* * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

Ihaa; no mulla on noita kaikkia vähän, siis eilen kirjoittelinkin noista ilmavaivoista, mahaa myöskin turvottaa ja jomottaa niin kuin menkkojen aikaan. ovistesti ei vielä ole antanut plussaa ja aamulämpö ei vielä ole noussut.. saa nähdä
 

Torstai 20.9.07

Matarena...........kp 11/27...........yk6.......ensimmäinen haaveissa.
pikkumyy42...... kp 12/29............neljäs haaveissa(1. yhteinen)
sitruu................kp 12/27-29....yli 4 vuotta...toinen haaveissa
escina................kp 14/28...........yk4...........kolmas haaveissa
AnnaManna........kp 15/28-30......yk 3..........kolmas haaveissa
TöpöTupsukorva.kp 15/32-?........yk3...........kuudes haaveissa
Kvart Över.........kp 15/28-34.......yk 7..........esikoinen haaveissa
Futuremami........kp 15/27-28.......yk 3 .........esikoinen haaveissa
Karpalo67..........kp 16/28........yli 3 vuotta....toinen haaveissa
Ihaa82...............kp 16/28...........yk 4..........esikoinen haaveissa
Nasu79..............kp 16/28-30......yk 8..........kolmas haaveissa
Minttu80.............kp 16/28...........yk1...........neljäs toiveissa
Kaa....................kp 16/31...........yk2...........esikoinen haaveissa
Nanna81.............kp 17/29-36.....yk 10.........esikoinen haaveissa
arabel.................kp 18/28..........yk4...........esikoinen haaveissa
Pantalaimon........kp 18/?.............yk 1...........esikoinen haaveissa
Pupuvaimo.........kp 18/28-32...pari vuotta...esikoinen haaveissa
Bayan Fare.........kp 19/?.............yk 9...........esikoinen haaveissa
Anskuliini83........kp 20/28-29......yk3............neljäs haaveissaa
Bamse................kp 21/30-35......yk1............toinen haaveissa

 
Ovulaatio oli eilen, YES!!!!!! =)

Vähän kerkesin eilen aamulla jp huolestua, että tähänkö tämä jännääminen nyt loppuikin. Mutta jo illalla lämmöt pomppasivat ylös ja tänä aamuna asia varmistui kun mittarin suuhun tökkäsin. IHANAA........

TUUT TUUT, juna lähti puskuttamaan taas eteenpäin....pidelkää kiinni, vauhti on kova! ;)
 
voiko muuten stressi vaikuttaa ovulaatioon tai raskautumiseen??? ja millä tavalla? lähinnä, voiko stressi estää munasolun irtoamisen tai kiinnittymisen? jos voi niin ei taida mulla olla mitään mahiksia tässä kierrossa..
 
AnnaManna:Stressi on yksi pahimmista.Lääkärithän ei suosittele ovis testejä,koska ne aiheuttaa stressiä monille.(tunnistan ainakin itseni :ashamed: )
En tiiä vaikuttaako se ovulaatioon vai kiinnittymiseen,mut vaikeuttaa raskaaksi tuloa.Systeri tosin tuli raskaaksi pahimpaan stressi aikaan,joten ei se sitä kyl täysin estä :)

Voi kun meillä olis parempi tuuri kun vko 37 :hug: kaikille
 
Minäkin kävin eilen tsekkaamassa 37 viikon pinoa. Harvinaista ettei yhtään plussaa, yleensä edes pari. Harmin paikka, sielläkin oli niin toiveikasta porukkaa.. :hug:

Stressistä sen verran, että sen takia sitä kai suositellaan ettei liikaa yrittäis väkisin tehhä lastakaan. Sehän se stressiä vasta pukkaakin.
No, yritäppä tässä sitten olla "tapahtuujosontapahtuakseen"-tyylillä :D
Ei oo niin helppoa, meinaan. Tässä kierrossa kyllä jelppaa tuo Bulgariaan lähtö lauantaiaamuna B) :p
 
