pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

mä oon ajatellu et jos alottais joskus syksyllä 2008 tai keväällä 2009 yrittämisen... täytyy tietty ukolt vähä udella et miten se on meinannu... siis sil ei varmaan ois mitää muuta asiaa vastaan, kuin isompi asunto. ja mul taas on mielessä ne rahahuolet... kun haluisin olla puol vuotta töissä ennen äitiyslomaa, että saa kunnon tuet.. pakko ajatella näin kun ois se kämpän vaihdoskin edessä... me ei myöskään jouduttu esikkoa yrittämään. jätin pillerit pois ja poika sai alkunsa heti... välil tulee oikein huono omatunto ku toiset ei millää meinaa raskautua... :ashamed:
 
Kaikilla taitaa olla hommat selvät missä vaiheessa aletaan yrittämään? Meillä ei tuo ukko syty. :/ Pitääkö hommata uusi mies :D ? Voinko mä roikkua tässä ketjussa mukana haaveilemassa? :( :(

No, ei sillä onhan tuo ollut tähän mennessä hyvinkin raskasta, siis pikkulapsiaika. Nyt nuo alkavat olla jo pieniä ihmisiä...tai viimeviikon ajan ovat olleet kyllä raivostuttavia... :kieh: :kieh: . Mutta jospa tuon ukon saisin vielä joskus innostumaan...
 
Oivoi, mä löysin itselleni IHAN oikean ketjun kolmannesta haaveileville, vaikka muka en aiemmin sitä löytänytkään. Kaikille kakkoskuumeilijoille, ERITTÄIN lämmintä jatkoa. :heart: Toivottavasti kaikki menee kaikilla ihan parhain päin.
Jos nmyt joku viitsisi niin poistaa minut tuosta ketjusta. :heart:
 
Iltoja!
Mukavasti on porukkaa kertynyt,on ihan kiva kun on muitakin samassa tilanteessa,ettei yksin joudu "kärvistelemään" =)

mekin asutaan tällä hetkellä ahtaasti(3henk. 57neliöö)
Ens vuoden alussa jos marssis sitten pankkiin,kunhan mun työt on loppunut,sais toi tytsykin oman huoneen ja pääsis sisustaa vauvalle huonetta
en tiedä mitä tää nyt sekoilee kun en voi hymiöitä käyttää???





;) ;) =)
 
älkää välittäkö noista hymiöistä,niitä ei pitänyt ees tulla ruutuun,outoa..

Kuitenkin vielä siitä asunnon ostosta, oon aina haaveillut että kuinka nätiksi sisustan vauvalle huoneen =) Olisi jo kiva ollut tehdä se ennenkuin tytsy syntyi,mutta kun raskaus tuli vähän "yllättäen", mutta iloinen yllätys olikin :heart:
 
Tämä uneton täällä valvoo. Listaan voi laittaa tarkennusta, eli me aletaan yrittään heti vuoden-08 alusta. Hassuinta on se, että mulla ei ole koskaan oikeastaan ollu vauvakuumetta ja nyt on ja ISOSTI. Sitä en tiiä, olisko viisasta olla kahden niin pienen kanssa (siis jos heti tärppäis), mutta toisaalta tuntuu hassulta liian tarkaan suunnitella. Jos ei vaikka heti tuliskaan raskaaksi... No, ei nuo asiat nyt ihan koko ajan päässä pyöri, mutta ainakin aina kun lukee jotain vauva-juttuja! Mutta onhan tuo esikoinenkin onneksi olemassa ja ihana onkin...
 
Huomenta :wave:

On vissiin aika yleistä tuo asunnon ahtaus. Meilläkin on vaan 50 neliön kaksio joten seuraava kun tulee niin on muutto edessä. Toisaalta oon aina sanonu et sitten kun pitää kolmioon muuttaa niin ostetaan oma eli pitänee alkaa jossain vaiheessa katteleen asuntoja. Olis kyllä kiva saada pojalle oma huonekin piakkoin. Onneksi on näitä järkisyitä jotka vähän hidastaa tätä kuumeilua :D
 


nikki / esikoinen / pikku kakkosen yritys
pikku myy ja haisulimamma.... 10/06..... alkuvuonna -08
elviiraiina......................................05/07......-08
aamuaurinko............................... 09/06
Rump.......................................... 02/07......alkuvuonna -08
Minttu84...................................... 11/06..... kesä -08
taataa......................................... 12/06.......kesä -08
Tuulia79...................................... 01/06....... -08
miira
Tuisku -84-................................. 08/06
äippäliini83.................................. 11/06
kiekaus....................................... 03/06........ kevät -08
tinsi..................................kaksoset -04.........kevät -08


korjaattehan jos joku meni pieleen :attn: [/quote]

 
Heips!

