pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

nikki / esikoinen / pikku kakkosen yritys

pikku myy ja haisulimamma.... 10/06..... alkuvuonna -08
elviiraiina......................................05/07......-08
aamuaurinko............................... 09/06
Rump.......................................... 02/07......alkuvuonna -08
Minttu84...................................... 11/06..... kesä -08
taataa......................................... 12/06.......kesä -08
Tuulia79...................................... 01/06....... -08
miira
Tuisku -84-................................. 08/06
äippäliini83.................................. 11/06
kiekaus....................................... 03/06........ kevät -08
tinsi..................................kaksoset -04.........kevät -08
Emppu788....................................01/07.........Kevät -08
zalmiakki.......................................02/07........-09
angelia..........................................-05
zofi...............................................09/04.......12/07
aurinkoinen äityli...........................-07.........-08
pikkumuksis..................................03/05.......loppuvuodesta -07
LapinOrvokki.................................10/06
tyttönen-.......................................07/07
hippos............................................09/06


korjaattehan jos joku meni pieleen :attn:

 
Heipsistä kaikille!! =)

Ja uusille tervetuloa mukaan joukkoon. :flower:

Poitsu on päikkäreillä ja hetki ihan omaa aikaa. Aamusta käytiin lenkillä vaikka satoi kun koiran on päästävä pissille satoi tai paistoi. Ja aina sitä tulee tehtyä vähän pidempi lenkki kun kuitenkin pukee pojan ym niin ei viitti sitten ihan 10 minsan pyrähdystä tehdä. ;)
Nyt täällä paitaa aurinko mutta ei mua tuo vesisade haittaa yhtään. Olen niin syksyihminen että.. Samoin talvea odotan jo ihan innolla. :D

Meillä mies on nyt oikeasti lämmennyt toiselle lapselle!! :heart: :D Jos vain alkuvuodesta hänen koulun jälkeen saa työpaikan niin sitten varmaan laitetaan toinen nappula tilaukseen... ;)

 
Reissu meni oikeen mukavasti ja hauskaa oli :) Neidillä oli mennyt oikeen hyvin mmummun kanssa...Oli sitten vieraitakin käynyt jne...No me oltiin onneksi pois vaan yksi yö...Nyt to pitäs lähteä neidin kanssa Turkuun ja takasin tullaan sit ma :) Saa mies sit rauhasa tehdä remppa...Mä taidan avata nyt juustosnacks pussin ja ottaa hieman kolaa :p :wave:
 
Heps vaan kaikille!

Zalmiakki: kiitos onnitteluista :) Juhlat menivät oikein riehakkaasti ja makoisasti. Yhdellä perheellä oli myös 6kk kuopus mukana ja oman pojan rinnalla vaaveli naytti todella pieneltä. Ja siitähän vauvakuume kasvoi vielä entisestä. :D

Pikku myy ja haisulimamma: Itse kävin poitsilan ala-astetta ja sit pappilansalmen y-a:ta

Kotona aina vähä väliä heittelen ilmaan että ai että kunpa tulis joulukuu jo piakkoin, niin sais ton kierukan pois, niin mies nykyjään vaan hymyilee ja toteaa että eipä sulla kyl oo mitään muuta mielessä :LOL:
Eipä kyllä ole ei :D

Ulkona paistaa ihanasti aurinko ja täällä toimistossa on vaan koneen ääressä istuttavaa...

No mutta :wave: ja palataan taas
 
Moi kaikille!

tyttönen- tervetuloa mukaan :wave:

zofi ei olla samassa koulussa oltu..ala-asteen kävin pyhällössä ja ylä-ateen ruissalossa.

