pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

Tuisku-84-
meillä mennään vähän samoilla linjoilla miehen suhteen,mutta nyt alkaa operaatio pehmitys :kieh:
Pitää tehdä lottoa vkl jos tulis vaikka 7oikein ja pääsis heti ostaa oman asunnon,meillä on tarkoitus että seuraavaksi muutetaan OMAAN asuntoon eikä vuokrakämppiä katsella ja omakotitaloon olis tarkoitus muuttaa =)
Emppu788
mäkin oon koukussa bb B)
mäkin olen huomannut raskaana olevat nykyään helpommin, mistäköhän syystä :whistle:
taataa
teillä on niinkuin tuplajuhlat lähekkäin :D ootteko joulua viettänyt sukulaisten kanssa?
Toivottavasti päästäis aloittaa heti tammikuussa kakkosen yritys, hyvällä säkällä saatais syntymäpäivät esikon ja kakkosen kanssa samalle kuukaudelle,mutta saa nähdä sitten :D

Täällä on satanut koko päivän,harmittaa kun ei ulos pääse :/
 
Täälläkin yksi joka kovin mielellään kuluttaisi aikaansa bb:n parissa, MUTTA meillä on töllö pimennossa :headwall: jää kaikki näkemättä :snotty:
mut jos tuonkin haluaa positiiviseksi kääntää niin jääpähän enemmän aikaa kaikkeen muuhun, esim. täällä notkumiseen :D

Kyllä on ihanaa tämä syksy :kieh: eilenkin tuo poika oli niiin riiviö jo loppu illasta kun ulos ei juurikaan olla päästy. Vettä tulee taivaan täydeltä päivästä toiseen. Tänään kyllä mennään pihalle vaikka satais mitä.

Kuis monta lasta teillä on haaveissa ennen kun lapsiluku on täynnä? ite oon haaveillu ainakin 3 ehkäpä jopa 4 muksusta :heart:

Mutta nyt koitan taas siirtää ajatukset koulun pariin!
 
moro :wave:

Täällä on ollut tänään taas sateinen päivä eikä ole paljon ulkona oltu :/
onneksi huomenna päästään taas likan kanssa kerhoon,niin näkee meidän neiti kavereitaan :D
Varasin tänään 2vk kirppiksen että pääsee noista ylimääräisistä "roinista" eroon
Mä oon tässä jo ehtinyt tilailla jotain joululahjojakin,tiedän että olen aikaiseen liikenteessä mutta eipä tarvitse sitten lähempänä joulua stressata :D Pitää vaan malttaa mielensä ettei tuhottomasti osta likalle lahjoja,eiköhän ne sukulaiset hoida senkin homman =)
Mutta takas iltapuuhiin...kirjoittelemisiin :wave:
 
Moi

Tänään soitettiin päiväkodista ja sanottiin et ei oo vapaana paikkoja meidän lähellä, eli pitäis kuskata toiselle puolelle kaupunkia :/ Hiukan sapettaa! :headwall: Pakko viiä poitsu hoitoon keväällä kun mulla niin paljon luentoja. Mites teillä muilla hoitosysteemit on hoidettu?
Pikku myy: joo ollaan yleensä sukulaisten luona jouluna mutta viime vuos oli poikkeus :D Pitänee varmaan viettää synttärit viikko aikasemmin niin ei oo liian lähellä jouluu.
 
Meillä muuten on joulukuussa kaksi joulua :D Kun sisko perheinee lähtee aina jouluksi ulkomaille...Ni ensin vietetään Mun perheen parissa.Äiti,sisko,siskon mies,niitten lapsi,mamma,eno ja mun mies.Sit myöhemmin juhlitaan miehen äidin tykönä jne...Tänä jouluna onkin sitten meidän prinsessan eka joulu :) Tänään mä haluan olla vaan kotona neidin kanssa...Me ku ollaan ti-ke niinpal menty ees ja taas...Ku meil on silloin aina kaikenlaista ohjelmaa..Ti on muskari ke värikylpy ja to perhekerho.Mutta nyt neidille puuroa ja itelleen lihistä :p Näkyillään taas :wave:
 
:wave:

Minäkin haaveilen kovasti toisesta lapsesta, meillä esikoinen syntyi viime helmikuussa. Varsin pitkään saan vielä haaveillakin, mies ei edes suostu puhumaan asiasta, ennen kuin kummallakin on vakituinen työpaikka. Nyt on talous niin tiukalla. Eli yritystä ei olla aloittamassa ainakaan lähivuosina, mikä huolettaa mua, kun tota esikoistakin yritettiin vuosi, ennen kuin tärppäs. Eli ei auta muuta kuin haaveilla, se ei maksa mitään :)

Kiekaus: Mulla olis kanssa haaveena toi 4 mukulaa, mutta taitaa jäädä toteutumatta.
 
