***Piinaviikon 44 jatkot***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pantalaimon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
arabel................4/26...........yk10..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon.......4/29?.........yk5.........1. haaveissa, Lounais-Suomi
töpökkä.............14/28-33.....yk9..........6. haaveissa
Hanni.................17/26-32......yk6..........1. haaveissa
Karpalo67..........18/28...........yk yli 4v...2. haaveissa

Plussanneet: :heart:

amalia81..................yk7..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Emppu80..................yk4.........2. haaveissa, Etelä-Suomi
nanna81..................yk14........1. haaveissa, Lappi
Anskuliini83..............yk4.........2. yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2.........3. haaveissa
RouvaSumppisuu......yk2.........2. haaveissa, Etelä-Suomi

arabel: Sorgen, olin näköjään laskenut väärin. Heh, yhden käden sormilla laskeminen kun on niin vaikeaa. :laugh:

amalia: Täällä kanssa minä ja mies sairaana. Miehellä on oikein kunnon flunssa päällä kuumeineen kaikkineen, mulla vähän sama tilanne kuin sulla. Eli päänsärkyä ja flunssaista olo on kyllä, mutta kunnon tautia ei ole. :kieh: Hassu tilanne sikäli, että mies ei ole IKINÄ kipeä. Ehkä joka toinen vuosi tulee joku pikku tauti, mutten muista tällaista olleen koko seurusteluaikanamme (4,5 vuotta)! :o Pikaista paranemista teille! :heart: :hug:

arabel................5/26...........yk10..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon.......5/29?.........yk5.........1. haaveissa, Lounais-Suomi
töpökkä.............15/28-33.....yk9..........6. haaveissa
Hanni.................18/26-32......yk6..........1. haaveissa
Karpalo67..........19/28...........yk yli 4v...2. haaveissa

ON: Eipä mitään ihmeellistä. Munasarjoja viiltelee aika ajoin, eilen illalla vähän pahemmin kuin tänään. Luultavasti clomien vaikutusta, tai ainakin niin toivon! :)

Hyvää maanataipäivää kaikille!

ON: Minulla ovis viime tiistaina ja viikonloppuna juoksin yöt pissillä ja oli huono olo, vatsassa tuntunut parin päivän aikana nippasuja ja eilen menkkakipua...väsymys on totaalista, voisin nukkua taaskin päikkärit, eilen nukuinkin. Lämpö on koko ajan 37,1.

Olen pääättänyt tulla raskaaksi tässä kierrossa :whistle: katsotaan, riittääkö tahdonvoimaa........ ;)

Muoks: Ai niin: Kn on noussut melkein ylettömiin, piti todella kurottaa... ja valkkaria tulee koko ajan.

Oi,oi Karpalo, kuulostaa todella hyvältä noi sun oireet.. =) Ihanaa! Täällä jännitetään sun kanssa myös! Plussatuulia!!! :whistle:

On: tädin poistuminen on ihan lähellä.. ..jee! jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin ovis olis tossa ensviikon tiistaina-torstaina (tiistaita veikkaisin). Ja sitähän on odotettu ;)

Mites muilla on viikko käynnistynyt? :)

heeiii - ihanaa kuulla että monella teistä positiivisia fiiliksiä tästä kierrosta!! :D
suuren suuret plussapuhurit tähän pinoon teille jokaiselle
:heart: ++++++++++++ :heart:

pantsukka
- juuh, mullakin nyt toista viikkoa just tää kurja vaihe kun ei iske oikein kunnolla päälle mutta ei sitten paranekkaan. noh, kävin eilen lekurissa kun ois iltavuoroon pitäny mennä ja lämpöä oli kuiten 37,4 niin sain sitten kolme saikkupäivää ja ollaan täällä lepäilty kotosalla :heart: kevyitä kotihommia on tehnyt jopa ihan mielenvirkistykseksi ja digiboksilta on tullu kateltua vauvaohjelmia.. :D kyllä mun nyt pitäs olla viisas synnyttäjä :laugh:

meillä ollaan tänään ihan rauhaisasti kaksisteen kotona juhlistettu meijän kuusivuotispäiväämme yhdessä, oikeesti tää aika on menny niin mielettömän vauhilla että ei mitään rajaa! toivottavasti oli nyt vielä ainakin 60 samanmoista edessä!