Zalmiakki Juu,pitää käydä ens vuonna aina kuulumisia kertomassa ja hyvinhän tänne porukkaa näyttää tulevan,että tuskin sinä yksin jäät :D

täällä on sadellut koko päivän että tuskin ulos lähdetään, mutta pitää keksiä jotain kivaa tekemistä sisällä =)
Synttäreitähän vietetään meillä ens sunnuntaina,virallisesti tyttö täyttää vuoden jo lauantaina.Mutta nyt taas takaisin askareisiin,tulen taas viim huomenna kirjoittelemaan kuulumiset :wave:
 
Hei kaikille uusille :wave:

Huomasin tossa että joukko on kasvanu kovasti viimeaikoina. En oo kerenny kirjotteleen mitään kun ollu niin kiirettä koulussa. Tänne ei mitään ihmeempiä muuta kun että poitsu päätti lopettaa rinnan syömisen kokonaan..tuntuu hiukan haikeelta kun nyt se vauva-aika on sitte lopullisesti ohi. No nyt voiki sitte kunnolla alkaa haaveileen pikkukakkosesta =)
 
Hups, mehän meinataan vallan tippua niin piti tulla rustailemaan pari sanasta :D

taataa Ihan mukavastihan tänne on porukkaa tullut :D
Minkäsikäinen sun poitsu on?
Mä itse imetin 7kk tyttöä,kunnes päätettiin yhteisestä sopimuksesta lopettaa homma. Sen jälkeen meillä on nukuttu läpi yön kun aiemmin se oli sellaista pelkkää tissittelyä eikä maitoakaan juuri enää tullut..

Aika kylmät ilmat alkaa jo olla,pitää vain pukeutua lämpimästi.
Mä lähden jatkamaan siivousta mutta kirjoittelemisiin :wave:
 
Nyt on neuvolalääkärissä käyty ja kaik oli hienosti :) Pituutta oli kertyny jo 81cm ja painoa 9,6kg, pienihän tuo on mutta omilla käyrillä mennään tasasesti :) Eilen alkoi tolla jätkällä nokka vuotaa ihan urakalla. Pitää vaan toivoo että nuha riittää tällä kertaa eikä muuta tuu.

Mun ennustus piti paikkansa, tää vauvakuumeinen pää tosiaan on kehittäny nyt raskausoireita laidasta laitaan :kieh: On turvotusta ja nippailua, kolottaa sieltä ja täältä :LOL: mutta eiköhän nää tästä häviä kun menkat ens viikolla alkaa. Mut se, mikä mua tosissaan mietityttää on lämmöt, jotka tosiaan on koholla. aamulla n.37 ja illalla esim. eilen oli 37,7 :eek: Mut ei mulla kipeä olo ole muuten, palelee vaan :/ kaipa tollekin joku selitys löytyy, muu kun raskaus...

Täällä on ollu aikas hiljasta. mihis ootte kaikki hävinny :wave:
 
Vauvakuume sen kun kasvaa... Oltiin kylässä maanantaina ja siellä oli käymässä 9 viikkoinen tytteli. Sunnuntainakin pitäisi mennä kylään jossa on 3 kk ikäinen.

Lämmöistä sen verran että mulla on todella usein lämpö yli 37. N. pari viikkoa ennen menkkoja on vallan 37.3-37.5....

Nyt on joku ihme syysmasennus iskenyt... ei huvittais tehdä yhtään mitään. Pojan kanssa tietty tulee iltaisin hiukan touhuiltu, mutta töissä välillä huomaan vaan tuijottelevani tietokoneruutua. Ja ajatuksethan on missäs muualla kuin vauvamaailmassa. :D

 
nii, eikös ne lämmöt nousekin sillon oviksen tietämillä ja pysyy korkeella menkkoihin saakka?! eli toisaalta tostakaan ei pitäs innostua vielä :ashamed: mulla tosin ei oman kropan käyttäytymisestä ole tietoo sen suhteen. Tää on ensimmäinen luomukierto pillereiden jälkeen ja aiemmin taas en ole tälleen itteäni tarkkaillut.

Pientä haahuilua on täälläkin havaittavissa. Mitään ei oikeen tunnu saavan aikaseksi ja kämppä on myös sen näkönen :snotty:
 
Mä haluaisin niiiin päästä pitelemään pientä vauvaa sylissä... :ashamed: :whistle: Tuntuisi varmaan hirmu pieneltä ja oma poitsu kamalan suurelta vaikka häntä pitääkin vielä ihan "vauvana".. :heart: :D

Aamulla sai vetää pojalle ihan villavaatteet haalarin alle ja kunnon rukkaset käteen kun lähdimme ulos. Eikä ollut yhtään liikaa. Aika vilpoinen (=IHANA! :D ) ilma kyllä nyt.

