O Eilen aamulla varmaan koko naapurusto heräsi ku poika halusi matkalla päiväkotiin kääntyä oikealle vaikka päiväkoti on vasemmalla. Ja voi, voi ku ei äiti siihen suostunut... sitten huudettiin kurkku suorana ja potkittiin. Kannoin hänet sylissä koko matkan, enkä voinut muuta kun nauraa. Oli se sen verran koomista ku pikkanen 3-vuotias raivoaa täysillä ja varmaan luulee että kyllä äiti kohta antaa periksi.

No mutta hei taas hetkeks :wave:
 
Heipsis!

Zofi, mullakin kuumeilu jatkuu, ja tuntuu, et joka puolella kulkee vaan ihania pallomahoja ja pikku nyyttejä. Mäkin kyllä jo jännityksellä odottelen tota uhmakautta, meillä toi pikku-ukkeli on jo nyt melkoinen tahtopussi. Ovilla kun ei saa leikkiä, eikä roskiskaappia tonkia, niin siitäkös aina riemu repeää...

Mutta tänään tuli kyllä sellainen olo että apua, nyt on mentävä töihin ja heti. KELAsta kun tuli lappu, että vanhempainrahakausi päättyy pian. Olin sen tosiasian sulkenut mielestäni. Mutta jos nyt vielä jonkun aikaa sinnittelis ja kattois ens vuoden puolella, jos jotain kiinnostavaa työtä löytyis.

Jees, mutta nyt pyykkiä narulle. Toivottavasti olis tänään oikeanvärisiä, eikä vaaleanruskeita kuten eilen. Kun mun sammarit pikkasen päästi väriä, sai pojan vaaleensininen äp:n kevyttoppiskin uuden sävyn, ei kiva juttu :/
 
Mä pääsin sit töihin osa aikaisesti :) Saatava lisää rahaa, haluais itteään hemmotella ja ostella kaikkee :kieh: :kieh: :heart: :heart:
Eikä se oo paljon mitä oon töissä.

Kohta saa ruveta antamaan iltapuuro neitoselle sitten laittaa neiti yöunille jotta saan rauhassa tehdä koulujuttui. :p
 
terve tänne!

pikkumuksis ja LapinOrvokki tervetuloa mukaan =)

LapinOrvokki
Meillä on samanikäiset muksut :D
Tyttö syntyi 13.10-06 :heart: Mistäpäin ootte? Me asustellaan haminassa

Zofi mä kanssa kaihoisana käyn "vakoilemassa" tuolla odotus-puolella :ashamed: no jos mä ens vuonna pääsisin itsekin sinne :snotty:
Tuli tää ketju tehtyä kun tuntui että kaikki muut on jo yrittämässä..no muutama kuukausi niin itsekin ollaan "tositoimissa" :D
Olisi kiva pitää yhteyttä kaikkien kanssa sittenkin kun yritys on jo alkanut :D

 
pikku myy ja haisulimamma: se ei taida hilloa olla, koska se on sitten hieman sivumpana... noh, mutta sielläpäin. Mä oon 29.

Ihanaa khta pääsen kotiin ja sit pitäis siivota ja leipoa täytekakku. Pidetään huomenna esikoisen 3v. synttärijuhlat. Täytti kyllä jo viime viikolla, mutta oli isän viikonloppu niin ei äiti päässyt juhlia järjestämään :( Niin päätettiin pitää ne viikkoa myöhemmin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emppu788:
Tässä muuten vielä se linkki http://www.meandi.se/ Nyt sinne syömään :D

Nuo on niin ihania nuo vaatteet, itsekin olen noita katsellut mutta en vielä ole raaskinut tilata, eivät tosiaan aivan h&m-hintatasoa ole, niin mietin, että ovatkohan minkä laatuisia sitten...
 
Huomennta! Mies avo koneen ennen lähtöä...Ni oli sit pakko nopeesti kirjotella :) Noista vaatteista sen verran et musta ne tuntu ainakin mukavilta ja kestäviltä...Sillä esittelijällä oli niitä mukana ja niitä sai kokeilla/hypistellä :) Mutta Kohta tulee muuten :'( Neiti jää tänään mummulle yökylään...Miten mä osaan olla???No ohan se kerran ennenkin ollut mutta sillon oltiin sentään samassa kaupungissa...No kai se siitä ja huomenna sit ollaan jo kotona...Mutta nyt :wave:
 
Meillä Poika 2,5 kk. Haaveilen Jo Toisesta. Mies Ei :LOL: Mutta Järjellähän Tässä Pitää Ajatella, Käydä Koulu Loppuun (3,5 kk), Saada Vakkarityö Ja Ostaa Oma Kämppä. Eli Se Vauvan Teko Menisi Tuonne Kahden Vuoden Päähän. Ikäeroa Olisi 3 Vuotta. Se Olisi Ihan Mukava Ero. :heart:
 
Myöhästyneet synttärionnittelut Zofin poitsulle :flower:

Täällä sataa, ei tullut lähdettyä ulos. Yleensä käyn kävelyllä kun poika on ekoilla päikkäreillä.

pikku myy ja haisulimamma: Joo, olis kiva, että nekin, joilla yritys on alkanut, kävis täällä päivittelemässä kuulumisiaan. Muuten oon täällä yksinäni kuumeilemassa, kun muilla taitaa alkaa jo ens vuonna yritys.

Emppu, miten neidillä meni mummulassa?
 
tyttönen- kiva saada taas uusi haaveilija joukkoon :)

Emppu788, miten teillä meni reissu? ja kuinkas neiti pärjäsi? ite oon kanssa parin viikon päästä lähössä reissuun ja poika pitäs laittaa hoitoon viikonlopuksi. vähän ristiriitasin tuntein odotan lähtöä, toisaalta kiva lähtee mut hirvittää jättää poika koko viikonlopuksi. :/

pikku myy ja haisulimamma, ois kyllä tosiaan kiva kuulla kaikista vielä sitte jatkossakin yrityksen alettua!

Täällä sataa TAAS :( ei yhtään huvittais lähtä kauppaankaan tossa ilmassa. kattelin noita säätiedotuksia ja loppuviikosta on luvattu jopa räntääkin |O ei yhtään kiva...
 

Yhteistyössä