mukavaa alkanutta viikkoa ja hyviä oloiluja :heart:

~amalia ja pikkuinen 5+5~

Amalialle pikaista paranemista. Minä pelkään ihan milloin meidän perhe alkaa sairastamaan. Ympärillä ollut vaikka minkälaista tautia vatsataudista muihin influenssoihin, mutta meillä ei mitään koko talvena....(koputtaa puuta)

ON: Viime yönä ja aamulla älyttömät menkkakivut, joten kai se täti sieltä viikon päästä taas kurvaa paikalle. Voihan ne tietty olla kiinnittymiskipujakin, mutta en uskalla edes toivoa niin.
Vaan kovempia ovat kuin yleensä ennen tätiä.... B)

Pantalaimon: Hyvä, pidä vaan hyvä fiilis päällä =)

Karpalo: Toivottavasti kipuilu johtuisi jostain muusta kuin siitä punaisesta pirulaisesta! :kieh: Peukut pystyssä jännätään sun puolesta! b:)d

ON: Flunssa iski oikein kunnolla päälle, joten kotona olen tämän päivän. Olen vaan niin hemmetin tunnollinen, että ahdistaa, kun tänään jäi monta luentoa ja kokousta väliin, joissa olisi pitänyt olla. :ashamed: Munasarjoja nippailee edelleen ja eilen päästiin (flunssasta huolimatta) vähän harjoittelemaan vauvantekoa. :D

arabel.................6/26...........yk10..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon.......6/29?..........yk5.........1. haaveissa, Lounais-Suomi
töpökkä.............16/28-33.....yk9..........6. haaveissa
Hanni.................19/26-32......yk6..........1. haaveissa
Karpalo67..........20/28...........yk yli 4v...2. haaveissa

Täti on poistunut, vihdoinkin! *tuulettaa* :D Meinasin jo illalla kampata tuon ukon, ihan harjoituksen vuoksi ;)

Miten sulla karpalo, vieläkö samat oireilut jatkuu? *jännittää mukana*

Pantsukalle paranemisia! Ollaan nähtävästi siinä suhteessa samanlaisia, että alkaa ahdistaa jos sairauden takia (tai minkä syyn tahansa) jää jotain tärkeetä väliin niin on kamalat morkkikset päällä.. Ei pitäs olla liian tunnollinen, helppohan se on sanoa. Olen viimeaikoina yrittänyt relata, elämäähän tää vaan on. =)

Ja vielä onnea Amalialle kuusivuotispäivän johdosta! :flower: ..ja paranemisia myös sinne.. =)

Mutta nyt ruokakauppa kutsuu.. :wave:

Arabel: Kyllä vain oireita on ilmassa, en vain tiedä mitä ne tarkoittavat. Eilisestä asti alamasu ollut ihan oudon kipeä. Yöllä heräsin monta kertaa kipuun, joka on ympäröi koko alamahaa ja tuntuu vähän selänkin puolella. Tänään sama juttu: Vatsa on tosi pinkeänä, pyöreä kipu (ei menkkakipu vaan oikea kipu) jatkuu, emätin on turvoksissa, pissattaa jatkuvasti ja väsyttää, vaikka aamulla olinkin pirteä herättyäni ja pomppasin sängystä ihan ylipirteänä...
Että sellaisia oireita...voi kun ne tarkoittais raskauden alkua...

arabel..............7/26...........yk10..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon......7/29?.........yk5........1. haaveissa, Lounais-Suomi
töpökkä.............17/28-33.....yk9..........6. haaveissa
Hanni.................20/26-32......yk6..........1. haaveissa
Karpalo67..........21/28...........yk yli 4v...2. haaveissa

arabel: Juu, kilttien ja tunnollisten vaiva tämä morkkis siitä, että sairastaa. :ashamed: Minäkin olen yrittänyt kovasti päästä siitä eroon ja en enää menekään luennoille/töihin, jos tuntuu tosi kipeältä. Silti syyllisyys nostaa välillä päätään, vaikka tiedän, etten sille mitään voi, jos olen sairas.