Mulla ei hirveästi mitään "oireita" ole ilmenyt koska tiedän etten ole raskaana (pari päivää sitten selvä ovulaatio...) Enkä toisaalta haluaisi edes olla juuri nyt raskaana koska mies vuoden loppuun toisella paikkakunnalla 4pv/viikko koulussa ja jos seuraavan raskauden alussa olen yhtä pahoinvoiva :x kuin pojalta niin olisin ihan pulassa pojan hoidon kanssa... :whistle: Istuisin varmaan leikkikentällä oksentamassa... :LOL: :x :snotty:
Että parempi odotella kun mies on kotosallapäin... ;)
 
Meillä on räkätaudissa nyt sitte kumpainenkin, minä ja poika. Tosin onneksi poitsulla alkaa jo pikkasen hellittää eikä sentään kuumetta nostanu. Meinasitteko muuten ottaa lapsille influenssa rokotuksen? Meillä pistetään marraskuun lopulla se.

Mitäs teillä viikonlopuksi suunitelmissa? me lähdetään huomenna sukulisilla käymään reilu 100km päässä ja illalla tulee sitte mun lapsuuden ystävä meille yöksi. Sunnuntaina olis sitte tarkotus mennä moikkaamaan vielä yhtä meidän yhteistä lapsuuden ystävää :) Kiva nähdä pitkästä aikaa taas.

Nyt meen perehtyy jääkaapin sisältöön ja pähkäilee mitä ruokaa tänään tekis :wave: Tuntuu että aina vaan on niitä samoja. :snotty:
 
Heips!

taataa, mä oon kanssa murehtinu, kun poika teki tissilakon. Tavoitteeni oli sinne vuoden ikään imettää, mutta nyt taitaa toi kyllä jäädä tohon vajaaseen 8 kk :(

Zofi, ei kyllä tosiaan mikään huvittais. Varsinkaan kotityöt, kun tuntuu, että vaikka kuinka yrittäis siivota, niin silti on joka paikassa pölyä, muruja ja kaikenlaisia epämääräisiä kasoja, mitä ei jaksa selvitellä. Ja just toi sama ruoka ongelma, minkä kiekaus mainitsi, aina vain samoja perunamuuseja ja makaronilaatikoita tulee tehtyä päivästä toiseen.

Tota rokotusta ei olla suunniteltu ottaa.

Vkl suunnitelmia ei vielä kauheesti ole, tänään yritän päästä käymään tuolla Hulluilla Päivillä. Ja miehellä on huomenna synttärit, niin voi olla, että hänen sukulaisiaan pitää kahvitella, jos joku vaikka eksyy käymään. Toivottavasti ei olis näin kurja keli, täällä Helsingissä kun on satanut räntää ja vettä koko aamun.

Jaahas, poitsu taitaa olla hereillä, kun vaunuista kuuluu höpinää.

Päivänjatkoa!
 

Kiitos onnitteluista =)

Lyhykäisesti vain kertoilen kuulumisia..elikkäs eilen ei ollutkaan neuvolaa kun neuvolan täti oli sairastunut :/ viikon päästä olis sit uus aika varattuna
Tyttö täyttää tossa klo12.12 1 vuoden :heart:
Siivouksia vielä viimeistellään kun vieraat tulevat vasta huomenna.
Meinasin että mentäis tänään tytön kanssa rossoon syömään :D
Kirjoittelemisiin ja hyvää viikonloppua :wave:
 
Jos vaan kelpaan joukkoon vielä?
Mulla tai siis meillä on miehen kanssa yksi tyttö, syntynyt 9/06. Mie olisin jo valmis aloittamaan "urakan", mut miehen takia olemme päättäneet odottaa pari kuukautta ennenku kakkonen saa tulla ihan milloin haluaa. Emme kyllä käytä nytkään kunnon ehkäisyä (keskeytetty yhdyntä)... Mut ei ole käynyt tuuria ;)

Mie oon iältäni 25 v ja asun pohjoisessa. Enpäs mie muuta osaa kertoa nyt näin alussa.

 
hippos Tervetuloa, lisäilen sut tonne listaan :)

pikku myy ja haisulimamma, miten teillä juhlat meni?

