pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

Hellou!

pikku myy ja haisulimamma myöh. onnittelut teidän neidille :flower: En viimeks muistanu onnitella :ashamed:

Meillä vietettiin kanssa viikonloppuna synttäreitä, kun mies vanheni taas vuodella.

Ja tervetuloa uusille haaveilijoille :wave:

Laitettiin eilen pojan sängystä laitaa alemmas, kun tämä oli noussut polvilleen ja kurotteli lelua laidan yli. Täytyy kohta tohon syöttötuoliinkin hankkia jotkut valjaat, kun se siinäkin vain seisoo.

Huomenna mennään sitten 8kk neuvolaan.
 
8kk neuvolassa käyty, kaikki ok, vaikka paino menee miinuskäyrällä.

Kunpa tuo nyt jo oppis syömään niitä soseita, eikä sylkis kaikkea suusta ulos. Ei oo ainakaan äitiinsä tullut, kun mulla on ongelmana lähinnä tuo liikasyönti :D

Neuvolassa taas näkyi monta odottavaa äitiä ja suloisia vauvoja.
 
Voisin liittyä seuraan?

Aika älytöntä kun tuo esikoinen vasta 2kk, mut silti pukkaa taas vauvakuumetta. Mulla ehkä ikävä raskausaikaa ja mahaa, vaikka vasta kirosin että eikö siitä pääsisi jo eroon :LOL:

Haluaisin kuitenkin sisarukset melko pienellä ikäerolla. Olisi sitten enempi seuraa toisistaan. Mulla pikku-siskooni 1 v 5kk ero, joka on ihan kiva. Siispä yritys ehkä alkakoon keväällä/ kesällä -08. Pitäisi kyllä sitä ennen tehdä asumiseen vähän muutoksia. Tämän hetken neliöt ei kyllä neljälle riitä.
 
nikki / esikoinen / pikku kakkosen yritys

pikkumuksis..................................03/05.......loppuvuodesta -07
Nasukka78........................................09/04.......12/07
Tuisku -84-........................................ 08/06.....alkuvuonna -08
miira..................................................03/06......alkuvuonna -08
pikku myy ja haisulimamma..............10/06..... alkuvuonna -08
Rump................................................ 02/07......alkuvuonna -08
kiekaus............................................. 03/06......alkuvuonna -08
tinsi.........................................kaksoset -04......kevät -08
Emppu788..........................................01/07......Kevät -08
lenan...................................................08/07.....kevät/kesä -08
Minttu84............................................ 11/06..... kesä -08
taataa.............................................. 12/06.......kesä -08
helinä-keiju........................................09/06......kesä -08
elviiraiina............................................05/07......-08
Tuulia79............................................ 01/06....... -08
aurinkoinen äityli...................................-07.........-08
zalmiakki............................................02/07........-09
aamuaurinko..................................... 09/06
äippäliini83........................................ 11/06
angelia..................................................-05
LapinOrvokki.......................................10/06
tyttönen-.............................................07/07
hippos.................................................09/06
very important baby.............................06/07


korjaattehan jos joku meni pieleen :attn:



 
Lista pävitetly taasen :) Onko kukaan niin nero että osais kertoo miksi tohon listään tulee helinä-keijun kohdalle toi kesä hassusti ja lenanin kevät? :/ kun ne kuitenkin on ihan oikein kun painan tosta muokkaa kohdasta. uudestaankin ne oon kirjottanu, aina vaan tulee noin.

Niin tosiaan tervetuloa lenan! meitä alkaa olla jo aikas paljon, kivaa :D

Mä odottelen täällä kärsimättömänä tätiä kylään :kieh: Nyt kp 29/? eikä menkkoja näy missään. Pillereiden kanssa oli kellontarkkuudella se 28 päivän kierto.Toivottavasti vaan ei kovin pitkäksi venyis ja palautuis muutenkin nopeesti säännölliseksi.
 
Huomenta vaan kaikille!

kiekaus: ettei vaan olis tärpännyt ;) ?

Mä en juurikaan odottele tätiä käymään, se tulee miten sattuu :| . Mulla ei ole kierto vieläkään tasoittunut ja ne onkin 24-38 päivää. Välillä ne on toooodella kivuliaat ja välillä ei enteile mitenkään. Huomasin viime kierrossakin, että jaahas, täti tais tulla. Ovista en ole vielä bongannut ollenkaan. Kivut on järkyttävät silloin, kun se pitäis olla mutta muut merkit, niitä ei ole :( . Lopetin imetyksen syyskuun alussa, joten kai kestää jonkin aikaa hormonitoiminnan tasautua.

