pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

moi taasen :wave:

Olo on tosissaan jo parempi,toivottavasti menis nyt äkkiä pois tai ei pukkais kuumetta päälle..tyttö tossa yski nukkumaan mennessä,tulossa luultavasti vuorostaan kipeäksi :/
kiekaus
meillä sama ongelma,mikään ei meinaa upota tytölle..maitoa kyllä sitten litkis senkin eestä :D tytölle on tulossa poskihampaat ylös ja aleskin on jotain tulollaan niin sekin osittain vaikuttaa syömiseen kun ien on niin kipeä..
niin ja on täälläkin silloin tällöin ollut ns."haamupotkuja,toivottavasti siellä jo ens vuonna potkis joku ihan oikeasti :D

Mäkin olen jo harkinnut että ne peräkkäin istuvat-rattaat olis ihan jees,ei vie ihan niin paljon tilaakaan.

jos sattuis käymään sellainen onnenpotku että heti tammikuussa tärppäis niin ikäeroa tulis tasan 2 vuotta esikon ja kakkosen välille mutta sen näkee sitten :D
 
moi .täällä kans yks ilmoittautuu joukkoon joka haaveilee toisesta lapsesta..mies ei vaan oo vielä lämmenny ajatukselle mutta pitää vaan yrittää =) meillä tyttö on 05,joten ois kiva saada hänelle leikkikaveri
 
Tervetuloa mukaan angelia

Kiva huomata et on muitakin vainoharhasii..määkin välillä kuvittelen että olisin raskaana mutta taitaa olla vaan syömisestä johtuvaa toi vatsan pyöreys :LOL: Mulla ei oo ees menkat alkanu vielä (poika siis9kk) joten aika epätodennäköistä se raskaaksi tuleminen oliski. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiekaus:
nikki / esikoinen / pikku kakkosen yritys

pikku myy ja haisulimamma.... 10/06..... alkuvuonna -08
elviiraiina......................................05/07......-08
aamuaurinko............................... 09/06
Rump.......................................... 02/07......alkuvuonna -08
Minttu84...................................... 11/06..... kesä -08
taataa......................................... 12/06.......kesä -08
Tuulia79...................................... 01/06....... -08
miira
Tuisku -84-................................. 08/06
äippäliini83.................................. 11/06
kiekaus....................................... 03/06........ kevät -08
tinsi..................................kaksoset -04.........kevät -08
Emppu788....................................01/07.........Kevät -08
zalmiakki.......................................02/07
angelia..........................................-05


korjaattehan jos joku meni pieleen :attn:
 
Tervetuloa angelia minunkin puolesta! ja tsemppiä miehen pehmitykseen ;)

Haisulimamma, mäkin oon miettiny noita hampaita. Ei vaan aiemmin oo juurikaan niiden tuloon reagoinu. Ehkä noi isommat hampaat sitten tekee vaan kipeempää. Oiskin aika jännä jos teillä tulis vielä sama syntymäpäivä kakkoselle ja esikoiselle, pääsis äitikin helpolla kun vaan yhdet tuplasynttärit olis järjestettävä :D


 
Keskusteltiin toissailtana miehen kanssa, kaikki alko yhdestä riidasta. Ärsytti, kun tuntui että mies tekee yksin kaikki isot päätökset, mitkä koskee meidän perhettä. Otin sitten taas puheeksi sen lapsiasian ja yllättäen mies sitten sanoikin, että kun hän saa opiskelut loppuun, niin voisi alkaa toista yrittämään. Olin ihan että :eek: Eli tää olis sitten luultavasti loppukeväällä -09.