Mä aiemmin valitin täällä kun poika ei syö. No nyt se syö muttei nuku :headwall: Eilen ei ollu nukahtanu ollenkaan, vasta autoon nukkui joskus viiden pintaan. Äsken tuo meuhkas tunnin verran tuolla sängyssään eikä siis nuku vieläkään. Nostin pois ja kokeillaan myöhemmin uudestaan. täytyy varmaan jatkossakin siirtää noita päikkäreitä vähän myöhäsemmäksi jos vaikka sit uni tulis helpommin.

Tää mamma sai eilen hetken omaa aikaa :) oli ihana käydä syömässä kahden mun lapsuuden ystävän kanssa oikeen kunnolla ja aivan rauhassa :D

Mites muilla viikonloppu sujunu?
 
Kiitos kiekaus

Meillä ollaan kipeänä. Mie alotin ja neiti näytti tänään yskivän aika lahjakkaasti ja oli vähän tukkonen olo. Saas nähdä, ku haen hänet hoidosta, et onko tila pahentunut. Huomenna olis eka työpäivä hoitovapaan jälkeen. Toivottavasti ei nyt neiti sairastuis niin pahasti, et joutus keikan perumaan. Paitsi mies on kyllä luvannut jäädä aina töistä kotiinn jos sattuu näitä sairastapauksia. Hällä on kuitenki helppo jäädä kotiin, ku voi vaikka kotoa käsin tehdä työnsä. Mut on itsellä inhottava olla töissä, ku tietää et pienoinen on kipeänä. :'(

Mut nyt täytyy lähteä hakeen lapsonen hoidosta

:wave:
 
Moikka!

Haaveilen pikkukakkosesta. Tosin on tuo pikkuykkönenkin vasta 4kk:)
Meillä on nyt sovittu silleen että jos niin onnellisesti kävis että raskaaksi tulisin, niin hyvä olis, mutta yritetä ei.

Mies on kuitenkin sitä mieltä, että voitaisiin vähän odotella kauemmin, mutta mä tiedän että hän voisi lykätä toista lasta vaikka kuinka monella vuodella(kun hänellä ei nuo hormoonit hyrise niin kuin minulla)... ja olisi kuitenkin onnellinen jos vaavi tulisi. Mies haluisi toisen lapsen, mutta osaa olla järkevämpi kuin minä... ja minäkin kyllä järjellä ajatellen voisin vähän odotella.

Täytynee tässä sitten vain odotella ja toivoa, että kävisi vahinko:)
 
Hei!

Mahtuisiko mukaan uusi pikkukakkosen haaveilija :)? Esikoinen on 1-vuotias (synt. 09/06), joten kakkosta vois periaatteessa jo alkaa yrittämään. Elämäntilanteemme vaan on sellainen, että toinen vauva ei ole ihan vielä mahdollinen :| . Vaavikuume on mahdoton mutta järki sanoo ettei vielä voi. Olemme nimittäin juuri myyneet asuntomme ja muutamme väliaikaiseen asuntoon, sillä meillä on rakentaminen kesken. Omaan kotiin pitäis päästä muuttamaan ensi kesänä. Todennäköisesti kakkosen yritys alkaa samassa, kun on muutto omaan taloon. Sinne saakka pitäis siis jaksaa odottaa... :whistle:
 
nikki / esikoinen / pikku kakkosen yritys

pikkumuksis..................................03/05.......loppuvuodesta -07
zofi....................................................09/04.......12/07
pikku myy ja haisulimamma..............10/06..... alkuvuonna -08
Rump................................................ 02/07......alkuvuonna -08
kiekaus............................................. 03/06......alkuvuonna -08
tinsi.........................................kaksoset -04......kevät -08
Emppu788..........................................01/07......Kevät -08
Minttu84............................................ 11/06..... kesä -08
taataa.............................................. 12/06.......kesä -08
helinä-keiju........................................09/06......kesä -08
elviiraiina............................................05/07......-08
Tuulia79............................................ 01/06....... -08
aurinkoinen äityli...................................-07.........-08
zalmiakki............................................02/07........-09
aamuaurinko..................................... 09/06
Tuisku -84-........................................ 08/06
äippäliini83........................................ 11/06
angelia..................................................-05
LapinOrvokki.......................................10/06
tyttönen-.............................................07/07
hippos.................................................09/06
very impotant baby.............................06/07
miira


korjaattehan jos joku meni pieleen :attn:

 

Yhteistyössä