:wave: moi
ei tullut eilen tänne kirjoiteltua kun tää palsta on tökkinyt tosi paljon,tosi raivostuttavaa |O
Oon tässä suunnitellut sitä synttärikakkua,haaveissa olis jos voisi tehdä tytön synttäreille pikku myy-kakun mutta en oo mistään sellaista löytänyt..enkä kyllä osaa itse alkaa tekemään,harmi se ois ollut ihan huippujuttu :D
 
Meillä ei ihan vielä ole ajankohtainen toi synttärikakku...Mut löysin tälläsen netistä :p http://irc-galleria.net/view.php?nick=katjuza&image_id=64444248
Aivan ihana ja näyttää herkulliselta jne...Juu tää palsta eilen jumitti ja paljon |O Näkyillään taas :wave:
 
Sunnuntaita vain kaikille!
Täällä yksinäni kotona istuskelen kun mies lähti poitsun kanssa päiväksi vaaria moikkaamaan. Mitähän sitä tekisi?... Tai kyllähän tekemistä aina löytyisi mutta ei jaksaisi käyttää koko päivää siivoamiseen ym... :whistle:

Meillä mies on päivä päivältä innostuneempi toisesta vauvasta! =) :heart: Kun vain saisi nuo työjutut tietoon vuoden alusta niin ei ole periaatteessa mitään esteitä toisen lapsen tulolle. :D Eiköhän tää tästä järjesty..
 
Tää palsta taas jotenkin tökkii ja jumittaa |O Tosta vauvakuumeesta tuli mieleen mun äiti...Eilen juteltiin puhelimessa aika pitkään...Se alko sit selitteleen ettei vielä kannata alkaa toista hankkimaan...Kannattas kuulemma ens odotella muutaman vuoden jne...No sit se sano et omahan se on asia ja me se sit tiedetään...Sit se vielä sano mulle et ohan sulla jo sitä ikääkin *heh* En sit viittinyt vielä kertoa kevään yrityksestä jne...Ootteko te jutelleet vanhenmillenne???Mitäs ne on tuumineet?
 
Moikka

Mä en oo vielä puhunu kellekkään näistä vauvahaaviesta. Miehellekin vaan jotain suuntaa antavaa sanonu. On vielä tää elämä niin sekaisin että en kyllä puhu sukulaisille mitään ennen kun vauva on pistetty alulle. Sain tänään tietää et saan sentään opintotukee tälle syksylle. Helpotti kummasti tilannetta. Kelahan ei tunnetusti ymmärrä käsitettä opiskelevat äidit.....
 
Heips...
Itse olen pohtinut toisen lapsosen tekemistä vain mieheni ja hyvien ystävien kanssa. Vanhemmilleni en jaksa asiasta avautua, koska heidän mielipiteensä ei asiaan vaikuta kuitenkaan. Ei siis kyllä vaikuta ystävienkään, mutta heillä saattaa olla hyviä vinkkejä...
Oma mieli vaihtuu taas niin useasti, ettei yritystä vielä todellakaan olla aloitettu. Ehkä sitten keväällä...Me emme halua enempää, kuin kaksi lasta, mutta ikinähän ei saa sanoa ei ikinä ;)
 
Hipsan!

Hienoa Tuisku että mieskin alkaa innostumaan :D

zalmiakki, tervetuloa haaveilevaan joukkoomme :)

Mä en juurikaan ole puhunut vauvahaaveistani kun miehen kanssa. Lisäksi yksi ystäväni tietää. Luultavasti aika moni hieman toppuuttelisi ja toteaisi sitä myöhemminkin ehtivän.

Meillä pelataan riskipeliä :D pillerit jätettiin ja otettiin kumiukko kaveriksi petipuuhiin... Tarkotus on kuitenkin yritys alottaa vasta ensi vuonna. Pillerit jäi ihan vaan siksi että musta tulee hirviö kun niitä nappailen ja halut niiden kanssa on hukassa :snotty:

Kuumeilu senkun yltyy vaan. Tänäänkin huomasin pohtivani että kannataisiko ottaa kakkosen kanssa äitiyspakkausta ollenkaan :D tulin sitten siihen tulokseen että rahana mielummin. Esikoiselta on kuitenkin jäänyt niin paljon kaikkea että raha taitaisi tulla enemmän tarpeeseen.