Osaiskos joku imetyksen lopettanut kertoa miksi joskus vielä paita kastuu maidosta? Lopetin imetyksen siksi, kun epäilin maidon tulon loppuvan. Poika alkoi jo kieltäytymään rinnasta. Joskus aina huomaan, että paita kastuu kun maitoa vielä valuu :eek: . Omituista.

Mun on ihan pakko mainita, meille tuli eilen talopaketti tontille :D ! Oli se vaan hurja, kun päivässä oli alakerran seinät pystyssä. Ja ihanaa, kun pääsi ovesta sisään ja mielikuvitus alkoi laukata: tuossa mä laitan ruokaa, tuossa on takka ja tuossa katsotaan telkkaria. Nyt on monta monta kuukautta tehty tonttihommia ja perustuksia ja sit yhtäkkiä, viikossa talo nousee ja on ulkoa maalia vaille valmis. Tosissaan hurja ajatus!
 
Moikka!

helinä-keiju, ei "pelkoa", täti meinaan kurvasi hetki sitten kylään. Huh ja helpotus siinä mielessä että nyt ainakin näyttäis että oma hormooni toiminta toimii normaalisti pillereiden jälkeen :)

Onnittelut seinien nousemisesta! :D Vitsi kun oiskin ihanaa kun pääsis rakentaa omaa kotia *haaveilee*. Toistaseksi täytyy tyytyä vain uuden vuokrakämpän etsimiseen.
 
Kaikille uusille tervetuloa :D pikkuhiljaa porukkaa on kerääntynyt :D
Synttärit meni han hyvin ja lahjojakin jonkun verran,miehen sisko oli benettonilta ostellut kaikenlaista,jos sitten jouluksi laittaa ne tytön päälle kun ovat vielä himpan isoja =)
Oletteko te jo joulua ajatelleet,mä ihan hulluna olen anttilan kuvastoa hypistellyt :LOL: :ashamed:
Pakko jotkut jouluvalmistelut on aloittaa ajoissa ettei sitten kaikki mene viime tinkaan..
Synttäreillä kävi myös kummityttöni joka on kohta jo 3kk :heart: ihana :heart: vielä itse pitäisi muutama kk odottaa ennen yritystä,ei jaksais enää odottaa :snotty:
mutta nyt takaisin siivoushommiin :wave:
 
Heipä hei!
Mä näin toissa yönä ihan mielettömän todentuntuisen unen jossa synnytin pienen tyttövauvan!! :whistle: :snotty: :D Synnytys oli helpompi kuin esikoisen mutta silti tunsin siinä unessa ihan selvästi synnytyskipuja.. :eek: Ja tyttö oli mitä ihanin. Aamulla kun heräsin niin etsin hetken vauvaa ennenkuin tajusin että se oli vain uni. Niin ihana sellainen... :heart: :/

Kuume vain on ja pysyy ja välillä tuntuu vain pahenevan...Kunpa kaikki menisi hyvin ja saataisiin ensi syksyksi meille pieni vauva... :heart:
 
Oltiimpa taas pudottu :whistle:

Mä en kovin montaa ajatusta ole joululle vielä uhrannut. Ja sekin mitä on tullu mietittyä on lähinnä voivottelua että taas se kohta tulee ja mitä kaikkea PITÄS tehdä. Lopputulos on sitte taas se, että hirveellä kiireellä teen kaikki lahja hankinnat viime tipassa :ashamed:

Mä olen tainnu nousta tänä aamuna väärällä kintulla ylös. Jatkuvasti saa olla laskemassa kymmeneen kun hermot meinaa mennä pienimmästäkin. :snotty: Täytyy varmaan itekin ottaa pienet päikkärit pojan kanssa jos vaikka loppupäivä sujuis sitte paremmin mielin.
 
No voi rähmä...
Kirjoitin vaiks kuinka paljon, mutta tein välissä muuta hommaa niin kaikki hävis....


Onneks on perjantai... Oli sitten kauhea viikko. Iski joku ihme pöpö vatsaan ja tuli oksennettu 3 päivää. Eilen olin töistäkin pois ku en enää pysynyt pystyssä, mutta sit yhtäkkiä kaikki oli taas hyvin... Ihme juttu

Mulla on jo joulu mielessä... pitäis alkaa suunniitelemaan joulukalenteria. Ajattelin tehdä tänä vuonna ite. Tykkään suunnitella kaikkea kivaa jouluksi, tosin se toteutus on aina hieman... hömmm... siirtynyt seuraavaan jouluun


Mutta nyt pitää jatkaa töitä :wave:
 
Emppu788 , teidän neiti on sit tasan kuukauden meidän poikaa vanhempi :)

Mulla on samat ajatukset joulun kanssa kun kiekauksella, eli lahjoja pitäs miettii, mut ei vielä jaksa ja kohta tulee kiire. En ees tiedä, että missä sitä joulua vietetään tänä vuonna. Mies ehdotti, et vietettäis ihan vaan perheen kesken, eli kolmistaan. Vois olla ihan hauskaa, niin ei tarvis matkustella mihinkään.