Täällä onkin sitten mietitty eilispäivä jo nimiä tulokkaalle, tytölle olis jo kiva nimi tiedossa :D

Hyvä, että näitä valeraskauksia on muillakin. Etten oo ainut seonnut ;)

Ääh, nyt siivomaan huussia, ennen kun poika herää. Silloin ei enää onnistu, kun se haluaa kaataa vesiämpärin. Ja vessaharjaakin olis aina niin kiva päästä kokeilemaan :x
 
Moi :wave:

angelia tervetuloa mukaan haaveilijoihin :D

kiekaus meillä on tänään yksi poskihammas jo "korkattu" ylhäältä =) ja lisää on tulossa..olis joo jännää saada esikon ja kakkosen välille se 2 vuotta =)

Zalmiakki
Oon minäkin mielessäni ajatellut nimiä tulevalle lapselle,jos se onni meille vielä annetaan =)
Pojalle olen varsinkin miettinyt nimiä..mutta eihän sitäkään asiaa ole laskettu pois että seuraavaksi tulisi kaksoset,kun miehen suvussa on siihen taipumusta :whistle: tytölle olisi kyllä varastossa jo pari muovisäkillistä vaatetta valmiina.. ;)
 
Helou! Meidän neiti on ollut tässä muutaman päivän kipeenä :( Pientä flunssaa ja yskää...Maanantaina onkin pitkästä aikaan neuvola :) Viimeksi ollut 6kk neuvola...Mä oon tässä noita kaksosten rattaita kattellut :D Tullut sihen tulokseen et kyllä käytettynä saa kans ihan hyviä...Meinaan uusissa on aivan kamalat hinnat :eek: Kiva kattella kaikkea vaikka vasta keväällä ois tarkotus alkaa yrittään :) Mutta näkyillään taas :wave:
 
En oo tänne pitkää aikaa ehtin mitää kirjotellu, ku tuntun olevan muka taas nii kiirus :ashamed: Mul alko koulu tossa 3 viikkoa sitte.. viel olis 3 viikkoa harjottelua jäljessä ja sit pitäs taas vähä helpottaa.. :)
Kiva huomata et meitä on aika monta ketkä alottaa ens vuonna yrityksen :) Ei oo enää montaa kuukautta nii voi alottaa jännäämisen ;)
 
Mä tässä just laskin et enään 6kk ja sit pääsee jännäileen :p Me kun ollaan puhuttu et maaliskuussa alotettas yritys :) Mä eilen tosissani pelästyin et mies oli piilottanut mun pillerit *heh* Ku ei ne ollut siinä missä ne yleensä on jne...Mut ne olikin joteskin tippuneet ni en heti niitä huomannut...Mä ehtisin miehellekkin jo mutisemaan :) No se oli tietysti heti innoissaan ku luuli niiden hävinneen *heh*Mut nyt täytyy men pukemaan päälle ja odottelen tässä samalla et kello ois jo 17:00...MEnossa kaverin luokse joka pitää tupperware kutsut...Kotona sitä aina uhoo et mitään en osta...Sit ku pääsee paikanpäälle ni ei kehtaa olla ostamatta :) Mutta nyt joksikin aikaa moi :wave:
 
morjens. meillä viikonloppu suju tooooosi hyvin,nyt puhuttiin miehen kans ja mies sanoi että jättäisin pillerit nyt heti pois..eli nyt on sitten lupa :LOL: ..voi voi..heti alkaa "oireet" tulemaan |O ..mulla on aiemminkin ollu näitä valeraskauksia eli huonoo oloo,maha kasvaa, potkut tuntuu jne.jännä kun ei tarvita kuin sana "vauva" nii heti "oon" raskaana. mites teillä muilla, tärppäskö miten nopeesti ku rupesitte sunnitteleen vauvaa?ykkösen kohdalla meillä meni n. 4 kk kun tärppäs saas nähdä miten kakkosen kohdalla =)
 
angelia, onnea yritykseen! Meillä meni esikoiseen vuosi, ennenkuin tärppäsi. Sen takia tätä kakkosta "kiirehdin", kun pelkään, että siinä kestää vielä kauemmin. Muuten ei olis mitään hätää, kun poikakin on vielä näin pieni.