Karpalo: Hitsi nuo sinun oireet on lupaavia! :D Täällä kyllä ihan täpinöissäni odotan sun kuulumisia joka päivä! Toi alamahakipu on ollut niin monella plussanneella, että sen on pakko olla merkki tulevasta plussasta! :heart:

ON: Edelleen flunssa jyllää. :snotty: Tänään on ollut alavatsallakin enemmän kipuilua, joten taitaa ne clomit ainakin jotain tehdä. Vähän hätähousuna tikutin tänään jo ovistakin ja sain siihen ihan haalean haalean haamuviivan. Noh, täytyy toivoa sen vahvistumista vielä.

arabel..............8/26...........yk10..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon......8/29?.........yk5........1. haaveissa, Lounais-Suomi
töpökkä.............18/28-33.....yk9..........6. haaveissa
Hanni.................21/26-32......yk6..........1. haaveissa
Karpalo67..........22/28...........yk yli 4v...2. haaveissa

töpökkä: Harmi juttu, että flunssa vaan kiertää teidän perheessä! :hug: Itse flunssan kourissa kamppailevana voin vaan todeta, että kurjaa on! :kieh: :snotty:

Mites karpalo? Jatkuuko oireet yhä lupaavina? Entäs arabel? Ovisaika kolkuuttaapi ovella. :D

Morjens :wave:

Pantalaimon: Kyllä oireita on, mutta mitä niistä seuraa, sitä ei tiedä....Ostin toissapäivänä jo valmiiksi Clearbluen tuplapakkauksen niitö "kolme pvä ennen"-testejä....ja enhän minä malttanut odottaa viikonloppuun saati sitten alkuviikkoon :ashamed:
Ja haamuhan sieltä tuli ja heti. Mutta jotain haamuja olen ennenkin saanut kyseiseen testiin, eikä ne oo mitään meinannut. Tosin tuo haamu on kyllä ihan kunnolla silmin nähtävä. Eilen töistä kotiin tullessa koski taas menkkamaisesti vähän aikaa kuten toissa iltanakin. Eli jomotus on iltaisin, muuten päivällä ei mitään. Tänä aamunakin vain öllöoloa ja viime yönä heräillessä piti ihan tosissaan nieleksiä huonoa oloa vastaan.... :p
Kn nousi eilen niin ylös, etten meinannut ylettyä ja suu"kolo" oli kääntynyt melko ulottumattomiin yläviistoon. Eli sekin anto tietty heti toivoa.
Mutta katsotaan nyt, tuon toisen testin teen manantaiaamuna, silloin se kyllä näyttää jo missä mennään....yritän pysyä siihen asti suhtkoht maan pinnalla, etten putoaisi sitten kovin korkealta.........

Oikein ihanaa viikonloppua teille kaikille! Me ollaankin jo aika vähissä, kun amaliakin pääsi plussanneisiin.

Karpalo: Oi! Jos sä pidät jalat maassa, niin mä voin sitten leijua pilvissä sun puolesta! :D Varovaiset onnittelut siis haamusta ja toivon lujaa sydämestäni, että se maanantaina vahvistuu! :heart:

Joo, meidän porukka senkun kutistuu, mutta jatketaan sitkeinä sisseinä tätä kuumeilua! ;)