Mutta nyt menen leipomaan :p
 
Heipsan...

Mä olen jo muutaman joululahjan hankkinut. Inhoon ravata kaupassa viimesellä viikolla ennen aattoa, kun kaikki on jo niin äkäisiä! Osan suvun kanssa ollaankin sovittu, ettei lahjoja osteta kuin lapsille. Saas nähdä onko suvussa jouluna 2008 taas uusi vauva ;) Suunniteltiin miehen kanssa, että tämän juuri aloitetun pilleriliuskan jälkeen ei enää uutta aloiteta...En usko kuitenkaan, että vauva ihan heti ilmoittaa tulostaan, koska asutaan kevääseen saakka eri kaupungeissa, joten voi olla hieman hankalaa tuo sikiäminen...
Voisiko joku muuten päivittää siihen listaan, että tuo meidän neiti on syntynyt 03/06. Ja kaippa se toisen vauvan yritys kuitenkin alkaa sitten alkuvuodesta 2008...
 
Voih, niin tosiaan se jouluki on taas tulossa... No on se ihanaa, mut se kaikki järjestäminen ei sit olekaan, tai siis ku meinaa stressi iskeä joka joulu niiden asioiden kanssa mitä pitää hoitaa. No onneks anoppi on sen verran jouluhullu, et ei kaikkea joulujuttuja (läheskään kaikkea) tartte järjestelläkään ite.

Kipeänä olen ollut tän viikon niinkuin myös tyttökin (olenkohan jo maininnut). Pikkuhiljaa alkaa helpottamaan. Neiti joutu olemaan koko viikon hoidossa, ku mie olin töissä. Alunperin täytyi olla vain kaksi päivää vanhusten päiväkeskuksessa, mutta sain keikan loppuviikoksi päiväkotiin 3-5 vuotiaiden ryhmään. Oli kylllä ihanaa niiden kanssa, vaikka hermot meinas mennä monesti, ku eivät he tietystikään minua totelleet kovin helpolla. :kieh: :LOL:

Täytyy mennä, ku neiti itkeskelee tuolla kesken unien. Mikähän sillä lie hätänä.

Moikka!

 

Kysyin tänään mieheltä onko tullut mihin päätökseen toisen lapsen yrityksestä ja hän sanoi että ei sitä ole kyllä mitään syytä pitkittää. :D :heart: Eli yritys alkaa meillä myös alkuvuonna kun mies valmistuu. (ellei koulu pitkity..) Eli voit kiekaus päivitellä mun tietoja. :D Ihanaa!!

 
Pitäs men nukkumaan *haukotus*Neiti kumiskin herää 7-8 aikoihin aamusti.Oltiin tänään syömässä ja ekaakertaa koklattiin syöttötuolia :) Hyvin näytti neidiltä sujuvan.Eli pitää kohta ostaa meillekkin semmonen.Mutta nyt öitä kaikille ja huomiseen :wave:
 
On se tosiaa nii jännää, et kuinka nopeesti taas se vauvakuume voi iskee synnytyksen jälkee.. mul tais mennä kans se 2-3kk :D eka haluu nopeesti mahasta eroo ja sit haluis sen takas :)
Mut viimeyönä taas oli semmonen tunne, ettei meille vähää aikaa uusia vauvoja!! Tyttö valvo yöl sen puoltoista tuntii!! :attn: Minuu väsytti nii pirust, mut toinen vaa juttelee ja tekee kaikkee muuta ku nukku!!
Mieski alkaa pikkasen ehkä lämmetä kakkoselle.. ainaki pikkasen minust silt on nyt vaikuttan :) toivotaa et oon oikees.. ;)
On joo ihanaa ku joulu tulee.. minust on nii ihana ostella joululahjoja ja saa ainaki hyvällä syyllä viettää aikaa kaupoissa :)
Koht täytys alkaa järjestää pikkuneidin 1v. juhlia.. voi miten nopsaa menny tää vuosi.. tuntuu et vastahan meille synty vauva ja nyt se on jo iso tyttö.. :)
 
Mäkin olen ostanut neidille jo kuteet jouluksi :D Käytiin pe anopin kanssa reiman tehtaalla...Löydettiin toppapuku,body ja yx pussilakana...Tosin siellä ei oo niin halpaa vaikka onkin tehtaanmyymälä...Halpa hallissa olen ihaillut yhtä bodyä ja housua...Niiden hinta on 6,90e ni tuolla tehtaalla noi samat oli 11,90 :eek: Meillä neiti nousee jo kovin tukea vasten ja konttaa kovin :) Et saa jo olla kovin valppaana jne...Näkyillään :wave:
 
Moi, saanhan liittyä seuraan! :) Kirjoitin jo eilen illalla pitkän jutun mutta se katosi :headwall: Joten nyt uusi yritys..