Päivittelin hieman tota meidän listaa.

Liitympä minäkin teihin joilla asunnon vaihto edessä tilanahtauden takia. Asutaan nyt kaksiossa ja talvella olis tarkotus muuttaa kolmioon.
meillä on nyt tosin sellanen tilanne että asutaan pojan kanssa kaksin, mies asuu muualla. Ihan hyvin mahdutaan kaksin olemaan mutta talvella vois tulla jo hiukkasen ahtaampaa. Tai kyllähän sitä aina mahtuu mutta olisi se kiva kun saatais omat makkarit.
Mun täytyis varmaan alkaa ruuan laittoon ja siivoomaan kun poikakin nukkuu. ei lainkaan huvittais :snotty:
palailen varmaan taas illalla :wave:
 
Kiva idea tuo lista nii näkee missä vaiheessa kelläkin haaveilut on ;)
Täällä näkyy olevan aika paljon -06 äitejä ja opiskelijoita..
Meil on 67,5neliöin kolmio, joten hyvin tänne mahtuis viel yks pieni lisää ;) mies ei vaa tunnu viel olevan valmis toisee pikkusee ja tosiaa kyl mieki haluisin vähä isomman ikäeron ku 1,5v. mut kesää ootellessa B)
 
Voi kääk...Tää kuume sen kuin pahenee.... |O :LOL: :heart:
Olen miettinyt ja miettiny miten kannattaisi tehdä ja koska alkaa pikku kakkosta ihan tosissaan toivomaan mutta tuntuu mitä enenmmän mietin sitä enemmän tulee mieleen kaikkia mahdollisia ongelmia ja pulmia kahden pienen kanssa...
Ja samalla aina kun mietinkin toista vauvaa niin oikein masussa nipistelee kun tahtoisin häntä niin paljon.... :( :headwall:
Meillä on kerrostalo kolmio 75neliötä eli tilaa olisi MUTTA 3.kerros eikä hissiä!! :eek: Mahtaisi olla rahnuu esikon ja vauvan kanssa ulkoillessa.
Ja mies opiskelee edelleen ja valmistuu ensi tammikuussa. Työpaikka on jo melkein tiedossa mutta ei ihan 100%:n varmaa joten taloudellinen tilanne olisi aika heikko jos töitä ei löytyisikään. :(
Mulla olisi ensi syksyksi jo työsuunnitelmia ja esikko lähtisi hoitoon mutta voisihan niitä vielä vuodella siirtää... :snotty:
Miehelle on asiasta puhunut ja pyytänyt miettimään ihan itsekseen. Tulkoon jutteleen kun on siihen valmis...
 
Meillä syntys esikoinen 16.1.07.Pikkukakkosen yritystä alotetaan keväällä 08 :) Tosin miehellä olis nyt jo kova vauvakuume :D Mut haluan ensin et neiti hiukan kasvaa ja maha saa rauhassa parantua..Mulle tehty sectio.Mutta minäkin ilmottaudun tänne.Mä en vielä kauheasti kuumeile.Mutta ennen esikoista se oli ihan polttavaa *heh* Mutta kyllä se tästä pikkuhiljaa =)
 
tämähän on mukavaa kun kirjoitat pitkän stoorin ja sitten se häviää yhdellä napin painalluksella |O
No kuitenkin,suursiivous tehty ja tavaraa lähtee kirppikselle alhaisin hinnoin että ei tarvitse niitä takas kotiin raahata,niillä rahoilla sitten jotain kivaa tytölle ja minulle :D
Synttärisuunnittelut on meneillään,13.10 tulee 1v täyteen :heart:
Kakun tilaan leipomosta mutta voileipäkakun teen itse =)
 
Mä annan hyvän vinkin *heh* Kannattaa aina kopioida se kirjoitus ennen lähetystä =) Meillä synttärit vasta tammikuussa mutta nyt jo mietiskelen kakkuja...Olis kiva tehdä itse.Mut siitä tulee kummiskin pannukakku :ashamed: :) Ristiäisiin tilasin kakun ja kaikki ei mennyt niinkuin oli sovittu :kieh: Ni jäi vähän huono maku suuhun kakkujen tilaamisesta...Mut eihän kaikki firmat ole samanlaisia jne...Eilen taas toi mies lupas piilottaa mun pillerit tai sit vaihtaa ne karamelliksi :LOL: Mä sit sanoin et mä pistän jalat ristiin :D Toi mies ei usko että mä en ole ihan vielä valmis...Mä käskin miehen vaan odotella tonne kevääseen jne...Mutta nyt jatkan murojen syöntiä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiekaus:
nikki / esikoinen / pikku kakkosen yritys
pikku myy ja haisulimamma.... 10/06..... alkuvuonna -08
elviiraiina......................................05/07......-08
aamuaurinko............................... 09/06
Rump.......................................... 02/07......alkuvuonna -08
Minttu84...................................... 11/06..... kesä -08
taataa......................................... 12/06.......kesä -08
Tuulia79...................................... 01/06....... -08
miira
Tuisku -84-................................. 08/06
äippäliini83.................................. 11/06
kiekaus....................................... 03/06........ kevät -08
tinsi..................................kaksoset -04.........kevät -08
Emppu788....................................01/07.........Kevät -08


korjaattehan jos joku meni pieleen :attn:
[/quote]
 