Ajatukset harhailee, mutta remontti kotona ja siitä seuraavat hyvin nukutut yöt pitää järjissään :LOL:
..hoidoissa käyvälle ei nimittäin auta sanoa, että yritä ajatella muuta, tulee jos on tullakseen.. =) yli 200 ? lääkkeisiin kuussa, 3 ultraa ja kahden viikon jännäysjaksot vie kieltämättä voimia :whistle: Mutta, siksihän ollaan vahvoja B)

Mukavaa päivää kaikille, aurinko paistaa ihanasti!! :wave:
 
Pupuvaimo:Se on kyl totta,et jos juokset lääkärissä ja syöt kaiken maailman lääkkeitä yms. ja joku tulee sanomaan,et kyl se siitä,älä ajattele asiaa,ni tekis mieli lyödä :kieh:
Mä en edes joutunut syömään lääkkeitä,mut ennen kun esikoinen sai alkunsa (meillä meni 1,5vuotta ) ,ni sain kuulla vaikka mitä neuvoja :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bamse:
Pupuvaimo:Se on kyl totta,et jos juokset lääkärissä ja syöt kaiken maailman lääkkeitä yms. ja joku tulee sanomaan,et kyl se siitä,älä ajattele asiaa,ni tekis mieli lyödä :kieh:
Mä en edes joutunut syömään lääkkeitä,mut ennen kun esikoinen sai alkunsa (meillä meni 1,5vuotta ) ,ni sain kuulla vaikka mitä neuvoja :headwall:
Juurikin näin :LOL: ..puolet palkasta mennyt pistoksiin ja töissä saanut keksiä verukkeita miksi on muutaman tunnin pois parikin kertaa viikossa.. Mutta ahkerasti oon koittanut unohtaa :LOL:

 
Täälläkin ovis varmaan näyttäytyy huomisaamuna tai laaamuna digimittarissa, tänään jo hailakkaa :heart:

Peitot pöllytetty taas tänäänkin, greippimehun voimin jaksaa vaikka mitä :kieh: *mies kehunut raksalla työkamuilleen greippimehun taikaa kun nainen niin kuuma,kostea ja halukas* :D , noloa tavata näitä työkamuja nyt esim kaupoissa :LOL:

Mieli on kyllä tehnyt useasti ja jotenkin on ollut stressittömämpi kuukausi yritysten suhteen, on vain haluttanut usein, että toivossa on hyvä elää =)

Jatketaan junamatkaa kohti plussia vain kiihtyvällä vauhdilla, ketään ei tiputeta matkasta pois! :heart:

Heippa ihanat illanjatkot kaikille! =) , :wave:
 
Ja nyt oli aamulla kaunis ovulaatiota merkitsevä merkki digitaalisessa, joten sen suhteen ei ongelmia :D

Noo viikonloppu menee "sängyssä" :kieh:

Ovisplussia ja raskaustestiplussia toivotellen, ihanaa perjantai päivää kaikille! :flower: , :heart:


Nyt ollaan visusti mammajunan kyydissä, vauhti kiihtyköön! :heart:

Heippatiheissan! :wave:
 

Perjantai 21.9.07

Matarena...........kp 12/27...........yk6.......ensimmäinen haaveissa.
pikkumyy42...... kp 13/29............neljäs haaveissa(1. yhteinen)
sitruu................kp 13/27-29....yli 4 vuotta...toinen haaveissa
escina................kp 15/28...........yk4...........kolmas haaveissa
AnnaManna........kp 16/28-30......yk 3..........kolmas haaveissa
TöpöTupsukorva.kp 16/32-?........yk3...........kuudes haaveissa
Kvart Över.........kp 16/28-34.......yk 7..........esikoinen haaveissa
Futuremami........kp 16/27-28.......yk 3 .........esikoinen haaveissa
Karpalo67..........kp 17/28........yli 3 vuotta....toinen haaveissa
Ihaa82...............kp 17/28...........yk 4..........esikoinen haaveissa
Nasu79..............kp 17/28-30......yk 8..........kolmas haaveissa
Minttu80.............kp 17/28...........yk1...........neljäs toiveissa
Kaa....................kp 17/31...........yk2...........esikoinen haaveissa
Nanna81.............kp 18/29-36.....yk 10.........esikoinen haaveissa
arabel.................kp 19/28..........yk4...........esikoinen haaveissa
Pantalaimon........kp 19/?.............yk 1...........esikoinen haaveissa
Pupuvaimo.........kp 19/28-32...pari vuotta...esikoinen haaveissa
Bayan Fare.........kp 20/?.............yk 9...........esikoinen haaveissa
Anskuliini83........kp 21/28-29......yk3............neljäs haaveissaa
Bamse................kp 22/30-35......yk1............toinen haaveissa
 