Ensin lyhyesti ja sit pitemmin:
coatrack..........10/06.....11/07?

Olen ensi torstaina 1v täyttävän vauvelin äiti Tampereelta ja kakkonen on ollut aikeissa saada syntyväksi ennen kuin eka täyttää 3v (saman äitiyspäivärahan takia.. :ashamed: ). Mulla oli viime kesänä vauvakuume mutta se on jo ehtinyt mennä ohi, nyt mies kuitenkin ilmoitti että aikoo syksyllä 2008 perustaa oman yrityksen eikä heti sen jälkeen ainakaan vuoteen tai kahteen oikein pysty pitämään (isyys)lomaa isojen lainojen ym takia. Joten jos meinataan kakkosta lähivuosina niin kohtapuoliin täytyis laittaa töpinäksi..

Mulla on joku ihme juttu että en mielelläni haluaisi vauvan syntyvän kesä-heinäkuussa (pääperusteluna että kouluaikaan kukaan kaveri ei sit pääse synttäreille, onpas typerä syy, tiedän, mut tällanen ajatus vaan on! :LOL: ), joten elo-syyskuu 2008 olisi ihanteellisin syntymäaika. Toisaalta synnytys onnistuisi parhaiten heinäkuussa, kun esikoinen voisi olla hoidossa lomailevien, lapselle tuttujen sukulaisten luona, muuten täytyy varmaan palkata sairaalan ajaksi joku tuntematon lapsenvahti :/ En siis ole vielä varma yrityksen aloituksen ajankohdasta.. Toisaalta en haluais aloittaa "liian aikaisin", toisaalta jos aloitetaan yrittäminen niin että vauva syntyis elo-syyskuussa ja ei heti tärppääkkään niin vauva joko siirtyis parilla vuodella (liian pitkä aika!) tai sitten pitäis vaan yrittää pärjätä ekat viikot yksin kahden lapsen kanssa (viimeks menin sairaalassa tosi huonoon kuntoon joten pärjääminen stressais etukäteen, ja vaikka valmisruokien ym avulla selvittäiskin niin mies ei kuitenkaan malttais tehdä töitänsä kunnolla vaan lorvisi vauvaa ihaillen kotona.)

Lisämausteena ajoituksen pohdinnassa on vielä se, että asutaan nyt vuokralla rivitalokaksiossa ja muutaman vuoden päästä (kunhan miehen tulot kasvaa ja saadaan isompi laina) olis tarkoitus ostaa oma rivitalokolmio/neliö, mutta nyt pitäis ratkaista että ostetaanko väliaikaiseksi asunnoksi kerrostalokolmio vai asutaanko ahtaammin tässä, jossa helppo ulkoilla ja muutenkin kivalla sijainnilla mutta lelut on jo nyt vallanneet olkkarin ja makkarin kun ei ole erillistä lastenhuonetta..

Eli saa nyt nähdä miten kauan tässä teidän seurana olen, pitäis nimittäin tässä lähiviikkoina päättää tuo kakkosen yrittämisen aloittamisajankohta..


 
Huomenta!!! *haukotus* Kesällä otettiin toi mobile pois mut jätettiin se soittopuoli vielä sänkyyn...No eilen sekin sit piti jo ottaa pois ku se lyö päätäs sihen välillä...Mä sit sanoin et pistetään se säilöön seuraavaa varten :) Ekaa odotellessa mies kovin toivoi tyttöä eikä suostunut poikaa edes ajattelemaan...Nyt se taas höpöttää et tyttö sieltä tulee *heh* No se hyvä puoli olis siinä et sit menis noi neidin vaatteetkin sille :) Mut mulla ei oo väliä kumpi sieltä tulee...Kävin tässä yx päivä lastentarvikeliikkeessä...Voi et siel oli kaikkea ihanaa vauvatavaraa mitä sai ihailla/hypistellä :p Toki meidänkin neiti on vielä vauva mut ei enään niin vauva mitä ne vauvatavarat oli :p Me kun ollaan yritys alottamassa maaliskuussa ni se sttuun olemann just mun syntymäpäivänäni :D Eli ei sihen enään hirveän kauaa ole aikaa :eek: Jaix :hug: Näkyillään taas :wave:
 

Yhteistyössä