Jaahas, joku tais herätä päikkäreiltä :wave:
 
Kauhea vauvakuume on nyt melkein puoli vuotta vaivannut. Meillä on nyt sellainen tilanne että mulla on 3 vuotias poika edellisestä liitosta, joten miehelleni tämä haaveilun kohde olisi esikoinen. On tullut mieheltä miljoonia tekosyitä miksi vielä ei olisi oikea aika, mutta minähän en helpolla luovuta =)
Viikonloppuna ehdotin että mitä jos ottaisin ehkäisyn pois joulukuussa. Ja yllätys, yllätys ei tullut jyrkkää kieltoa. :D
Eli nyt haaveilut jatkuu ja nyt niin kovasti odotan joulukuuta :)
 
Tänään oli neidin 8kk neuvola :) Vaikka neiti täyttää pian jo 9kk *heh* Kaikki oli onneksi ok!Paino 8650kg ja pituus 68,5cm...Mulle on iskenyt virtsatientulehdus :headwall: Neuvolantäti vastahakosesti tesstas mun pisunäytteen mut ei saanu mitään selvää ja käski mun mennä huomenna labraan...Mix ei voinut suoraan määrätä antibiootteja???Nyt joudun odotteleen 2-3 päivää ja kärvistelemän täällä :headwall: Mulla ollut vuodenaikana toi virtsis 5 kertaa ja aina samat oireet ni ois voinu hyvin määrätä reseptin jne...11-15.10 oon nettipimennossa...Mitenköhän mä kestän sen aikaa ilman tätä ketjua? :LOL: Hyväähän se vaan tekee välillä olla ilman nettiä...Mut nyt meen ruoan kimppuun ja odottelen että mies saapuu töistä :wave:
 
nikki / esikoinen / pikku kakkosen yritys

pikku myy ja haisulimamma.... 10/06..... alkuvuonna -08
elviiraiina......................................05/07......-08
aamuaurinko............................... 09/06
Rump.......................................... 02/07......alkuvuonna -08
Minttu84...................................... 11/06..... kesä -08
taataa......................................... 12/06.......kesä -08
Tuulia79...................................... 01/06....... -08
miira
Tuisku -84-................................. 08/06
äippäliini83.................................. 11/06
kiekaus....................................... 03/06........ kevät -08
tinsi..................................kaksoset -04.........kevät -08
Emppu788....................................01/07.........Kevät -08
zalmiakki.......................................02/07........-09
angelia..........................................-05
zofi...............................................09/04.......12/07
aurinkoinen äityli...........................-07.........-08


korjaattehan jos joku meni pieleen :attn:

 
moikkis!
kirjotin eilen illalla jonkin matkaa mutta sitten epähuomiossa painoin tuota ruksia kun piti välissä kattoa muuta koneelta ja sinne meni tekstit :snotty:
joten uusi yritys.

zofi , teretulemast joukkoomme! lisäsin sut tonne listaan. viitsitkö katsoa että esikon syntymä vuosi meni oikein? :)

angelia ääks! ihanaa että joku jo pääsee haaveilusta yritykseen! ykkösen kohdalla meillä ei varsinaisesti yritys ehtinyt alkaakaan kun jo ilmoitti olemassa olostaan. yks päivä tossa neuvola korttia kattelin ja pistin merkille että helmikuussa on pillerit jätetty ja kesäkuussa oon plussannu. kumiukot oli vaihtelevasti käytössä ja toisena keinona keskeytetty yhdyntä

:ashamed:. Tiedostettiin kyllä että noilla keinoin raskaus on mahdollinen muttei varsinaisesti yritetty =).
tähän väliin täytyy tunnustaa että noin mennään nytkin ja jos kroppaani oikein luen niin ovis oli tuossa sunnuntaina ja viime viikolla peitipuuhissa oltiin paljaaltaan :ashamed: pienen pieni mahdollisuus on siis raskaudelle olemassa :whistle: toisin sanoen mä olen kohta yhtä raskausoiretta :kieh:

Emppu788 On kyllä hölmöä etteivät voi samantien antaa reseptiä jos kerran samoin oirein noin monesti uusinut :/ toisaalta eihän se terkkari sitä reseptiä edes kai voi kirjottaa mutta luulis ettei lääkäriltäkään sen rustaamiseen niin kovin sitä aikaa mee. Meilläkin on neuvolla ensi viikolla, vähän jänskättää että kuin toi poika on kasvanu. Aattelin pyytää iteltä mittaamaan hb:n samalla. Olis varmaan hyvä saada se kohdilleen ennen yrittämistä kun mulla se on toosi alhanen ja laskee raskauden aikana entisestään. Alkuraskaudessahan ei mun käsittääkseni voi rautaa syödä, vai oonko väärässä? Neuvolalääkärin lisäks meillä olis myös eka hammastarkastus :) noinkohan poika edes suutaan suostuu avaamaan :D
Mä taidan kanssa olla riippuvainen tästä ketjusta :D useempaan kertaan saatan päivän aikana käydä kurkkaamassa vaikken kirjottaiskaan että onko mitään uutta.
 
Mä oisin kattonut omasta neuvolakortista mitä hemoglobiini oli mulla...Mut mä en löydä sitä mistään :( Varmassa tallessa :) Mullakin meinaan oli se alhanen koko raskauden ajan...Kirjottelen sit ku löytyy :wave:
 
moiks, meilläki täällä miehen kanssa ilman ehkäisyä oltu synnytyksen jälkeen että enpä ole vielä pamahtanut mutta toisaalta mietin että ottaisin e-pillerit käyttöön kattois keväällä uudestaan sitä kakkosta.
Meillä on ny 7kk tytär. :D :D
ensimmäistä kun "yritettiin" meni 1v 4kk kunnes yllätys yllätys olinki raskaana.
Koulu kun olis kesken, vuosi niin valmistuisin. mietin et jos kesällä tai ens syksynä alulle pistäis. :ashamed:
 
zofi ja aurinoinen äityli tervetuloa mukaan.
Inhaa kun sataa taas :/ tyttöä oon just nukuttamassa ekoille päikkäreille,sen jälkeen olis tarkoitus lähteä lenkille
Eilen soitettiin töistä,työt alkais sitten 1.11,jänskää :D
2kk oon töissä kunnes jään takas kotiin,viimeinen työpäivä on 23.12 :eek:
Tää merkitsee sitä että pitää alkaa tekee jouluvalmistelut hyvissä ajoin ettei tuu kauheeta hässäkkää loppumetreillä..Töitten jälkeen oon aina niin naatti ettei mitään jaksa tehdä :|
 
tervetuloa aurinkoinen äityli! :wave: Lisäilin sutkin mukaan tonne listaan.

voi vitsi haisulimamma, oon kade :D mäkin haluan päästä hetkeks töihin (aina ajoittain :D ). Jääkö miehes kotiin vai meneekö teitin neiti hoitoon?

Me hoidettiin tänään ulkoilu ennen päikkäreitä että varmasti päästää jos myöhemmin sataa. Normaalisti mennään vasta päikkäreiden jälkeen puistoon. Nyt tuo on pulissu tuolla sängyssään puolisen tuntia, eikä nukahtamisesta tietookaan.

Piti muuten kysymäni että onko teillä kellään kokemusta ovisvuodosta? Tuli meinaan oletetun oviksen aikaan toosi vähän veristä vuotoo :/ vai voiskohan johtua pillereiden lopettamisesta?

tää alkaa nyt siivoomaan! päivän jatkoja :wave:
 
Täälläkin yksi, jolla kuumetta pukkaa oikein olan takaa. Esikoinen syntynyt maaliskuussa -05 eli ei vauvaa enää meilläkään vaan se pieni poika =)
Meillä mies vielä vähän epäröi, itse haluaisin alkaa yrittämään kakkosta heti. Mutta ehkä tässä ihan loppuvuodesta sitten... :)
 
Helou!!! Tultiin tossa hetki sitten kerhosta ja nyt neiti nukkuu...Nyt on sit aikaa kirjoitella tänne :) Kerhossa oli tänään me and i lastenvaatteiden esittelijä...Aivan ihania vaatteita oli :p Mut empä raaskinut laittaa 22 euroa yhteen bodyyn...Tosin mä oon kerran laittanut 27 euroa bodyyn :ashamed: Mutta ku se oli pakko saada :D Tosin siinä on mukana noi postikulut jne...Nyt meen syömään jotakin :wave:
 

Yhteistyössä