ON: Tänään on mun synttärit. :D Ei tunnu yhtään 25-vuotiaalta... Sain aamiaisen sänkyyn, mutta lahja puuttui, kun mies on ollut koko viikon sängyn pohjalla kuten minäkin. Ajattelin iltapäivällä leipoa kakun ja tilataan varmaan ruokaa kotiin, kun ei päästä kipeinä ulos syömään. :D

arabel..............9/26...........yk10..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon......9/29?.........yk5........1. haaveissa, Lounais-Suomi
töpökkä.............19/28-33.....yk9..........6. haaveissa
Hanni.................22/26-32......yk6..........1. haaveissa
Karpalo67..........23/28...........yk yli 4v...2. haaveissa

Pantalaimon - Oikein mahtavat synttärionnittelut täältäkin!!! :flower:

Onpas Karpalolla lupaavaavat oireet! Täällä pidetään peukkuja ja lähetetään oikein extra annos plussa pölyä sinne päin!!!

Meillä oli eilen eka neuvola ja doplerilla saatiin pienet sydänäänet kuulumaan :heart: :heart: Olo on edelleen melkoisen onnen sekainen!

Terveisin teitä vakoilemassa käyvä...
Emppu & Papunen 9+6

Hellou! :)

Karpalo: oih, mä en vielä onnittele, mutta leijun myös hiukan sun puolesta! :D *jännittää ainaskin kymmenen kertaa enemmän kun viimeks*

Pantalaimon: Paljon onnea! :flower: :hug: Ollaankin näköjään samaa vuosimallia!

Ja Emppu: Mahtava juttu, että pääsitte sydänääniä jo kuulemaan! Tunne on varmasti sanoinkuvaamattoman hieno! =) Aika rientää kauheeta vauhtia, vastahan sä meidän pinosta plussasit, tai ainakin siltä tuntuu! Kiva, että käyt täällä kertomassa kuulumisianne!

On: nyt se hemmetin tauti on rantautumassa tänne meille! Ou nou! :| Molemmat ollaan räkäsiä ja sellanen veto pois -olo.. No, illalla alotetaan taas sylipaini *hih* oli olot mitä tahtoo! :D Vedettiin tossa töiden jälkeen kahden tunnin päikkärit ja tuntuu että pää ei toimi ollenkaan, semmonen pöhnänen olotila. Mä kun normaalisti en nuku päivisin, mutta nyt vedin senkin edestä.. :D Tuun huomenna kertoilemaan taas lisää juttuja! Miehellä kiire päästä koneelle...

Plussaonnea kaikille, etenkin sulle karpalo! :heart:

Ovista odottelen, tiistailla ehkä tapahtuu.. :)

:wave:

Syntymäpäivä onnittelut Pantalaimon!

Karpalolle, pidän peukkuja täällä taustalla, että haamut vahvistuvat ihanaksi plussaksi!
:flower:

Emmpulle Onnittelut sydänäänien kuulumisesta! :heart:

Oma napa, viikko mennyt jälkitarkastuksesta, eli toinen vko menkkojen odottelua vielä, koska eivät ole vielä alkaneet! :saint: (gyne siis ultrauksessa sanoi, että viikko-2vkoa ja menkat alkaa!)

Kaikille Onnea ja plussia Ovisten ja raskaustestienkin muodossa! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

AURINKOISTA JA MAHTAVAN IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ!!!

Minä sain ruusun K-kaupasta...mies lähti ralliin ja poika kaverille...ihana päivä, oikeasti paras tapa viettää naistenpäivää. Siivoilen, surffailen täällä, syön rauhassa ja kuuntelen ihania raskausoireita........

Karpalo: Kuulostaa juurikin mainiolta tavalta viettää naistenpäivää! :flower: :heart:

OIKEIN IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE! :heart:

arabel..............10/26...........yk10..........1. haaveissa, Etelä-Suomi
Pantalaimon.....10/29?.........yk5.......1. haaveissa, Lounais-Suomi
töpökkä.............20/28-33.....yk9..........6. haaveissa
Hanni.................23/26-32......yk6..........1. haaveissa
Karpalo67..........24/28...........yk yli 4v...2. haaveissa