mua alkaa pikkuhiljaa huolestuttamaan kun ei vieläkään plussaa ovistikussa. aamulämmötkin on edelleen matalat, tänään oli 36,2. nyt on kuitenkin jo kierron 16.päivä ja ovis vaan viivästyy ja viivästyy. vaikka tikku näyttäis tänään plussaa niin ovis olis vasta kierron 17-18.päivä ja jos ei tänäänkään näytä niin missä se mun ovis on??? |O
 
Huomenta!

Annamanna, eihän ovis välttämättä tulee joka kuussa, ehkä sulla on välikierto? =) Minkä merkkisillä tikuilla testaat? Itselläni meinasi mennä ovis ohi kun tikuttelin netin halpistesteillä; ei mitään.. mutta Clearbluen digitaalinen näytti totuuden :wave: Halvoista tikuista tulee kalliita kun ei niistä ole ainakaan mulle ollut hyötyä..

Edelleen rinnat kipeet, saas nähdä miten kauan kestää. Eipä muuten mutta suihku on tuskaa |O

Onnea Pikkumyy42 täydestä sarvesta ;) ! On se vaan hieno näky =)

Rentouttavaa lomaa Karpalo67:lle!!
:wave:
 
Mä käytin kans noita mammaksin testejä,ja ihan selkeen plussan sain.
Pupuvaimo:Jos rinnat on niin kipeet että suihku sattuu,ni se kuulostaa lupaavalta ;)
Mulla on kans ollu oviksesta lähtien rinnat arat,mistä lie johtuu |O
 
Heissan!
Minäkin tykkäsin tuosta clearbluen digiovistikusta, koska sen tulkitsemisessa ei ollut erehtymisen vaaraa: parina päivänä ensin puolityhjä sarvi ja sitten kahtena päivänä se täysi sarvi.

Minä liukenen täältä nyt viikoksi ja lähden katsomaan, onko Bulgariassa yhtään poutaisempaa. Eilisen lehden mukaan nyt vain 17 astetta ja vesisadetta, mutta mies oli kattonut netistä, että alkuviikolla pitäisi aurinkoistua B) Hope so...

AnnaManna: Toivottavasti saat vielä plussan ovistikkuun...

Pupuvaimo: Plussatuulia+++++++++++++++++++++++

Ja kaikille muillekin hyvää viikkoa ja pysykäähän mammajunan kyydissä!
Tavataan viikon päästä...sitten sitä jo jännätäänkin ihan tosissaan :) Hei vaan!!! :wave: :wave: :wave:
 
Hauskaa matkaa Karpalo67! Eikös Bamsekin lähde matkalle? Sinne myös hauskaa matkaa! =)

Kaikille onnea ovisplussista! :heart:

Viime päivät ovat olleet tosi hektisiä, olen palloillut opiskelun, työn ja harrastusten välillä. En ole siksi juuri ehtinyt kirjoitella, mutta toisaalta, eipä mitään uutta olekaan. Viikon päästä sitten voidaan yhdessä jännittää. :)

Onneksi on viikonloppu! Lähdemme mun vanhempien luo. Mukavaa, sillä ei olla nähty pitkään aikaan. Hauskaa viikonloppua kaikille! :flower:

 

Yhteistyössä