Tiistaita!
Kukahan meillä jaksais tehdä kanssa suursiivouksen? :whistle: Tulis varmaan iso läjä tarpeetonta tavaraa minkä vois myydä. Mä vaan en saa itestäni niin paljon irti. Aina ne muka myytäväksi menossa olevat tavarat jää pyörimään nurkkiin ja lopulta päätyy roskikseen :ashamed:

Meillä väläyteltiin viikonloppuna ajatusta siitä jos jätettäisiinkin pillerit menkkojen jälkeen pois. Päädyttiin kuitenkin pysymään alkuperäisessä suunnitelmassa. se kun on kaikin puolin viksumpaa :)
Nyt täytyis ottaa vaan kova loppukiri ton koulun kanssa jotta sen sais pois alta. On tullu vähän laiskoteltua sen kanssa viime aikoina
:snotty:
 
kiekaus
tytöllä oli syntyessään musta tukka :D nyt melkein vaalea jo
viime vkl saatiin suursiivous tehtyä ja nyt pitää vain pitää se siinä kunnossa =) Tavaraa lähtee paljon kirppikselle ja laitan alhaiset hinnat ettei tarvitse niitä takas tänne tuoda
tytön 1v synttärisuunnittelut on meneillään,kakun ja voileipäkakun meinasin itse tehdä,saa nähdä mitä niistäkin tulee.
Kävin yhden kakunleipojan kotisivuilla,jumankautsi miten hienoja kakkuja se nainen oli tehnyt :p musta ei taida olla ihan sellaisiin suorituksiin :whistle:
Voi kun tää loppuvuosi nyt kuluisi nopeasti niin jos vois alkaa tosissaan suunnittelemaan toista babya :heart: *tahtoo toisen*
 
Haisulimamma: On juu aikasta "muhkea" tukka tytöllä. Meidän poitsulla on lähinnä takatukkaa ja sitäkin aika vähän..
Meillä oli viime kuussa 1.v synttärit ja oli kyllä mukava leipoa ja laittaa. On se kuitenkin kunnon juhlan paikka kun tulee vuosi mittariin.

Kiekaus: Vai että meinasi tulla suunnitelmiin muutos... ;)

Meillä mies lupasi todella harkita jos sitä vuoden alusta alkaisi yrittämään. :D :heart: Mutta aika epävarmalta hän kuitenkin vaikuttaa... Itelläkin on välillä semmonen oli että ihan ehdottomasti haluan sen toisen vaikka heti ja välillä taas tulee tosi epävarma olo ja miettii että onkohan se ihan viisasta. Mutta kai se on aina samanlaista miettii sitä lasta sitten missä tahansa elämänvaiheessa..
 
Kiekaus: Et oo ainoo joka on laiskotellu opintojen suhteen. Mä yritän hoitaa poikaa kotona ja opiskella samalla ja tuntuu kyllä ettei opinnot oo puoleen vuoteen edistyny ollenkaan...

Mäkin oon miettiny noita 1 vee synttäreitä kovasti. On sellanen ongelma et pojalla synttärit 20.12 joka on liian lähellä joulua. Eli koskas ne sitte pitäis? Ihan vinkkinä vaan eä kannattaa ajottaa vauvan yritys silleen ettei tuu juhlapyhää lähelle (joulu, juhannus, pääsiäinen).
 
Iltaa ja haukotus :) Ton bb:n takia ei pääse aikasin nukkumaan *heh* Tuli taas kaupungilla pyörittyä asioilla...Voi et siel oli taas ihmisiä mahat pystyssä *huokaus*Pitäs vaan jotenkin jaksaa tonne kevääseen :/ Sekään ei auta asiaa et laatikossa on yks raskaustesti :) Mä jouduin tossa maaliskuussa meinaan testaamaan kun oli sellaset oireet ja pakkauksessa oli 2 testiä.Mut olikin noi pillerit kun teki kepposiaan...Mut kyllä mä koitan jaksaa odottaa :saint: Mutta nyt alan lopetteleen ja odotan että bad girls alkaa :p
 

Yhteistyössä