Nyt tämä mamma lähtee shoppailee :wave:
 
nikki / esikoinen / pikku kakkosen yritys
pikku myy ja haisulimamma.... 10/06..... alkuvuonna -08
elviiraiina......................................05/07......-08
aamuaurinko............................... 09/06
Rump.......................................... 02/07......alkuvuonna -08
Minttu84...................................... 11/06..... kesä -08
taataa......................................... 12/06.......kesä -08
Tuulia79...................................... 01/06....... -08
miira
Tuisku -84-................................. 08/06
äippäliini83.................................. 11/06
kiekaus....................................... 03/06........ kevät -08
tinsi..................................kaksoset -04.........kevät -08
Emppu788....................................01/07.........Kevät -08
zalmiakki.......................................02/07

korjaattehan jos joku meni pieleen :attn:
 
Kiekaus: Täällä toinen jok aon miettinyt jo sen sata käytännön asiaa valmiiksi vaikka ei vielä ole edes päätetty aloitetaanko kakkosen yritys vuoden alussa vai ei... :ashamed: :whistle: Pakkauksen ajattelin ottaa rahana, tuplarattaat ja uusi kaukalo olisi varmaan hankittava. Esikoisella oli kaukalo lainassa ja sitä en enää ota koska en ite pitänyt sen mallista ja toisekseen haluan kaukaloon sen autotelakan, kun kuitenkin kaksi lasta autoon "köytettävänä" :D niin se telakka helpottasi kummasti...
Kaikkea sitä tulee tässä ajateltua mutta ei kukaan voikaan kieltää haaveilua! :heart:

Mä olen päivä päivältä varmempi siitä että toisen lapsen aika olisi jo. En osaa sitä selitää, sisällä on vain sellainen vahva tunne siitä että näin kuuluisi tapahtua. :heart:

Mietin kanssa että mitä tekisin noiden pillereiden kanssa kun olen niitä nyt kaksi liuskaa syönyt ja yksi ilmainen liuska odottelee vielä kaapissa.. Mulle hormonaalinen ehkäisy ei ole pars mahdolllinen (sivuvaikutuksia... :kieh: |O ) Ja jos nyt jättäisi pois niin oma hormoonitoiminto ehtisi hyvin palautua normitilaan vuoden alkuun mennessä.. ;) En usko että sitä reseptiä kuitenkaan haen joten sama kai jättää ne pois nyt kun kuukauden päästä..
 
En mäkään oo puhunut kun miehen kanssa ja kertonut muutamalle kaverille...Mut äiti vaan ite otti asian puheeksi...Mun vanhemmat/sisko ei vielä tiedä meidän aikeista...Mäkin tässä pohtisin noita tuplavaunuja...Mutta tuli muutama ongelma vastaan |O Tuplavaunut on niin isot ettei kyllä mahdu meidän auton takakonttiin ja miten ne sais meidän ulko-ovesta sisään? |O |O Vai onko tuplarattaat paremmat/pienemmät???Me kun ei voida hankkia isompaa autoa kun toi taloremppa on vielä kesken jne...Tällä hetkellä mulla on haberkornin yhdistelmävaunut ja gracon matkarattaat...Mut mä tässä jatkan tv ykkösen katselua :wave:
 
moi
tää palsta on tökkinyt viime päivinä niin pahasti etten ole edes yrittänyt mitään kirjoittaa..ja eilen pukkas mulle flunssan päälle :/ tänään en ole edes jaksanut tytön kanssa pihalle kun on ollut kamala horkka päällä mutta tiedän että huomenna on jo parempi päivä,päästäis ees tohon pihan hiekkalaatikolle leikkimään
Tässä myös odottelen malttamattomana kun mulle pitäis tällä viikolla se pomo sieltä töistä soittaa että mikä päivä lähden töihin.. kirjoittelen huomenna lisää,kun olokin on jo parempi

t.nuhanenä :snotty:
 
Paranemisia Haisulimammalle :)

Emppu788, mun oli aivan pakko käydä kurkkimassa noita tuplien leveyksiä kun sanoit ettei mahtuisi ovesta. Esim. Brio Double Wave rattaiden leveys on 78cm. Mittasin sitten tota meidän ovi aukkoa ja se oli 80cm. Eli just mahtuis ainakin meillä. vai onko teillä erityisen pieni toi ovi aukko? Heh, ei mullakaan parempaa tekemistä ole :LOL:

Ei vaan kyllä tota tekemistä taas piisais. kämppä taas kun pommin jäliltä, pyykkiä tuntuu olevan enemmän kun laki sallii, koulu hommat pahasti vaiheessa, uloskin pitäisi ehtiä ja kauppaan... ja täällä mä vaan istun näpyttelemässä viestiä vauvakuume palstalle :ashamed:

Jokos muut ootte joulua miettiny? mä vähän meinasin että tänä jouluna meillä vietetään aatto ihan kotosalla ja vasta joulupäivinä lähteään sitte esim. vanhemmille. Toivottavasti vaan pääsis muuttaa ennnen joulua.
 
Voi ny jestas sentään...Mä kävin mittaas meidän ulko-oven ja se oli pitkälti yli 100cm...Ku mies selitti jotain 60cm :eek: Onkohan se sit jotenkin ymmäränyt väärin?No sit ei oo muuta hätää kun toi auto |O Jos otan yhdistelmävaunut autoon ni joudutaan kaataan toinen takaistuin alas...Noi matkarattaat sit taas mahtuukin tosi hyvin autoon...Ni mites sit selvitään kaksosten HMM...Tosin mies ratkasi eilen pulman :LOL: Vauva vaunuissa ja neidin mä kannan :LOL: Voi ny jestas sentään noita miehiä :)Mäkin meen nyt tästä laittaan pyykkiä kuivumaan jne... :wave:
 
Me ollaan aateltu, että jos se toinenlapsi tulisi niin, että esikoinenkin tarvii vielä rattaita, niin hommataan sisaristuin. Ja, jos sellaista ei jostain kumman syystä meidän rattaisiin saa, niin sitten haluaisin selleiset rattaat, missä lapset ovat peräkkäin. Siitä, että onko ne kätevät ei ole mitään hajua...Auton vaihtoa olisi sitten harkittava tarvittaessa. Asunnosta loppuisi tila kyllä kovin nopeasti, mutta onhan sitä ihmiset ennenkin asuneet ahtaasti, joten ehkä siitäkin selviäisi :kieh:
Itse aloitin juuri uuden pilleriliuskan ja kyllä hetken joutui miettimään, että ottaako pilleriä vai ei! Päädyin kuitenkin ottamaan, hyvää jaksaa kyllä odottaa, ainakin hetken aikaa...
 
Mäkin oon näitä hankintoja jo pohtinut. Äitiyspakkausta en meinaa enää ottaa, kun noita vauvanvaatteita on jo kertynyt ja kaikki on siistiä esikoisen jäljiltä. (Mut jos tulee kaksoset, niin sit otan myös paketin :D )

kiekaus: meilläkin on kumiukko mukana petipuuhissa, mäkään en noita pillereitä tykkää käyttää. Nyt on noi hommat muutenkin niin vähäisiä, niin ei haittaa. Katotaan sit taas, kun toi poika rupee nukkumaan paremmin.

Mä en oo haaveistani kenellekkään puhunut, kun mies ei siis halua tosta asiasta ees keskustella vielä. Äitini kyllä jo mua on patistellut, että tyttö pitäs saada, hänellä kun on vaan poikia lapsenlapsina.

Ääh, yhtenä iltana jo muka kovaa "tunsin" kun vatsassa potkitaan. Mikä lie suoli solmussa ja ilmavaivat :LOL:
 
Mäkin olen joskus tuntenut noita selviä "liikkeitä" vatsassa. :D

hmm... mä en ole oikeestaan edes ajatellu noita peräkkäin istuttavia sisarrusrattaita. vois kyllä olla hyvät siinä mielessä jos vauva nukkuu niin ei esikoinen pääse niinkään sitte häiritsemään mahdollisesti unta.

Hitsi, Emppu788, miten tollanen vaihtoehto ei ookaan tullut mieleen että esikoisenhan tosiaan voi kantaa jottei mene liian helpoksi :LOL:

Toi meidän herra kyllä on jo reilusti päälle kahden jollei jo lähempänä kolmea kun mahdollinen kakkonen syntyisi, eli ainakaan kovin pitkä aikainen tarve niille tuplille ei kyllä olisi... :/ mutta ehkäpä tätäkin ehtii miettiä tarkemmin kun on ajankohtaista :LOL:

Meillä on muodostunu syömisestä ongelma |O Poika pistää hanttiin lähes joka ruualla. välillä mietityttää että millähän se oikeesti elää :eek:
 

Yhteistyössä